Noniin elikkäs olen nuori nainen, normaalin näköinen, en ruma enkä kaunis mutta minulla on leveät hartiat koska harrastan urheilua kilpailutasolla.. Kysymys kuuluukin että mitä mieltä miehet ovat esim. leveistä hartioista?
Miehet vastailkaas..?
13
955
Vastaukset
- 5e6jet5y6jt5r
ihan ok jos paketti muuten kasassa.
- fi.
Nam, ei ehkä kelpaa sohvaperunoille.
- mies 36 v
Yks hailee onko naisella leveät hartiat. Ei vaikuta mitenkään mihinkään. Vain luonne tai persoona merkitsee. Jos tulee toimeen hyvin toisen kanssa ja tykkää toisesta niin millään muulla ei ole väliä. Ainakaan mulle
- MÖLÖKKY
Nam, nam. Ei haittaa leveät hartiat - nehän viestivät fyysisestä kunnosta ja on seksuaalisesti vetovoimaista: hyvä (ei siis liian hintelä) kroppa on joka miehen unelmanaisella...
- tosi atm
Olet friikki, miesmäinen nainen. Kysy itseltäsi, huolisitko itse jonkun laihakätisen nörttijätkän joka ei lainkaan harrasta liikuntaa. Niinpä niin, pinnallisen ihmisen on turha syytää muita pinnallisuudesta...
- totuusden siemen
Jo nainen sanoo olevansa normaalin näköinen niin se on yleensä ruma kun naiset kaunistelee omaa ulkonäköänsä.
- ou jee
No sitten minä vasta ruma olenkin, kun minä sanon olevani ruma.... :)
- tervetuloa.
Ei ne voi mitenkään niin leveät olla... mahdutko ovesta sisään?
- skroudeu
Mä oon kanssa kilpatason treenaaja ja mulla on skrodempi olemus kun tavallisella sohvankuluttajalla. No ainakin sillon kun olen kisakunnossa. Miehiltä olen saanut vain positiivista palautetta. Sehän on vaan kaunista katseltavaa kun näkee että ihminen käyttää kehoaan. Jos nyt ei puhuta mistään kehonrakennuksesta vaan vaikka kestävyyslajeista.
- millis-
Minulla on varsin leveät hartiat, yleisurheilijatyttö kun olen. Mutta sitä kompensoi hyvin tosi kapea vyötärö :D
Saahan sitä yläosaa huijattua pienemmän näköiseksi ihan jo vaatevalinnoilla, jos leveät hartiat häiritsee. Mutta kuten tässä on jo sanottu niin hyvältä se näyttää, ja varsinkin jos sinulla on hyvä ryhti (luultavasti on) ja kannat itsesi tyylillä! :) - #
Mä en tykkää. Liian urheilullinen vartalo on naisella ruma. Pidän enemmän sellaisesta täyteläisestä ja pehmeästä, kiinteästä vartalosta.
Lisäksi en haluaisi et mun naiseni olis sitä sarjaa, joka kyselee netissä mieheiltä "mitä pidätte mun nenästä tai jaloista tai tisseistä tai hartioista..." ?
Naisen pitää lähtökohtaisesti pitää itseään niin arvossa, ettei vonkaa mileipidettä täällä.- r68lt7ilt7uiö
No kai täällä nyt anonyyminä voi kysellä mielipiteitä ihan mistä tahansa.
Miten ihmeessä voi olla liian urheilullinen vartalo. Eri asia tietty kisakunnossa olevat naisbodarit joiden naisellisuus alkaa karsiutua.
- Kiimane poju
Jos ne on vielä tasasuorat, niin on TÖRKEÄN seksikästä! Älkää naoset hävetkö leveitä hartioitanne! Panisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194919Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543935Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603513Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362397Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572289Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084