Koneessani on Windows seiska ja mm. iTunes (tuorein versio).
Mistähän johtuu, että aika usein yllättäen ja pyytämättä iTunes jämähtää jumiin? Ei reagoi hiireen, ei scrollaa, ei mitään. Muut ohjelmat toimivat, mutta joskus nekin menevät jumiin. Pahimmassa tapauksessa kone ei tottele edes sammutuskäskyä, vaan pitää katkaista virtakytkimestä. Jumi voi kestää minuutista useampaan tuntiin. Mikään muu ei koneessa käyttäydy täten, ainoastaan iTunes.
iTunes jumittaa
11
273
Vastaukset
- niiiinpä
Pitääkö käyttää Applen tuotteita.
- Ipod touch 4gee
Pitää ja kannattaa jos on Applen tuotteita.
Pitääkö käyttää Nokian tuottetita, Googlen tuotteita, Htc tuotteita? - niiiiiinpä
Ipod touch 4gee kirjoitti:
Pitää ja kannattaa jos on Applen tuotteita.
Pitääkö käyttää Nokian tuottetita, Googlen tuotteita, Htc tuotteita?"Koneessani on Windows seiska...".
Viekö Apple ymmärryksenkin rahojen lisäksi? - i love music
niiiiiinpä kirjoitti:
"Koneessani on Windows seiska...".
Viekö Apple ymmärryksenkin rahojen lisäksi?En pyytänyt mitään näsäviisaita neuvoja Applen paremmuudesta vaa kaipasin ratkaisua Windows seiskan ongelmiin.
Jokainen olkoon uskossaan autua. Minä toistaiseksi uskon Windowsiin, Microsoftiin ja Bill gatesiin, kaikkivaltiaaseen Mikrosoftin ja Windoswin luojaan. - (_!_)
i love music kirjoitti:
En pyytänyt mitään näsäviisaita neuvoja Applen paremmuudesta vaa kaipasin ratkaisua Windows seiskan ongelmiin.
Jokainen olkoon uskossaan autua. Minä toistaiseksi uskon Windowsiin, Microsoftiin ja Bill gatesiin, kaikkivaltiaaseen Mikrosoftin ja Windoswin luojaan.Kummassa se ongelma nyt on!
- i love music
(_!_) kirjoitti:
Kummassa se ongelma nyt on!
Windows seiskassa, jossa on ITunes. Joka puolestaan jumittaa mielivaltaisesti minuutin viiva tunnin välein. tarkemmat oireet olen jo kerran selvittänyt alkuperäisessä.
- (_!_)prööt
i love music kirjoitti:
Windows seiskassa, jossa on ITunes. Joka puolestaan jumittaa mielivaltaisesti minuutin viiva tunnin välein. tarkemmat oireet olen jo kerran selvittänyt alkuperäisessä.
No vaihda Mac-koneeseen, jos olet tuota mieltä.
Jos kumminkin aiot 7:ssa pysyä, hanki toimiva soitto-ohjelma.
iTunes on kuraa. - i love music
(_!_)prööt kirjoitti:
No vaihda Mac-koneeseen, jos olet tuota mieltä.
Jos kumminkin aiot 7:ssa pysyä, hanki toimiva soitto-ohjelma.
iTunes on kuraa.Mikähän olisi toimiva soitto-ohjelma? Minulla kun on menossa projekti, jossa tallennan vanhoja vinyyleitäni digimuodossa koneelleni. Tapoihini kuuluu myös tallentaa lainatuilta cd-levyiltä suosikkikappaleitani myöhemmin kuunneltavaksi. En ole vielä keksinyt tähän tarkoitukseen yhtä simppelisti toimivaa ohjelmaa kuin iTunes. Esimerkiksi RealPlayer ei kelpuuta sisuksiinsa omia tallennuksia. Windows Media Player on turhan konstikas käyttää. Muita ohjelmia ei ole tullut kokeiltua.
- mielipidetämäkin
i love music kirjoitti:
Mikähän olisi toimiva soitto-ohjelma? Minulla kun on menossa projekti, jossa tallennan vanhoja vinyyleitäni digimuodossa koneelleni. Tapoihini kuuluu myös tallentaa lainatuilta cd-levyiltä suosikkikappaleitani myöhemmin kuunneltavaksi. En ole vielä keksinyt tähän tarkoitukseen yhtä simppelisti toimivaa ohjelmaa kuin iTunes. Esimerkiksi RealPlayer ei kelpuuta sisuksiinsa omia tallennuksia. Windows Media Player on turhan konstikas käyttää. Muita ohjelmia ei ole tullut kokeiltua.
Yksinkertaisinta minun mielestä on käyttää resurssienhallintaa (oikeastaan XYplorer), kunhan tekee itselle toimivan kansiorakenteen. Oletussoittimena VLC.
Applen tuoteet kuten ITunes/Quicktime ovat raskaita.....
- Ipod touch 4gee
Mutta ei niin raskas kuin Kies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve583183Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama62957Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä422926Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932826On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132317Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl542056Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661941