Mitä oinasmies haluaa viestiä??

karoliina777

Intiimin keskustelun jälkeen mies kosketti hellävaraisesti olkapäätäni ja sen jälkeen hennosti hiuksiani ja kertoi, että näin paljon välitän. Otti kätensä pois ja sanoi, että olinpa rohkea.
Mies nimittäin tietää että minun on vaikea päästää ketään lähelleni. Totesin miehelle silittelyn jälkeen, ettei tuntunut pahalta ja hän tietää sen. Kertokaa, miten paljon mies minusta välittää ts. mitä teidän mielestä hiusten silittäminen kertoo?

8

1566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinasmiees25

      No minun kohdalla ainakin sellainen hellä koskettelu viestii romanttisesta ja fyysisesta mielenkiinnosta. Jos olen ihastunut johonkin naiseen niin mielelläni vain hyväilen häntä vaatimatta itselleni samaa. Siis aivan alkuvaiheessa. Tärkeä pointti, oinasmies saattaa osoittaa kiintymyksensä juuri ja ehkä vain tuolla tavalla. Itselleni ainakin on luontevampaa osoittaa tunteita tekemällä jotain kuin sanomalla äänen asioita.

    • karoliina77 jatkaa

      Minun oli pakko laittaa tämä oinas avautumaan enemmän, koska hän on paljon antanut ymmärtää ns. rivien välistä ja on jotenkin salaperäinen ja tätä meidän välistä kissa-hiirleikkiä on jo jatkunut niin pitkään, etten enää jaksa.
      Noh, testasin oinasta siten, että sanoin muuttavani paikkakunnalta pois. Kerroin tärkeäksi vaalia meidän välistä ystävyyttä ja hän halusi halata. Halaus oli hyvin intensiivinen ja välillä hän halasi aika kovaa. Kun sitten olin lähdössä, hän suukotti minua todella nopeasti (peläten kai torjuntaa). Mistä kielii? Jos kyseessä vain valloittajaoinas, mistä sen tunnistaa?

      • jtyjyytyt

        Oinaan luonteeseen kuuluu salaperäisyys . Koska oinas on niin älyttömän oikeuden mukainen sisäisesti. Jos oinas avautuu liikaa se ei voi liioitella elämän tosi asioista. Oinas joutuu äkkiä ongelmiin oman rehellisyyden kanssa koska suurin osa ihmisistä on niin valheellisia. Sen oinaat näkee. Yleensä sisäisesti rehellisiä ihmisiä puukotetaan selkään. Jos tukehdutat kissa hiiri leikin niin kuolee myös liekki. Oinas on tulinen nopea , anteeksi antava , upeaa seuraa.


    • JK

      EI MITÄÄN

    • ihmettelen suuresti

      Tapaamani oinasmies.lopetti yhteydenpidon aika nopeasti,ei myöskään vaivaudu sanomaan,että tämä oli tässä ei kiinnosta.
      Jouskarina en ymmärrä hänen käytöstään,mietin palaileeko takaisin vai onko kaikki jo ohi.Sen tiedän,että hän ihastui yhtä lailla kuin minäkin.

    • siis_näin

      Oinasmies ei välillä tunne tietävän itsekään missä mennään, ehkä tässä suurin syy tiettyyn ailahtelevuuteen. Tämän hetkinen oinasmieheni pommitti ensimmäisen tapaamisen jälkeen jopa ahdistavuuteen saakka. Periaatteessa puhelut olivat kaverillisia mutta jonkin ajan jälkeen paljastui ettei miehellä ole tapana pitää naispuolisia kavereita. Yhteydenpito oli sittemmin välillä todella hankalaa, hän saattoi olla tyly jos kyselin kuulumisia, ihan kuin hän ei haluaisi minun soittavan. Pidin kuitenkin pääni ja jatkoin yhteydenpitoa. Myöhemmin selvisi että hän eli vaikeaa vaihetta elämässään eikä luottanut juuri kehenkään. Korjasin asian muutamalla keskustelutuokiolla viinin ääressä ja pääsimme todella syvällisiin aiheisiin. Oinasmies vaatii kokemukseni mukaan ehdottoman luottamuksen ja pelkää osaltaan hylätyksi/torjutuksi tulemista. Hänen on nykyäänkin vaikeaa suoraan ehdottaa jotain, vaikka olemmekin päässeet jo alkukankeuksien yli. Kaiken salaperäisyyden ja vittumaisuuden alta paljastui ainakin hänen kohdallaan avoin, herkkä ja hellä oinas joka ei halua rakkaitaan loukata :)

    • oinasVain

      Hän välittää todella paljon :) Kunnioittaa sinun kokemusta päästää ketään lähelle ja luulenpa että se sopii miehellesi oikein hyvin :) tsemppiä :)

    • gepard1

      Mun mielestä Oinas viestii luonnostaan urheilun, tanssin, fyysisen olemuksensa kautta. Hän on vilpitön mutta saattaa puhua liian rumasti. Tuntemani Oinasmies on ihastuneena kuin välitön poika, hän osaa olla taivaasta, mutta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5085
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe