luxStyle nettikauppa

stylishsth

onko joku tilannut kyseisestä nettikaupasta mitään?
kertokaas kokemuksianne etenkin kiinnostaisi tietää bush up bh liiveistä ja hiusten pidennyksistä mitä siellä myydään että onko hyvää laatua :)

315

7757

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • X-olkaimet

sama juttu kiinnostaa, tai siis se rintsikan strap-juttu... Taitaa olla aika uusi saitti, tanskalainen nettikauppa.

• oumiiiiiiia

mua kiinnostais että onhan luoetettava sivu ja tuleenhan varppina perille?

• pettynyt!!!

EI HELVETISSÄ. Tilasin hiustenpidennykset ja tulivat kyllä aika nopeasti, mutta sama kuin olisin tilannut paskaa paketissa eli pidennykset oli jo valmiiksi huonokuntoiset. Ja itse sivukin kusetusta sanoisin. Ensinnäkin kommenttiosuudessa sanotaan, että julkaisevat lähes kaikenlaisia kommentteja. No laitoin kiltisti että "olen omistanut parempiakin pidennyksiä" ja se poistettiin päivässä sieltä... Lisäksi kaikissa on samat kommentit. Ja tuollahan on ollut aina se "tarjous" että VAIN TÄNÄÄN PUOLEEN HINTAAN vaikka se on jokapäivä siellä. Lisäksi asiakas joutuu maksamaan palautuksen itse, vaikka Suomen lain mukaan sen pitää olla asiakkaalle ilmaista. Tiedän porukkaa, jotka ovat venanneet kuukausiakin tuotteitaan vaikka pitäisi muka kestää 1-2 päivää sivun mukaan. ÄLKÄÄ TILATKO!!!!!!!!!!!! VAROITAN!!!!!!!!!! ainakaan hiustenpidennyksiä. eivät ole muuten edes aitoa hiusta, puoliksi kuitua!

• Outsgdg

Joo en kanssa tiedä että onko luotettava sivu. Itseäni kanssa kiinnostais tietää

• stylishthsh

mä nyt koitin tilata noi pidennykset katotaan tuleeko :D kerron sitten täällä

• petuuuuu

itse kanssa tilasin, huomaamattani sivulla sattui lukemaan "Saat 50% alennuksen!

Saatavana vain maanantai-iltaan, 25. elokuu saakka!", tänään on torstai, eli päivä kusee, ystävätär onneksi soitti ja huomautti asiasta, elikkäs jossei tule ne hiukset niin sinne meni rahat kankkulan kaivoon.

jälkiviisaus paras viisaus..

• Outsgdgg

Joo kerro ihmeessä, määkin haluan tietää tuleeko ne perille :) :D

• .....

mä tilasin kans just.. ja alkoi vähän epäilyttää koko mesta.. katsotaan tulevatko perille. Ylihuomenna pitäs olla, niin ainakin mainostivat :D

• Amelik

Kiinnostaa kyllä, minkälainen puoti on kyseessä... Just harkitsin noita pidennyksiä, mutta Googlekaan ei tienny tuosta juuri mitään. Vähän epäilyttää tommonen huonosti käännetty vouhotus. :/ Vaikka mistä sitä tietää, vaikka ois ihan ok lafka. Kertokaa sitten kokemukset ja edistäkää tämänki kaupan tuntemusta! :D

• tyuxgch

hyviä muotikauppoja ja alennuksia
        www.shopfi.info
        hyvät kaupat

• dfruddddddd

• outsdke

Minäkin kävin tilaamassa hiustenpidennykset, mutta en saanut edes "kuittia" sähköpostiini jonka he lupasivat minulle lähettää.. Rahat kyllä meni heti tililtä.

• outsdke

Lähetin ihan muutaman sähköpostin niille, ja kyllä ainakin vastas. Kehu lähettävänsä sen tulemaan, saa ny nähdä. Onneks nyt sit ei oo mistään hirveen isoista summista kyse, jos on kusettaja. Tosin ne maksutkin on turvattu,kun https:// tulee sinne ku maksaa sieltä sivuilta. Ja toiseks jos pankkikortill tilaa,niin mun mielestä jos ne kysyy niitä kortin takana olevia numeroita,niin pitäis olla aika turvattu se maksupalvelu :) tiedä sitten.

• Pettynyt perintään m

kokemusta on maksat toiseen kertaan ja palautukset eivät sitten onnistu.

• TanjaHoo

Sinne laitoinkin minäkin tilauksen äsken menemään enkä saanut kuittia sähköpostiin saati tilausnumeroa. Tuli vähän tyhmä olo kun vauhdilla tilasin enkä selvittänyt asiaa yhtään! Laitoin heti sähköpostia menemään, toivottavasti vastaavat..........

• TanjaHoo

Sinä joka sait vastauksen sähköpostitse - mitä sieltä vastattiin?

• dintsdints:)

Ja sähköpostin saaneelle toinenkin kysymys, kuinka nopeasti sinulle vastattiin sieltä ylipäätänsä?

• outsdke

No siis sieltä vastattiin että vaan että onko minulla tilausnumero,että he voisivat katsoa minun tilaustani. Ja he luulevat että tilaus on tullut perille kyllä. No sitten laitoin että ei oo tullut mitään sähköpostia jossa olis se tilausnumero ja plääp plääp jotain sönkkäsin englanniksi. No sitten sieltä tuli vastaus että katso roskapostit ja siellä oli kanssa jotain, mutta ei ollut kyllä sitä kuittia. He sitten sano että ne laittaa tänään (eilen) sen paketin tulemaan. Sano että he ovat iso yritys tanskassa ja norjassa, ja koittaa laajentaa tänne suomeen asti sitä ja kannattajia on jo paljon suomesta tjn. Ne vastaa sieltä ainakin kerran päivässä, mut jos se yritys on tanskassa niin kyllä se sähköpostikin sieltä kestää tulla, plus jos niillä nyt olis sitten jotain muitakin kiireitä. Ikinä ei voi tietää.... Yrittää tässä nyt sitten olla toiveikas :D

• hnnn

Minuakin kiinnostaa onko kukaan saanut niitä tuotteita! Ilmoitelkaahan sitten :)

• stylishhesds

tilausnumeroo enkä mitään"kuittia" kans ole saanut... laitoin s-postia kanssa muttei vie oo vastannut :)

• outsdke

Juu se on aika jännä juttu ettei tullut niitä kuitteja, varmaankin joku kusetus viedään rahat toisten tileiltä. Itte oon ollu tarkka mitä tilaan netistä, mut nyt sitten oli pakko ostaa ne hiustenpidennykset, kun olen jo kauan haaveillut. Olisi ehkä sittenkin pitänyt ostaa yhdestä toisesta paikasta, mistä kaveritkin ovat tilanneet :D Olis ehkä saanu tavaransakin kotiin asti :D

• outsdke

Jos ton noiden firman osotteen laittaa googleen,niin sieltä se ainakin löytää ihan ton osotteen ja viellä street viewillä. Et joku paikka tolla osotteella ainakin on ja joku tehdasrakennus. Et jos se olis kusetusta,niin olisko niillä mitään oikeeta osotetta siellä edes? en tiedä.. Olis vaan kiva tietää et onks toi ny oikee yritys.

• roussi

mä tilasin kanssa eilen hetken mielijohteesta:D eli huomenna pitäisi tulla? toimitusajaksi ilmoitettiin 1-2 työpäivää! rupes pelottamaa oikein mutta kun kerta facebookissa tätä mainostetaan oletan (toivon)että on selvitetty paikan luotettavuus

• Amelik

Ite en näkis Facebook-mainosta luotettavuuden takeeksi... Joku vuosi sitten liityin HomeEnteriin sitä kautta, ja alko tulvia sitä roskapostia. Tietty noissa saa syyttää enimmäkseen omaa tyhmyyttään, aina pitäis lukea ne säännöt ja että kelle kaikille tästä kampanjasta nyt yhteystiedot lähteekään... Mutta jotenki halpamainen yleiskuva jääny monista noista FB-mainoksista, eikä tämä ole hirveä poikkeus. Toivotaan nyt, että on suoraselkänen ja vastuunsa kantava firma.

• TanjaHoo

Minäpä pommitin firmaa maileilla ainakin neljään kertaan. Lopulta kun "uhkailin" poliisilla kuluttajanviranomaisilla, alkoi tulla vastauksia. Tässä suorat lainaukset:
      1. viesti

"Hello,

Everything in finland is shipped, so it is on its way :)

Forsat god dag - håber du har fået svar på det du søgte.

Venlig Hilsen,

Martin Mørch - Supporter
      ...LuxStyle.dk"

2. viesti
      Hello mate,

Unfortunally no - it hasent come true. Can you try again?

Venlig Hilsen,

Martin Mørch - Supporter
      ...LuxStyle.dk

3. viesti

Hello,

yes I did :)

Venlig Hilsen,

Martin Mørch - Supporter
      ...LuxStyle.dk

Eli kyllä tässä nyt vielä jännitetään tuleeko tilaus perille asti vai ei. Ei kyllä mitenkään fiksuja vastauksia ole! Ensin on tulossa ja sitten ei tilausta muka löydykään. Tämä viimeinen viesti on vastaus kysymykseeni, että tuliko viestini perille.

Minä ainakin laitoin paluupostissa, etten pidä heidän yritystään kovin luotettavana ja syytä olisi, että tilaus olisi PIAN minulla. Katsotaan miten homma etenee.

En enää ikinä ikinä tilaa tuon tyylisistä paikoista mitään.

• taikanas

Iso varoituksen sana kaikille !

Kävin facebookin mainoksen kautta (ISO VIRHE) kyseisen firman sivuilla ja kattelin mitäs ne siel oikein kauppaa, enkä tosiaankaan tilannut mitään.
        Mutta, noin 2-3 viikon päästä siitä sain pehmeän kirjekuoren postilaatikkooni ja siinä oli (SUUREKSI YLLÄTYKSEKSENI) 15 kpl Ackne killer kasvonaamio pussia eikä mitään muuta. Paketti ei sisältänyt siis ei minkään näköistä laskua tai mitään muutakaan viestiä !
        Joten ajattelin että se on ollut PAKKO olla joku SUPER halpa tutustumistarjous. Ja koska paketissa ei ollut laskua päättelin et oon sit varmaankin maksanut kyseisen tuotteen verkkopankin kautta.
        Samalla kuitenkin mietitytti se että, minkä IHMEEN takia olisin tilannut AKNE NAAMIOITA ? ? ? koska ihoni ei ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa kun tällä hetkellä.
        Seuraavaksi postiluukusta kapsahti LASKU PERINTÄTOIMISTOSTA ! jolloinka mulle selvisi että, ne naamiot, -mitä en koskaan tilannut- maksoivat 36 € nyt myös perintäkulut ! En ikimaailmassa tilaisi mitään noin kallista ja tarpeetonta tuotetta tuotetta !
        Onneksi perintätoimisto lupasi tutkia asiaa. Koska kenenkään ei tarvitse maksaa jostain tuotteesta mitä ei edes halua. Laitoin sähköpostia kyseiselle firmalle. Saa nähdä vastaavatko vai pitääkö lähestyä lakiteitse.

• En tilaa NETISTÄ
        taikanas kirjoitti:

Iso varoituksen sana kaikille !

Kävin facebookin mainoksen kautta (ISO VIRHE) kyseisen firman sivuilla ja kattelin mitäs ne siel oikein kauppaa, enkä tosiaankaan tilannut mitään.
        Mutta, noin 2-3 viikon päästä siitä sain pehmeän kirjekuoren postilaatikkooni ja siinä oli (SUUREKSI YLLÄTYKSEKSENI) 15 kpl Ackne killer kasvonaamio pussia eikä mitään muuta. Paketti ei sisältänyt siis ei minkään näköistä laskua tai mitään muutakaan viestiä !
        Joten ajattelin että se on ollut PAKKO olla joku SUPER halpa tutustumistarjous. Ja koska paketissa ei ollut laskua päättelin et oon sit varmaankin maksanut kyseisen tuotteen verkkopankin kautta.
        Samalla kuitenkin mietitytti se että, minkä IHMEEN takia olisin tilannut AKNE NAAMIOITA ? ? ? koska ihoni ei ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa kun tällä hetkellä.
        Seuraavaksi postiluukusta kapsahti LASKU PERINTÄTOIMISTOSTA ! jolloinka mulle selvisi että, ne naamiot, -mitä en koskaan tilannut- maksoivat 36 € nyt myös perintäkulut ! En ikimaailmassa tilaisi mitään noin kallista ja tarpeetonta tuotetta tuotetta !
        Onneksi perintätoimisto lupasi tutkia asiaa. Koska kenenkään ei tarvitse maksaa jostain tuotteesta mitä ei edes halua. Laitoin sähköpostia kyseiselle firmalle. Saa nähdä vastaavatko vai pitääkö lähestyä lakiteitse.

Olen saman kokenut näin tämä liike TOIMII jos tälläista toimintaa EI panna kuriin VIRANOMAISTEN toimesta se vaikuttaa kaikkeen NETTIKAUPPAAN itse olen päättänyt että netti ostokset SAA NYT RIITTÄÄ.....

• outsdke

Juu, mullekkin laitto viestiä viellä sieltä,että paketti on tulossa tänään. Että Ehkä se sieltä viellä tulee.... Mulle se laitto kyllä vaan yksikössä,että pakettisi on tulossa, ja ehkä se nyt sitten vastas kun jokainen oli laittanut... TOiseks siellä niiden internetsivuilla on jotain häiriöitä.. jos menee kassalle ja siellä on se ostos mitä nyt onkin sitten ostanut, sitten kun ei haluakaan sitä painaa tietysti rastia, niin sitten ne ostokset vaan lisääntyy. En nyt muista sen nimeä mikä se on.... viimesessä viestissä ne laitto mulle sen mikä mun paketin numero on. Mut se oli joku kolmenumeroinen?!

• roussi

jeps perjantain posti oli tullut mutta ei pakettia..hei vain rahat::(

• TanjaHoo

Kannattaa varmaan odottaa vielä maanantaihin? Harvoin ihan heti seuraavana päivänä mistään tulee lähetystä....Mutta tänne päin jaetaan pian päiväposti, katsotaan miten itselle käy.

Jos ei näy tavaroita, niin itse aion ottaa kuluttajanvirastoon yhteyttä.

• pomppaduuuur

Eiköhän kuitenkin se 1-2 päivää ole aika, jona he paketin postiin laittavat. Itse ainakin sain kyselylleni asiallisen pitkän vastauksen, toki voi johtua siitäkin, että osaa kysellä oikeita asioita ja muotoilla asiansa.

Ja tietenkin tässä tapauksessa, kun tuote ymmärrettävästi tulee ulkomailta, lisää se postituksen kestoa jonkin verran. :)

• roussi

keskiviikkona nuo tilasin eli olettaisin että maanantaina olisi laatikossa

• Outsgdg

Ne kertoivat viestissään,että ovat nyt vasta alkamassa laajentamaan suomeen päin sitä omaa firmaansa, ja niillä ei ole vielä suomen kielistä tulkkia sinne joka vastailis suomeks noihin posteihin.. Joten tänne suomeen tulevat tilaukset saattavat kestää. Tottakai sinne tanskaan menee postit muutamassa päivässä,mutta tanskasta ei tuu ihan muutamassa päivässä jos ne esim tulee autokuljetuksella, tai laivalla.. laivallakin kestää tulla, koska ne jää sitten jaoteltavaks luultavasti helsinkiin, tai turkuun.... Mut eiköhän ne oo tulossa, tuskin kukaan huijjari kirjoittelis tollein... Mut tosiaan jos niitä ei ens viikolla oo tullu. Niin sitten itse otan yhteyttä kuluttajavirastoon. Mutta eiköhän tässä kannata ensin odotella. Itsekin sain hyviä vastauksia sieltä sähköpostilla ja sain jopa tilaustunnukseni.

• enuskalla

ei oo siis kenellekkään vielä tullut pakettia kotiin asti? tai noin päättelin teiän vastauksista. itse en noitten vastauksien jälkeen uskalyaoso ostaa mitään tuolta!

• taikanas

Älä mene edes koko sivulle.

• pomppaduuuur

Sitähän ei tiedä vaikka olisi jollakin jo hyviä kokemuksia, koska eiköhän meitä ole vain murto-osa, jotka ovat ko verkkokaupassa asioineet.. Tai niin ainakin kuvittelisin.

• epätoivoone

toivotaan nyt että kaikki saisivat pakettinsa perille...

• Epätoivoone

on täälä "onneksi" muitakin epätoivoisia jotka on menny hätäisesti täältä kyseiseltä nettifirmalta tilaamaan jotain... Itse tilasin noi hiustenpidennykset mutta kun noita teidän kommenttia lukee niin on nyt aika typerä olo ja luulen että sinne meni rahat ja meitsiä on kusetettu aaaaaika helposti... niin, mä tilasin eilen eli 25.8 sieltä tuli kyllä suomenkielinen vastaus että

Hyvä
      Kiitos tilauksestasi.
      Täten vahvistamme, että tilaamasi tuotteet ovat varastossamme, ja ne toimitetaan sinulle mahdollisimman pian. Tilauksesi on rekisteröity järjestelmäämme tilausnumerolla nönnönnöö... (tässä oli oma numero tilaukselleni)
      Voit ladata tilauksen vahvistuksen tästä linkistä: ....... tässä oli nettisivu.....
      Jos olet maksanut tilauksestasi pankki-/luottokortilla, rahat otetaan tililtäsi kun tuotteet on toimitettu.
      Ystävällisin terveisin,
      LuxStyle ApS

tommonen vastaus sieltä tuli... tässä nyt sitten pakettia odotellessa... verkkopankissa maksoin tuotteeni ja rahat ainakin lähti samantien tililtä... kertokaahan ihmeessä oletteko te saaneet paketin perille...

• Outsgdg

Aijjaa, aika jännä että ne laitto suomeks ton tekstin o_O '

Mulle ne laittoin näin:

Hello,

I am sorry - could you write it in english?
      We are a big shop in Denmark and Norway - and we recently expanded to finland.
      So we have yet to hire a finnish supporter. So that is why I write in english :)
      But I am going to ship your order today, is that okay?

Venlig Hilsen,

Martin Mørch - Supporter
      ...LuxStyle.dk

Sitten toisessa viestissä mulle ne laitto jonkun kolme numeroisen tilaustunnuksen.

• roussi

mä en saanut vastausta ollenkaan! asiallisen viestin englanniksi väsäsin jossa kerroin olevani huolissani ja kysyin tuleeko paketti nyt sitten varmasti perille(kerroin tilausnumeronkin) ja kerroin myös laittavani asian eteenpäin jos pakettia ei kuulu.

• laura

Minä tilasin ja sain :)

• holidtsse

ei ne tuu kun vaan tanskaan parissa päivässä, suomessa kannattaa varmaan odottaa viikko ja sitten ruveta kyseleen. ite laitoin sinne meiliä ja sanoi että minun tilausnumerolla laitettu paketti laitettiin torstaina postiin! olen ihan luottavaisin mielin :-)

• ....

Mä tilasin torstaina ja odotan että tulis maanantaina.. En oo mitään viestiä pistänyt mut kai se ilman viestiäkin pitäis tulla(?), en oo kovin luottavasin mielin, mut jos ei tuu niin kyllä otan yhteyttä, koska kyllä se 59e harmittaa, jos ei vastinetta tule >:( mutta odotetaan nyt vielä..

• epätoivoonen

mulla sama homma ... pakettia odotellessa ja jos oikeesti ei mitään rupee kuulumaan niin menen kyllä lähimmälle poliisilaitokselle ja kysyn että mitä tässä kannattaisi tehdä... ei tämä kyllä mitään kivaa oo jos mitään ei saa vastineeksi...

• epätoivoone

NIIN,
      ja sitte mulle oli tullut tällänen viesti melkein heti tilaukseni jälkeen...

Dear ,

You have been selected from our customers to get a unique offer.

We have just opened our store in Finland. We'd like some feedback from local people in Finland

Example, we have heard that it is normal to offer customers to pay with invoice and Paypal. We would like you to confirm that.

If you can speak English and have time during this weekend, I would love to have a chat with you when we review our store together, where I will record your feedback.

I will be happy to pay 100 euros in cash a gift certificate to the store at 100 euros if you want to help us.

Looking forward to hear from you!

Regards,
      Susanne
      LuxStyle Denmark

en sitte tiedä mitä toi meinaa.. tai siis joo, suomensin sen ja tiedän siis mitä siinä lukee mutta ota nyt tota tosissansa!!! ... ei oikee houkuttele...

• ....

Mulle tuli toi sama viesti.. kyllä on sellanen tunne, että kusetusfirma on.. Mihin kannattaa ottaa yhteyttä, jos pakettia ei tule? :(

• TanjaHoo

Tällaisia viestejä mullekin sieltä sitten vielä tuli:

Hello,

Dont worry, everything is shipped out - do not worry.
      We answered all of your e-mails :)

Husk at besvare denne mail hvis du vil besvare den - ellers kan vi ikke se hvad vi har skrevet om.

Remember answering this mail instead of creating a new mail, as we cannot check what we talked about earlier. If you are from finland provide your answer in english :)

Venlig Hilsen,

Martin Mørch - Supporter
      ...LuxStyle.dk

Hello,

Everything in finland is shipped, so it is on its way :)

Venlig Hilsen,

Martin Mørch - Supporter
      ...LuxStyle.dk

Ite otan ainakin yhteyttä ensin kuluttajaviranomaiseen tms. jos ei ala kuulua.

• epätoivoone

joo, kyllä mäki otan jonnekki yhteyttä mutta kauankohan kannattaa odottaa ennenku tekee asialle jotain???

• ....

ne jotka on tilannu jo alkuviikosta niin pitäs ainakin pian alkaa pakettinsa saada.. Eli varmaan loppu viikosta vois alkaa eteneen.. Mun kielitaidolla ei tonne soitella eikä kirjotella mut eiks kannattais jonkun joka puhuu hyvin englantia niin soittaa sinne?? Eiks siin joku numero ollu.. Noi kotisivujen kommentitkin ne on itte kirjottanu, koska kaikki on kirjoitettu samalla tyylillä.. huoh. pitikin olla taas niin äkkipikanen..

• Apuva.

voi perse! No itte menin kanssa tossa eilen iltapäivällä tilaamaan sieltä hiustenpidennykset ja olin ihan innoissani kunnes tulin tänne. Nyt pelottaa että se onki kusetusta ymym. ja tilauksen tehdessäni ne sano että pidennykset olis jo tänään postissa, mutta ei sitten tiä. Kertokaa heti jos ootte saanu omat tilauksenne.

• roussi

mä sain tällasen vastauksen

Hello mate,

Everything has been shipped out thursday, so I think you should have
      it by now? Or at least tomorrow. Normally you get it very fast, but we
      were very busy..

Husk at besvare denne mail hvis du vil besvare den - ellers kan vi
      ikke se hvad vi har skrevet om.

Remember answering this mail instead of creating a new mail, as we
      cannot check what we talked about earlier. If you are from finland
      provide your answer in english :)

Venlig Hilsen,

Martin Mørch - Supporter
      ...LuxStyle.dk

Tän mukaan viimeistään huomenna.. jos torstai pisti ne tulemaan:O saa nähdä!

• whattf

tuolta kanssa tilasin torstaina ja ei tullut tilausnumeroa eikä kuittia sähköpostiin. viestit on sinnepäin lähetetty et mikä on homman nimi ja onko paketti tulossa, ei olla vielä vastattu.. saa tosiaan nähdä :D toivottavasti ei olis mikään kusetus

ilmotelkaa jos teidän pakettinne saapuu!

• TanjaHoo

Minä voisin tämän viikon lopulla sinne soitella mikäli mitään ei kuulu. Sain nimittäin taas ihan puskista sieltä viestin, että nyt eivät taas tiedäkään mistä tilauksesta on kyse ja missä tilaukseni on jos sellaista olikaan. Joopa joo...

• Outsgdg

Joo, se olis kyllä kiva jos joku yrittäis sinne soittaa ja kysyä mikä on homman nimi. Jos se numero on edes käytössä :D Ja jos ne paketit ei nyt loppuviikosta tule. Itse osaan vain kirjoittaa englanniksi noita maileja, mutta jos lähtisin soittamaan niin en varmaankaan ymmärtäisi puoliakaan :D Mullekkin tuli viesti,että ne paketit on kyllä tulossa että älä hätäile, et ole menettämässä rahojasi jne.

• onnellinentukka

hiukset tuli kuin tulikin tänään postissa, kaikista epäilyistäni huolimatta :) joten älkää murehtiko turhia kyllä ne teillekkin vielä tulee

• whattf

huh!! kivi putos kyllä harteilta vaikka ei ollut edes isosta summasta kyse :D kiitos tiedosta onnellinentukka! nyt vaan omaa pakettia odottelemaan... :)

• TanjaHoo

HUH! Hyvä uutinen. Katsotaan nyt jännityksellä että miten sujuu....

• eksidut

oliko hyvälaatuista karvaa vaikka olikin niin halpaa? :)

• roussi

Minunkin tukka tuli! vihdoin =)

• roussi

laatu on ihan kiva ei siinä valittamista ! mutta pituus ei tosiaan ole 50 cm kun noi vanhat 50 sentin pidennyksetkin olivat näitä pidemmät!

• whattf

niin oliko laatu hyvää? :)

• whattf

no hitsi kun mäkin just toivon tosi pitkää tukkaa.. :( oliko miten pitkä suunnilleen?

• onnellinentukka

laatu oli hyvän tuntuinen vaikkakin se yleensä selviää sitten jonkun ajan päästä rupeaako hamputtumaan, mutta positiiviselta vaikuttaa sen verran monenlaisia pidennyksiä omistaneena voin kertoa, olisin itsekkin toivonut pikkasen pidempiä mutta kyllä nuo tuonne vyötärölle tulee :) minunkin edelliset 50 senttiset olivat hivenen pidemmät mutta rupesivatkin sitten katkeilemaan :D olen itse tyytyväinen on aidon tuntuiset ja näköiset

• onnellinentukka

mittasin pituudeksi 46 cm eli hivenen luvattua lyhyemmät mikä on ihan normaalia kun ulkomailta tilaa.. mutta joo siis kun alottaa niskasta laittamaan niin alimmat tulee vyötärön kohdille :) aika monelle varmastikkin riittää ja kokemuksesta voin sanoa että 60 senttisten kanssa eläminen on rasittavaa aina joka paikassa kiinni, välillä tuntui kyllä että liika on liikaa :D :D

• Outsgdg

Oi ihanaaaaa! Toivottavasti mullekin tulee,kun tilasin jo viime keskiviikkona illalla! Tulivatko ne ihan postilaatikkoon, vai täytyikö hakea postista, että siis mahtuivatko ne tulemaan postilaatikosta?

• epätoivoone

Heippa!!
      nyt minä saan huokaista helpotuksesta koska minun hiukseni tulivat postilaatikkoon :)) HUHHUH!!!
      Malttia vaan kaikille :)

• Outsgdg

Hienoa, että porukka on saanut pakettinsa. Minkälaisessa paketissa ne tulevat? :)

• ....

IHANAA! :)) toivottavasti meidän muidenkin paketit tulevat :) jee, nyt on jo parempi fiilis :) Niin tulivatko ihan postilaatikkoon? Mä tilasin torstaina niin tuliskohan huomenna.. hope so :)

• Outsgdg

Mulle ei tullut vieläkään sitä pakettia :/ vaikka tilasin sen keskiviikkona.

• Apuva2

Hei jee, omani tuli tänään vaikka tilasin ne sunnuntaina eli nopea toimitus osu mun kohdalle :)

• ....

mullekkaan ei oo viel tullu ja tilasin 25. pvä :/

• whattf

eipä oo munkaan paketti vielä tullut :/ jos huomenna.....

• TanjaHoo

Hei, sain oman pakettini tänään!!! Itse tilasin paketin 25.8. Joten voisin nyt uskoa että kaikille muillekin tulee. HUH!

• stylishedd

oh mikä ihana yllätys! tulin shoppailemasta ja lattialla makasi pussukka jossa oli tuppo karvaa! ja näin parturina voin sanoa että hyväntuntuista tukkaa! nopea toimituskin kun alle viikossa tuli! loistavaa!

• Outsgdg

Jee minullekin tuli! jei, vitsit että olen onnellinen :)

• ....

ja mulle ei vieläkään :'( tulispa ny ees huomenna et sais vlopuks..

• mhmhm

mullekkin tuli tänään. :) miinusta vaan se ettei hiukset olleet läheskään niin vaaleat kun antavat kuvissa ymmärtää. uskaltaakohan niitä blondata...?

• ....

^minkä asteiset ne suurinpiirtein on? Mulla taas toisinpäin, eli toivoinkin ettei ne oo niin vaaleat :D ..jos ne nyt joskus saapusivat :P

• whattf

mullekkin tuli eilen, mutta lähettivät väärän värin, blondit!!! tilasin keskiruskeat. en jaksanut enää lähteä mihinkään palauttamisrumbaan kun muutenkin oli hankalaa saada koko tukka kotiin ja firma vaikuttaa muutenkin epäilyttävältä, eikä paketissa tullut edes mitään palautuslomaketta.. :D värjäsin siis itse pidennykset ruskeiksi, 2 pakettia meni väriainetta. hiukset vieläkin ihan hyvässä kunnossa, ja niinhän niiden pitääkin olla jos on 100% aitoa hiusta? eli ei kärsineet, nyt tyytyväinen :))

• ....

Kyllähän niitä värjätä voi juu :) jee ja meikäläinenkin sai tänään vihdoin hiukset :)) mutta.. ei kyllä riitä mun pehkoon :D mutta ehkä nyt uskaltaa tilata toisen satsinkin :D sopivan vaaleat mun hiuksii, ei siis yhtään niin vaaleat ku kuvassa. Paketissa muuten lukee 45cm eli outoa että niiden sivuilla on se 50cm :D

• ....

mistäköhän noi hiuksia pöllii ku nyt on hintana 50e/norm. 100e :D :D täytyy tilata viel toinen paketti, ei riittäny alkuunsakkaan yks paketti mun hiuksiini.. ei pysty auki pitää ollenkaan.. toivotaan et seuraavakin tilaus löytää perille asti :P

• piia...

mikä ton sivuston osote on ja kauan niissä kestissä että ne tuli ne hiukset?

• Salla.............
    • sslavegirl

tilasin äsken paketin :) kuinka onko joku jäänyt ilman pakettia:OO ja kuinka kauan toimitus kesti?

• Anggel

Aaattelin ite tilata mut vähä ihmetyttää et eilen ku kattelin sivustoa, niin hinnat vaihteli pari kertaa heitti siis jollain 5 eurolla :D Ja eilen sanottii et "Saat 50% alennuksen!

Saatavana vain sunnuntai-iltana, 18. syyskuu!" Ja tänään lukee et "Saat 50% alennuksen!

Saatavana vain maanantai-iltana, 19. syyskuu!"
      Et maksaahan noi sit varmasti vaan sen puolet siitä hinnasta jos nyt tilaa :D ku en haluis mitää yllätyksii et ne on oikeesti 2 kertaa kalliimmat. Ja onko joku palauttanut ne ja miten oonistu?

• Miranda^^

Hyvä että tulin tänne lukemaan vähän! Tarvis ennen synttäreitä saada hiukset tilattua (30.09) että mahtaako onnistua ennen sitä... jos nyt laitan heti tilauksen...? Ja onhan kaikilla maksanut sen 50euroa? Nyt sivuilla lukee että "-50% saatavana vain maanantai-iltana", eli?

• Roosa_______________

jospa uskaltaisin tilata kun kerta joillekkin on jo paketit tullut kerta onnellisesti kotiin :)

• blondiKOOOOOO

Sama täällä, aattelin tilata mulla kyllä on jo yhdet mutta ku nämä on nyt nin halvat että tiaisin "säästöön" :D ja kun näiden luvattiin olevan niin hyvät että (:

• sslavegirl

Hih kiva kuulla vähän uudempiaki viestejä ite kans tilasin hätäsesti ja sti vasta tarkemmin tulin lukee näit viestei kyl siinä eka meinäs hätääntyä ku luin noita ekoi kommenttei, toivottavasti saan myös omani ajallaan ilman että tarvii sinne yhteyttä ottaa :) Onko joku jäänyt ilman pakettia, mihin pitää ottaa yhteyttä jos paketti ei saaavu?

• xcw

Tilasin äsken, ja mulle tuli ihan tilausnumerot sun muut heti ! Saa nähä koska se paketti sitten saapuu perille...

• minä vain

mua ihmetyttää toi 50% alennus juttu ku päivät millai sattuu mut ostoskorii ku pistää ni hinta se 50e.. sit siel puhutaa jostai illoist sun muist.. eli oletteko maksanu 50e niist vaiks etusivu punase teksti päivämäärä oliski jtn iha muuta ?

• sslavegirl

Mä maksoin 59 e tilasin lauantaina :o noi päivämäärät vaihtelee kyl tosi epämääräsesti!!

• minä vain

ok. näkyks sul heti ostoskoris sit toi 59e ?

• acbdefghi

Onko tilaus sapunut jo niille henkiläille, jotka tilasivat Push Upit? Mietin, uskallanko tilata.. :)

• Rous.

Ite tilasin kans kolme sekuntia sitten tummanruskeat pidennykset, nyt maksoivat 55 e. :) Ja edellisten kommenttien perusteella luottavaisin mielin oottelen postin saapumista. :)

• chocooo

Itse tilasin päivällä noi ruskeat pidennykset :) sieltä saapus hetimiten kaks sähköpostia vahvistuksena tilauksesta. Joten luottavaisin mielin myöski täällä ootellaan :)

• Rintainen

Oletteko tänään saaneet Luxstyle sivustoa auki? Itsellä ei ole muutamaan tuntiin toiminut ollenkaan...

• pöpötius

Eilen ei auennut millään, eikä näköjään tänäänkään. Lähetin sähköpostia sinne yli viikko sitten ja eilen tuli suurinpiirtein tämmönen viesti vastauksena: ihmisiä kipeänä joten joudumme sulkemaan e-mailimme ja puhelinvastaajan. Yritämme korjata asiaa. Olen erittäin pahoillani, tämä ei toistu. Tilauksenne lähtee kyllä, mutta sillä puolella on viivästystä. Olen pahoillani. Lopussa luki että lähetäthän kysymyksesi uudestaan sähköpostilla 24/9. Miks siihen kysymykseen ei voinu nyt vastata? :D ihme touhua.

• sslavegirl

Joo näkyi heti 59 euroa, laitoin sinne eilen sähköpostia et onko kaikki tilauksessa ok, mut ei oo viel tullu vastausta.. Mut toivotaa et kaikkien paketit saapuu perille! :)

• sslavegirl

Olen kyllä tänään saanut sivuston auki, lähetin myös sähköpostia että eikö sinne saada ihmisiä töihin, että on väärin että ihmiset joutuvat odottamaan tilauksiaan ilman että ilmoitellaan viivästymisistä, uhkailin joka kuluttajavirastolla ja poliisilla jos ei mitään tapahdu!! En kyllä enään tilaile tuollaisista yrityksistä mitään, toivon todella että kaikki saavat pakettinsa perille!!

• Agonie

Itse tilasin sunnuntaina tavaraa ja mulle tuli ainakin samantien sieltä mailia kaikki tilausvahvistukset ja sun muut. Itse olen ainakin toiveikkain mielin, että tavarat tulevat. Jos ei niin tiedä kyllä minne soitan sen jälkeen ja pistän koko firman ongelmiin :D

• sslavegirl

Minullekin tuli tilausvahvistus myös, ilmoitellaan täällä toisillemme milloin paketit saapuvat! :)

• Mirem

Minäkin eilen sain tilattua pidennykset. Tuli tilausvahvistukset ja kuitit s-postiin. Kutreja odotellessa.

• sslavegirl

Minulle tuli tänään pidennykset! Tilasin lauantaina oli nopea toimitus :)

• Hapsutukka

Tilaus:

Tilasin viime sunnuntaina paketin hiustenpidennyksiä, vahvistusta tilauksesta ei tullut heti sähköpostiin mutta tuli lopulta kuitenkin (kenties jotain tekemistä tuon sunnuntain kanssa). Vahvistuksessa kerrottiin paketin vastaanottamisesta kuten edelläkin on kerrottu. Lisäksi sain viestin jossa kerrottiin Suomalaisen firman olevan vastuussa lähetyksestä ja että siihen voi ottaa yhteyttä tarvittaessa.

Paketin saapuminen:

Nyt keskiviikkona paketti saapui. Kesti siis vain 3 päivää mikä on mielestäni todella nopea toimitus!

Paketti:

Hiukset oli pakattu isoon valkoiseen kirjekuoreen jossa oli sisäpuolella kuplamuovitus. Paketin sisältä löytyi kuitti ja ohjeet mahdollista palautusta varten (tulisi ensin ottaa yhteys firmaan ennen kuin lähettää paketin), joka oli kirjoitettu huonolla suomella. Hiukset on siis pakattu siten, ettei paketin ulkonäön perusteella voi päätellä mitä se sisältää, mikäli joku hermoili asiaa :)

Suosittelen!

• kannattaa tilata

Mä pistin 18. päivä tilaukseen tuolta mustat pidennykset ja tänään oli sitte tullu postissa. :) Ja todella tyytyväinen olen näihin. Ja tosi nopeaa tuli myös perille :)

• Rintainen

Tehtiin tilaus lauantai-sunnuntai välisenä yönä ja paketti oli kuin olikin tiistai aamuna postissa! :) Hivenen ehdittiin kaverin kanssa säikähtää, kun eksyttiin lukemaan näitä keskusteluja, tehtiin kuitenkin 170euron suuruinen tilaus het kertalaagista :D Onneksi kuitenkin toimitus sujui ongelmitta ja tavarat pääsivät oikeisiin osotteisiin, hellään huomaan! ;D Kaverini kanssa tosin epäillään kyseisten pidennysten laatua, mahtavatkohan olla ihan aitoa hiusta kumminkaan. Aikaisempien kokemusten perusteella, aika muovihiuksilta tuntuivat. Itsellä kuitenkin tuo kyseinen pehko on menossa värjäykseen, joten nähtäväksi jää, miten noihin väri tarttuu ja miten värjäyksestä ylipäätään reagoivat.

• KK

Te jotka olette tilanneet ne vaaleat hiukset, ovatko kuinka vaaleat vai huijaako kuva? Onko kukaan yrittänyt vaalentaa niitä lisää tai hopeasampoolla sävyttää, jos ovat keltaiset? Itselläni kun on platinablondit hiukset, enkä tiedä uskallanko tilata..
      Ja ovatko klipsit hyvät ja hiuksia riittävästi koko päähän?

• vicccky

Ovatko kyseiset pidennykset laadukkaat, voiko niitä tosiaan kihartaa/suoristaa ja värjäillä? Ovatko kestäneet käytössä? :) Harkitsen tilaamista..

• Onko nuo pidennykset Klipsi kiinnityksellä? aattelin tilata, medium brownit :)
      Sivuilla lukee kyllä, mutta aattelin varmistaa :D

Ja tilasin sieltä yksi päivä tuotteen ja 3 päivää kesti toimitus tuli kuitti ja ennen tuotetta ne sähköpostit. Että älkää hätäilkö siellä :)

• Mirem

19.päivä tilasin ja tänään tulivat postissa =) Hyvä laatuisiltakin vaikuttaa.

• Agonie

Tännekkin suuntaan tilaus saapui! Eiköhän ihan luotettava mesta oo shoppailla :)

• Rous.

Vielä ei oo omia pidennyksiä postissa näkynyt, 19. pvä tilasin... Toivotaan että ne tulis pian. :)

• kiva kiva

hiukset ovat aivan kamalaa paskaa.... hyvälaatuisia nähnytkään, olen käyttänyt pidennyksiä 8 vuotta ja ei ikinä ei ikinä ole hiukset ole menneet käyttökelvottomiksi 2 viikossa ja puhun nyt siitä, että käytän niitä kokoajan.. aivan hamppua, eivät enää pysy suorina

• chocooo

Jepjep. Tilasin omani 19pv(illalla) ja hiukset sitten saapuivat jo perjantaina 23pv, ja ihan kotiin asti.Ei tarvinnut postiin asti siis raahautua.onneksi!

Mielestäni ihan Ok laatua, ehkä pieni pettymys on klipsien pitävyys...verrattuna siis aikaisempiin (n.5vuoden kokemuksella).

Pituus ja väri mielestäni luonnollinen. Klipseistä plussaa kuitenkin sen verran, että ylimääräiset.ns. muoviosat klipseissä estävät klipsin "painumista" päänahkaan.. Ovat siis mielestäni TODELLA mukavat päässä, eikä häiritse muuten kuin tosiaan toi pysyvyys..

Suosittelen :)
      Hinta-laatu suhde 10 !

• Rous.

Laitoin äsken sähköpostia menemään, että mikä tilaukseni tulossa kestää, kun olen jo 19. päivä tilannut, ja kovati mainostettiin sivuilla että parin päivän sisällä tulee, eikä vieläkään ole postia tullut. Nyt jo hiukan suututtaa, kokonainen viikko mennyt. Olen tarkistanut että kaikki tietoni on oikein, eli ei johdu siis siitäkään että olisi esim. väärä osoite.

PRRkele.

• tyttönen.

Tilasin 24päivä ja vielä en ole saanut hiuksia,toivon että pian tulee!

• pidennykset

tilasin pidennykset luxstyleltä ja tulivat tänään ja tilasin viimeviikon perjantaina,elikkä viikon kesti vaikka 1-2 päivää lupailtiin.. ja olen aika pettynyt hiuksiin kun niitä oli niin vähän ja clipsit hiuksissa ovat todella huonot! eivät millään meinaa pysyä.. en todellakaan suosittele tilaamaan luxstyleltä

• susanna22

mä olen tilannut sieltä vaaleat hiuspidennykset ja perille tuli ihan oikeaan hintaan ja nopeasti .. :) ja ihan hyvälaatu on

• nanna 45

kyllä ne hiukset pysyy kun osaa ne oikein laittaa ..ja itse olen ainakin värjännyt niitä ja hyvin on väri säilynyt ja tasaisesti ottikiinni

• jj

Onko tuo tarjous voimassa vieläkin ? Kun sivustolla lukee ainakin niin.

• Maikkiijooo

Juu eli mie laitoin lauantai iltana tilaukseen ja sähköpostiin tuli suomenkielinen viesti missä oli linkki kuittiin, sekä viestissä kerrottiin että rahat otetaan tililtäsi vasta kun tuotteet on toimitettu, mutta rahat hävisivät tililtäni välittömästi. Surkea sivusto sinänsä että sivuilla kerrotaan toimituksen kestävän 1-2 päivää, tämän takia tilasin tältä sivulta, koska oli kiire.. Teidän viestienne mukaan siis tuotteita on turha odotella viidenkään arkipäivän sisään! :/

• plapalalal

TULIKO TEILLE SIIS LAPPU POSTIIN ETTÄ HIUKSET SAAPUNEET, VAI MISTÄ SAITTE SELVILLE POSTIIN TULO PÄIVÄN.. yleensä on numero jonne soittaa ja kysyä mutta täältä kun ei saa edes palvelua.. äkkiä?

• josbii

minä tilasin torstaina pidennykset, vaaleat. sähköpostiin tuli saman tie vahvistus, että tilaus on tullut perille ja toimitus tapahtuu mahdollisimman pian.. ei mitään päivämääriä että kuinka kauan suunnilleen kestää. täytynee vain odotella.

• 09abc

ootteko värjänny pidennyksiä? mulla on vaaleet pidennykset ja haluisin niistä ruskeet. vaaleenruskee tai tummanruskee, ei nii välii. oma tukka on vaalee ja se on aika huonos kunnossa. joten miten tää pidennys on käyttäytyny jos ootte värjänny sen? (:

• Rous.

Tosiaan, 19.9 tilasin, ja tänä aamuna ne oli postissa! Hiukset siis tuli kun tulikin, ei oikeastaan haittaa vaikka meni todella paljo luvatun saapumisajan yli, koska hiukset olivat hyvälaatuisen tuntuiset ja oikean väriset. :) Aluksi hieman epäilytti kun postia ei näkynyt ei kuulunut, mutta tunnen saavani vastinetta rahoille. :)

Jos pidennykset haluaa, ja haluaa ne vielä halvalla, niin kannattaa tilata tuolta, ei ollenkaan hullumman laatuiset. :)

• satsuli94

tilasin kanssa 19.9 vaaleet pidennykset mutta ei oo viellä tullut :/

• josbii

tänään oli vaaleat hiukset postilaatikossa :) tosin itselläni on paljon vaaleammat hiukset, sävy ei ole ihan täydellinen. ja leikkasin n.5cm pituutta pois, mielestäni sopii minulle näin paremmin!

• henutin

tilasin hiukset jo 1½ sitten eikä hiuksia ole tullut vielä postiin? Onko täällä ketään kuka ei ole saanut tilaamiaan hiuskiaan, että pitääkö tässä alkaa miettimään sitä vaihtoehtoa että niitä ei tule ollenkaan?

• S||A

mää en oo saanut mun hiuksia vieläkään !!!! alkaa pikku hiljaa menemään hermot ! ja tänää sain sähköpostia että sitä varaus numeroo jonka tilauksen yhteydessä sain ei muka edes ole !!!!

• emuxoxo

Onko kaikille tullut tilaus perille?

• tahonpidennykset

minuakin kiinnostais tietää onko porukka jäänyt ilman tilauksiaan?

• anonyyminen

Joo elikkäs itse tilasin n. viikko sitten kahdet hiustenpidennykset, äidilleni ja itselleni.. Ei oo hiuksia näkynyt mutta rahat oli tililtä hävinnyt vaikka sekin luvattiin tapahtuvan vasta kun tuote on saapunut. Päätettiin siis soittaa sähköpostin maksuvahvistuksen mukana olleeseen puhelinnumeroon. Siellä sanoivat että tämä Suomi sivu on _vain_ suomennettu sivu ja sekin on kuulemma tehty väärin, mitään 1-2 pv toimitusaikaa ei ole,(kuulemma parissa päivässä se on jopa mahdotonta) vaan tuotteet tulevat kunhan kerkeävät tanskasta saapua. Eli koko LuxStyle Suomi on vain välitysfirma ja jos ihmiset kuulemma haluavat valittaa jotain näistä tuotteista mitä kyseisellä sivustolla myydään, täytyy valitus tehdä englannin kielisenä ja lähettää tanskaan. Sika säkissä tuli siis ostettua, tässäpä sitten odotellaan saapuvatko hiukset koskaan perille.

• soooofia

mä itse tilasin lauantaina 15 päivä hiukset ,ja ei oo viel näkyny .. toivottavasti sieltä tulee oikean väriset ! Uskoisin että hiukset tulevat perille , itse olen lähetelly s-postia luxstylen kanssa ja ihan luotettavalta paikalta tuntuu !

• Saratin

Itse tilasin hiukset 18. päivä ja tänään olivat postilaatikossa.. Täytynee tilata vielä toinen paketti, koska toi 80g on aika vähän loppujen lopuksi :D

• juupajuu1234

Osaako joku kertoa millaiset toimituskulut niihin pidennyksiin lisätään?
      Sivustolla ei nimittäin mielestäni missään kerrota toimituskuluista muutakuin:"50 euroa ylittävistä LuxStyle-sivuston tilauksista emme peri toimituskuluja. "
      Ja nyt pidennykset ovat tarjouksessa ja maksavat sen 50 e eli tuleeko niihin sitten joku 10 e toimituskulut päälle? :D

• parishiltttttt

aika pettynyt olen.. sivustolla luvataan 1-2 pv toimitusaikaa ja sensellaista, tässä 2 viikkoa odotellut hiuksia mutta ei näy.

• ei tyytymätön

Tilasin tuolta sivustolta hoikentavat kalsongit ja tulivat vajaassa viikossa. Eli keskiviikkopäivänä tilasin, niin seuraavana maanantaina sain postissa.

Tuote oli hyvä ja kaikki toimi kuten pitääkin.
      Kuittikin oli sähköpostissa samantien.
      Minulla ainakaan ei ole sivustossa valittamista.

Ainoa kyseenalainen lause lähetyslistassa on:
      Saat Palautus/vaihtoehto koot, kirjoittakaa tukemme englanti ennen lähettämistä meille paketin.

Eli olivat käyttäneet käännösautomaattia =D
      Olishan se ammattimaisempaa, kun olisivat ottaneet suomenkieliseen lähetyslistaan tuonkin lauseen oikealla suomenkielellä.

• Mumssss

Tilasin hiukset luxtstylista maanantaina 7.11 ja juuri äsken kolahti paketti postiluukusta. Tilausvahvistus tuli myös sähköpostiin samantien maksun jälkeen, hiukset ovat oikean väriset ja vaikuttavat laadukkailta. Meinasi jo paniikki iskeä kun lueskelin tätä keskustelua täältä.. Mutta onneksi paketti tosiaan löysi tiensä perille, toivottavasti kaikki muutkin saavat hiuksensa pian! :)

• hhellouu

Minäkin tein juuri äsken tilauksen.... jännätään nyt sit millon saapuu.. :D mulle ei kyllä oo vielä tullu mitään kuittia sähköpostiin vaikka siinä niin luki että se tulee? onko jollekkin muulle täällä jäänyt kuitti tulematta?

• outooo

oon kuukauden himoinnu noita hiuksia ja joka päivä olen melkein käynyt sivulla kyyläämässä ja joka päivä siellä lukee että -50% seuraavaan päivään asti, kyl tos jotai outoo kyl on, mut silti ajattelin ne tilata :D

• suosittelen!

Luin näitä keskusteluja ja mietin että kannattaakohan sittenkään tilata tuolta sivulta pidennyksiä vaikka ne niin halvat ovatkin. Kuitenkin tein viime viikon torstaina tilauksen ja eilen tiistaina ne olivat tulleet postilaatikkoon! Eli aika nopeasti, 4-5 päivässä. :) En oo ennen pidennyksiä omistanut niin en osaa sanoa tästä laadusta muuta kuin että tuntuu ainakin ihan laadukkailta. Värikin oli aivan oikea :) Paketissa ei kuitenkaan ollut kovin paljon hiuksia, mutta ihan riittävästi normaaleille hiuksille. Jos yhtään harkitset tuolta tilaamista, niin ehdottomasti kannattaa! :)

• laskdlasdkls

Täälläkin yksi tilaaja, kyllä tulivat perille neljässä päivässä, laatu on hyvä. ainoo miinus oli että kun tilasin noi blondit, väri oli enemmän "kellertävä" tai tummempia tuosta kuvasta. mutta muuten oikein hyvät pidennykset, tyytyväinen oon :)

• jeahair

niin , että koska niitä hiuksia sitten uskaltaisi odotella ? kun eilen tiistai iltana tilasin . nyt on sitten keskiviikko . ja miten ovat käyttäytyneet kun on värjätty ja miten pysyy kiinni ja onko sulanut suoristaessa ? että onko ihan aitoa hiusta ?

• tahtoo pitkät hiukse

tuossa lukee että vain 25.11 puoleen hintaan.. mut tarkoittaako se nyt sitten että huomisiltaan asti puoleenhintaan vai mitä.. vähä outoa.. mut kyl mä ajattelin tilata.. mitä meinaatte riittääkö yksi paketti niitä? ku 99e sais ny sitte kaksi pakettia. paljo yhessä on ja ku mulla on toispuoleinen tukka niin riittääkö koko päähän yksi.. kiitosta vain niille jokka vastaa =)

• locaaaaaaa
    • ei huolta

Minä tilasin noi pidennykset sieltä ja tulivat jo seuraavalla viikolla! Eli luotettava on ja tulee perille :) ! tai minulle ainenkin tuli

• jenskyss

Tilasin tänään hiustenpidennykset ja netti sivu vähän herjasi. Olin jo niinkun maksanut ja sitten tuli "maksa uudelleen" tai jotain vastaavaa, täytin jutut sitten uudestaan. Ja nyt toivotaan että emme maksaneet niitä 2 kertaa äitini kanssa ja tilasin ruskeat hiukset. Voisikohan joku siis kertoa vähän kun ne on 45cm niin onko ne sitten oikeasti 45 cm. Ja lähetimme sinne Suomenkielisen viestin? Ei ole siis vastanneet viestiimme. Ja pystyykö hiuksia palauttamaan jos ei tykkääkkään. Monennessa päivässä ne oikein tulevat.

Kiitos sille joka auttaa.

Kiittää Tyttönen

• Heijenni

Ite tilasin tossa lauantaina pidennykset, niitä odotellessa (: Jenskyss, luin koko keskustelun täält läpi ja mitä nyt oon saanu salville niin totanoin, joku oli mitannut ja ne on 46cm pitkät. Ite lähetin kans suomenkielisen viestin, ja toisessa ne pyysi lähettämään englanniksi, mutta sain toisen viestin ja ne vastasivat siihen jonku kääntäjän avulla. Mulla kesti varmaankin 1-2viikkoa enneku vastasivat siihen viestiin. Voin kyl kuvitella et heille sitä sähköpostii paukkuu koska sitähä epäillää et ei oo oikee sivusto ja ku myyää noi halval noita ni varmasti tilauksiaki tulee, mut mitä nyt täältä taas luin ni kukaan ei oo ilma pakettia jäänyt (= ja paukkuu suoraan postilaatikkoon (= ainaki tuol nettisivuilla luki että avaamattoman paketin voi lähettää 14pvän kuluessa ja öäöä pitää itse maksaa kaikki kulut siitä, mutta niin moni tääl on ollu tyytyväine laadusta ja kaikesta muusta että tuskin tarvitsee palauttaa ^_^ ja hiukset ovat varmasti ihan aitoa tai jotain ylihyvää tekokuitua koska täällä kerrotaan että niitä on värjäilty ja väri pysyy.

Itsehä tahon kysellä sellasta et onks niit oikeesti iha mahollist suoristaa tai kihartaa ilma et ne klimppiintyy tai sulaa, et onko aitoa? :D

• Bumpits

Tuli tilattua bumpitsit, ainoa paikka jossa myytiin suomenkielisesti niitä. Vähän epäilytti, mutta luin aiemmat jutut ennen tilaamista niin tuli vähän parempi olo tosta paikasta... Ainoo mikä ihmetyttää, on se, ettei niitä tanskan kielisiä sivuja löytynyt. Jos se on niin suuri juttu Tanskassa ja Norjassa, niin miksei niitä nettisivuja löydy? Pelottavaa..

• Bumpits

Ja aiempaan lisätäkseni, tuli kuitit ja tilausnumerot ym heti sähköpostiin!

• heijenni

Mä kyllä löysin iha ne tanskankieliset sivustot! (:: ja totatota niin tilasin lauantaina eli 3.12 hiuspidennykset ja tänään tuli >:--) ei oikeestaa mitää valittamista! hyvälaatusen tuntuiset ja onha niitä siinä (:

• kadiiiiiii

Tuliko pidennykset ihan postilaatikkoon asti vai pitääkö hakea postista?

• Elliukks

Mää tilasin sieltä 5 päivä tätä kuuta. Ei tullu sähköpostiin ku pelkästään tieto siitä , että maksuni on tullut perille. Mutta ei mitää tilausnumeroo tms. Saa nähdä millon tulee postiluukusta alas. Kyl harmitti ku koko viikon ootin niitä ja aina ku posti tuli nii juoksin kattoo oisko tullu.. ois saanu viikonlopuks jo pitkät hiukset. TOIVOTTAVASTI ne tulee ens viikon alusta. En malta oottaa!!!

• kotka.

Minäki tilasin 5.12 noi pidennykset mutta eipä ole vielä tulleet perille. Nyt kyllä ärsyttää kun olisivat joululahjaksi menneet. Joko sinä sait pakettisi? Laitoin sinne muutama päivä sitten vihaista sähköpostia siitä että asiakkaat jotka ovat minun jälkeeni tilanneet, ovat jo saaneet heidän tilauksensa. Mutta eivät ole siihenkään vastanneet..

• heijenni

Juu, ne tulee suoraan postilaatikkoon.

Ellukkis: Mä tilasin lauantaina ja ne tuli torstaina, eli kyl sä ne ensviikol saat. (=

• nita

tilasin perjantaina hiukset ja kuitti tuli sähköpostiin mutta ei mitään tilausvahvistusta..no toivotaan että nyt ensviikolla tulee hiukset postiin (:

• ^_^

Lähetin sinne viestiä, ja he vaakuuttivat että pidennykset ovat remy-aitohiusta, sekä postitusaika on 1-3 päivää. Mikä mua vähän ihmetyttää, on se, että halvalla myyvät aitoa hiusta. Tästä keskustelusta kävi ilmi myös, että ovat alusta asti myyneet niitä puoleen hintaan, mikä on aika kummallista. En siis ole toistaiseksi uskaltautunut tilaamaan, mutta täytynee todeta, ettei halvalla voi saada hyvää. Opiskelijana ei ole varaa laittaa rahaa monen sadan euron pidennyksiin, joten kaiketi ei ole varaa myöskään valittaa laadusta :D

Kaikki ovat ilmeisesti saaneet pakettinsa, vaikkei tilausvahvistuksia tai kuitteja ole liiemmin näkynytkään? Onko näitä pidennyksiä käyttäneillä kuinka pitkään hiukset pysyneet kunnossa? Jos joku ehtii vastata, niin kaunis kiitos :)

• tytyxh
    • nita

jos oikein ymmärsin niin luxstyle vasta avasi kauppansa, joten ehkä siksi hiukset puoleenhintaan..mainoskikka ynm ? :D no joka tapauksessa ihan hyvin mielin ainakin omia hiuksia odotan kun on ainakin muiden tulleet perille ja kuulemma laatukin ollut ihan hyvä ((:

• ^_^

Ainiin, unohdin vielä kysyä, että onko tuo Blond-pidennys kuvan värin mukainen? Näyttää olevan esittelykuvassa hirmu vaalea, ja pienemmissä kuvissa tummempi.. tai sitten silmäni valehtelevat :D Itselleni on hirmu vaikeaa löytää oikean väristä, ja kun ei tiedä, että pitävätkö kuvat paikkaansa. Jos joku kyseistä pidennystä on tilannut, ja ehtii vastata, niin kiitos :)

• nita

jee oma tukka tuli tänään postissa ja perjantaina tilasin joten nopea toimitus oli ja olen tyytyväinen laatuunkin. itse tilasin blondit ja ainakin omiin hiuksiin väri oli oikea aika saman värinen kun kuvassakin (: mutta itse olen erittäin tyytyväinen ! (:

• tuuleri

Hei! Olen yrittänyt tilata tuolta luxstylesta pidennyksiä, mutta se ei ole onnistunut jostai syystä kun yritän maksaa pankki tai luottokortilla ja se ei onnistu sitten vaikka kuinka yritän laittaa numeroita yhteen tai erikseen ja jne. Oletteko siis voineet maksaa pankki tai luottokortilla ihan normaalisti?

• nita

itse maksoin suoraan tililtä..

• .

mulle tuli tänää hiukset ja maanantaina ne tilasin :)
      ja sävy oli täysin sama kun omissa hiuksissa!
      mä maksoin ne verkkomaksulla, se ainakin toimi...

Niin miten niiden klipsien kuuluu toimia? klipsautetaanko ne kiinne vai laitetaan vaan? oon ehkä vähän yksinkertanen ihminen ni en ymmärrä.

• mmm

avaat klipsit ja klipsautat sen omaan päähän niin että pysyy päässä (: ihan ku pinnin laittaisi ((:

• Tein tilauksen äsken 18.12. Katsotaan jos tulisivat ennen joulua!! Toivotaan ainakin.
      Pidennysten lisäksi tilasin tuollaisen Bumbitsin, hihi. Kertokaa joku kokemuksia tuosta, kun en ollut ennen kuullutkaan. :)

• yks tilaaja....

Onko kukaan tilannut hoikentavia alushousuja ja/tai sitä selluliittivyötä? Itse tilasin viime perjantaina. Mahtaako toimitusaika näissä olla mikä?

Tuohon 1-3 päivän toimitusaikaan en kyllä usko mikäli tuotteet tulee ulkomailta. Ei Ruotsistakaan tule noin nopeasti (kokemusta on) joten tuskin kauempaakaan. Saksastakin kestänyt tulla viikko. Ja mitä isommat toimituskulut, sitä nopeamman toimituksen se paikka pystyy "takaamaan". Näillä huomattavasti pienemmät toimituskulut kuin mitä tuolla paikassa mistä oon Saksasta tilannut ja viikossa (7 arkipäivää) tullut.
      Sen sijaan Amerikasta kun olen tilannut, postikulut ollut lähemmäs 25euroa, tuotteet on tullut 3 arkipäivässä.

• pidennykset

Itse tilasin myös ko. firmasta vaaleat pidennykset. Viikossa tulivat postilaatikkoon! :) Sen verran tuosta toimitusajasta tuolla luxstylen suomenkielisellä sivulla, että sivu on vain jollain käännösohjelmalla käännetty suomeksi, joten toimitusaika koskee vain Tanskan sisäisiä tilauksia. Suomeen tulevat - järkikin sen kertoo - viikossa jos ei satu pyhiä väliin!
      Ajattelin kokeilla nuita pidennyksiä värjätä, kun vaaleat tilasin ja itsellä kirkkaan punainen tukka. Onko kellään kokemusta näiden värjäämisestä? :)
      Minä tulen ainakin kertomaan edeltäjille ja seuraajille sitten oman kokemukseni tämän pidennyksen värjäämisestä!

Rauhallista joulua kaikille!

• yks tilaaja....

Itse sain paketit tänään, tilasin siis viime pe iltana ja toisen la iltana, ja kumpikin tuli tänään. :) Nuo hoikentavat alushousut ja antiselluliittivyön.
      Tuotteitaki oon kumpaaki jo kokeillu, alushousut kokeilus tälläki hetkel, eikä ole kyl mitään negatiivista sanottavaa ainakaa näin alkuun (voi toki tulla ilmi sit myöhemmi et kangas ei ookaa kestävää)... asiansa hoitaa kyllä sekä housut että vyö, ku ulkopuolisetki eron huomaa vartalon keskiosassa. ;)

• platinablondi90

Ei taida väri olla käypänen jos omat on platina blondit. joutuu blondaamaan pidennyksiä. ja hopeashampoolla pesemään.. :D

• nnataliee-

Tilasin tuolta pidennykset eilen eikä mua millää tavalla pelota, ettenkö saisi pidennyksiä perille, vaikka luinki tän koko viestiketjun.
      Kyllähän se on mun mielestä ymmärrettävää, että myydään halvalla alkuun, että tulisi enemmän tilauksia ja firma saisi kannatusta?
      Sivuthan on selkeästi vain käännetty jollain Google Translatella.. Sekin ymmärrettävää, jos he ovat sanoneet, ettei heillä ole ketään tulkkaamassa ja kääntämässä suomeksi.
      Mulla tuli sähköpostiin heti kaikki tilauslomakkeet ym. Maksoin verkkopankin kautta ja veloittivat sen kyllä heti..
      Kyllähän nuo klipsit saa vaihdettua, jos niistä kiikastaa.. Itse varmaan lisään ainakin isoimpaan hiusnippuun kaksi klipsiä lisää. Ja jos alkuperäiset klipsit ovat huonot, niin vaihdan nekin parempiin..
      Itse tilasin nuo blondit, vaikka mulla onki tällähetkellä punamustat hiukset.. Mutta aion värjätä sekä pidennykset, että omat hiukset:)
      Ja jos kerta tanskasta asti tulevat, niin eihän ne millään voi olla perillä 1-2päivässä..? Viikko-kaksi odotettavissa.
      Pistän arvostelua hiuksista sitten blogini puolelle kun ne saapuvat ja pääsevät käyttöön ! Blogin osoite: http://lihavapupu.blogspot.com

• pidennyksiäodotelles

Itse tilasin tummanruskeat pidennykset sävyltä #2 21.12.. Eikä vieläkään ole tippunut postiluukusta kotiin =( toivottavasti tulee tällä viikolla, jos ei tule niin iso mur! Lahjakortti kampaamoon nimittäin odottelee jo käyttöä...
      Minäkin kirjoitan varmasti blogiini kunnes hiukset saapuvat ja ovat päässä.
      Osoite:
      http://annipadanni.blogspot.com/

• :(

Täällä aletaan olla jo aika vihaista tyttöä! Itse tilasin 5.12 enkä ole saanut tilaustani, enkä vastauksia sähköpostiini! Ja eniten ärsyttää se että ne olisivat menneet joululahjaksi ja nyt piti nolosti vain tulostaa kuva hiuksista että tämmöiset ovat tulossa. Ja sitten ärsyttää myös se, että ihmiset jotka ovat tilanneet minun jälkeeni, ovat jo heidän tilaukset saaneet!!

En kyllä ole tyytyväinen asiakas ollenkaan! :(

• pidennyksiäodotelles

Joo-o, alkaa oikeesti nyppimään kun ei näy pakettia ei sitten missään!!..
      Olen lähettänyt jo 4 sähköpostia, mutta ei minkäänlaista vastausta oo tullut..
      Todella ärsyttävää.

• pidennykset

Lohdutuksena sanon, että sinä joka 21.12. tilasit pidennyksesi, niin muistahan että kysymys siis toimituksessa 7-8 ARKIpäivästä. Nyt, kun välissä joulu, niin siinä aika monta pyhää kun postit ja muut ei kulje :) Eli sinuna en hätäilisi vielä, eiköhän ne sieltä saavu! Mutta tuo 5.12. tilattu on kyllä jo aikamoinen juttu...?

Itse värjäsin tosiaan pidennykset punaisella ja tuli tosi hyvät! Vaatii tosin vaan useamman värjäyskerran, ihan niinku normaalihiuskin! Väri irtoaa tosi helposti pidennyksestä, et vaatii kyllä tosi hyvää ylläpitoa jos näitä värjää! :)

• pidennyksiäodotelles

Pidennykset: Kiitos lohdutuksesta, mietin itsekkin siskoni kanssa tuota toimitusjuttua vielä ihan rauhallisesti niin aateltiin ihan tuota samaa :)
      Toivotaan että kaikki saisivat omat tilauksensa kotiinsa :( !

• ninnu

Itse en tilaa tuolta yhtään mitään, koska haiskahtaa pahasti huijaukselta!

Nytkin sivulla lukee:
      'Saat 50% alennuksen!
      Saatavana vain sunnuntai-iltana, 1. tammikuuta!'

Kummasti tuo 50€ alennus on ollut jo useamman viikon, mitä oon tuota sivua katsonut. Aina päivä vaihtuu ja alennus pysyy!

Huomenna siinä lukee sitten:
      'Saat 50% alennuksen!
      Saatavana vain maanantai-iltana, 2. tammikuuta!
      ...ylihuomenna sama homma, jnejne.

Itse tilaan mieluumin muualta, jotta saan varmasti laadukasta aitohiusta! Tuon firman hiukset ovat 100%:sti synteettistä, ei ne muuten pitäs KOKO AIKAA alennusta! Ne hiukset kun ovat oikeasti 55€ eivätkä 110€!! Älkää tilatko, nethair ja cybershop ovat paljon parempia, niistä sentään saa laadukasta hiusta!

• ninnu

Korjaan:
        Kummasti tuo 50% alennus on ollut jo useamman viikon, mitä oon tuota sivua katsonut. Aina päivä vaihtuu ja alennus pysyy!

• pidennyksiäodotelles

Juupajuu, alkaa vähän turhauttamaan tää touhu.
      Mie tilasin ne pidennykset tuolta silloin kun hintaa oli 65€ niin kyllä potuttaa jos sen verran meni ihan kankkulankaivoon..
      En nyt oikein enää itse näe mitään toivoa että pidennykset tulis..

• miinu

ite tilasin 26.12 ja ei ole vielä tullut. tosin viikonloppu on ollut tässä välissä että onhan voihan tässä ootella vielä pari päivää rauhassa. pelottaa vaan hirmusesti että tuleekohan ne kummiskaan, vähät rahani kun sinne tungin. kuitti kyllä tuli postiin.
      ilmottelen heti jos on tullut !

• miramiram

mä tilasin tossa enne jouluu tuolta pidennykset ja just äsken tuli postilaatikkoo! tosin meni enemmä ku se 3-5päivää mut tässä oli joulupyhät ja kaikki välissä, kyllä ne sieltä vielä tulee! Ja nää on tosi kivat nää pidennykset ja iha aitoo hiusta on :)

Mulle ei vieläkään ole a) lähetetty tilaustani eikä b) vastattu yhteenkään sähköpostiini vaikka ja tuossa muutama päivä sitten laitoin sinne sähköpostilla että jos ei nyt tule pikaista vastausta niin asia menee eteenpäin! Tilasin siis silloin 5.12! Eli melkein kuukausi jo mennyt!!

• miinu

apuaa !! tuli ne sittenkin tänään postiluukkuun ! just oikee väri ja oikeen hyvännäköset ja tuntuset :) todellakin oon tyytyväinen.

sinä ":(" todellakin ymmärrän sua. kannattaa pommittaa luxstyleä sähköposteilla niin kauan että ne todellakin vastaavat. jos ei muuta niin sitten meet poliisin puheille.

• pidennyksiäodotelles

Jes! minäkin sain tänään vihdoin ja viimein pidennykset, väri #2 on todella tumma, mutta siis hiukset on kyllä hyvää laatua ja niin edl.

• <3

ninnu: itselläni on tuolta tilatut hiukset ja ihan 100% aitohiusta ovat. suoristan tai kiharrankin niitä pari kertaa viikossa ja ovat jo monta kuukautta pysyneet tosi sileinä ja hyvinä. tosi laadukkaat hiukset, ja toi alhainen hinta on vain siksi että kauppa saisi nyt aluksi vähän suosiota :)

• ?

ovatko hiukset kuinka paksua tavaraa? riittäkö yksi paketti kokopään pidennykseen ilman että näyttää hiirenhännältä?

• Miiiiiiiia

mulla riittää ainaki tää yks paketti ainaki tosi hyvin :) otin noista vielä noi klipsit pois ja laitoin ompelutekniikal kiinni omii hiuksii ja hyvi on säilyny :-)

• nnataliee-

Mä tilasin 23.12. ja eilen 3.1. kilahti postiluukusta paketti. Tilasin blondit hiukset, koska värjäsin hiukset sitten omien hiusteni värisiksi. Tosin hiuksiin ei oikeen tahtonut värit tarttua.
      Värjäyksen jälkeen latvat menivät ihan hampuksi ja hiukset "paakkuuntuvat" aika helposti ja näyttävät takkuisilta.
      Ajattelin leikata ainakin 5cm pois huonoja latvoja, mutta tuskin sekään auttaa tuohon paakkuuntumiseen.
      Mulle ainakin riitti hyvin yks paketti ja jäi ylimääräisiäkin klipsejä.
      Voitte katsoa kuvia hiuksistani blogistani
      http://lihavapupu.blogspot.com

• Tyytyväinen

Minä tilasin 1.1 hoikentavan "sukkapuvun" tai miksi sitä nyt sanotaan. Juuri äsken paketti tipahti postiluukusta (klo 10.50) heti tietenkin avasin ja kokeilin päälle. Hyvä on ja todella siloittaa makkarat. Kokeilin housuja jotka ovat olleet tosi kireät, niin että juuri ja juuri olen saanut vetoketjun kiinni. Nyt meni ihan sujuvasti päälle. Ja mikä mukava yllätys, haaroväli on aukinainen joten wc käynti on vaivatonta. Ei tarvi riisua koko pukua pois. Kun se on sen verran tiukka, niin pukeminen ahtaassa kopissa olisi aika työlästä. Olen tyytyväinen tuotteeseen ja toimitus aikaan. Luettuani näitä viestejä niin meinasi jo usko mennä. Ajattelin että nyt minua on huijattu.

• MMMMM.

SUOSITTELEN RAPUNZEL OF SWEDEN. PAIKKAA.. AINA OLEN SIELTÄ TILANNUT JO MONEN VUODEN AJAN..

• killarii

ilmotathan ":(" heti kun sun pidennykset tulee? toivottavasti saat ne!

• huijattu

juu, tilasin sieltä hiustenpidennykset ja oli älyttömän huonot.. yritän tässä palauttaa niitä. Ne on päässy jo takasin samaa kaupunkii mutta postiin, koska "vastaanottajaa ei tavoitettu", Eikä siellä päässä kukaan vastaa mun sposteihin.. toivottavasti saan edes ne pidennykset takasin kun en kerta rahoja...

• :)

omituista, kaikki on kehunut näitä pidennyksiä minulle ja ite tykkään näistä myös tosipaljon, mahtavaa laatua! ja sulla huonot? outoo :-) ja vielä selvennys että luxstylellä oli jääny varastoo pidennyksiä yli 200 kappaletta ja sen takia myy niitä nytte puoleen hintaa netissä. suosittelen!

• uteliaspolkkatukka

Melkein joka päivä selailen lyxstylen nettisivuja, ja pähkäilen, että uskallanko tilata vaaleita hiustenpidennyksiä sieltä! Onko ne hyvää laatua ja kestääkö ne pitkään? Onko kellään kokemusta niiden värjäyksestä? Riittääköhän minun tukkaani yksi paketti kun hiukseni ei melkein läheskään ylety olkapäille?

No nyt on tullut muutama vastaus tuolta minulle sähköpostitse. Olen siis se joka silloin 5.12 tilasi ja en vieläkään ole saanut tilaustani.. Voin laittaa tähän sen mahtavan vastauksen jonka sieltä sain:

7.1.2012

Hello,

You gave us the wrong address!
      ---
      ---
      ---
      Finland

Nobody with that name lives on that address. Thats what the postoffice said :)

Olen niin pahoillani viivästystä. Meillä on ollut tehcnical kysymyksiä!
      Anna meille tilausnumerosi kullekin pyynnölle.
      Ole hyvä ja vastaa tähän viestiin. Muuten en voi tarkistaa, mistä puhuimme. :)

Hyvää Joulua

Ystävällisin terveisin,

Maria - Supporter
      ...www.fi.LuxStyle.dk

Hyvät joulut kuitenkin toivottivat näin pari viikkoa joulun jälkeen.. :) Tuo oli siis viimeisin viesti mikä on tullut.. Ensimmäisessä viestissä vain laittoivat että "olemme vastanneet sinulle, etkö ole saanut vastausta".. ja tekstiä oli sekä englanniksi että tanskaksi sekaisin..

Vastasin tuohon sähköpostiin nyt että kyllä se vain minun oikea osoitteeni on ja että asun avomieheni kanssa samassa osoitteessa joten ovessa lukee myös hänen sukunimensä. Ja toivoin myös jotain hyvitystä näin pitkästä toimitusajasta (35 päivää)...

Toivottavasti nyt vain saisin tilaukseni joka siis edelleen on joululahjaksi menossa!

• pitkäntukanihailia

Onkohan muut saaneet pakettinsa perille? Toivottavasti sinäkin saat jokupäivä kauan odottaman pakettisi! on kyllä kummaa hommaa kun paketit eivät saavu ajallaan..

• minä

Mä laitoin tilaukseen uuden paketin noita hiuksia sen takia että on sitte säästössä ku vaihan pidennykset :> ja tuli perille 4 päivässä taas! mä suosittelen näitä kaikille, parasta laatua ja yks paketti riittää hyvin :> mulla riittää hiukset olkapäistä vähä yli joten vaikee sanoo toho polkkatukkaan mitää! kyllä se varmaa jotenki saa riittämää ja menemäää luonnollisen näköseks:)

• ................

push up

• Mimmmmmmmma

Kyllä kun kaveri tilas tuolta noi pidennykset niin oli ihan oikeeta tuccaa.
      Tais mennä viikko vai kaks, niinkun normaalisti kun tilaa ulkomailta...
      Muutama päivä menee kun raha siirtyy ja muutama päivä kun paketti on matkalla..

Mun mielestä ihan ok, vaikka toi kyllä epäilyttääkin kun huonosti käännetty ja aina lukee toi ALEALEALE -50 % VAIN TÄNÄÄN blablabla...

Ehkä ne kehittää tota sivustoo vähän paremmaks kun tulee enempi tunnetuks.
      Eihän nelly.com:kaan ollu kauheen luotettava eikä hyvä sivusto, mut sitku siä alko käymään ihmisiä niin sivustotkin parani.

• pitkätucca

Mä tilasin tänää noi clips pidennykset (medium brown), saa nähdä millo tulee. Alko välillä jo epäilyttää ja pelottaa ku luki tätä keskustelua, mutta ainaki mulle tuli ne tilausvahvistukset heti ym.

Onko noissa pidennyksissä ollu ihan hyvälaatuset klipsit?

• Auzzu

Hei onko kukaan tilannut noita dark brown #2 pidennyksiä. Kuinka tummat ovat?

• onnellinenomistaja
    • tukkapäässä

Tilasin itse pidennykset kolme päivää sitten ja tänään tulivat luukusta. Erittäin hyvä hinta ja laatusuhde, vaikka vaikuttaakin ehkä feikkisivustolta. Luulisin että tuo "vain tänään" tarjous on vain markkinointikikka, että saadaan nyt tilaamaan kun on "viimeinen mahdollisuus". Olen kuitenkin todella tyytyväinen tilaamaani pidennyksiin. Olen ennen kokeillut kahta muuta pidennystä, ja mielestäni nämä ovat rehellisesti ja puolustelematta parhaimmat, joita olen käyttänyt. Koska en ole kampaaja, en osaa sanoa todella ovatko aitoa ihmishiusta. Kuitenkin Kiinasta tuotuna/teetettynä tuollaiset eivät maksa paljoa (olen itse asunut Kiinassa), joten voittoa kertyisi silti, vaikka myisi noin halvalla. Vaaleat pidennykset ovat usein kalliimpia, sillä harva venäläisnainen (jolta usein tulevat) ei halua myydä kutrejansa, kun taas Aasiassa halpabisnes rulettaa - täkäläisille hiusten myynti on kannattavaa. Tämän epätasapainon johdosta luulisin hiuspidennysten maksavan sen 200€, jotta jotain väriä ei "syrjittäisi". Esim. Rapunzelissa kaikki pidennykset ovat samanhintaisia :) Ovat toki tuollakin, mutta mistä lienee saaneet blondia hisuta niin halvalla... Tai sitten tämä on ihan promootiota, niinkuin joku jo sanoikin :) Voitte todeta itse blogistani, että todellakin olen saanut pidennykset: http://timeforteaparty.blogspot.com/2012/01/my-beautiful-extended-hair.html (in english)

Tilasin marraskuusa pidennykset LyxStylestä, Se oli maanantai kun tilasin ne niiin keskiviikkona ne oli jo postissa, oon ollu tyytyväinen näihin hiuksiin, vaikka on ollu jo pari kuukautta. Ei oo mennu sellaseks huonoks ja takkuseks :)

Ja jos epäilette miltä näyttää lyhyissä hiuksissa, niin ei hassummalta. Mulla on mustat hiukset, joten ei erotu omat hiukset pidennyksistä. Vaikka omat hiukset ei yletä edes olkapäille, niin ei klipsit näy eikä muutenkaan näytä luonnottomalta :)

• ninnuninnu

• tukkapäässä

Mulla oli kaikki laput ja liput että miten palautus jne :o Tulivat siis tilauksen mukana :) Mulle asiakaspalvelusta tuli tosi asiallista viestiä, että olenko ollut tyytyväinen tuotteeseen, haluanko palauttaa tai vaihtaa, kun kyselin noiden värjäämisestä.

• möyh

Itse laitoin pidennykset tiistaina tilaukseen ja vieläkään ei ole näkynyt.. niitä odotellessa....

• arskaghgh

Mä tilasin sunnuntai-iltana ja keskiviikkona tulivat postista. En tiedä eroa aidon ja feikin hiuksen välillä, mutta ihan ok_lta tuntuivat ja 80gr tukko on ihan muksa.

Sivusto kyllä vaikuttaa tosi feikiltä ja ärsyttää tosiaan nuo sivuston itsekirjoittamat asiakaspalautteet. todisteet? kaikissa arvosteluissa samat sanat "suosittelen vilpittömästi!" ja onnettomia nimimerkkejä (kukaan ei oikeasti kirjota omilla nimillään oikein sukunimen kaa....)
      kokeilin itse laittaa arvostelun yhteen tuotteeseen, arvosteluni oli asiallinen ja annoin 2 tähteä. Muutaman päivän päästä arvosteluni oli HUPSISTA kadonnut.
      Miksiköhän? sensuuri? OI KYLLÄ!

Lisäksi lähettävät näitä söhkpostiviestejä että "nyt sinulla on mahdollisuus voittaa mahdollisuus ostaa 50% alella tuotteitamme" LOL.

• pooooison

Yritän just tilata, mut kun yritän maksaa niin se ei mene mun verkkopankkiin vaan tulee:

"Rajapintavirhe

Virheellinen kauppiaan tunniste (MERCHANT_ID)"

• turhautunut

Älkää tilatko sieltä pidennyksiä! Tilasin ne ja tuli kyllä viikossa postiin, kävin parturissa näyttämässä niitä ja sanoivat että on puoliksi aitoa ja puoliksi kuitua, eli aitoon hiukseen on sekoitettu kuitu hiusta = menee nopeasti hampuksi. JA nyt on kulunut kolme viikkoa kun lähetin ne takaisin, rahoja ei näy tilillä ja MYSTISESTI myöskin sähköpostistani on kadonnut tilausvahvistus eli minulla ei ole mitään todisteita siitä että olisin edes tilannut pidennykset? En suosittele! myöskin jos olette huomanneet kaikissa hiuksissa on sama arvostelu, ja laitoin jo monesti sinne negatiivista palautetta siis arvosteluun sivuille, ja meni pari tuntia se oli poistettu. ei hirveän luotettava sivu. Vaikka 55e ei ole niin paljon, mutta silti haluaisin rahani takaisin!

• tukkapäässä

Hyvä että saatiin jostain vastaus mitä noi on! :) Kiitos! Voisin itte kans kysellä muutamalta kampaajakaverilta mitä mieltä ovat mitä nuo on.
        Hassua tosiaan että niin moni on saanut huonoja kokemuksia aspasta, kuten jo ylempänä vastasin, niin mulla on ollut todella ystävällinen asiakaspalvelija, joka laittoi viestiä ja kyseli, että olenko saanut tilauksen, mitä pidän siitä jne. Kysyivät kun kysyin värjäyksestä, että haluanko vaihtaa tai palauttaa ja olenko tyytyväinen tuotteeseen. Tilausvahvistus ei voi hävitä omasta sähköpostistasi, ellei joku ole murtautunut sinne ja poistanut sitä tai sitten itse olet erehdyksissä poistanut sen :) ? Tai sitten se on sähköpostin omia oikkuiluja. Kaikissa hiuksissa tuolla on sama arvostelu, kun ne on mennyt niihin yleissivuille (tai ovat itse sivuston kirjoittamia, kuten moni sanonutkin?). Mutta minä vannon, että se yksi niistä mustista pidennyksistä kirjoittama arvostelu on minun käsialaani. On se silti typerää, että huonot arvostelut poistetaan. Silti on kummallista että feikkisivusto käyttäisi oikeasti paljon rahaa mainostamiseen, esim. facebook, google, lehtimainokset (muistaakseni jossain metrossa oli joku pikkumainos)., jos ovat feikkisivusto. Kuitenkin FB ja Google jo pelkästään maksavat jonkin verran... Ikävää, ettet ole saanut korvauksia, odotan mielenkiinnolla mitä tästä tulee :)

• outo1223

joo. kannattaa tosta kuitista ottaa kuvankaappaus ihan varmuuden vuoks. tilasin noi hiukset eikä oo tullu viel , odotellaan tässä nyt ihan maltilliseks ja jos ei tuu kohta nii alan pommittaa niit puhelimitse ja jos ei auta niin tulostan kuitin ja vien poliisille

• randomdkidoof

kaveri tilas tuolta, on luotettava ja hyvät kuulemma on.

• mites on?

Miten on jossei joka päivä käytä, niin meneekö heti hamppuisiksi??
      Pitääkö klipsit? Onko aidon näköiset? Ovatko _oikeasti_ aitoa hiusta?

• todella pettynyt

Olen tilannut aikaisemmin blondit klipsi pidennykset tuolta, niissä meni 3 viikkoa tulla, joten huolissani laittelin asiakaspalveluun sähköpostia. Uhkailin ottavani yhteyttä kuluttajansuojavirastoon, sillä kun he ilmoittavat toimitusajaksi 2-3 päivää, olin jo varma etten saa pidennyksiä ollenkaan. Kun ne vihdoin saapuivat, ne olivat paljon tummemmat kuin mitä sivuston kuva näyttää niiden olevan. Joten värjäsin niitä vaaleammiksi. Ne menivät täysin hampuksi enkä voinut käyttää niitä, joten siten ne eivät voi olla edes täysin aitoa hiusta. Huonosta kokemuksesta huolimatta kävin viime viikolla sivustolla ja ihastuin siellä oleviin halpoihin kelloihin, (7,50 € kpl) tilasin valkoisen ja vaaleanpunaisen. Epäilytti hieman, että kauankohan tällä kertaa toimituksessa menee, no ne tulivat nopeasti, mutta kun avasin paketin sieltä löytyy kirkkaan violetti kello ja valkoinen kello. En ymmärrä miten se voi olla sen värinen, kun ei heidän valikoimissaan ole edes violettia väri vaihtoehtoa. En jaksa alkaa palauttamaan, sillä palautuspaperi jonka sain, oli täynnä kirjoitusvirheitä, joten ehkä mielummin pidän kellon ja annan olla.

• ärtynyt asiakas

Tilasin 8 päivää sitten pidennykset ja ei vieläkään ole tullut lähetin sinne kolme kertaa viestiä että koska mahdan saada ne jne? nyt lähetin taas astetta vihasemman viestin ja sain vastaukseksi viestin tanskaksi jonka käänsin google kääntäjällä saadakseni edes jonkinlaisen käsityksen mitä viestissä lukee ja siinä sanottiin näin
      Hei,

Kiitos tutkimuksen, mutta olemme valitettavasti suljettu koko viikon 7 johtuen talven. Mutta olemme saaneet tutkimus ja vastataan mahdollisimman pian sen jälkeen alamme työskennellä jälleen maanantaista 20 helmikuussa. Olemme erittäin pahoillamme ...

OBS. Jos olet saanut tämän viestin, se tarkoittaa, että olemme vastaanottaneet tiedustelusi ja älä lähetä useita sähköposteja, koska se parantaa odotusaikaa.

HYVÄ talvi!

Voin kertoa että gärisee ja pahasti!!!!!!!

• missäpidennykset

Tilasin omat pidennykset sieltä 5.2 ja ajattelin että kyllä ne ehtivät 17.2 pidettäviin vanhojen tansseihin. No eivätpä ehtineet, parin vihaisen säpön jälkee vihdoin tuli hiemat sama vastaus kuin tuossa ylempänä ; Kiitos kyselystäsi, mutta valitettavasti olemme suljettu koska olemme lomalla tämän vuoden 7. viikon. Mutta olemme kuitenkin vastaanottaneet kyselysi ja tulemme hoitamaan sen mahdollisimman pian, kun avaamme jälleen 20. tammikuuta. Olemme pahoillamme ongelmien aiheuttamisesta...

HUOMIO: Jos luet tätä sähköpostia, olemme saaneet kyselysi ja pyydämme ettet lähetä lisää sähköpostia, koska se kasaantuu.

Nyt kiehuu ja pahasti. onneksi kaikki kuitit on kasassa, jos tulee ongelmia... Pitää varmaan vaan ootella vielä viikko jonka jälkeen kyllä lähtee eteenpäin tämä homma. Pistin vielä viestiä , että "20 tammikuuta" heidän pitäisi työskennellä taas? no ikävä kyll'ä mutta mun tietääkseni ollaan jo helmikuun puolella.

• Aijja

Minä sain omat hiustenpidennykset ajoissa, vaikka pelkäsin kusetusta. Tulivat 2-3 viikossa..

• sama kuin edellinen

Ja olen tyytyväinen, ehkä hieman liian ohuet omaan makuun, täytyy tilata hiusnauhaa niiden vahvistamiseksi. On hyvää laatua, ja varsinkin kun hoitaa hyvin. Klipsit ovat paremmat kuin kaverilla, joka maksoi omistaan yli satasen. (näähän täällä luxstyles sai puoleen hintaan)

• ???

onko kukaan yrittänyt soittaa sinne asiakas palveluun?

mun tilauksesta on nyt kolme viikkoo eikä hiuksia kuulu...
      sähköpostilla kun kyselin ni tuli toi sama vastaus.

Onko kukaan saanu tuolta tilauksia kotiinsa nyt helmikuun aikana?

• jnovzåc å

Peru tilaus ja vaadi rahat takas jos voit! Ihan hamppua tulee noista hiuksista nimittäin heti ekakäytön jälkeen.

• Sallu333

Luotettava nettikauppa sain pidennykset alle viikossa. Pidennykset on 100% aidot eikä siihen ole sekoitettu kuitua ja hyvää aitoa hiusta. Suosittelen.

• ParturiKampaaja

Itse olen kampaaja, sain paljon kyselyitä luxstyle nettikaupasta, nooh päätin sitten tehdä kokeilun ja tilasin tuolta pidennykset omaan käyttöön. Totesin heti alussa hiukset aidoksi hiukseksi, viikon toimitusajalla tulivat, olen käyttänyt näitä nytten ite 4 kuukautta ja vieläkin on hyvät. käytän siis näitä päivittäin. Joten ihan turhaa huolehditte,kyllä ne sieltä tulee ja aitoo hiusta on! :) voisin sanoo että oon positiivisesti yllättynyt hintaan nähden, paremmat minun mielestä kuin 200 euron klipsipidennykset mitä olen itse käyttänyt ja tilannut suoraan tukusta tunnetuimmilta tekijöiltä... suosittelen :) t:14 vuotta kampaajana toiminut :)

• KAmpuri

Ne sitten toimittaa vaihtelevaa laatua varmaan. Täällä toinen kampaaja on ihan eri mieltä tuosta laadusta! Karheaa ja takkuuntuvaa jo parin käyttökerran jälkeen (ennen ekaa pesua).

• ..

tilasin pidennykset 13.2. eikä niitä ole vieläkään tullut..aikaa on siis mennyt jo 2viikkoa......

• todellapettynyt

Itse tilasin vähän päälle kolme viikkoa sitten ja vieläkään ei kuulu laitoin ainakin 5 sähköpostia ja sain aina saman vastauksen ota yhteyttä suomen osastoon ja että me selvitämme pidennyksiesi tilannetta. otin sitten "Suomen osastoon" yhteyttä joka ennemminkin vaikuttaa kääntäjä koneen suomelta ja vastausta en saanut ollenkaan. Laadusta oon myös saanut todella jakavaa mielipidettä kaksi ystävääni sai tooodella huonolaatuista hiusta meni hampuksi ekan viikon aikana ja toinen ystävättäreni sai tosi hyvää ja silkkistä aitoa hiusta. Jännäks käy paikat tuleeko sieltä ensinnäkään mitään ja minkälaatuista hiusta saan!

• hessuhopotin

Hei todellapettynyt ! saitko sinä tilausvahvistuksen sähköpostiisi tilattuasi ?

• huolestunut

Hei ! Tuliko kaikille niille, jotka saivat tilausvahvistuksen tilattuaan pidennykset luxstyle sivuilta niin perille ? olen hieman huolissani, koska luin netistä ettei sivu ole luotettava, mutta tilattuani pidennykset sähköpostiin tuli heti tilausvahvistus. Kertokaa joku kokenut:)

• vihdoin!!

..27.2.2012 18:560 SULJE
      tilasin pidennykset 13.2. eikä niitä ole vieläkään tullut..aikaa on siis mennyt jo 2viikkoa......

^ TÄNÄÄN TULI HIUKSET KOTIIN!!!!!! iloinen:)))

• vihdoin!!

^ piti vielä laittaa äskeiseen, että hiukset olivat hyvän laatuiset, mutta todella ohuet hiukset latvasta! muuten ihan kivat :)

• kuuud

huh, hyvä homma:) eli pitää itsekkin vaan odotella toiveekkaana milloin hiukset tulee postiluukkuun:)

• Kampaaja-95

Yhdet Luxstylestä tilatut hiukset olen nähnyt kun asiakkaani toi ne näytille ja valitettavasti seassa oli kuitua, ei siis kokonaan aitohiuspidennykset. Se selittää halpaa hintaa kun hiuksen hintahan on aika vakio markkinoilla ja mitä huonompaa laatua niin sen halvempi hinta.

• hoppelista

Tulikos teille ne suoraan postilaatikkoon ?

• happyyy !

oi tänää tuli pidennykset ! ei menny ku 5 päivää:):)

• ijpgksdfx

No voi PÄRRRRRKEL* mä oon oottanu jo YLI kolme viikkoa eivätkä vastaa meileihin!!!!!!! nyt kyl haluan jo perua koko tilauksen! Ootteko saanu rahoja tuolta takaisin?

• ajdhkdf

Itse tilasin juurikin tänään hiukset tuolta ja sen jälkeen tulin lukemaan kommentteja täältä.. Jäsjestys olisi ehkä kannattanut valita toisin :D Nyt sitten täytyy vaan jännittää mikä on mun kohtalo asian suhteen. Outoo, että osalle on tullut hyvää laatua hyvässä ajassa ja osalle taas ei ollenkaan :o

• Pettynyttäpettyneemp

Sepä se, kun ei voi tietää mitä tuolta kaupasta saa, voi käydä tuuri tai sitten ei... Jatkossa tiedän kiertää paikan kaukaa..

• Jasmi

Tässä teille kaikille pelastus jotka ovat lukeneet näitä kommentteja ja pelästyneet nettikaupan luotettavuudesta:

Luin näitä itse, kun olin juuri tilannut pidennykst LuxStyleltä.
      Säikähdin aika paljon sillä pelkäsin että rahat menivät hukkaan..
      LuxStylen sivulla luki, että tulevat parissa päivässä mutta haloo se on vain mainostusta ! Odotin sitten n. viikon ja eräänä päivänä kun menin postilaatikolle niin siellä ne sitten olivat:)
      Ja on kyllä ollut todella hyvälaatuiset ja on nytkin päässä. En edes tunne niitä enää kun on jo tottunut. :) Joten siis älkää lukeko turhaa näitä kommentteja, joissa epäillään tän kaupan luotettavuutta ! Ei ne mitenkään voi parissa päivässä sieltä Tanskasta tulla. Joten odottakaa rauhassa ! (:

• jsnvsv

Sehän on petos jos toimitusajaksi luvataan paria päivää ja se todellisuudessa on monta viikkoa!

• Pernillas

Hei,
      Olen tilannut Luxstylestä hiukset ja sainkin ne joku aika sitten (jouduin kyllä odottelemaan pari viikkoa). HIukset näytti tosi hyviltä ja kiiltäviltä mutta ne rupesi muutaman käyttökerran jälkeen takkuuntumaan hyvin helposti. No, ajattelin sitten etttä ne tarvii lisää hoito-aineita jos ne on vaan niin kuivat ja menin sitten pesemään nuo hiukset. Käytin Davinesin tuotteita joita suositellaan hiustenpidennyksille, harjasin hiukset hyvin ennen pesua ja pesin ne varovasti. Lopputulos oli järkyttävä! Hiukset ovat latvasta ikään kuin "kiharat" ja kokonaisuutena hyvin hamppuiset. Käytin paljon hoitoaineita ja suoristin hiukset suoristusraudalla ja sainkin ne näyttämään taas ihan ok:lta mutta heti kun hiuksia vähääkään käyttää, ne menee heti takkuun.

Oon tosi pettynyt vaikka osasin odottaa ettei tuolla hinnalla mitään huippulaatua saa. Eihän näitä voi enää palauttaa mutta reklamaation kirjoitan aivan varmasti tuskin ne kuitenkaan sen antaa olla siellä asiakaskokemus palstallaan. Muutenkin mua nyt ärsyttää niiden markkinointi, ostin kun ne mainosti että vain tänään puoleen hintaan mutta nyt oon huomannut että niillähän on se "tarjous" jokapäivä.

• ostaisiko

Hei!
      On kyllä tosi omituista kun osalla on tosi hyvät ja toisilla taas heti hamppuuntuneet.. Ja osalla tulleet tosi nopeasti ja toisilla kestänyt vikkoja :o

Itse ajattelin tilata mustat pidennykset, onkohan niistä minkälaisia kokemuksia? Uskaltaako niitä kihartaa ja millä tavalla olette hoitanut niitä?

• jannivaa

Mulla on tummanruskeat pidennykset ja ne tuli reilussa viikossa. Uskoisin että näitä laatu-kokemuksia osittain selittää se että hiukset oli sileän tuntuiset silloin kun ne tuli mutta käytettäessä ainakin mulla ne alkoin hamppuuntumaan nopeesti. Eli jos ne hiukset on just saanut niin silloinhan ne näyttää hyvältä. Eihän nuo silleen kauheen kalliit ole mutta toisaalta jos joutuu ostaa kuukauden päästä jo uudet niin tuleehan siinä hintaa.

• jsfidvdas

Mun pidennyksille kävi samoin kun tuo Pernillas kirjoittaja kertoo. Ekassa pesussa ne meni käyttökelvottomiksi.

• dfsfsfsd

Voin sanoo että EI kannata ostaa hiusta joka ei ole remy -merkattua, kyseinen hiushan on vain 100% aitoa hiusta. Se luultavasti tarkoittaa sitä "trash hairia" eli huonolaatuisinta markkinoilla, kyseistä hiuslaatua on siis halvemmallakin myynnissä.

Kun nää hiukset luokitellaan suunnilleen näin:
      Virgin hair - on käsittelemätöntä hiusta, mtuta saattaa olla värjätyt. On siis "parasta laatua"
      Remy hair - on käsiteltyä, kuitenkin hyväkuntoista, kaikki hiukset ovat hiusnauhassa oikeinpäin. Eli kaikki latvat alaspäin.
      100% real hair - on yleensä sitä "roskahiusta", joka käsitellään todella rankasti. Siinä hiusten suomut käsitellään umpeen ja se tekee hiuksista tosi hauraat ja takkuuntuvat.
      Fake hair - Ne on niitä kuituj, joita esim. Cybershop myy, ei voi suoristaa tai kihartaa.

Itse en ole LuxStylestä tilannut, mutta sivuilla lukee vain 100% aitoa hiusta, siksi en tilaisikaan, koska remyn laatuun voi ainakin luottaa... Ei kaikkialla mutta useimmiten.

• Jewwarr

Joo, sitä trash hairahan tuo Luxstyle myy, ei siis tule kestämään käytössä pitkään.

• MOI45678

Netissä lukee, että remyhair

• aouefbn

Hyvä kirjoitus tuolla edellisellä. Näinhän se menee ja johan se hintakin kertoo jotain. Ei sitä halpaa ja hyvää ole edelleenkään.

• Nelli^

Tilasin Luxstyle sivulta sunnuntai iltana 4.3 ruskeat (4#) klipsipidennykset ja tulivat tänään (9.3) postilaatikkoon ! :) Väri oli täydellinen ja hiukset tuntuivat silkkisiltä, kestivät harjausta ja suoristamista todella hyvin. Suosittelen lämpimästi luxstylen pidennyksiä (: toimituskin kesti vain 5 päivää. Olen tyytyväinen asiakas !

• aldhueyif

Tilasin perjantaina 2.3 vaaleat klipsi pidennykset ja olo oli kyllä todella epävarma sen suhteen tulevatko ne edes perille ja mitä tulee jos tulee. Mutta kyllä ne sieltä eilen 9.3 postiluukusta tulivat :) tuntuvat hyviltä ja väri on hyvä, mutta en kuitenkaan varmaan uskalla niitä kihartaa tai suoristella etteivät vaan mene pilalle :D

• agrjnv

Nyt menee mielenkiintoiseksi. Itse tilasin JO 24.2, eikä tuotteita kuulu!!! Miten voi olla että jotkut muut on tilannu myöhemmin ja jo saaneet tilauksensa? Vai eikö niillä ole kaikkia tuotteita varastossa ja lähettävät jostain kiinasta?

• -happy-

Tilasin klipsi pidennykset 12.3. ja olin lukenut täältä muiden kokemuksia joten jännitin paljon saanko tuotteeni. No tänään (16.3.) ne kuitenkin postilaatikosta tipahti ja olen tyytyväinen.

• hiuksseet

15.3 Tilasin pidennykset mut eipä näy.. ja muutenki meinasin jo laittaa sinne kunnon haukkuma viestin ku luin ekoja viestejä :D Ehkä kummiski maltan vielä muutaman päivän :)

• my_dad_is_a_lawyer

mietin just, uskallanko ees tilata koko pidennyksiä! kun niin paljon negapalautetta täällä.. no ehkä mä uskallan
      nimimerkillä: isäni on lakimies

• inskiiiiiiiiii

mä tilasin tuolta luxstyleltä clipsit, meni noin viikko ja ne tipahti postilaatikkoon, sairaana kyllä pelkäsin tulevatko ollenkaan kun netissä niin paljon juttua liikkuu että tämä kauppa ois ns. huijausta. mulla on ollut jo muutaman kuukauden nää hiukset ja ei oo menny miksikään :) suosittelen!!

• uihbasubvd

Et oo varmaan pessy vielä niitä? Mullakin kesti ihan hyvin ekaan pesuun asti, sen jälkeen en oo voinut käyttää niitä.

• Tytteli87

Onko kukaan tilannut noita rannekelloja kyseisiltä sivuilta? Halu olisi tilata useampikin kun on niin halpoja.. täällä on puhuttu vain hiustenpidennysten ja pöksyjen perille tulemisesta, kiinnostaisi tietää että tuleeko nuo perille paremmin/huonommin ja onko laatu minkälaista, hajoaako kellot heti? Jos joku jolla on kokemusta viitsisi auttaa nii olisin kovin iloinen. :)

• Kellot

Moikka Tytteli87,

Mä tilasin valkoisen ja vaaleanpunaisen kellon luxstyleltä, ja tuli tosiaan ihan muutamassa päivässä perille. Kuitenkin sain aivan väärän värisen kellon, jollaista ei ollut edes valikoimassa. (tumman violetin.) Valitin siitä ja monien väärinymmärryksien sekä viestien asiakaspalveluun, sain vihdoin ja viimein sitten sen oikean värisen kellon. Eikä tarvinnut palauttaa väärän väristä kelloa. Olen todella tyytyväinen kelloihin, ne ovat juuri sellaisia kuin halusin ja todella halpoja. Joten suosittelen tilaamaan kaikesta huolimatta. :)

• uguu

Ystäväni tilasi viime kuussa luxstyleltä pidennykset, laatu oli hyvä ja saapui 3 päivässä. Laitoin sitten itselle tilaukseen pidennykset, toivottavasti tulevat pian

• ggggggggggggggggg

PASKA SIVU

HUIJAUSTA

EIVÄT PIDÄ HUONOJA KOMMENTTEJA NÄKYVISSÄ!

• kirsi

Koko firma on oikeasti silkkaa kusetusta. Ostin sieltä sellaset hoikentavat housut, mutta palautin ne koska olivat liian pienet. Palautuksestani on nyt kuukausi aikaa ja rahojani ei tililleni ole kuulunu. Sähköposteja on tullu muutamia, joissa pyydettiin tilinumeroani toistuvasti. Nyt jo uhkasin poliisilla ja palokunnalla niin sähköpostit sieltä loppui !!! rahoja ei ole kuulunu edelleenkään. Lähetin pankin sivulta maksukuitinkin ja he kysyivät tilinumeroani ja nimeäni, vaikka ne molemmat oli siinä kuitissa. Kusetusta kusetusta. Ja tosiaankin, on totta että eivät pidä huonoja kommentteja näkyvillä, kirjoitin meinaan jonkin verran kirpeän viestin nettisivustolleen, ja seuraavana päivän se oli poistettu. 33.50euroa meni kankkulan kaivoon.

• Vihainen !
        kirsi kirjoitti:

Koko firma on oikeasti silkkaa kusetusta. Ostin sieltä sellaset hoikentavat housut, mutta palautin ne koska olivat liian pienet. Palautuksestani on nyt kuukausi aikaa ja rahojani ei tililleni ole kuulunu. Sähköposteja on tullu muutamia, joissa pyydettiin tilinumeroani toistuvasti. Nyt jo uhkasin poliisilla ja palokunnalla niin sähköpostit sieltä loppui !!! rahoja ei ole kuulunu edelleenkään. Lähetin pankin sivulta maksukuitinkin ja he kysyivät tilinumeroani ja nimeäni, vaikka ne molemmat oli siinä kuitissa. Kusetusta kusetusta. Ja tosiaankin, on totta että eivät pidä huonoja kommentteja näkyvillä, kirjoitin meinaan jonkin verran kirpeän viestin nettisivustolleen, ja seuraavana päivän se oli poistettu. 33.50euroa meni kankkulan kaivoon.

Ei helvetti...sama juttu täällä, joudun siis olemaan yhteydessä luottokorttifirmaan !!

Eli tilasin myös ko. " hoikentavat alusasut " ja aivan päin honkia niiden koot...

ja kun yritin lähettää palautetta, niin niiden asiakaspalvelu myös täyttä kusetusta!

Eli eivät ymmärrä suomea!! Vaan käyttävät jotain google-kääntäjää, eli eivät ymmärrä edes kysymyksiä
        vaikka väittävät, että on palautus-ja vaihto-oikeus, niin eivät toimita ns. " asiakassopimusnumeroa ", jolla tuotteen voisi palauttaa ilmaiseksi!!!
        Eli palautuksesta joutuisin maksaa yli 7 euroa...
        eikö näihin kukaan puutu!!
        Hemmetti...minun tilaukseni arvo oli 60 euroa, ja tajusin heti, kun sain vastauksen, joka ei vastannut mihinkään, että koko firma on huijausta!!!
        Aion kuitenkin kysellä luottokorttifirmalta, että saako sitä kautta rahansa takaisin !!!

• puewrubvd

NE HIUKSET EI SITTEN KESTÄ YHTÄÄN MITÄÄN KÄSITTELYÄ. Meni rahat kankkulan kaivoon multakin.

• ollipolli

Oon lukenu täältä vaikka miten paljon kommenttaj nytten. Vähän outoo kun osa kehuu ja sanoo ettei mene hiukset miksikään vaikka suoristelee ja käsittelee ja osa sitten taas sanoo että hiukset meni pesussa pilalle tai jos muuten käsitteli. Voikohan se hiusten laatu vaihdella ettei kaikki välttämättä saa paraslaatuisinta hiusta? :o Ja blondit hiukset varmaan on huonompilaatusia ainakin koska nehän on värjätty blondiksi.. Tai siis tehty värinpoisto koska eihän niillä kiinalaisilla blondia tukkaa ole :-D Ajattelin ite tilata kanssa mut pelkään että saan sitte semmoset huonolaatuiset hiukset... Voihan se toki olla ettei osa täältäkään oo osannu käsitellä hiustenpidennyksiä tarpeeks varovasti ja ne on sit menny huonoiksi!

• Biubalibaubali

Mä tilasin muotoilevii alusvaatteita tuolta. Tulivat perille kahdessa päivässä. Palauttamisen onnistumisesta en tiedä, kun ei oo tarvetta ja hiuksii en oo tilannu.

• Tilannut

Hei ! Itse tilasin tuossa 15.5 pidennykset tuolta Luxstylestä, sähköpostiini tuli heti semmoinen :

Kiitos tilauksestasi.

Täten vahvistamme, että tilaamasi tuotteet ovat varastossamme, ja ne toimitetaan sinulle mahdollisimman pian. Tilauksesi on rekisteröity järjestelmäämme tilausnumerolla jnejne.

Ja oli tullut samanapäivänä viellä Maksuvahvistuskin. Että ihan luotettavalta sivustolta kyllä tuntuu, ilmottelen sitten kun hiukset tulevat olivatko minkälaiset yms.

• aprighbv

No ei se tilausvahvistus vielä mitään kaupan luotettavuudesta kerro!

• epäilys

ajattelin tässä että voisin kanssa sieltä tilata mutta kun on niin ristiriitaista tietoa tästä sivustosta että en nyt tiedä että tuurillako pitäisi koittaa että minkä laatuiset ja väriset pidennykset sieltä sitten saa ja milloin? rahat on vähä vähissä ja hinta kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta mutta en sitte tiedä että mitä tässä pitäis uskoo... :/

• Aikaisempi Tilannut

Joo eli tossa aikaisemmin 16.5.12 kerroin että tilasin, ja joo tänään oli tullut hiukset postilaatikkoon, laatukin on kohdallaan ! (: Suosittelen ! (:

• dgsgdsges

te, joilla hiukset on menny heti huonoiksi, ette oo varmaa vaa osannu käsitellä oikein. ennen föönäystä & suoristamista tulis käyttää lämpösuojaa ja ainaki kerran päivässä suihkutella suihkutettavaa hoitsikkaa... muistakaa kans että pidennyksille parhain harja ois luonnonharja tv: opiskelen kampaajaksi

• Kampuri!!!

Tai sit niiden laatu vaihtelee. Väitän osaavani hoitaa hiuksia oikein 10v kampaajana toimineena ja LuxStylen hiukset ovat mielestäni kuraa!!!!!!!

• Jerrysa

En tosiaankaan voi suositella Luxstyleä. Toimitusajat EI pidä ollenkaan paikkaansa, asiakaspalvelu tökkii pahasti ja tuotteet luokattoman huonoja.

• dgdsgdsgds

Mulla tuli tänne lappiin asti viidessä päivässä, niinkuin sanottiinkin. Hiukset oli paljon paremman laatuset, kun NetHairista tilatut clipsit.

• sdfghdsdfsfsdf

kuinka kauan toimitus kesti?

• minäm.

Ite oon tilannu luxstyle:lta pidennykset tuossa ennen joulua, käytin niitä toukokuun alkuun asti, eikä mennyt ees huonoks. Vaihoin pidennykset koska hiustenväri muuttui ja jouduin tilaamaan dreamhairilta pidennykset, oon käyttänyt niitä kohta kuukauden ja laatu on paljon huonompi näissä.. laitoin tilaukseen luxstyleltä pidennykset taas. Suosittelen! Paljon paksumman tuntuset pidennykset kuin muualla:)

• auwribvijd<

Ei Nethair tai Dreamhair ookkaan mitään hyviä pidennyksiä! :)

• ahiwbvihsd

Luxstylen hiuksissa on törkeen paksu kerros silikonia pinnassa, siksi ne tuntuu alkuun ihan hyviltä. Mutta kun silikoni kuluu pois (viimeistään pesuissa), paljastuu se kuiva ja katkeileva karva.

• heihetkinen

kai sä nyt hyvä ihminen tiedät et noita clip-on pidennyksiä ei kuulu pestä eikä ne päässä saa nukkua tai mennä suihkuun?

• Jetta-----
        heihetkinen kirjoitti:

kai sä nyt hyvä ihminen tiedät et noita clip-on pidennyksiä ei kuulu pestä eikä ne päässä saa nukkua tai mennä suihkuun?

No totta hemmetissä Clip oneja saa ja pitää pestä!!! Mistä oot tietosi repinyt??? Katseleppa vaikka netistä clip onien hoito-ohjeita :)

Ja hyvälaatuiset clip onit kestää useita pesukertoja hyvänä, Luxstylen "hiukset" eivät valitettavasti kestä normaalikäyttöä ollenkaan. Hiusten joukossa on myös runsaasti kuitua, joka sulaa suoristettaessa hiuksia sekä takkuunnuttaa pidennyksen nopeasti. Tai näin ainakin minulla oli.

• jetalle
        Jetta----- kirjoitti:

No totta hemmetissä Clip oneja saa ja pitää pestä!!! Mistä oot tietosi repinyt??? Katseleppa vaikka netistä clip onien hoito-ohjeita :)

Ja hyvälaatuiset clip onit kestää useita pesukertoja hyvänä, Luxstylen "hiukset" eivät valitettavasti kestä normaalikäyttöä ollenkaan. Hiusten joukossa on myös runsaasti kuitua, joka sulaa suoristettaessa hiuksia sekä takkuunnuttaa pidennyksen nopeasti. Tai näin ainakin minulla oli.

kirjotin ton hiukan epähuomiossa niitä saa kyllä pestä mutta ne päässä ei saa mennä suihkuun

• haluaisinvaantietää

Itsekin tilasin viime sunnuntaina sieltä tummanruskeat pidennykset, en tiedä yhtään ovatko tulossa, te jotka saitte pidennyksenne kuinka monta arkipäivää toimitukseen meni ja pitikö teidän pommittaaa asiakaspalvelua?

• Jetta---

Hei,

Mulla meni tilauksessa 17 päivää, ehdin jo muutaman sähköpostin Luxstyleen lähettää, mutten ole saanut tähänkään päivään mennessä mitään vastausta niihin.
      Ja tosiaan mun pidennys ei ollut täysin aitoa hiusta, olin tosi pettynyt kun ne hiukset ei kestänytkään hyvänä.
      Mutta toivotaan että sulla on parempi tuuri, laatuhan noilla tuntuu vaihtelevan tosipaljon.

• ^^kirjoittaja

kiitti, kannattaa sitten vaan katsella noita vähän kalliimpia ja luotettavampia sivuja

• Rahat meni

-Ei toimita tilausta
      -Ei vastaa sähköposteihin
      -Ottaa kyllä rahat vastaan

40 päivää odotusta, huijausta koko homma. Pulju pysyy pystyssä ehkä vielä hetken. Posti samassa rakennuksessa, lähetyksiä ehkä joillekin onnekkaille. Suosittelen tilaamaan jos haluat automaattisia viestejä kyselyistäsi.

Hej!

Tak for din henvendelse.

Din henvendelse er blevet modtaget og vil blive behandlet af en af vores medarbejdere hurtigst muligt. Venligst ikke send flere e-mails da det vil forlænge behandlingstiden for din sag.

Husk at inkluder dit ordrenummer, fulde navn eller det telefonnummer du brugte da du bestilte. Det vil forkorte behandlingstiden og du vil få svar hurtigere J

Forsat god dag!

Venlig hilsen,

LuxStyle - Kundekontakt.

English version:

Hello,

Thanks for your request!

Your request has been received, and is being reviewed by our support staff, you will receive an answer as soon as possible. Please note that multiple e-mail will increase the processing time. We have received your request and it will be reviews by our support staff as soon as possible.

Please include your order number or full name in the e-mails. This will lower the processing time of the e-mails.

Kind Regards
      LuxStyle Customer Support

• eka tilaukseni

Tilasin viikko sitten lukstylesta noita naamioita, jotka lupausten mukaan poistavat mustapäät ja finnit. Ei noihin paljon rahaa mennyt, kun oli vielä puoleen hintaan 5 naamion pakkaus, mutta kuitenkin! Pitikin olla niin äkkipikainen tilauksessaan, ei mulla ees mitenkään kamalan huono iho ole, jokunen pieni finni siellä täällä, mutta halusin vain kokeilla toimiiko tuo!
      Jos tilaukseni ei tule niin tiedänpähän ainakin etten uudestaan tilaa moisesta huijaussivustosta.... -.-
      Olen ennenkin tilannut ulkomailta ja kyllä ne viikossa suunnilleen ovat tulleet... toivottavasti pian tulee nuo naamiot...

• vastaustaKIITOS

Moooi
      Tilasin edellispäivänä pidennykset ja alko ny vähä epäilyttää tuo sivu. Kuittia en saanut sähkö postiin summuuta. Löysin paremman hius vaihtoehdon eri firmalta eli aijon palauttaa noi toivottavasti joku päivä saapuvat pidennykset heti kun ne saan. Kellään kokemuksia palauttamisesta tohon firmaan? Meneekö normisti ja saako rahat takaisin? Eli tosiaan kun kuittia ei kuulu niin alkaa epäilyttää koko juttu. Laitoin asiasta sähköpostia menee sinne päi, saa nähä vastaavakko. Kyllä se vihaks pistää jos ei tukkaa tai vastausta sähköpostiin kuulu.

• okokok

hei, mä tilasin sieltä tummanruskeat pidennykset 24.6 saapuivat 1.7 joten omasta mielestäni ihan jees sivusto, uusiksi en klyllä tilaa, ovat nimittäin hieman karvaiset ja lyhyemmät kuin 50cm

• opiskelija

Hei !

Itse tilasin puolivuotta sitten pidennykset luxstyleltä, no nehän muutaman ekan kuukauden oli silkkiset ja ihanat ja oikeenvärisetkin ! Ne saapui parissa päivässä=) (perjantaina tilasin maanantaina tuli)

nyt ne alkaa olla jo siinä kunnossa että pitää tilata uudet, kerran ooon ne värjännykki että kuitenkin on säilyny iha hyvin vaikka en oo edes pitäny niistä huolta parhaalla mahollisella tavalla :D mutta seuraavaks ajattelin et tilaan noi blondit ja värjään ne sitte punaseks, khihi =)

Ja teille valittajille, mieluummin tuolta tilaat edes aidon näköistä hiusta suht. halvalla, kuin maksat monta sataa _aidoista_ hiuksista, ketä kiinnostaa että ne on revitty jonku kenialaisen muijan päästä? hä?

ps. ei ainakaan opiskelijan kukkarolle sovi mistään rapunzel of swedenistä tilata..hmph

tv: persaukinen opiskelija :)

• rigjjggg

ELi opiskelija tässä yllä on sitä mieltä ettei ne olekaan aidot tuolla Luxstylessä? Sen verran vaan kiinnostaa että kun munkaan mielestä ne ei ole aitoa hiusta vaikka sivustolla ne väittää että olisi. En osta tuolta toiste, sen verran huijattu olo on.

• opiskelija

no mitä nää nyt ylempänä sanoo et aitoohiusta ja kuituu sekasin..

Mulla meni semmoin 2 kk toimitukseen. olen siis se joka joulukuussa 5. päivä tilasin ja helmikuussa sain tuotteen jonka sain lahjaksi annettua vihdoin ja viimein. laatu oli kai ihan suht ok, värjäsi medium brownin punaiseksi.. enää en kyllä lähtis tilaamaan mitään kyseisestä firmasta..

• Jeesu

KK
      "Te jotka olette tilanneet ne vaaleat hiukset, ovatko kuinka vaaleat vai huijaako kuva? Onko kukaan yrittänyt vaalentaa niitä lisää tai hopeasampoolla sävyttää, jos ovat keltaiset? Itselläni kun on platinablondit hiukset, enkä tiedä uskallanko tilata..
      Ja ovatko klipsit hyvät ja hiuksia riittävästi koko päähän?"

Mulla oli ennen todella platina blondi. Tilasin tuolta! Ollut todellakaan hyvät. Sävytin hopeashampoollaa. Ja tuli kauheat.

Sain siis tilaukseni perille asti!

• vihainen!!!

Tässä olen blondeja pidennyksiä melkein 3 viikkoa odottanut. ei tässä muuta voi enää sanoa että kun v*tuttaa!

• Vihainen !

Lue myös alla-oleva kirjoitukseni. Huijarifirma, ei käytännössä palautusoikeutta, sillä palautus maksaa pakettina lähetettynä liki 20 euroa...
      ja kun aloin penätä rahoja takaisin, niin eivät enää vastaa sähköposteihin. Ja tilaamani tuote ei millään lailla vastannut tilausta.
      Yritän luottokunnan kautta taistella rahoja takaisin.
      Eli maksoin tuotteet vielä palautuksen, yhteensä liki 80 euroa !
      Huijaus paljastuu siinä, että eivät vastaa sähköposteihin, kun huomaavat, että kusetus paljastuu...!! Varoittakaa muitakin.
      ÄLKÄÄ OSTAKO!!!

• tilaamaton

Luin koko ketjun ja totesin, että firma ei ole luotettava.

Jos laatu vaihtelee ja toimitusajat menevät miten sattuu sekä tuotteen palauttaminen ei onnistu tai on hankalaa, niin kannattaa varoa. Firmahan voi pysyä pystyssä juurikin siksi, että välillä toimittavat hyvää laatua että saisivat ihmiset tilaamaan uudestaan sekä suosittelemaan firmaa muille!

Itse suhtaudun muutenkin varauksella kaikkiin nettiyrityksiin, joissa pitää maksaa etukäteen, ellei ole tunnettu yritys kyseessä. En ole tilannut kyseiseltä yritykseltä mitään enkä tule tilaamaan.

• Älä tilaa!!

Olen tilannut luxstyleltä kaksi kertaa, ja molemmilla kerroilla oli ongelmia ja jouduin olemaan heidän "asiakaspalveluunsa" yhteydessä.

He eivät tosiaankaan ymmärrä sanaakaan suomea, ja käyttävät google kääntäjää.

Jos tilaat jotain saat mitä luultavammin väärän tuotteen, ja aivan turha luulla että pystyt palauttamaan tuotteen ja saavasi rahasi takaisin. Niin ei tule käymään. Luxstyle on huijaus firma tai sitten heillä on kaikiltaosin kaikki pielessä.

Nyt luxstyle on alkanut lähettämään sähköpostiini roskapostia. Tässä viimeisin sähköpostiviesti luxstyleltä:

Onnea! Sinut on valittu saamaan muotikello alle omakustannushinnan!

Hei , Minulla on nyt mahdollisuus tarjota sinulle fiksu muotikello USA:sta vain € 7,50! Ne ovat fiksuja, moderneja ja normaalisti ne maksavat maltaita. Olemme saaneet valtavan varaston kotiimme, josta niiden tulee olla poissa ennen vuotta 2013, ja siksi myymme niitä alle omakustannushinnan. Mutta sinun tulee kiirehtiä! Varastossa on vain 200 kpl! Klikkaa tästä: http://luxstyle.fi/fashionwatches.php Pahoittelevin terveisin, Tuire Taivassalo

Ihmettelen myös suuresti tuota: "Pahoittelevin terveisin, Tuire Taivassalo"

Eli tiivistettynä: ÄLÄ TILAA MITÄÄN LUXSTYLELTÄ!!!

• Tyytyväinen punapää

Kyllä minulle ainakin tuli juuri se tuote jonka tilasinkin. Viime perjantaina aamulla tilasin eli 19.10 ja tänään tuli. Aivan täysin 100% aitoa hiusta ja oikea värikin vielä. Kuitit ja kaikki tuli spostiin tilausvahvistuksineen. Hieman itseäkin pelotti koska vasta tilaamisen jälkeen aloin lukea näitä palstoja, mutta olen itse ainakin vielä täysin tyytyväinen. Edessä vielä värjäys että näkee sitten onko niin hyvä kuin nyt kuvittelen. Tilasin vaalean ja vaalea oli. Nyt värjään sen aivan kirkaanpunaiseksi joten saa nähdä miten käy

• rahatmenettänyt.

Oma mielipiteeni on myös että ei kannata tilata.
      minulta he veivät rahat eikä tavaroita ole vieläkään tullut, olen sentään odottanut jo puoli vuotta ja käynyt tiivistä sähköpostikeskustelua heidän kauppa mutta tavaroita ja rahoja ei tule jos en lähetä heille makusta todisteita ja parasta on se että he itse myönsivät että olen maksanut mutta tarvitsevat silti todisteet.

Että tilaaminen ei kannata.

• Hiusssss

Älkää huoliko kylläne tilaukset tulee. Oon tilannu sieltä 3 pidennykset ja 2 kaveriiki on tilannu. Kun tilasin nii ne tuli 2 viikon päästä et kannattaa vaa oottaa. Ja nopeemmin ne tuli kun h&m:än tilaukset.

• AcneKiller

Onko kukaan tilannu tota acne killeriä ..? Että toimiiko todella niinkuin luvataan ja tuleeko perille? Sehän ei ainakaan voi olla väärän kokoista tai muuta niinkuin nuo hiukset ja alusasut... että jos on kokeillu ni toimiiko? :)

• Säälittävää..

Ei todellakaan toimi. Kuivattaa ihoa todella paljon. Ihoni myös ärtyi jonkun verran. Naamasta irtirepiminen on täyttä tuskaa. Ja tuntuu, että toimi aivan päinvastoin, kun mitä pitäs :o

Mun mielestä on todella törkeää, että Lux Style poistaa kaikki negatiiviset kommentit sivuiltaan. Sehän on täyttä kusetusta koko homma, kun kommentit ylistävät ja oikeesti tuote on ihan täyttä paskaa. Sitten kun kirjoittaa oman ASIALLISEN kommentin, jossa toteaa, ettei tuote toiminut se poistetaan sivulta alle viidessä minuutissa...

• hämmmentynyt

mitäääääh. tilasin just tänää sieltä pidennykset ja aloin lukee tätä.
      kiva nytte ku pitää vaa odottaa ja miettiä tuleeko sieltä hyvä vai huonolaatuista tukkaa. nyt kyllä vitu*tttaa aika huolella. ja kauankoha sitten aikaa siihen menee, voi v****. -.-

• afdgrdfg

http://www.jackybridal.com/ offer wedding dresses, prom dresses,cheap formal

dresses,cocktail dresses,party dresses,Evening Dresses,Christmas Party dresses 2012 at

http://www.jackybridal.com/

http://www.promgirlshop.co.uk offer prom dresses,cheap formal dresses,cocktail dresses,party

dresses,Evening Dresses,Christmas Party dresses 2012 at http://www.promgirlshop.co.uk/

http://www.ourpromdress.co.uk offer prom dresses,cheap formal dresses,cocktail

dresses,party dresses,Evening Dresses,Christmas Party dresses 2012 at

http://www.ourpromdress.co.uk/

• jshhoes

Kannattaa muuten ottaa 10% pois hinnasta säästökoodilla:

http://www.ourpromdress.co.uk offer prom dresses,cheap formal dresses,cocktail dresses,party dresses,Evening Dresses,Christmas Party dresses 2012 at http://www.ourpromdress.co.uk/

Toi on huono, ettei verkkopankkimaksuja hyväksytä muuten toi on silkkaa hyvyyttä että tällänen kauppa tuli USA :DDD

http://www.ourpromdress.co.uk offer prom dresses,cheap formal dresses,cocktail dresses,party dresses,Evening Dresses,Christmas Party dresses 2012 at http://www.ourpromdress.co.uk/

Toi on huono, ettei verkkopankkimaksuja hyväksytä muuten toi on silkkaa hyvyyttä että tällänen kauppa tuli USA :DDD

• tuotteiden laadut?

Mitä muuta ootte tilannut kun noita pidennyksiä? onko esim. acne killer ja Spinlash toiminut? noi kellot mua kans kiinnostais kun on niin halpoi!

• onneksluin

Onneksi tulin tänne lukemaan kommentteja, ajattelin tilata Acne killer naamioita , mutta sivun epäluotettavuuden takia EN todellakaan tilaa.
      Kaikki sivuston kommentit on pelkkää positiivista ja samalla tyylillä kirjoittettu näköjää pelkkää huijausta koko sivusto.
      Varmasti moni positiivinen paulaute tuosta sivustosta mitä täällä on kirjoittettu on joku niistä huijareista joka siellä on töissä.

Liian hyvää ollakseen totta, jos maalaisjärki soi, siihen kannattaa aina luottaa.

• eevuli-

Hei!Laitoin tilaukseni luxystyleen viime sunnuntaina ja tänään pidennykset tulivat. Saa nähä millaiset on.... Itsekin huomasin tämän palstan vasta tilattuani ja, johan epäilyt heräsivät. Tilaan kyllä seuraavaksi Dreamhairiltä, tai rapuzelista. Tuo luxystylen sivustokin kummallinen :D Aina samat alennukset, Samat kommentit kaikissa jne :D

• joku vain..."

Mun piti juuri tilata hiusten pidennykset, mutta taidanpa jättää väliin, koska hieman epäilyttää tuo sivu. Alennukset on ollut jo pari vuotta samat, ja kaikki kommentit positiivisia ja kirjoitettu samaan tyyliin... Kirjoitusvirheitä.
      Muutenkin aika epämääräinen sivu, enkä oikein luota.
      Tietääkö kukaan mitään sivua,´tai kauppaa, mistä sais halvalla suunnilleen tollaset 50cm pitkiä aidosta hiuksesta tehtyjä pidennyksiä halvalla? Mustia tarvisin... :)
      Linkatkaa jooko, jos löytyy.

• pidennykset ulkomail

Kannattaa katsela ebay.fi:stä. Sieltä saat kiinasta tilattua parilla kympillä 50 cm hiukset... :D Itse tilaan sieltä aina 70 senttistä tukkaa, maksaa 50euroa ja on paljon parempi laatuista mitä nämä luxstylet sun muut myy.. Ja pituus on oikeasti se mitä pitää eikä mitä sattuu, niin kuin näissä luxstylen hiuksissa. Lisäksi tuo 80 grammaa hiusta on todella vähän!! EI RIITÄ OIKEASTI KOKO PÄÄN PIDENNYKSEEN. Joudun takuulla tilaamaan myöhemmin toisen paketin hiuksia, jos luxstyleltä tilaat, koska tulet huomaamaan miten ohueksi hiukset jäävät! Englannista kun tilaa saa parhaimman laatuista, mutta hinta on vähän korkeampi. (Taitaa olla juuri tuo 50e pk:neen jos tilaa 50 senttiset). Englannista tilatessa tuotteet saapuvat jo viikon päästä, kun taas kiinasta tilatessa menee n. 2 viikkoa. Hongkongista voi mennä 4 viikkoakin. Olen tilannut ebaysta paljon tavaraa ja aina ovat tulleet perille. Jopa ihan pienet paketit, kun pelkkiä ripsivärejä olen tilaillut. Myyjän palautteista näkee aika hyvin onko kyseessä luotettava myyjä.

• pidennykset ulkomail
        pidennykset ulkomail kirjoitti:

Kannattaa katsela ebay.fi:stä. Sieltä saat kiinasta tilattua parilla kympillä 50 cm hiukset... :D Itse tilaan sieltä aina 70 senttistä tukkaa, maksaa 50euroa ja on paljon parempi laatuista mitä nämä luxstylet sun muut myy.. Ja pituus on oikeasti se mitä pitää eikä mitä sattuu, niin kuin näissä luxstylen hiuksissa. Lisäksi tuo 80 grammaa hiusta on todella vähän!! EI RIITÄ OIKEASTI KOKO PÄÄN PIDENNYKSEEN. Joudun takuulla tilaamaan myöhemmin toisen paketin hiuksia, jos luxstyleltä tilaat, koska tulet huomaamaan miten ohueksi hiukset jäävät! Englannista kun tilaa saa parhaimman laatuista, mutta hinta on vähän korkeampi. (Taitaa olla juuri tuo 50e pk:neen jos tilaa 50 senttiset). Englannista tilatessa tuotteet saapuvat jo viikon päästä, kun taas kiinasta tilatessa menee n. 2 viikkoa. Hongkongista voi mennä 4 viikkoakin. Olen tilannut ebaysta paljon tavaraa ja aina ovat tulleet perille. Jopa ihan pienet paketit, kun pelkkiä ripsivärejä olen tilaillut. Myyjän palautteista näkee aika hyvin onko kyseessä luotettava myyjä.

Lisäisin vielä että niin kuin luxstylen kuvista näkeekin, nuo klipsit ovat ISOT. Noin isot klipsit painavat päänahkaa, eivätkä pysy kiinni kunnolla. Klipsejäkin toki saa ostettua esimerkiksi ebaysta irtonaisina halvalla. Myös kiinasta kun tilaa pidennyksiä, niin klipsit ovat yleensä tuollaiset isot. Silloin kannattaa varautua tilaamaan erikseen paketti pienempiä klipsejä. Mutta englannista tilaamissani hiuksissa on ollut juuri semmoiset pienet klipsit mitkä pysyvät hyvin. :)

• Kerran jo tilannut

Heippa vaan! Itse tilasin Luxstyleltä blondit pidennykset jonkin aikaa sitten, kaikki kuitit yms. tulivat sähköpostiin ja hiuksetkin tulivat postilaatikkoon n. 5pv päästä tilauksesta. Nyt kun on oma hiusten väri muuttunut ruskeaksi, niin ajattelin ostaa sieltä uudet pidennykset. Pidennykset olivat mielestäni tosi hyvä laatuisia ja clipsitkin pysyvät päässä ja kestävät muutenkin hyvin. Eli lyhennettynä, Luxstyle on luotettava, ja pidennykset ainakin ovat hyvää laatua. Kiitos!

• SunppuTunppu

Onpa hyvälaatuset. Kesti 2 päivää tulla :) Mun yks kampaajatuttu suosittei näitä, et hinta-laatu suhde on oikeesti hyvä. Ja toinen kaveri san,o et ei ne mihkää irtoo ja niit voi käsitellä samoin ku omia paitsi pesu tietysti vaatii vähä kärsivällisyyttä..

Suosittelen.

• goruhguhpgush15

Ei tullut sitten mulle perille tilaus eivätkä vastaa kyselyihin. Ootteko kukaan saanut tuolta rahoja takaisin?

• kklklklkl

Kyllä ne ebay hiukset on huonointa laatua, eikä niitä voi verrata oikeasti laadukkaaseen hiukseen.
      Kolme kertaa olen tilannut ja kahdet olivat pettymys, nyt kolmansia olen odotellut 1½kk

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      140
      4630
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      83
      3375
    3. Työeläkeloisinnan kulut vuonna 2025 peräti 37,3 mrd. euroa

Johon palkansaailta varastettiin 28,2 mrd. euroa, mikä on 3/4. Jokaisen palkansaajan palkkasummasta varastetaan noin 1/
      Maailman menoa
      26
      1769
    4. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1648
    5. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      90
      1499
    6. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      105
      999
    7. Belfastissa persujen otteet

Joku tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut tuhoavat syyttömien kansalaisten omaisuutta. Persuilla on ihmeellinen
      Maailman menoa
      21
      902
    8. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      23
      888
    9. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      854
    10. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      46
      810
    Aihe