Unelmia Italiassa -sarjassa seurattiin Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa.
Sarjan jatkosta on jo tietoa, ja se voi olla iso pettymys monelle.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/unelmia-italiassa-sarjan-jatkosta-tietoa-iso-pettymys-monelle?s24
Kiitos Ellen, Jari ja Ralph Unelmia Italiassa sarjasta!

24
588
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Näin ne monet julkkikset myyvät lapsensa. Ällöttävää. Esille keinolla millä hyvänsä, kun vain rahaa tulee.
- Anonyymi00002
Ohjelma ? Vain itsekeskeistä julkisuutta .
- Anonyymi00014
Kyllä! Pelkkää julkisuuden tavoittelua.
- Anonyymi00025
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä! Pelkkää julkisuuden tavoittelua.
Kyllä näin on lapsi on liian kallis uhrattavaksi julkisuudelle. Linssi lude vanhemmat tuo kaikki lapsen asiat julkisuuteen.
- Anonyymi00003
Huonoakin huonompi ohjelma, toivotaan että uutta kautta ei tulisi ikinä.
- Anonyymi00004
Hyvä että loppu🙏
- Anonyymi00006
Ihan kiva ohjelma. Minua ei haittaa jos joku voi elää juuri sellaista elämää kuin itsekin haluaisin. Mielelläni ottaisin Pugliasta trullitalon, pihaa vartioimaan komean tanskandogin ja sisälle taloon mukavan, Jarin kaltaisen rennon miehen. On se kumma kuinka kateus saa jotkut voimaan pahoin.
- Anonyymi00012
Joo, mutta onko siitä pakko tehdä julkista? Siitähän tässä on kysymys, julkisuudesta, ei siitä
että ostivat talon Italiasta ja alkoivat remppaamaan sitä. Ihan kiva hellle. On naurettavaa
vetää kateuskortti joka ikinen kerta mukaan kaikkiin keskusteluihin. Mun puolesta
olisivat saaneet muuttaa vaikka Marsiin, aivans sama mulle. Eikä tässä ole kysymys pahoinvoinnista, aivan typerää puhetta taas. Kyse on siitä******itsensä tyrkyttämisestä
julkisuuteen, nyt on lisäksi näitä typeriä came show ohjelmia, jossa ovat samat julkkikset. - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joo, mutta onko siitä pakko tehdä julkista? Siitähän tässä on kysymys, julkisuudesta, ei siitä
että ostivat talon Italiasta ja alkoivat remppaamaan sitä. Ihan kiva hellle. On naurettavaa
vetää kateuskortti joka ikinen kerta mukaan kaikkiin keskusteluihin. Mun puolesta
olisivat saaneet muuttaa vaikka Marsiin, aivans sama mulle. Eikä tässä ole kysymys pahoinvoinnista, aivan typerää puhetta taas. Kyse on siitä******itsensä tyrkyttämisestä
julkisuuteen, nyt on lisäksi näitä typeriä came show ohjelmia, jossa ovat samat julkkikset.Eihän sitä ole pakko katsoa. Television voi jopa pitää kiinni jos ei kanavan vaihto onnistu. Minä en seuraa esim. urheilua mutta minun puolestani muut voivat seurata ilman että minun pitää käydä marisemassa siitä kuinka tylsää se minusta on. Me olemme erilaisia.
- Anonyymi00018
Piti olla vaan niin puuhakas.
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eihän sitä ole pakko katsoa. Television voi jopa pitää kiinni jos ei kanavan vaihto onnistu. Minä en seuraa esim. urheilua mutta minun puolestani muut voivat seurata ilman että minun pitää käydä marisemassa siitä kuinka tylsää se minusta on. Me olemme erilaisia.
No, ole kuule katsonutkaan kuin muutaman jakson, kun sattunut olemaan tv auki ja
mies on katsonut tv:tä, hän ei kuitenkaan seurannut kyseistä ohjelmaa. - Anonyymi00026
Miksi lapsi tuotu julkisuuteen. Pitäs osata suojella lasta julkisuudelta.
- Anonyymi00007
Saako tollasesta, höpöhöpö paskasta vielä palkkaa
- Anonyymi00013
Saa. Saa sellaisen kuvauskorvauksen jokaisesta näytetystä ei kuvatusta jaksosta.
- Anonyymi00027
Saa rempan maksettua ja julkisuutta, lapsikin tuotu pöngittämään linssi lude vanhempien julkisuutta.
- Anonyymi00008
Aivan ihana, lämminhenkinen ohjelma. Toivottavasti saa jatkoa.
- Anonyymi00009
KKKRRRROIOOOHHHHH
PPYYYYHHHHH...... 😵💫😮💨😵🤯🥴😖🥱😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴🥱😴😴😴😴😴🐠 - Anonyymi00011
Saa ostaa talon Italiasta ja saa alkaa kunnostamaan sitä. Saa adoptoida lapsen
ulkomailta ja riistää hänet juuriltaan, omasta kulttuurista. Eikö näillä lapsilla ole
muka yhtään sukulaisia elossa siellä lähtömaassa? Mutta kysymys kuuluu:
Pitikö tuosta kaikesta tehdä julkista? Oliko se aivan välttämätöntä? Kunhan
naama näkyy tv:sä, otsikoissa ja somessa.
Minä Minä Minä.- Anonyymi00017
No voi voi.....
- Anonyymi00020
Ellen teki todella tyhmästi kun adoptoi ulkomaan elävän Suomestakin olis ihan varmasti löytynyt lapsi......
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ellen teki todella tyhmästi kun adoptoi ulkomaan elävän Suomestakin olis ihan varmasti löytynyt lapsi......
Ulkomaiset adoptiot ovat moraalisesti väärin. Lapsi riistetään omasta kotimaasta, kulttuurista, äidinkielestä. Lapsella saattaa olla vielä sukulaisia elossa, jotka kuitenkaan
eivät ole olleet kykyneiväisiä lapsesta huolehtimaan, mutta lapsi on heille rakas ja he lapselle. Ulkomailta lapsen adoptoivat luulevat tekevänsä hyvän työn, mutta ovat oikeasti niitä suurempia hurskastelijoita maailmassa. Miksi Ellen ei voinut ryhtyä sijaisvanhemmaksi suomalaiselle lapselle? Ai, niin kun ne lapset tulevat ehkä huonoista oloista. Mutta niinhän
tulevat ulkomailtakin adoptoidut.
Kiitos Ellen Jokikunnas ja perhe, mutta se on Moi Moi!
Käännän heti kanavaa, mikäli tuo roska alkaa uudelleen.
- Anonyymi00015
Auton nimi on Kikotin.....siis what??
- Anonyymi00019
VIHDOINKIN paska loppui ja Ralph voi palata sinne mistä tulikin
- Anonyymi00021
Mitä nyt onko ralfilta päässyt tunnu vaiko ihan kaikuva pieraisu ?!@
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701835
- 831308
- 114963
- 96851
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66696Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41639- 59627
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75545- 42534
- 29532