Viikko ilman näkemättä sua on

Pain is me is it?

36

559

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45whey6jet5j

ilman näkemättä, eli siis olet hänet nähnyt

onneks olkoon

• ap

Melkein joka arkipäivä. Ja viesti menee siis mieheltä naiselle!

• Wqert

Mihin sinä sitte viikoksi aiot häipyä?

• huhhahhei hupsis

Vain viikko?
      Jos aikaa kuluu 2 - 4 vuotta...

• sama tilanne ed.

Täällä taas, odotan maanantaita. Romanttinen puoli susta, se oliski kiva nähdä!

• ap

Eihän sitä puolta nyt varatulle sovi näyttää ;)

• sama tilanne ed.
        ap kirjoitti:

Eihän sitä puolta nyt varatulle sovi näyttää ;)

Toisinaan elämässä on uskallettava ottaa riskejä!

• ap
        sama tilanne ed. kirjoitti:

Toisinaan elämässä on uskallettava ottaa riskejä!

No mähän olen tunnettu riskin ottaja että se ei ole mikään ongelma. Ongelma on se että haluaako hän!

• 13 perj
        ap kirjoitti:

No mähän olen tunnettu riskin ottaja että se ei ole mikään ongelma. Ongelma on se että haluaako hän!

Haluaa :D

• ap
        13 perj kirjoitti:

Haluaa :D

Mistä tiedät että hän haluaa? Luuletko tunnistavasi kuka oon?

• ap

Kyllä sä sit pyörit mun mielessä aina vaan. Hyvällä siis ; ) Onkohan tämä nyt ihan väärin ihastua varattuun...

• Vaikkakin juurikin

Voiko oikeastaan tunteilleen yhtään mitään kun ne tulee...siis kun ihastuu/rakastuu varattuun...????

Tunteille ei yksinkertaisesti mahda mitään, eikä tarvitsekaan, olisi melko kauheaa taistella aina vain omia tunteitaan vastaan...mutta sitä mitä tekee voi hallita, tekee vaikka hallitusti..

• varattu (n)

Onko ap nainen vai mies?

• ap

Tuossa ylempänä se lukee että mies olen.

• ap
      • sama tilanne ed.

Onko niin, että ainoa ongelma suhteenne kehittymiselle on se, että nainen on varattu? ja millä lailla varattu? (suhteessa, kihloissa, avioliitossa ja onko lapsia) Asiahan on niin, että varattuihin sekaantuminen noin yleensäottaen on väärin.... mutta sitten on niitä naisia, jotka elävät tunteettomassa suhteessa lähinnä tavanvuoksi, siksi etteivät näe syytä erota ns. hyvästä parisuhteesta, joka ei kuitenkaan perustu aitoon tunteeseen. Nämä naiset tarvitsevat rohkaisua, jotta uskaltavat erkaantua vanhasta, tututusta ja turvallisesta. Varattuja on monenlaisia, monentasoisia. Jos et varmasti tiedä varatun naisesi suhteen todellista syvyyttä, neuvoisin ottamaan riskin ja lähestymään tuota naista. Tuskinpa hän siitä loukkaantuu jos tunteistasi puhut. Parhaimmillaan tilanne voi johtaa toivomaasi suuntaan, pahimmillaan nainen kokee itsensä imarrelluksi, mutta ei vastaa tunteisiisi. Kuitenkin saat tilanteen tietoosi ja voit jatkaa matkaa.

Nimimerkillä:

Varattu nainen, joka odottaa yhteydenottoa mieheltä, jonka tietää olevan sielunkumppani.

Varattu nainen, joka odottaa ulospääsyä suhteesta, jonka tietää ahdistavan molempia osapuolia.

Varattu nainen, joka ei näe suhteensa jatkuvan.

Varattu nainen, joka eroaa jokatapauksessa avopuolisostaan.

• kultatukka

Onko niin, että ainoa ongelma suhteenne kehittymiselle on se, että nainen on varattu? ja millä lailla varattu? (suhteessa, kihloissa, avioliitossa ja onko lapsia) Asiahan on niin, että varattuihin sekaantuminen noin yleensäottaen on väärin.... mutta sitten on niitä naisia, jotka elävät tunteettomassa suhteessa lähinnä tavanvuoksi, siksi etteivät näe syytä erota ns. hyvästä parisuhteesta, joka ei kuitenkaan perustu aitoon tunteeseen. Nämä naiset tarvitsevat rohkaisua, jotta uskaltavat erkaantua vanhasta, tututusta ja turvallisesta. Varattuja on monenlaisia, monentasoisia. Jos et varmasti tiedä varatun naisesi suhteen todellista syvyyttä, neuvoisin ottamaan riskin ja lähestymään tuota naista. Tuskinpa hän siitä loukkaantuu jos tunteistasi puhut. Parhaimmillaan tilanne voi johtaa toivomaasi suuntaan, pahimmillaan nainen kokee itsensä imarrelluksi, mutta ei vastaa tunteisiisi. Kuitenkin saat tilanteen tietoosi ja voit jatkaa matkaa.

Nimimerkillä:

Varattu nainen, joka odottaa yhteydenottoa mieheltä, jonka tietää olevan sielunkumppani.

Varattu nainen, joka odottaa ulospääsyä suhteesta, jonka tietää ahdistavan molempia osapuolia.

Varattu nainen, joka ei näe suhteensa jatkuvan.

Varattu nainen, joka eroaa jokatapauksessa avopuolisostaan.

Komppaan...

• ap

Pitkälle ei pötkitty tällä juoksulenkillä.

No en tiedä muuta kuin että on varattu. Suhteen laadusta ei tietoa mutta sormusta ei ole.

Ihan mielenkiinnolla kysyn että mistä tiedät että hän on sielunkumppanisi?
      Haluatko kuvailla vähän tätä sielunkumppaniasi?

• sama tilanne ed.

Tuo varmensi, että et ole minun hän. :( En toki uskonut aiemminkaan niin olevan, sillä melkoinen sattuma pitäisi olla, että näin kävisi! Itselläni on lähes päivittäinen yhteys "sielunkumppaniini", joten hän tietää suhteeni tilasta. Asiat etenevät vähitellen ja ehkä jokinpäivä saamme toisemme. Suhteeni ei vain ole ainut este ylitettäväksi, vaan matkalla on monta muutakin mutkaa.

Koskaan ei voi olla varma, mutta voimakas kemia välillämme, samanlaiset elämänarvot ja kiinnostuksen kohteet, erimielisyydet, jotka täydentävät toisiamme ja lukemattomat muut seikat saavat minut kuvittelemaan hänet sielunkumppanikseni. Tähdennän vielä, että olemme tunteneet toisemme vuosia, mutta erilaiset elämän asettamat esteet ovat aina pitäneet meidät erossa toisistamme. Mitään fyysistä ei ole koskaan väillämme tapahtunut, mutta nyt olemme saaneet joitain asioita puhuttua ja tiedän tunteen olleen molemminpuolinen.

Jokatapauksessa toivotan onnea, ole rohkea ja vie asioita eteenpäin osaltasi!

• ap

Tuo varmensi, että et ole minun hän. :( En toki uskonut aiemminkaan niin olevan, sillä melkoinen sattuma pitäisi olla, että näin kävisi! Itselläni on lähes päivittäinen yhteys "sielunkumppaniini", joten hän tietää suhteeni tilasta. Asiat etenevät vähitellen ja ehkä jokinpäivä saamme toisemme. Suhteeni ei vain ole ainut este ylitettäväksi, vaan matkalla on monta muutakin mutkaa.

Koskaan ei voi olla varma, mutta voimakas kemia välillämme, samanlaiset elämänarvot ja kiinnostuksen kohteet, erimielisyydet, jotka täydentävät toisiamme ja lukemattomat muut seikat saavat minut kuvittelemaan hänet sielunkumppanikseni. Tähdennän vielä, että olemme tunteneet toisemme vuosia, mutta erilaiset elämän asettamat esteet ovat aina pitäneet meidät erossa toisistamme. Mitään fyysistä ei ole koskaan väillämme tapahtunut, mutta nyt olemme saaneet joitain asioita puhuttua ja tiedän tunteen olleen molemminpuolinen.

Jokatapauksessa toivotan onnea, ole rohkea ja vie asioita eteenpäin osaltasi!

Epäilen etten ole hänenkään hän mutta onhan se hyvä purkaa ajatukset jonnekkin. Kiitos ja sitä samaa sullekkin!

• kielipolliisi

ilman näkemättä = ilman, että et nähnyt = näit

Nimimerkistäsi en viitsi edes mainita....

• ap

Paitsi ilman näkemättä=en tule näkemään ensi viikolla!!

• En ymmärrä
        ap kirjoitti:

Paitsi ilman näkemättä=en tule näkemään ensi viikolla!!

What`s the name of your game?
        Ja millaiset säännööt?

• n-->m

en seurustele ja ala vain näyttämään romanttista puolta itsestäsi ;) olenkin jo odotellut "tovin" jotakin ihanaa tapahtuvaksi

• ap

Täytyykin sitten alkaa näyttämään. ; )

En seurustele en.

• Söpsykkä

Laita viesti hänelle. HETI!

• ap

En viitsi enää tänään häntä häiritä! ; )

• ED.
        ap kirjoitti:

En viitsi enää tänään häntä häiritä! ; )

Laita,laita nyt.Pliis....

• ap
        ED. kirjoitti:

Laita,laita nyt.Pliis....

Laitan vasta sitten kun tiedän varmuudella että hän sitä haluaa. Tai jospa hän vuorostaan tekisi jotain rohkaisevaa.

• T L
        ap kirjoitti:

Laitan vasta sitten kun tiedän varmuudella että hän sitä haluaa. Tai jospa hän vuorostaan tekisi jotain rohkaisevaa.

Jätä mut rauhaa!!Lopeta se mulle puhuminen töissä, EI KIINNOSTA!!!!! :D

• ap
        T L kirjoitti:

Jätä mut rauhaa!!Lopeta se mulle puhuminen töissä, EI KIINNOSTA!!!!! :D

As You Wish.

• T L
        ap kirjoitti:

As You Wish.

Sorry!Ei tää ollukkaa mulle ku kirjotit ettet nää tällä viikolla! :D
        Mut se yks laardi vois jättää mut rauhaa joka ravaa siin mun työpöydän luona jauhamas paskaa.

• Sivullinen sanaseppo

Sivullisena haluan sanoa että jos tämä henkilö ei itse ole aloittajaan ottanut yhteyttä se tarkoittaa ettei ole kiinnostunut! Ja toiseksi maailma on VAPAITA naisia puolillaan niin miksi tyytyä johonkin kapiseen ja käytettyyn huoraan.
      Äly hoi!

• ap

No niinhän mä olenkin tuumaillut että tuskin kiinnostus olisi molemmin puolista.

Koska hänet haluan ja muita en pysty edes ajatella!

Ei käytetty vaan elämää kokenut ; )

• Liina(n)
        ap kirjoitti:

No niinhän mä olenkin tuumaillut että tuskin kiinnostus olisi molemmin puolista.

Koska hänet haluan ja muita en pysty edes ajatella!

Ei käytetty vaan elämää kokenut ; )

Taidat todella olla naista arvostava mies.

• ap
        Liina(n) kirjoitti:

Taidat todella olla naista arvostava mies.

Tottakai. Sellanen romantikko kaveri olen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      7
      3403
    2. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      58
      3253
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      44
      2949
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      93
      2836
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2638
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2610
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2317
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      55
      2063
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1951
    Aihe