"77 ihmistä Oslossa ja Utöyan saarella surmannut norjalainen Anders Behring Breivik saa vankilaan säkkikaupalla rakkauskirjeitä naisilta."
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011082914282324_ul.shtml
Massamurhaajassa on vissiin enemmän potentiaalia mieheksi kuin sivaritaviksessa.
Murhaamalla saat naiset kiinnostumaan
8
240
Vastaukset
- ei kiitos kiertopalk
Mikä helkutti siinä on kun jokainen mies haluaisi olla "säkkikaupalla" ihailtu. Eikö yksi nainen riitä millään?
- fghjdfpgjdgm
Yksi nainen riittäisi mulle vallan mainiosti mutta siihenhän se ongelma liittyykin! Olen kai sitten liian ujo ja niin kamalan näköinen ettei kukaan nainen voi tykätä.
- .................
- älä jaksa lässyttää
Ja sinäkö sitten haluaisit että nuo samat naiset kirjoittelisivat sinullekin? Ja montako aloitusta aiot vääntää tästä samasta aiheesta vielä? Luulenpa että suurin osa maailman naisista jättää kirjoittelematta tuollaisille tyypeille. Vähän sama kuin väittäisi kaikkien miesten olevan pedofiileja vain siksi koska jotkut miehet ovat...
- yksin kotona
Sama juttu. Mullekkin riittäis yks nainen mut naama ei ole mikään kovin häävi näköinen. Ja sit massamurhaajaa kositaan ja saa rakkauskirjeitä säkkikaupalla. Taidan siis olla kamalampi ja hullumpi mies kuin Breivik vaikka mun rikosrekisteri on ihan puhdas.
- normityttö
Varmaan saa kirjeitä vankilassa olevilta ja muilta ongelmaisilta muijilta, joo...
- 3454768
Mun mielestä tämä maailma on sairas, jos mitä 77 ihmistä raa'asti tappanut henkilö saa enemmän huomiota naisilta kuin tällainen normaali kaveri, kuten vaikka minä. Ja vielä paljon enemmän. No, tuo nyt ei ollut mikään uutinen. Oksettaa tämä maailma.
- ...
Muistan lukion psykologian tunnilta, kun opettaja selitti, miksi jotkut naiset ihastuvat murhaajiin ja muihin linnakundeihin. Jotkut naiset nimittäin luulevat pystyvänsä tekemään miehestä kunnollisen ja hyvän rakkautensa avulla. Typerää, mutta meitä on moneen junaan.
Onneksi kaikki naiset eivät ajattele noin, vaan useimmille kelpaa jo valmiiksi kunnollinen kaveri. Kyllä sä jonkun löydät, kunhan olet mukava ja juttelet naisille. Ujoihin tuppisuihin on vaikea tutustua, oli kyseessä sitten mies tai nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255049Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634056Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743622Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472473Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl762159Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371515