Moikka!
Olen laiska ehkä jaksa itse etsiä, joten kysyn täältä:
Mitähän nimiä on tällähetkellä pinnalla kuvataiteessa? Ja olisiko jollakin antaa hyvää linkkiä sivustoista, jotka esittelevät uusia taiteilijoita ja muutenkin uusia tuulia kuvataiteessa tai siis sitä mitä nyt yleensäkin tällä hetkellä on sillä alalla menossa niin Suomessa kuin maailmalla?
Kiitos!
Mitä/ketä on pinnalla kuvataiteesssa nyt
13
146
Vastaukset
- Blindd
No näkeehän sen tällä palstalla keistä jatkuvasti keskustellaan;-)
- Hakukoneet....
...sen näyttävät! Käytä vain hiukan mielikuvitusta hakusanoissa. Ne ovat lahjomattomii!
- Tää aloitus...
...tuntuu taas jotennii ihan "hakuiselta"! ;) Ilmeisesti taas etsit taideaiheisten kotisivujen ylläpitäjiä joita sitten voisit alkaa tyypillisesti "hiillostamaan" niiden omien uskomustesi ja puolitotuuksiesi perusteella.
No, toivottavasti olen väärässä ja siinä tapauksessa pyydän nöyrimmästi anteeksi! Tällä palstalla vain itse kukanenkin tulee vainoharhaiseksi jos on hiukankaan yrittänyt seurata näitä keskusteluja. Kun vielä tuo "lihajauhuri ja sopan keittäjä" on suurinpiirtein täällä kaikkien tiedossa ja ylläpito nähtävästi sallii edelleenkin hänen toimintansa täällä, niin väkisinkin täällä tulee vainoharhaiseksi.
Palatakseni tuohon aloitukseen, niin ehdotan kylmän rauhallisesti Googlettamista! Se kertoo lahjomattomasti suosituimmat kuvataiteilijat ainakin täällä netissä! Käytä hakusanoja jotka mielestäsi liippaavat edes läheltä aihetta niin kyllä ne suosituimmat yleensä aina putkahtavat niissä hakutuloksissa!- visualarts
Ääh, googlaamiselta omalta pään vaivalta mä just halusin välttyä mut kai on sitten pakko ite toimia. Nopeesti googlasinkin mut ei heti löytyny sellasta järkevää sivustoa, esim. sellasta joka kivasti kokois asiat, niin ajattelin kysyä täältä. Joo, arvasinkin että vastaus on KVG! ja niin vastaisin luultavasti itekin tämmöseen viestiin, ellei mulla olis just sillä hetkellä mielessä jotain hyvää sivua.
"Hakuiselta" en tajua...
Ekaa kertaa oon tällä palstalla enkä tiedä mitä trolleja täälläkin liikkuu, ainahan niitä on mutta minä en oo sellanen.
Uskomuksia ja puolitotuuksia multa varmaan löytyykin ainakin jostain asiasta , mutta nyt on kyllä kyseessä ihan vaan kiinnostus nykyiseen taiteeseen.
- www.
wardi
- kjhsfoha
jos kuuklettaa vaikkapa "taiteilija", niin sieltä tulee kyllä mitä sattuu.etsi ars fennica ehdokkaat, carnegie ehdokkaat, katso anhava, kalhama piippo, ama, heino, forsblum, korjaamo.mäntän ja purnun taiteilijat muutamalta viime vuodelta.sieltä ne pintahiihtäjät löytyy.
- Nakkei
Tässä kattava lista.
- rtkk
Googleta: ketkä ovat nyt pinnalla taiteessa jne. Löyrtyy siis helposti nuita!
- Voihan vitsi?
Entäpä ketkä taiteilijat ovat pinnan alla ja onko jo hukkuneitä paljonkin?
- Aloitus kyllä...
...hiukan jo haisee, on niin ilmeinen. ;)
- la-bas
ei se ole tärkeää, mitä on pinnalla, vaan se mitä on "tuolla alhaalla"
- Vector!
Tällä palstalla yksi taitaa olla ylitse muiden?
- Jenssiec
Siltä pahasti näyttää! :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513345
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362972Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342208Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari402113Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa761991Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841766Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh461672Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221547Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561444Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151320