Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
134
1809
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koko ihanuus naista ikävöin.
- Anonyymi00101
Niintääki ukko. Anteeksi tiina, että haukuin sut pataluhaksi. Heikko hetki. Väärä paikka ja aika. Nyt kaduttaa ja hävettää. Tule uudelleen hakeen mua takasin.. henkkaan sain yhteyden. Sekin murjottaa mulle. Kaikki murjottaa vanhalle alkoholistille. Viina vei rahat ja ihmissuhteeet. Harmittaa ja suututtaa omat valinnat
- Anonyymi00105
Anonyymi00101 kirjoitti:
Niintääki ukko. Anteeksi tiina, että haukuin sut pataluhaksi. Heikko hetki. Väärä paikka ja aika. Nyt kaduttaa ja hävettää. Tule uudelleen hakeen mua takasin.. henkkaan sain yhteyden. Sekin murjottaa mulle. Kaikki murjottaa vanhalle alkoholistille. Viina vei rahat ja ihmissuhteeet. Harmittaa ja suututtaa omat valinnat
Hyvää jatkoa mummot
- Anonyymi00002
Kokonaisuutta, miehessä jotenkin mätsää kaikki. Näen hänet paljon samanlaisena kuin itse..
- Anonyymi00003
Naista ikävöin kokonaisuudessaan. Tämä johtuu siitä, että koen meidän olevan toisillemme tehdyt. En sellaista ole ikinä kokenut kenenkään kanssa, vaikka elettyä elämää takana.
- Anonyymi00004
-raha, +huumoria, yhdessä menemistä ja tekemistä, olemista, höpöttelyä, rentoilua ☺️
- Anonyymi00008
Raha? mitä hittoa? sekö sulle merkitsee noin paljon
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
MIINUS!!!!
Opettele lukemaan. - Anonyymi00014
Ja niitä silmiä 👁️ 👁️
- Anonyymi00037
Anonyymi00011 kirjoitti:
MIINUS!!!!
Opettele lukemaan.juuri niin💪👍 rahalla ei saa aitoa rakkautta/onnea!!
- Anonyymi00110
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olet oikeassa. Villiä seksiä minä ikävöin sinkkuna seksii on rutinoitunutta turvaseksiä
- Anonyymi00005
hellyyttä ja huomaavaisuutta, on kiva kun,on oikeasti olemassa jollekulle
- Anonyymi00006
Läsnäoloa, ihan joka mielessä. Haluan hänet ja hänen elämänsä minun elämääni, lopputuloksena meidännäköinen elämä.
- Anonyymi00010
Kannattaa jo lopettaa tuo touhu kun se on jo tiedossa…
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kannattaa jo lopettaa tuo touhu kun se on jo tiedossa…
Ei liity minuun mitenkään sinun sekoilusi.
- Anonyymi00099
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei liity minuun mitenkään sinun sekoilusi.
Te kumpikaan hörhöistä tunnetta tuskin toisianna. Sivusta Totuuven Torvi
- Anonyymi00102
Ja vissiin kokeilee myös sotea välillä kuin kepillä jäätä ja sitten haukkuu sairaanhoitajat kun eivät ota käskyttävän tätin psykedeelisiä huoli-ilmoituksia tosissaan tiiminä eivät päästä lääkäriin eivätkä sa mitään aikaiseksi voi juku
- Anonyymi00103
Anonyymi00102 kirjoitti:
Ja vissiin kokeilee myös sotea välillä kuin kepillä jäätä ja sitten haukkuu sairaanhoitajat kun eivät ota käskyttävän tätin psykedeelisiä huoli-ilmoituksia tosissaan tiiminä eivät päästä lääkäriin eivätkä sa mitään aikaiseksi voi juku
Paniko muuten se eräs pikkupuheenjohtaja omat puumerkit sekoilun alle? Nuija läks ku purkka rikasta kaikessa hiljaisuudessa
- Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Paniko muuten se eräs pikkupuheenjohtaja omat puumerkit sekoilun alle? Nuija läks ku purkka rikasta kaikessa hiljaisuudessa
Haastiksen perusteella uudella on vähän laajemmat tavoitteet kaikkien eduksi vs iltatähti
- Anonyymi00111
Hyvä mummot. Choosin' texas vkg
- Anonyymi00007
Ikävöin vetovoimaa, kemiaa.
- Anonyymi00021
Mitä sitä ikävöimään. Sitä joko on tai ei ole!
Sivusta
- Anonyymi00009
En ymmärrä tuota rahaa. Himoitsetteko toisen rahoja? Itse olen aina ollut töissä ja tienannut omat rahani.
- Anonyymi00019
Tottakai raha mahdollistaa monia asioita lisää.
- Anonyymi00020
Pelkästästään rahaa antava ihminen on täysin hyödytön tässä maailmassa, hän ajaa tavallaan tunteetonta maailmaa, joka on ihmiskunnan tuho lopulta.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Pelkästästään rahaa antava ihminen on täysin hyödytön tässä maailmassa, hän ajaa tavallaan tunteetonta maailmaa, joka on ihmiskunnan tuho lopulta.
Ei vaan hän voi jakaa jotain yhteiseen hyvään. Raha on myös yhteistä aikaa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niin jos tuollaisia ihmisiä on olemassa.
- Anonyymi00029
Itse olen ollut aina köyhä muttei kiinnosta pätkääkään toisten rahat.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Itse olen ollut aina köyhä muttei kiinnosta pätkääkään toisten rahat.
Kaikki raha on toisilta peräisin, vaikka saisit sitä kelasta
- Anonyymi00033
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niin jos ei odota mitään vastinetta rahoille.
- Anonyymi00035
Anonyymi00030 kirjoitti:
Joo niin on, kauheeta! Miten sä nyt voit elää asian kanssa, että myös saan rahaa kelasta.
Kato kun terveys on tällä hetkellä sellanen että en pysty tekemään töitä, niin kelan rahoilla joudun olemaan. Ei tarvitse aina syyllistää ihmisiä, ette tiedä mitä on taustalla.
-sivusta vihainen nainen - Anonyymi00038
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ime sukkaa
- Anonyymi00058
Anonyymi00022 kirjoitti:
Samaa mieltä.👍
- Anonyymi00059
Anonyymi00023 kirjoitti:
Niin jos tuollaisia ihmisiä on olemassa.
Kyllä heitä on.
- Anonyymi00060
Anonyymi00030 kirjoitti:
Toiset ansaitsee rahansa, oliko se yllätys?
- Anonyymi00094
Anonyymi00060 kirjoitti:
Jossain määrin yllätys esim sun kohdalla?
- Anonyymi00096
Anonyymi00035 kirjoitti:
Joo niin on, kauheeta! Miten sä nyt voit elää asian kanssa, että myös saan rahaa kelasta.
Kato kun terveys on tällä hetkellä sellanen että en pysty tekemään töitä, niin kelan rahoilla joudun olemaan. Ei tarvitse aina syyllistää ihmisiä, ette tiedä mitä on taustalla.
-sivusta vihainen nainenNo onpa gubbe teennäistä teatteria mitä itsekin oikeasti vähintään puoliksi joutilaat voi läystää työttömyysluvut Euroopan korkeimpia eli mm kokkareiden väsynyt mee töihin määkiminen on sitä taustaa vasten vähän hohhoijaa. T naiselta
- Anonyymi00097
Anonyymi00033 kirjoitti:
Niin jos ei odota mitään vastinetta rahoille.
Ooks sää se äijä kun tinkaa että datenighttejen kustannus kuuluu vasta parisuhteeseen? Tuolla menetelmällä tuskin pääsee sellaiseen, mutta onpahan kaikkien aikojen emotionaalinen kiristys esim tuntemattomille naisille hehhee
- Anonyymi00116
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kelan rahat on ryöstetty ahkerammilta.
- Anonyymi00140
Sama minä, en edes huolisi jonkun toisen rahoja tai ylläpitoa.
- Anonyymi00142
Anonyymi00060 kirjoitti:
Luulen ja olen aika varmakin että täällä on pääasiassa Kelan tukien varassa eläviä. Tämmöinen tuntuma ollut siitä lähtien kun tänne ensi kertaa eksyin..
- Anonyymi00012
Rahat kelpas muu ei 😅
- Anonyymi00028
Se on jännä, miten monet miehet laskee esim. avioliiton aikana yhdessä hankitun omaisuuden avioeron ja osituksen yhteydessä vain omakseen, josta joutuu puolet luovuttamaan sille toiselle, joka ei heidän mielestään ole ansainnut mitään.
Just saying. - Anonyymi00117
Anonyymi00028 kirjoitti:
Se on jännä, miten monet miehet laskee esim. avioliiton aikana yhdessä hankitun omaisuuden avioeron ja osituksen yhteydessä vain omakseen, josta joutuu puolet luovuttamaan sille toiselle, joka ei heidän mielestään ole ansainnut mitään.
Just saying.Pitää laskea kumpi on tuonut enemmän rahaa. Yleensä naiset on hyötyjä, älkää miehet menkö naimisiin.
- Anonyymi00013
Samankaltaisuutta miehessä ja jäi pysyvästi mieleen. Aistit ja kentät toimii.
- Anonyymi00026
Millaiset kentät toimii? Ihanuuden kanssa ehkä vähän samanlaisia. Nyt minun on täytynyt olla kyllä rohkeampi että hommasta tulee mitään.
- Anonyymi00063
Anonyymi00026 kirjoitti:
Millaiset kentät toimii? Ihanuuden kanssa ehkä vähän samanlaisia. Nyt minun on täytynyt olla kyllä rohkeampi että hommasta tulee mitään.
Joku selittämätön energia/aura. Voi se olla jotain muutakin.
- Anonyymi00015
Ihmistä, yhteisiä mieltymyksiä, kokonaisuutta, välittämistä ja toisesta huolehtimisesta.
Kaikki natsaa kohdilleen, eikä tarvii esittää mitään, on vain kaksi ihmistä jotka välittää toisistaan. Yin and yang.- Anonyymi00106
Gubbe ei kuulu ollenkaan tähän ryhmään,muuten ku varastamalla,mänköön sinne Suomelta varastettuun Karjalaan! Sekopää on kaikella asioilla mitattuna,kuuluu Niuvaan koko ukko,siis ihan oikeesti!
- Anonyymi00016
Mukavaa seuraa ja hyviä juttuja.
- Anonyymi00018
Hänen läsnäoloaan ja läheisyyttään.
- Anonyymi00024
Meidän rakkautta mitään erittelemättä. Siihen kuuluu kaikki. Raha nyt ainakin on yoisarvoinen asia kunhan sillä elää jotenkuten.
- Anonyymi00025
Kaikkein eniten kaipaan hänen seuraansa ja läsnäoloaan.
- Anonyymi00031
Kyllä, kaikkein eniten hänen rauhallista ja asiallista olemusta, hänen seuraansa ja läsnäoloa.
Vaikka ei keksittäis mitään puheenaihetta niin pelkkä läsnäolokin riittää.
Olla vaan ja köllötellä tyytyväisenä. - Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kyllä, kaikkein eniten hänen rauhallista ja asiallista olemusta, hänen seuraansa ja läsnäoloa.
Vaikka ei keksittäis mitään puheenaihetta niin pelkkä läsnäolokin riittää.
Olla vaan ja köllötellä tyytyväisenä.Kaikkein parasta kun ei puhuttu mitään oltiin vaan ja köllöteltiin, niin toiset ihmetteli että onko noitten väleissä jotkain kuprua. 🫶🫶🫶
- Anonyymi00039
Ikävöin katseita, keskustelujamme, hassuttelujamme, läheisyyttä ja musiikin kuuntelua. Tunnen hänen kanssaan syviä tunteita. Voih, miksi emme voineet olla yhdessä.
- Anonyymi00040
Olen niin ujo ja hiljainen, että minun taitaa olla turha kaivata naista. Kaipaan vain koska vaikka olen ujo ja hiljainen, kaipaan minäkin rakkautta. Että minua halataan puoliväkisin niinkuim rakastava nainen tekee miehelleen. Mieheltä.
- Anonyymi00042
Rakastava nainen voi olla myös ujo tai kiltti. En itse pakottaisi ketään haliin…
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Rakastava nainen voi olla myös ujo tai kiltti. En itse pakottaisi ketään haliin…
Ei ollut kyse pakottamisesta vaan puoliväkisin halaamisesta. Se on sitä kun nainen rakastaa eikä voi hillitä itseään. Ei niin tietysti tehdä tuntemattomille vaan omalle kullalle. Mieheltä.
- Anonyymi00041
Sitä kuka hän on ja vetovoimaamme
- Anonyymi00044
Sitä hetkeä kun nukahdin hänen kainaloon ja heräsin aamulla sieltä. Kaipaan hänen tuoksua, makua, kosketusta, ääntä, miltö tuntui, miten sai mut tuntemaan.
- Anonyymi00045
Häntä päästä varpaisiin, sisäisesti ja ulkoisesti. Vaikka kaipaan häntä ja olen siksi alakuloinen, häntä miettiessä myös hymyilyttää niin että poskiin sattuu.
- Anonyymi00050
Oletko jotenkin homehtunut sisältä vai sammasta suussa??
- Anonyymi00090
Joo, elikkä oo vaikka kuinka kurko persu itseriittoinen puolesta ulisija mikä vaan groupie of bully mun puolesta
- Anonyymi00046
Se ei haittaa jos mies, nainen on kilttejä, ujoja ja hiljaisia, kunhan kemiat toimii ei se muuta tarvii, kummatkin on vetovoimaisia. Näin pääsi käymään.
Se on menoa sitten. - Anonyymi00047
Lähelläoloaan. Laittaisin myös läsnäoloaan mutta olen realisti, joten en. Ajattelen häntä askareissaan. Olen joskus kuullut hänen nauravan, tuli mukava tunne. Halaus hänelle.
- Anonyymi00048
Rakkaus ja halu olla hänen miehensä... Millään maallisella mammonalla ei ole mitään merkitystä suhteeseen. Haluan häneltä tukea ja hellyyttä arkeen... apua kotitöissä ja tietenkin ne seksiasiat on parisuhteessa tärkeitä. Osaan ja olen hellä kiltti mies joka on vaimonsa turva ja kuuntelija jos hänellä on vaikeita aikoja. Osaan ottaa vastaa myrskyt ja tuulet ja olla rinnalla ymmärtäen... Me olemme niin paljon samanlaisia ja varmasti tulemme toimeen yhdessä... koko perhe ❤️
- Anonyymi00051
Hyvä muuten, mutta pieniä kirjoitusvirheitä tekstissä kuin kirjaimet olisivat vaihtaneet paikkaa. Pitää olla tarkkana ja harjoitella jotain vaikka turkin hihaan. Olen hyvä näissä hampurilais- palautteissa, kun välillä niin närästää.
- Anonyymi00087
Ek sää äidiltäs voi kysyä hellyyttä ja tukea arkeen? Tai kotipalvelusta
- Anonyymi00145
Rakkaani meillä taitaa suosikki ohjelma olla nyt ja tulevaisuudessa olla Pikku Kakkonen
- Anonyymi00049
Tosiaan moni asia yhdistää meitä, yllättävän monikin asia ja kokemusket.
Harvassa on ne ihmiset joiden seurassa on niin sinut itsensä kanssa ettei mitään rajaa, missä aika pysähtyy, hetkiä mitä sai kokea kaivatun kanssa. - Anonyymi00052
Ihan vaan häntä. Sitä, millainen hän on ja miltä minusta tuntuu hänen lähellään. Yritän ajatella muuta ja tehdä muuta, jotta en ikävöisi.
- Anonyymi00053
Koko ihanuutta, mutta yksittäisistä hetkistä kun näytit yhtä juttua hänelle. Hän oli edessäni ja olin kietoutunut hänen ympäri ja pidin kädestä kiinni. Hiukan jännittävä ja kuumottava tilanne, varmaan myös hänen mielestä. Harmi ettei ole ollut vähään aikaan toista.
- Anonyymi00054
Vai olikoi kenties meillä "velhoutta" ilmassa? Sekään ei olisi mikään mahdottomuus meidän kesken.
Mokoma noitatohtori 😎🧙🏻💛💛- Anonyymi00064
Aika varmasti. Noituus.
- Anonyymi00083
Uu mo kerro meille kaikki sinun suatanalliset säkeet mr warlokkigubbe🥱
- Anonyymi00085
Tai ei mitään minä tulen käymään toimistotilat taikavarvun kanssa läpi huokeaan hintaan only for you
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Tai ei mitään minä tulen käymään toimistotilat taikavarvun kanssa läpi huokeaan hintaan only for you
Ja nämä nallukat oli ns isojen puolellako
- Anonyymi00055
💕💕🥰🥰💕💕
- Anonyymi00056
Joka ilta katsottiin teletappien huokailua ja halimista. Sitä ikävä.
- Anonyymi00082
Onko näin? Ehkä
- Anonyymi00057
Niissä tilanteissa ei enenpää kehdannut, mutta sitten kun oot vapaalla ja nähdään niin minä tarjoan, ketku : ) ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00080
Aina olen halunnut joko drinkin tai lipun
- Anonyymi00061
Odotan sitä yhteistä hetkeä, tyynellä ilmalla, rannalla kahdestaan harjoittelemassa meditaatiota. Puhumassa ja tutustumassa.
- Anonyymi00079
Niin varmaan reisien ym lähmijå. Sinun juttuihin viittaan, gubbe(t)
- Anonyymi00062
Siinä olisi meillä annettavaa toisillemme ja olisimme siinä muita parepia.
- Anonyymi00065
Sehän se meillä suurin yhdistävä tekijä onkin, nyt syy yhteys löytyi.
Ollaan vielä lisäksi samoilla aaltopituuksilla.- Anonyymi00068
Siis mikä
- Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
Siis mikä
Noituus
- Anonyymi00074
Mikä se syy-yhteys on?
- Anonyymi00078
Anonyymi00070 kirjoitti:
Noituus
Nyt heität iso mies haihattelut hevon kuuseen
- Anonyymi00066
Läheisyyttä ja kauniita katseita, jos halaisimme niin tunnetta minkä hän tuottaisi ja kuinka hyvältä hän tuntuisikaan.
https://www.youtube.com/watch?v=DZ6hre2SaWc&list=RDDZ6hre2SaWc&start_radio=1 - Anonyymi00067
Hyvä musiikkimaku.
- Anonyymi00069
Erittäin hyvä
- Anonyymi00077
Eikä siinä olis vielä ns ees kaikki kultu
- Anonyymi00071
Koko olemusta. Rahasta en välitä❤️🫂
- Anonyymi00072
En voi vastata tähän, koska en ole vielä löytänyt sellaista miestä jota rakastaisin! Haaveena on löytää suunnilleen ikäiseni tummatukkainen lyhyt mies!
- Anonyymi00073
Ei kettulan vintit tätäkö performaatioäijän eli aapeen omista monogeista koostuvaa gallupmoskaa ne nyt seuraa into piukassa
- Anonyymi00075
Kaipaatteko kauneutta seksiä ym sensuaalisia elementtejä häh?
- Anonyymi00095
Kyllä. Kansa kaipaa sirkushuveja.
- Anonyymi00119
Anonyymi00075 kirjoitti:
Kaipaatteko kauneutta seksiä ym sensuaalisia elementtejä häh?
Tuo edellinen kaipaa lääkitystä, sekavasta sönkötyksestä päätellen.
- Anonyymi00124
Anonyymi00095 kirjoitti:
Kyllä. Kansa kaipaa sirkushuveja.
S.Penttisen sirkusauto on liikkeellä.
- Anonyymi00108
Kaikkea! Meidän välistä yhteyttä ja sitä tunnetta mikä hänen lähellään tulee ❤️⚡😻
- Anonyymi00123
❤️🔥
- Anonyymi00125
Nimen omaan sitä, meidän välinen yhteys, tunne mikä meidän välillä ja on helppoa olla lähellä sitä ihmistä, olla vaan ja nauttia.
Sitä yhteyttä ei irtoa kaikilta sellasta on vain yksi miljoonasta.
Voisi vaikka viettää kotiiltaa mitään puhumatta, tekemättä eikä olisi yhtään tylsää hetkeä.
Tosin meijän oleminen aiheutettais paljon kateutta ympäristössä.
❤️❤️❤️❤️ - Anonyymi00127
Anonyymi00125 kirjoitti:
Nimen omaan sitä, meidän välinen yhteys, tunne mikä meidän välillä ja on helppoa olla lähellä sitä ihmistä, olla vaan ja nauttia.
Sitä yhteyttä ei irtoa kaikilta sellasta on vain yksi miljoonasta.
Voisi vaikka viettää kotiiltaa mitään puhumatta, tekemättä eikä olisi yhtään tylsää hetkeä.
Tosin meijän oleminen aiheutettais paljon kateutta ympäristössä.
❤️❤️❤️❤️Hyvin sanoit kyllä❤️
- Anonyymi00112
Siinhää sit on aika hyvin, rauhaa ja matkoja viel päälle.
- Anonyymi00113
Sitähän olen yrittänyt koko ajan ilmaista. En tee sitä itseni vuoksi. Etsin aitoa yhteyttä naiseen ja se tulee jos on tullakseen. Ilmaisen itseäni ja tunteitani yhä paremmin, en tee sitä kuitenkaan itselleni vaan naisen on ymmärrettävä että teen sitä hänen vuokseen, tarvitaan oivalluskykyä, jopa ilman sanoja, yhteyden muodostumiseen.
- Anonyymi00114
Miksi ilman sanoja? Eikö voisi olla vähän selkeämpi?
Paljon olen ymmärtänytkin ja oivaltanut mielestäni, mutta se ei ole ollenkaan helppoa tai varmaa. Ja se epävarmuus ja epätietoisuus on hyvin raskasta. - Anonyymi00115
Anonyymi00114 kirjoitti:
Miksi ilman sanoja? Eikö voisi olla vähän selkeämpi?
Paljon olen ymmärtänytkin ja oivaltanut mielestäni, mutta se ei ole ollenkaan helppoa tai varmaa. Ja se epävarmuus ja epätietoisuus on hyvin raskasta.Ehkä sanojen kanssa on aina se vaara, että tilanne jää jotenkin pintapuoliseksi: "Lähdetkö tanssimaan." -> "Kiitos" ja kaikki voi loppua siihen, tarvitaan selkeämpiä tapoja ilmaista; haluan sinut elämääni, en ainoastaan tämän tanssin ajan. Tavallaan puhumattomuutta on myöskin se, että puhutaan kohteliaasti, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi henkilökohtaisesti ja suoraan mitä tunnetaan toista kohtaan.
- Anonyymi00121
Anonyymi00115 kirjoitti:
Ehkä sanojen kanssa on aina se vaara, että tilanne jää jotenkin pintapuoliseksi: "Lähdetkö tanssimaan." -> "Kiitos" ja kaikki voi loppua siihen, tarvitaan selkeämpiä tapoja ilmaista; haluan sinut elämääni, en ainoastaan tämän tanssin ajan. Tavallaan puhumattomuutta on myöskin se, että puhutaan kohteliaasti, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi henkilökohtaisesti ja suoraan mitä tunnetaan toista kohtaan.
Kyllä tietysti, mutta vaikka toinen ei heti sanoista ymmärtäisi, että on enemmästä kyse, niin on se kuitenkin monelle selkeämpää kuin puhumattomuus. Puhumattomuudessa on oma jännityksensä alussa, mutta pidemmän päälle oma pää ja mielikuvitus tulee mukaan ja alkaa ajatella, ettei toinen ole kiinnostunut tai toisella on jotain mielenkiintoisempaa jne.
- Anonyymi00126
Anonyymi00121 kirjoitti:
Kyllä tietysti, mutta vaikka toinen ei heti sanoista ymmärtäisi, että on enemmästä kyse, niin on se kuitenkin monelle selkeämpää kuin puhumattomuus. Puhumattomuudessa on oma jännityksensä alussa, mutta pidemmän päälle oma pää ja mielikuvitus tulee mukaan ja alkaa ajatella, ettei toinen ole kiinnostunut tai toisella on jotain mielenkiintoisempaa jne.
Puhumattomuudesta tartte välittää tai pelätä sellaista tilannetta, tai jos ujostuttaa, jännittää.
- Anonyymi00129
Anonyymi00115 kirjoitti:
Ehkä sanojen kanssa on aina se vaara, että tilanne jää jotenkin pintapuoliseksi: "Lähdetkö tanssimaan." -> "Kiitos" ja kaikki voi loppua siihen, tarvitaan selkeämpiä tapoja ilmaista; haluan sinut elämääni, en ainoastaan tämän tanssin ajan. Tavallaan puhumattomuutta on myöskin se, että puhutaan kohteliaasti, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi henkilökohtaisesti ja suoraan mitä tunnetaan toista kohtaan.
Huono itsetunto jossei osaa ilmasta tunteita niikuin haluaisi. 🤣
- Anonyymi00130
Kukaan ei lue ajatuksia joten ei sun päändisäset ylianalisoinnit auta sua yhtään. Tunteiden ilmaisu on loppupeleissä se ihmisen ominaisin tapa kommunikoida. Jos pidättelee kaiken sua tulkitaan tod näk väärin.
- Anonyymi00137
Anonyymi00129 kirjoitti:
Huono itsetunto jossei osaa ilmasta tunteita niikuin haluaisi. 🤣
Sitä tuntuu olevan etenkin miehillä. Mutta minä kun enää koskaan halua yhtäkään miestä elämääni, niin ei sillä enää ole mitään väliä puhuuko mies vai ei!
- Anonyymi00144
Anonyymi00130 kirjoitti:
Kukaan ei lue ajatuksia joten ei sun päändisäset ylianalisoinnit auta sua yhtään. Tunteiden ilmaisu on loppupeleissä se ihmisen ominaisin tapa kommunikoida. Jos pidättelee kaiken sua tulkitaan tod näk väärin.
Minä miehenä olen vaikka valmis pussaamaan saman tien. Olen vaan huomannut miten varovaisesti naiset lähestyvät minua ja minusta tulee myös varovainen. Kun menen esim. lomalle Eurooppaan, minusta tulee parissa päivässä aivan kuin eri ihminen, jotenkin ihmisten välittömyys tarttuu ja minustakin tulee hetkessä paljon avoimemmin ja ilmaisevammin käyttäytyvä. Joten toisiin ihmisiin kosketuksen saaminen on siellä helpompaa.
- Anonyymi00118
Hän mies ikävöi rahaa.
- Anonyymi00120
Tämä mies ei ikävöi annettuja rahoja vaan haluaa rauhaa rahan antamiselta et saa taas hankkia niitä rahoja.
- Anonyymi00128
Sitä ikävöi jos ei ole tarpeeksi.
- Anonyymi00138
Anonyymi00120 kirjoitti:
Tämä mies ei ikävöi annettuja rahoja vaan haluaa rauhaa rahan antamiselta et saa taas hankkia niitä rahoja.
Ihan saa..nan samaa jos mies on sellainen jota en voi sietää millään tavalla ja en enää koskaan halua yhtäkään miestä elämääni! Hyi teitä projektin aloittajat!
- Anonyymi00141
Anonyymi00138 kirjoitti:
Ihan saa..nan samaa jos mies on sellainen jota en voi sietää millään tavalla ja en enää koskaan halua yhtäkään miestä elämääni! Hyi teitä projektin aloittajat!
Joku projektin aloittajista voisi varmaan ottaa stalkkerin miehekseen, eikö olekin hyvä ajatus!
- Anonyymi00122
Turvallisuutta, läheisyyttä, kauniita katseita <3
- Anonyymi00139
Minulta noita ei saa yksikään mies koskaan! Kun olen jo ollut kauan kestäneessä parisuhteessa EVVK yksikään mies kiinnostaa enää koskaan!
- Anonyymi00131
Hänen sinisiä silmiä ja sitä katsetta ❤️ naiselle
- Anonyymi00132
Sitä katsetta täynnä hellyyttä ja rakkautta. Molemmilta. Mamma rakastaa teitä aina❤️❤️
- Anonyymi00134
Rakkautta, toisesta huolehtimista, turvallisuutta, yhteistä tekemistä, riitelyyn en pysty koska riidanhaastamis kyky puuttuu multa, mun kanssa kesksutellaan. T: Mies. ❤️❤️❤️
- Anonyymi00135
Rakastan erästä 💛💛💛
- Anonyymi00143
Mitään noista en halua yhdenkään miehen kanssa, en minkään ikäisen miehen kanssa koskaan! Yököttää jo pelkästään ajatus, että samassa tilassa olisi mies! En tarvitse mitään yhdeltäkään mieheltä!
- Anonyymi00136
Torilla sitten huomenna tai pe...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594