Ihan hävettää suomalaisten touhut siellä.
Tamer on niin ylifiksu ihminen. Ai että.
Mutta kyllä täytyy ihmetellä, et onko nuoret, nykynuori, noin ääliömäinen kuin nuo tuolla BB.ssä ovat kaikki paitsi Tamer ja Sebastian.
KAIKISTA FIKSUIN ON TAMER!
10
161
Vastaukset
- Hyvä pojat!
Olen täysin samaa mieltä.
Siis todellista pokaahan vaatii olla osallistumatta sellaiseen, minkä jo ensinäkemältä tietää olevan idioottimaista.
Toivon että Sebastian ja Tamer ovat uskollisia itselleen.
Suomen nuorison on hyvä nähdä toisenkinlaista esimerkkiä.- nanenstsis
Juu, noita 2 arvostan, en ketään muuta noista muista!
Kaikki muut ovat paskasakkia.
- 123epuli
Jep, täysin samaa mieltä oon, kuin te muut! Tamer ja Sebastian tosiaan ainoat järkevät talossa.
- uhoho
mene sinä vaan imemään sen tameris kikkelii v*tun horo.
- eueueiwhwi
Ei oo todellista!! Tamerhan on karsee piipittäjä! Toivottavasti häipyy mahd pian. Muutoinkin olen sitä mieltä, että mitä ihmettä pitää tunkea BB-taloon, vaikka tietää siellä olevan ties mitä juttuja???? Kannattaisi pysyä kotona, jos on noin tiukkapipo.
- 10+11
Mä oon ollu iloinen Tamerista ja Sebastianista. Kerrankin ihmisiä joilla on muutakin elämää kuin viina ja seksi. Mä en tiedä miten teillä muilla, mutta meillä kaveripiirissä toisinaan juodaan ja toisinaan puhutaan seksistä. Suuremmaksi osaksi puhutaan kyllä muita asioita. Mitä esim. Janica puhuu lapsien tai vanhempiensa kanssa? Antaa isällensä sylitanssin?
Toi viinan ja seksin päivittäinen jauhaminen on rasittavaa. Jos tää on tuotannon ainut kortti, niin aika huonosti menee. Vähän kulunut idea istua tekopippeli sohvalla.- AMV
Mukavaa kun joku muukin on sitä mieltä, että LIIKAA jauhetaan seksistä ja viinasta!! Menee maku koko ohjelmasta, ku ei mitään muuta puhuttaavaa. Ei kai ohjelman tarkoitus ole pelkkä biletys!! Pari viikkoa ilman viinaa ja panojuttuja, niin nähtäis kenen kantti kestää..
- fsffds
No kyllä niistä muslimeista Tamer selvästi järkevämmän oloinen on kuin se toinen, mikä sen nimi nyt olikaan...joku Salar
- Stefan=ÄIJÄ!!!!!!!!!
´´Juu, noita 2 arvostan, en ketään muuta noista muista!
Kaikki muut ovat paskasakkia.´´
ei Annika ja Stefan ole paskasakkia myöskään!!! - Kyllä...
Seksiä, viinaa, seksiä, viinaa, viinaa, seksiä..siinäpä ne talon "kortit"..
Oikeastaan ainoa puheenaihe on seksi..tätähän tuotanto on tavoitellutkin..
Ikärajoista vastaava (en nyt muista kuka) vois pamauttaa bb:lle K-18 merkinnän ja ohjelmaa siksi saisi näyttää vain yöllä..onko se nyt klo 23 jälkeen?
On kyllä todella hyvä että talossa parikin tyyppiä millaisia ennen ei ole ollut. Tamer ja Sebastian ehdottomasti parhaat talossa!
Ymmärrän sen toisaalta että kun taloon lähtenyt niin talossa tehdään mitä sanotaan..mutta vielä paremmin ymmärrän sen miksi nämä kaksi eivät suostuneet ja tämä oli oikein!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama93424Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve583263Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä442969Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932836On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132317Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl552063Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661951