MUROBBS

Pian Ex-muro

Käykääs katsomassa murossa r&t aluetta. Siellä on pahempaa sontaa kun täällä Suolessa,ja käsittääkseni osa niistä örveltäjistä on ihan aikuisia ihmisiä,osa jopa modeja.Oiken hävettää kun olen pitänyt muroa fiksuna keskustelupalstana.

Alue pitäisi ehdottomasti poistaa.

63

2645

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • despoke

      joo osa niistä on köyhiä ja puolet vajakkeja.

    • smokkee

      smoke

    • Lightwolf

      ::smoke

    • tuplasmoke

      aloittaja on K&K, icibannit mukaanlukien kaikki altterit

    • ass cobra

      Sniff, joku nevari täällä huutelee. Jos asia noin paljon painaa, niin osaat varmaan tehdä aiheesta ketjun Muron palauteosioon ja perustella asiasi siellä.

      Vaan ei, kehitysvammainen apina itkee altterilla ja suoltaa paskaa pitkin nettiä. Haista vittu.

    • Eat shit and die

      Pakkoko se rävä on avata jos se sisältö niin itkettää?

      Taidat olla vaan heikko yksilö.

      Kokoa itsesi, urvelo.

    • cyrbäPettär

      HAISTAKAA paska HOMO MUROT!!!

      T.KIKKIHIIRI

    • pompompompompom

      tuskin.jpg

    • salamiliiasi

      PILI.KIVI!

    • -Tege-

      Tämä on muron häpeä
      Banned

      Rekisteröitynyt: 09/2011
      Viestejä: 0

      • billys-orginal

        rockclap.gif


      • -Eget-

        3000000000 KG


    • 40e 11cm

      Olen trolli rävässä :)





      :::::::::::::::: :::::::::::::::::::::smoke::::::::::::::: :::::::::::::::::::::

    • höhö
    • Pian Ex-muro

      En muuten kirjoittanut muilla altterilla,taisi Tomi hätäpäissään mokata.Samapa se.

    • herrarouva

      Ne on HOMOJA kaikki

    • digi-pauli

      naurettavaa itkemistä, bili.kivi vaan sulle

    • tuhmaa_kivaa_yhdessä

      Juuri kun olin pääsemässä sun jutuista perille, niin menit itses.
      Miten suhun saa yhteyttä enään jälkeenpäin kun pojat puhuvat, että sulkivat toisetkin tunnuksesi :)
      Voisin olla sun panopupu tuhmasta räpellyksestä salaa, ei kerrota noille muille nimimerkkejämme ja voidaan naureskella niile.
      Yks asia mun täytyy kuitenkin tunnustaa :( Olin räbämökillä ja siellä oli aika estoton meisinki ja saatoin olla muutaman poitsun kanssa tuhmaillen... Ei kai se sua haittaa pliis :(

      • Heikki_94

        Ja kukas vittu sä oot?!? Tuutko sä noin vaan pilaamaan meidän jutun? Me ollaan oltu Lightwolffin (aka. hulkster) kanssa jo "sillee" vaikka kuinka monta kertaa, joten sun on ihan turha yrittää mitään!!! Ollaan mitattu jo 11cm ja maksettu 40e suuntaan jos toiseenkin...

        Vietiin toistemme peppuneitsyydet ja kaikkee... Meil on niin paljon yhteistä, etkä sä voi noin vaan pilata kaikkea!!

        Välil musta tuntuu et mun on pakko itkee...

        Mut mun ei tarvii. Oon vahva :cool:


    • Pakaramakkara

      kissa_neut.jpg

    • rävän isoin kyrpä

      T0min pumpatut hauislihakset :esmoke:

    • Apple smoke

      Kuuluuko Tomi syrjittyyn vähemmistöön?

      • smoke69

        Eka


    • rosiskutsuu

      "Teukka" käy kuumana räbässä

    • altteripaltteri

      ^*nosmoke*

      • juustokakkua

        Tege lähti räbästä mutta lähtikö räbä Tegestä???????????????


    • hoitoo vaa

      Muron väki on:

      Vanhoja jannuja jotka leijuvat komponenteillaan toisilleen, sillä ei voi leijua saavnasa puskaa. Komponentit ovat isompia kuin koko itse nörtti, mikropeniksen voi jättää laskematta, ei vedä edes vertoja muistikammalle. Niin noloa lukea ne ns allekirjoitukset...mulla on 2litran vesijäähy, 5,0 ghz 12-ydin prosessori neljällä tuplajäähyllä joissa kaukolömpöputket ja sitten mulla on 20 samsung galaxy s3 :sta. Ja en hauku että olisin kateellinen, sillä turha on köyhän leuhkia. Itsekin omistan paljon uutta elektroniikka mutta en huuda että kuuluu kirkolta kylälle. Että on noloa.

      Ihme ko ei kerrota monen tuuman linssit on rilleissä ja onko sangat vesijäähdytetty kun hikoilee yöt koneen ääressä. FAIL ja HYVÄSTI

      • Ruuna

        Vittu,mennään jä spämmätään muro täyteen paskaa.


    • KalkkunaLevällääm

      Laihduttakaa kaikki

    • Phellow

      Aloittajan kannattais laihduttaa.

      • iinappii

        Oletko homoseksuaali?


    • Käpy Ahvenessa

      En tiedä mistä täällä puhutaan

    • R0KMIES

      Ulisevat nörtit.....

      • uli uli

        Gadne


    • Sulje ovi takanasi

      Kyllä se kehitysvammaisuudesta seuraava aste taitaa näiden keskiverto kuvalauta-autistien ulosannin perusteella on kellotella aamuviiteen saakka jotain superpi -numeroita, muiden vastaavien juuri minkäänlaista sosiaalista elämää omistavien nörttien neuvoessa taustalla ketä jänöä veivata ja minne saakka tai mihin väliin leipoa sitä piitahnaa kun emolevyn revikka onkin 5 eikä 7.
      ¨
      V I T U N typerät perheenisät ja muut oman olemattoman sosiaalisen elämänsä pellet jälleen ulisemassa satoja ja satoja vitun typeriä viestejä ympäri paskalehtien kuten Ilta-Sanomat ja Ilta-Lehti juttujen keskustelu/kommentointiketjuja

      Se ei sentään ajellut julkisilla 10 vuotta aikuisena aivan oman rattijuopumuksen takia ja sen jälkeen kirjoitellut inter netsissä jostain Stibarun liian kalliista rempoista, LMAOOFFF

      Tarvii olla suht tuuhea nolla että 40 vuotiaana perheenisänä pelaa yöt läpeensä jotain hedelmäpelejä netissä Se on kyllä sellainen saavutus että "saattaa" jopa pestä Gumball 3000 -tapahtuman seuraamisen paikan päältä.

      Täällähän ne, samat nimimerkit aamusta iltaan ulicemassa kun ei muutakaan tekemistä tunnu olevan vaikka internetsnimimerkin mukaan elämä on yhtä korkeakoulutettua arjen riemuvoittoa eli muron keskusteluforumilla niin 2am aamuyöstä kuin 14.37 vitun nättinä kesäpäivänä. LMAOFFF.

      LMAOOFF joku nörtti rageemassa heti kun joitakuita ei vittuakaan kinosta jokin atk kellittely, uusimmat tabletit tai vitun kännyköiden päivitys 4kk välein.

      LMAOOFFF mielummin niitä katselen tuolla ulkona kuin että istuisin tietokoneen edessä. Toki teille datahiirille tuo muualla kuin koneella kökkiminen lienee jopa pelottava ajatus. Joutuu ihmisille mennä juttelemaan jopa kasvotusten

      LMAOOFFF ainakaan en istu päivästä toiseen vitun tietokoneella, öitä ja viikonloppuja läpeensä / myöden ulisemassa jos keskustelua käydään jostain muusta kuin tietokoneenkellittelystä tai vitun kännyköistä.

      Insert tähän alle T0min kootut siitä, kuinka 23-33 (34) vuotias, parisuhteessa elävä mies ei vain tarvitse autoa pk-seudulla. Ei vaikka olisi vakiduuni, ajokortti, kaikki kulut akan kanssa puoliksi, ym.

      Jäisi se precious matkustelu world wide jos auton hankkisi.

    • tuuheus

      Aloittaja,

      Ikävää että näet asian näin koska minä olen lähinnä tukenut ja kannustanut sinua että kykenisit hyväksymään homoutesi.

      Huomaan että et pysty vielä myöntämään itsellesi homouttasi vaikka se helpottaisi elämääsi suunnattomasti. Olen tosin varma että se päivä kuitenkin koittaa vielä lähitulevaisuudessa.

      Vaikkakin et vielä hyväksy homouttasi se näkyy ilmiselvänä meille muille. Nimittäin kaikista postauksistasi paistaa läpi tukahdutettu homoseksuaalisuus ja sairaalloinen kyrvänhimo.

    • Jauheli

      Siis ei lmfao. :D

      Jäbät ragee. :Dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

    • sli jauehli

      olem mänty

    • Juuh elikkäs

      No mutta jäbäthän ragee suoli24:ssä LMFAO :D:DD:D:d.d.dD:D:D:D

    • Luonnonkiharat+25cm

      NeeGan mahlainen juusteli :drool:

    • Sysop R&T

      Samu har en Snabb bilen. Samu är kung.

    • Gadne

      LAIHDUTTAKAA!

      Postatkaa paskalta.

      Olisko vinkkejä homekämpän remontointiin?

    • juuh okei

      Lieskat lyö ikkunoista sisään ja esinahat heiluu Pasilassa.

    • assdddasd

      Tuuheaa perseilyä. :gagne: :smoke:

      AP voisi myös laihduttaa.

    • FOOOOOLLLLLLLLLLLLL

      nEEEGA ON AMIS

    • kiinteä vatsalihas

      jäbäthän ragee lmfaooooooooooooooooooooooooooooooooo :D:D:D:D:D:D:

    • Curry Sämpylä

      MÄÄ RAGEEMAS SUAMIKAKSNELOSESSA =D

      K&K EI TARVI EES LAIHDUTTAA LMFAAOOOOOO

    • kaotiiiiii

      Tomiiiiiiiiiiiiiiii autaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • sampsa bmw

      olenko kremlin kätyri??

    • Kremlin kätyri

      Minkä takia muron huoltokatkon aikana tulee sosialistien mainos?

      Lyhyt huoltokatkos

      Käy sillä aikaa tutustumassa "Järkeä tekijänoikeuslakiin" -kansalaisaloitteeseen, josta puuttuu vain reilu 1000 nimeä.

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7

      Oletko sinä 50 000. ?

    • egeee

      tege

    • nerokasIdea

      Räbän kaltainen paikka olisi hyvä myös tänne suoleen. Kaikki trollaus nimittäin jää sinne :)

    • juustellit kyrvässä

      Räbääjät on kehitysvammaisia aivottomia dorgaidioottteja.

    • foooollllllllllllll

      Simusamu on hieni mies.

    • mahlaaaa

      joo

    • nihisti

      Sampsa. onko muron taru pian lopussa.
      Kaikki homot vaan räbään rävertämään??

    • foooolllllllllllllll

      Mikä kurria vaivaa??

      • 3234

        tomin äpärä


    • peppuimpi

      Räbä levittää HOMOKAASUA!!!!!!!

      • lollollollollll

        paska paikka


    • hormooni

      Kasetit alkaa hajoamaan muron modeilla.

    • vc ncxzkv

      ne on homoja kaikki

    • juuh123

      samanlaista paskaa tää on tääläki luen näitä sillonku on paskapäivä niin voi jolleki nauraa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe