legginsit ja minihame

sääret esiin

Kauniita tyttöjä tanssilavoilla! Nykyisin onneksi myös nuoria tyttöjä. Hyvin kauniita, kauniisti laitetut hiukset ja meikit. Hyvännäköiset vaatteet: topit ja minihameet.... JA LEGGINSIT!!!! Minkä ihmeen takia? Ei kauniita sääriä tarvitse peittää. Toki tytöt haluavat seurata muotia, mutta jättäkää ne legginsit arkikäyttöön.
PS. olen nainen

74

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lekkinssi

Ei halua paljastella kaikkea mitä saattaa tanssin pyörteissä muuten näkyä. Niin minäkin olen nainen. Voin keskittyä tanssiin ja nautintoon. En esitelemään sääriäni tai itseäni suuremmin. Ja näyttää ne sääret siltikin ihan kivoilta. Daa.

• ps. olen mies

Hyvinhän ne säären muodot siitä selviää, vaikka legginsit oliskin jalassa

• Kauheeta kattoo

Ei ne legginsit ole pitkään aikaan olleet enää muodissa. Kalsareita vaan tykkäävät jotkut käyttää..

• fghj875

ai..no miks sit kaikissa postiluukuissa (ellos, anttila jne) tulleissa mainoksissa esitellään legginsejä muiden vaatteiden kanssa? Eikä ne mielestäni ole niiin pahan näköisiä! Itsekkin ajattelin ostaa jonkun ihanan pitkän puseron legginsien kanssa ja siihen korkeakorkoiset saappaat. Mielestäni aivan upeat !! Ja aivan hyvin sopii tansseihinkin !

• 17

Joilelkin ne vain natsaa tosi hyvin, tuo minihame ja kalsari yhdistelmä.

• Vissi ero

"Joilelkin ne vain natsaa tosi hyvin, tuo minihame ja kalsari yhdistelmä. "

- joo tarhaikäisille ehkä, mutta ei aikuisille naisille.

• sirpukka754
        Vissi ero kirjoitti:

"Joilelkin ne vain natsaa tosi hyvin, tuo minihame ja kalsari yhdistelmä. "

- joo tarhaikäisille ehkä, mutta ei aikuisille naisille.

Hei!!! Mä oon aikuinen nainen ja kroppa kunnossa ja laitan todellakin legginssit (en tosin minihametta(ehkä) vaan jonkun ihanan puseron!!

• mitä kummaa

Lavalla näkee kieltämättä ihmeellisiä yhdistelmiä, lähes käsittämätön on hame, jonka alla on farkut. Ja jalassa lenkkarit. Onpa seksikästä.

• Annikka31

Lenkkarit....YÖK!!! Korkkarit...JES!!!

• Annikka31
        Annikka31 kirjoitti:

Lenkkarit....YÖK!!! Korkkarit...JES!!!

...unohtui....farkut..myös YÖK!!

• Oma tyyli jokaiselle

No te tädit...otatteko kiitos pois ne polvisukat...tai nilkkasukat, joiden reunan yli tursuaa ja pursuaa... Ja toinen vois ottaa liian piukat housut pois...toinen vois ottaa liian lötköt housut pois..ja jollakin on liian tiukka paita...toisella säkki. Ällöö. Vai onko? Jokainen saa puolestani pukeutua miten haluaa! Voi räkä ja roiskis...olisko hiukka avarakatseisuutta ja hyväksyntää mitään?

• Tangon huumassa

Ei kai sen väljä minkälaisissa vaatteissa kukin on tanssilavalla.
      Kunhan ei ole liian kireetä hametta, sen kanssa ei askel tahdo venyä. Eikä mies saa jalkaansa mahtuun daamin jalkojen väliin...tangossa.

• eieieieeieiei

ens kesän mies muotikin voisi olla blackhorset ja 80luvun peli sortsit.siihen kerhoissa käytettäviä jumppatossuja ja niin kiree paita että joutuu kokoajan repimään sitä persiin päälle.sellasta on naistenkin muoti nykyään.
      O K S E T T A V A A !

• Tyylitajua oltava

Miesten sortsien käytöstä sen verran kommentoitavaa, että ruudulliset polven yläpuolelle ulottuvat sortsit näin miehellä kesällä. Näyttivät ihan alushousuilta :D Lyhythihainen paitapusero oli näiden "sortsien" päällä ja näytti siltä, että alaosasta puuttui ne päällihousut. Yksiväriset sortsit miehellä on ihan ok, mustat tai valkoiset, joissa ei hiki näy. Farkkusortsitkin on kivat, mutta ei saa silloin paljoa hikoilla, koska liika kosteus näkyy niissä hyvin. Ennemmin polven yli kuin ali menevät sortsit näyttää paremmalta miehellä.

• Että silleen

Oi voi, legginsejäkin on niin monen vahvuusia. Jotkut on tosi ohkasia ja hyvinkin käy hameen kanssa, vastaa sukkahousuja. Jokainen taaplaa tyylillään, onks pakko katsoo : D
      Itse olen menossa ensilauantaina tanssimaan ja tarkoitus on laittaa legginsit, ohkasen mekon alle. Muuten mekko paistaa läpi... Noooo, olisihan siinäkin sitten katsottavaa ; )

• Ihmettelevä mies

Ne ohkaset leggingsit on kaikkein hölmöimmän näköiset. Kuin katkaistut sukkahousut. Miksi ei sitten saman tien käytä niitä sukkahousuja, jotka näyttää paljon paremmalta?

• Näin se menee
        Ihmettelevä mies kirjoitti:

Ne ohkaset leggingsit on kaikkein hölmöimmän näköiset. Kuin katkaistut sukkahousut. Miksi ei sitten saman tien käytä niitä sukkahousuja, jotka näyttää paljon paremmalta?

Totta puhut, kun on yhteneväinen sukkahousu kenkään asti eikä katkaistu legginsi niin persjalkaisen suomitytön jalatkin näyttää pitemmiltä ja kokonaisvaikutelma on kauniimpi.

• Sääriin katsoja
        Ihmettelevä mies kirjoitti:

Naisen sääret näyttävät aina parhailta sukkahousuissa (tai pitkissä sukissa / stay upeissa). Kokonaan paljaat tai leggingseillä piilotetut koivet eivät näytä niin hyviltä. Mutta pitäkää vaan kaikessa rauhassa niitä kalsarileggingsejänne, jos ulkonäköasiat eivät teitä kiinnosta.

• s-taka*
        Sääriin katsoja kirjoitti:

Naisen sääret näyttävät aina parhailta sukkahousuissa (tai pitkissä sukissa / stay upeissa). Kokonaan paljaat tai leggingseillä piilotetut koivet eivät näytä niin hyviltä. Mutta pitäkää vaan kaikessa rauhassa niitä kalsarileggingsejänne, jos ulkonäköasiat eivät teitä kiinnosta.

Joihinkin lyhyihin hameisiin/mekkoihin legginsit nyt vaan "istuu" tosi hyvin.
        Pitää vain muistaa katsoa peiliin, ja tietysti pitää olla tyylitajua myös että osaa tuloksen arvioida.

Paksuhkoa joustavaa materiaalia olevan lyhyen kellohelmaisen hameen alle pistän varmasti legginsit, sellaiset mitkä ei näy läpi. Siis hameen materiaaliin natsaavat. Jos laittaisin sukkahousut, vaikka vakkarit 20 denierin, niin inhottaisi pyöriä kun takapuoli näkyy. En minä sitä kaikille halua esitellä... Ja 40 denierin sukkahousuja käytän jossain muualla kuin tansseissa, ulkona pakkasessa siis.

Kinttuni muuten näyttävät paremmilta hameissa joiden pituus on himpun verran polven yläpuolelle, polvipituinen ei natsaa yhtä hyvin. Ja kukapa ei haluaisi näyttää hyvältä tansseissa?

• Naisista pitävä mies
        s-taka* kirjoitti:

Pitää vain muistaa katsoa peiliin, ja tietysti pitää olla tyylitajua myös että osaa tuloksen arvioida.

Paksuhkoa joustavaa materiaalia olevan lyhyen kellohelmaisen hameen alle pistän varmasti legginsit, sellaiset mitkä ei näy läpi. Siis hameen materiaaliin natsaavat. Jos laittaisin sukkahousut, vaikka vakkarit 20 denierin, niin inhottaisi pyöriä kun takapuoli näkyy. En minä sitä kaikille halua esitellä... Ja 40 denierin sukkahousuja käytän jossain muualla kuin tansseissa, ulkona pakkasessa siis.

Kinttuni muuten näyttävät paremmilta hameissa joiden pituus on himpun verran polven yläpuolelle, polvipituinen ei natsaa yhtä hyvin. Ja kukapa ei haluaisi näyttää hyvältä tansseissa?

Leggingsit ei kyllä istu juuri koskaan hyvin. Ehkä 1 nainen 10:stä on onnistunut yhdistämään leggingsit siedettävän näköisesti johonkin asuun. Hyvän näköisiä leggings-asuja on 1 sadasta, jos sitäkään. Tämä siis heteromiehen mielipide.

Ainoa varma tapa saada leggingsit näyttämään hyviltä on ensinnäkin peittää yläosa täydellisesti ainakin puoleen reiteen asti ja sitten vielä piilottaa lahkeen pää nilkkurin tai saappaan varren alle ja tämä ei oikein tanssikenkien kanssa onnistu.

• Sukkahousut!!!
        Naisista pitävä mies kirjoitti:

Leggingsit ei kyllä istu juuri koskaan hyvin. Ehkä 1 nainen 10:stä on onnistunut yhdistämään leggingsit siedettävän näköisesti johonkin asuun. Hyvän näköisiä leggings-asuja on 1 sadasta, jos sitäkään. Tämä siis heteromiehen mielipide.

Ainoa varma tapa saada leggingsit näyttämään hyviltä on ensinnäkin peittää yläosa täydellisesti ainakin puoleen reiteen asti ja sitten vielä piilottaa lahkeen pää nilkkurin tai saappaan varren alle ja tämä ei oikein tanssikenkien kanssa onnistu.

Hyvin kommentoitu! Helpompi on siis sukkahousuissa on sinua miellyttää :)

• Vogue 40 denier
        s-taka* kirjoitti:

"Ja 40 denierin sukkahousuja käytän jossain muualla kuin tansseissa, ulkona pakkasessa siis."

- 40 denierin sukkahousut käy hyvin tanssihameen kanssa. Ne kuultavat vielä läpi eivätkä hajoa niin helposti.

• Kunhan ihmettelen
        s-taka* kirjoitti:

s-taka* kirjoittaa:
        "Paksuhkoa joustavaa materiaalia olevan lyhyen kellohelmaisen hameen alle pistän varmasti legginsit, sellaiset mitkä ei näy läpi. Siis hameen materiaaliin natsaavat. Jos laittaisin sukkahousut, vaikka vakkarit 20 denierin, niin inhottaisi pyöriä kun takapuoli näkyy. En minä sitä kaikille halua esitellä... Ja 40 denierin sukkahousuja käytän jossain muualla kuin tansseissa, ulkona pakkasessa siis."

Eli siis käytät paksuja leggingsejä mieluummin kuin paksuja sukkahousuja, jotka ovat itseasiassa ohuemmat kuin ne leggingsit. Miksi?

• Kalsarit lämmittää
        s-taka* kirjoitti:

"Ja 40 denierin sukkahousuja käytän jossain muualla kuin tansseissa, ulkona pakkasessa siis."

Täh, eikö ne kalsarit oo parempi pakkasella? Mihin tää maailma on mennyt? Ei 40 denierin keinokuitusukkahousut lämmitä yhtään pakkasella verrattuna puuvillaisiin kalsareihin.

• s-taka*
        Kalsarit lämmittää kirjoitti:

Täh, eikö ne kalsarit oo parempi pakkasella? Mihin tää maailma on mennyt? Ei 40 denierin keinokuitusukkahousut lämmitä yhtään pakkasella verrattuna puuvillaisiin kalsareihin.

40 denierin umpisukkahousut on ihan varmasti paljon kuumemmat kuin vastaavanpaksuiset legginsit, vaikka olisivat melkein nilkkaan asti (juuri sen pituiset sopivat e.m. asuuni) tai varsinkin jos ovat lyhyemmät, esim. vähän polven alle.

Ohuemmista sukkahousuista tosiaan näkyy pöksyt läpi kun helma heilahtaa. En halua sitä puolta kehossani esitella tuntemattomille pitkin tanssisaleja ;-/. Silloin pitää olla vähemmän liehuva hamonen yllä.

Kalsarit on kuulkaas sitten ihan erikseen.

Lähden tansseihin asussa mikä miellyttää omaa silmääni. Ja olen varma että arvostelutaitoni riittää hyvin... Nähdään ;-D, olen kait se yksi sadasta!

• Isokin ero :D
        s-taka* kirjoitti:

40 denierin umpisukkahousut on ihan varmasti paljon kuumemmat kuin vastaavanpaksuiset legginsit, vaikka olisivat melkein nilkkaan asti (juuri sen pituiset sopivat e.m. asuuni) tai varsinkin jos ovat lyhyemmät, esim. vähän polven alle.

Ohuemmista sukkahousuista tosiaan näkyy pöksyt läpi kun helma heilahtaa. En halua sitä puolta kehossani esitella tuntemattomille pitkin tanssisaleja ;-/. Silloin pitää olla vähemmän liehuva hamonen yllä.

Lähden tansseihin asussa mikä miellyttää omaa silmääni. Ja olen varma että arvostelutaitoni riittää hyvin... Nähdään ;-D, olen kait se yksi sadasta!

"40 denierin umpisukkahousut on ihan varmasti paljon kuumemmat kuin vastaavanpaksuiset legginsit, vaikka olisivat melkein nilkkaan asti (juuri sen pituiset sopivat e.m. asuuni) tai varsinkin jos ovat lyhyemmät, esim. vähän polven alle."

- höpön höpö ellet sitten kovasti hikoa nilkoista..

• Hääh?
        s-taka* kirjoitti:

Eikös 40 denierin leggingsit ja 40 denierin sukkahousut ole ihan yhtä paksut? Sehän on juuri se paksuuden mittayksikkö, tai jotenkin se liittyi kuitusäikeen painoon tietyn pituista pätkää kohden, mutta kuitenkin. Vai meinaatko, että sillä jalkaterällä on niin suuri merkitys?

• Kunhan ihmettelen
        s-taka* kirjoitti:

Kuka muka käyttää 40 denierin leggingsejä? Eikö niistä näy alushousut läpi ihan yhtä lailla kuin yhtä ohuista sukkahousuista? Vähän ontuva on perustelusi.

• s-t...
        Kunhan ihmettelen kirjoitti:

Kuka muka käyttää 40 denierin leggingsejä? Eikö niistä näy alushousut läpi ihan yhtä lailla kuin yhtä ohuista sukkahousuista? Vähän ontuva on perustelusi.

Sinun täytyy olla mies. Niin ja vielä kaiketi yksi ja sama vastailija ;-/

Saat ihan rauhassa ihmetellä ja pitää luulosi. Minä vaan tanssin ja nautin. Eikä yhtään harmita vaikka et hakisi jos mulla sattuu olemaan vaikka ne legginsit. On nimittäin muitakin tanssiasuja kosolti. Ja tanssittajia ;-D

• Kunhan ihmettelen
        s-t... kirjoitti:

Sinun täytyy olla mies. Niin ja vielä kaiketi yksi ja sama vastailija ;-/

Saat ihan rauhassa ihmetellä ja pitää luulosi. Minä vaan tanssin ja nautin. Eikä yhtään harmita vaikka et hakisi jos mulla sattuu olemaan vaikka ne legginsit. On nimittäin muitakin tanssiasuja kosolti. Ja tanssittajia ;-D

Kyllä, olen mies ja kirjoittanut nuo vastaukset, joissa on nimimerkkinä "Kunhan ihmettelen". Mutta en kyllä usko, että jos sukkahousut ja leggingsit ovat paksuudeltaan samat, että legginsit eivät näy läpi, mutta sukkahousut näkyvät. Aivan saletisti ne käyttämäsi leggingsit ovat paksummat ja silloin ei kyllä voi pitää paikkansa tuo, että 40 denierin sukkahousut olisivat niitä kuumemmat.

• s-t..
        Kunhan ihmettelen kirjoitti:

Kyllä, olen mies ja kirjoittanut nuo vastaukset, joissa on nimimerkkinä "Kunhan ihmettelen". Mutta en kyllä usko, että jos sukkahousut ja leggingsit ovat paksuudeltaan samat, että legginsit eivät näy läpi, mutta sukkahousut näkyvät. Aivan saletisti ne käyttämäsi leggingsit ovat paksummat ja silloin ei kyllä voi pitää paikkansa tuo, että 40 denierin sukkahousut olisivat niitä kuumemmat.

Älä hyvä ihminen mokomia ihmettele. Ne on meidän tyttöjen juttuja. Turha näistä on ruveta rautalankaa vääntämään. Tanssitaan vaan ja ollaan iloisia, oli sitten kuuma tai ei, ja näytetäänkö vähemmän vai enemmän hyviltä... eiköhän ne ole elämässä sivuseikkoja, loppujen lopuksi.

• Kunhan ihmettelen
        s-t.. kirjoitti:

Älä hyvä ihminen mokomia ihmettele. Ne on meidän tyttöjen juttuja. Turha näistä on ruveta rautalankaa vääntämään. Tanssitaan vaan ja ollaan iloisia, oli sitten kuuma tai ei, ja näytetäänkö vähemmän vai enemmän hyviltä... eiköhän ne ole elämässä sivuseikkoja, loppujen lopuksi.

Sivuseikkojahan ne toki ovat. Putkiaivoisena miehenä takerrun aina selityksiin, jotka tuntuvat olevan ristiriidassa itsensä kanssa. Tanssin iloa vain sinne, leggingseissä tai ilman.

• isoinjorma.

Ketjun aloittaja haluaa siis nähdä tyttöjä minihameessa? Niin minäkin!
      PS. Olen mies. Luulisin.

• str

Entä onko miesten vyön alla roikkuva astiapyyhe hyvännäköistä?

• Hyh hyh
        str kirjoitti:

Entä onko miesten vyön alla roikkuva astiapyyhe hyvännäköistä?

No ei todellakaan.

• Pyyhe toimii
        Hyh hyh kirjoitti:

No ei todellakaan.

Parempi kuivata se hiki vaikka pyyhkeeseen kuin ruiskia esim. kaljuhkosta päästä hikeä daamin silmille. Tämänkin olen kokenut. Ja silloin voi sanoa hyh hyh! Tosi vähän niitä pyyhkeitä näkee. Musta pyyhe mustahoususella ei edes hämärässä kunnolla erotu.

• Miksei taskussa?
        Pyyhe toimii kirjoitti:

Parempi kuivata se hiki vaikka pyyhkeeseen kuin ruiskia esim. kaljuhkosta päästä hikeä daamin silmille. Tämänkin olen kokenut. Ja silloin voi sanoa hyh hyh! Tosi vähän niitä pyyhkeitä näkee. Musta pyyhe mustahoususella ei edes hämärässä kunnolla erotu.

Eikö voi käyttää taskuun jemmattua paperipyyhettä? Sen voi heittää liian märäksi tultuaan tauolla roskiin ja ottaa wc:stä uuden. Näin teen itse ja niin tekee moni muukin. Tuo näkyvillä roikkuva märkä rätti on ällöttävä.

• miksi ei
        Miksei taskussa? kirjoitti:

Eikö voi käyttää taskuun jemmattua paperipyyhettä? Sen voi heittää liian märäksi tultuaan tauolla roskiin ja ottaa wc:stä uuden. Näin teen itse ja niin tekee moni muukin. Tuo näkyvillä roikkuva märkä rätti on ällöttävä.

Kysehän on enemmän ulkoisista merkeistä joilla viestitetään että olen Tanssija, en mikään tavis. Vähän kuten valkoraitakengät sun muu seuravaatetus.

• Talouspaperi toimii
        Miksei taskussa? kirjoitti:

Suosittelen ottamaan kotoa valkoista esim. Serla talouspaperia mukaan, on imukykyisempää eikä hajoa käytössä. Sitä taskut täyteen! Vessan paprut ei toimi kovin hyvin ja ne on tarkoittettu vessassa käytettäväksi. Fiksu ottaa siis omat talouspaperit tai pyyhkeet mukaan. Autossa kannattaa pitää talouspaperirullaa mukana, jos ei kotoa lähtiessä muista ottaa paperia mukaan.

• Käsipyyhepaperipas
        Talouspaperi toimii kirjoitti:

Suosittelen ottamaan kotoa valkoista esim. Serla talouspaperia mukaan, on imukykyisempää eikä hajoa käytössä. Sitä taskut täyteen! Vessan paprut ei toimi kovin hyvin ja ne on tarkoittettu vessassa käytettäväksi. Fiksu ottaa siis omat talouspaperit tai pyyhkeet mukaan. Autossa kannattaa pitää talouspaperirullaa mukana, jos ei kotoa lähtiessä muista ottaa paperia mukaan.

Minun kokemusten mukaan käsipyyhepaperi on parempi hikirättinä kuin talouspaperi. Sitä löytyy useiden tanssipaikkojen wc-tiloista ja monesti baaritiskeiltäkin. Lähden yleensä tansseihin talouspaperia taskussa ja illan mittaan vaihdan sen wc:ssä käsipyhepaperiin.

• Rätitön Toyota-mies
        miksi ei kirjoitti:

Kysehän on enemmän ulkoisista merkeistä joilla viestitetään että olen Tanssija, en mikään tavis. Vähän kuten valkoraitakengät sun muu seuravaatetus.

Eli se rätti siis edustaa jotain samanlaista kuin Mersu niille miehille, joilla ei enää seiso muu kuin järki. Vanha totuushan on, että mies ei rupsahda naisten silmissä koskaan, jos vain lompakko on riittävän paksu ja mies pukeutuu edustavasti Mersuun.

• 23

Tanssilavoilla näkee myös levenevälahkeisia collogehousuja ja sen päällä minihame, onko se nätti asu miesten mielestä?

Itse käytän aina sukkahousuja ja itselleni sopivaa hametta, en ole tykästynyt legginseihin, paitsi kotioloissa. Puen nätisti ja sillee kun se helpointa on

• sääret näkyvät sukis

"Tanssilavoilla näkee myös levenevälahkeisia collogehousuja ja sen päällä minihame, onko se nätti asu miesten mielestä?"

Mielestäni on kyllä, kohtuudella! Jos on kovin porsaan näköinen, niin ei silloin enää, mutta nämä eivät koekaan tarpeelliseksi pukeutua noin.

Olen mies, enkä paljon tiedä naisten pukeutumisesta, mutta eikö tuo "minihameeksi" kutsuttu vaate jumppahousujen päällä ole jonkinlainen tunika tai muu vastaava? Ei siis hame. Monetkin naiset suosivat tuollaisia, ettemme me miehet liikaa tuijottaisi heidän pakaroitaan :) .

En ymmärrä miksi toiset pitävät legginsejä rumina. Toki joidenkin porsaiden (= liikaa syöneiden) yllä ne eivät näytä miltään. Jos omaa edes kohtuu-hoikat sääret jotka eivät ole ihan toivottoman lyhyet, katsoo tuollaista ihan mielikseen!

Näin miehen näkökulmasta leggins-muoti on vain hyväksi, pukeutuvathan naiset nyt paljastaviin asuihin helpommin, säistä riippumatta :) .

• Kurvit kohillaan :)
        sääret näkyvät sukis kirjoitti:

"Tanssilavoilla näkee myös levenevälahkeisia collogehousuja ja sen päällä minihame, onko se nätti asu miesten mielestä?"

Mielestäni on kyllä, kohtuudella! Jos on kovin porsaan näköinen, niin ei silloin enää, mutta nämä eivät koekaan tarpeelliseksi pukeutua noin.

Olen mies, enkä paljon tiedä naisten pukeutumisesta, mutta eikö tuo "minihameeksi" kutsuttu vaate jumppahousujen päällä ole jonkinlainen tunika tai muu vastaava? Ei siis hame. Monetkin naiset suosivat tuollaisia, ettemme me miehet liikaa tuijottaisi heidän pakaroitaan :) .

En ymmärrä miksi toiset pitävät legginsejä rumina. Toki joidenkin porsaiden (= liikaa syöneiden) yllä ne eivät näytä miltään. Jos omaa edes kohtuu-hoikat sääret jotka eivät ole ihan toivottoman lyhyet, katsoo tuollaista ihan mielikseen!

Näin miehen näkökulmasta leggins-muoti on vain hyväksi, pukeutuvathan naiset nyt paljastaviin asuihin helpommin, säistä riippumatta :) .

"Monetkin naiset suosivat tuollaisia, ettemme me miehet liikaa tuijottaisi heidän pakaroitaan :) ."

- eiköhän ne pyöreät timmit pakarat kohoa sieltä tunikan altakin..

• Sikamaista
        sääret näkyvät sukis kirjoitti:

Ei kaikkia naisia ole siunattu siroilla ja hoikilla säärillä.. ei vaikka ylikiloja ei olisikaan. Itse olen yksi niistä joilla vaan yksiselitteisesti on paksut pohkeet, grammaakaan niissä ei ole läskiä, vaan pohje on pelkkää lihasta.

Tanssiminen ei myöskään ole sääriäni tehnyt tippaakaan hoikemmiksi tai sirommiksi, päin vastoin, ennestään suuri lihas on entisestään kasvanut. Jopa fysioterapeutti tokaisi spontaanisti sääristäni, että niistä kyllä huomaa, että on tanssittu ja liikuttu.

Lihasrakenteelleen ei voi mitään. Samanlaiset sääret on suvussa muillakin naisilla, painoon katsomatta. Eli ei ole kovin kivasti sanottu kutsua paksumpisäärisiä porsaaksi, kun asialle ei voi mitään.

• Huomiota hoo
        Sikamaista kirjoitti:

Ei kaikkia naisia ole siunattu siroilla ja hoikilla säärillä.. ei vaikka ylikiloja ei olisikaan. Itse olen yksi niistä joilla vaan yksiselitteisesti on paksut pohkeet, grammaakaan niissä ei ole läskiä, vaan pohje on pelkkää lihasta.

Tanssiminen ei myöskään ole sääriäni tehnyt tippaakaan hoikemmiksi tai sirommiksi, päin vastoin, ennestään suuri lihas on entisestään kasvanut. Jopa fysioterapeutti tokaisi spontaanisti sääristäni, että niistä kyllä huomaa, että on tanssittu ja liikuttu.

Lihasrakenteelleen ei voi mitään. Samanlaiset sääret on suvussa muillakin naisilla, painoon katsomatta. Eli ei ole kovin kivasti sanottu kutsua paksumpisäärisiä porsaaksi, kun asialle ei voi mitään.

Rumastihan tuossa oli sanottu, mutta huomasitkos, että ei sillä porsaalla paksusäärisyyteen viitattu, vaan siinä oli näin: "porsaiden (= liikaa syöneiden)".

• Rätistä

Tuosta rätistä. Itselläni on välillä rätti taskussa (mikrokuituliina) ei roiku ja käyn vääntämässä sen välillä kuivaksi paperi on yhden tahdin jälkeen niin märkä, ettei kuivaa kohtaa löydy. Huom paitoja vaihdan kuumemmaala kelillä n.3 ja käytän urheilutekstiiliä yl. mustaa, joka ei tunnu niin märältä eikä näytä märältä. Minulla vaan tuo hiki tuppaa tulemaan tansseissa yleensä tulee tanssittua ensimmäinen ja viimeinen tahti ja melkein kaikki siitä välistä.

• isoinjorma

Kaikenlaisia pyyhkeitä.... ne voi unohtaa. Paras ja ainoa oikea pyyhe on Embo vessapaperi. Rullan voi kätevästi sitoa narulla vyötärölle ja ottaa siitä tarvitsemansa määrän paperia,toimii myös "puskurina" taitamattomia viejiä ym törmäilijöitä vastaan. Kerran myös tarjosin paperia eräälle kovin hikoilevalle tutulle rouvalle,kun oli erehtynyt lähtemään "säämiskäpohjakenkämiehen" kanssa tanssaamaan,mutta siinä kohtaa kun rouva aikoi ottaa paperia,niin lähti tämä "mustapaitasäämiskäpohjakenkämies" viemään niin vimmatusti,että rulla tyhjeni laakista,sen jälkeen en ole tarjoillut rouville hikipyyhkeitä.

• tangon huumaa

"niin lähti tämä "mustapaitasäämiskäpohjakenkämies" viemään niin vimmatusti,että rulla tyhjeni laakista,sen jälkeen en ole tarjoillut rouville hikipyyhkeitä."

Täähän on hyvä tietää, siis kaksi rullaa sitä Emboo :-D

• pukeutumiskurssille?
        tangon huumaa kirjoitti:

"niin lähti tämä "mustapaitasäämiskäpohjakenkämies" viemään niin vimmatusti,että rulla tyhjeni laakista,sen jälkeen en ole tarjoillut rouville hikipyyhkeitä."

Täähän on hyvä tietää, siis kaksi rullaa sitä Emboo :-D

Apuva, nyt olen yrittänyt aloittaa tanssiharrastusta, että oppisin olemaan vietävänä ja saisin nauttia ihanasta musiikista, tanssista, tavata mielenkiintoisia uusia ihmisiä jne.. samalla vielä hyvää liikuntaa ja hymyä huuliin töissä vielä viikollakin, kun muistelee mukavia tanssihetkiä..

mutta nyt ketjua luettuani, apua, mitä laitan päälle??? ja alle?? katsotaanko takapuoltani noin tarkkaan ja sääriäni..kääk

voinkohan mä nyt enää mennäkkään, just kun luulin löytäväni ihanan uuden harrastuksen , kirjoittaja nainen (luulisin, ihan niinkuin yks mieskin sanoi : ) )

• Neeeeetta

Ei kannata huolehtia (eikä ottaa tätä palstaa liian vakavasti). Pukeudu siten kuten itse koet luontevaksi, aivan kuin mihin tahansa muuallekin mennessäsi. Onnea tanssiharrastukselle! :)

• rockmimmi vm.-58

Onpa keskusteltu laitaan ja toiseen. Tiedättekö, siksi nuoret tytöt käyttävät legginsejä minihameen kanssa, kun NE OVAT MUOTIA. Minihame tavalliset sukkahousut on tylsä yhdistelmä ja kertoo kantajansa rohkeuden puutteesta, näköalattomuudesta tai sitten on jumiutunut 30 vuoden takaiseen muotiin (silloinhan sitä käytettiin sukkahousuja ja minihameita).

Itse olin pikkujouluissa minihameessa ja paksuissa violetin värisissä legginseiss mustisssa saapikkaissa ja se oli minusta tosi kiva rockvivahteinen bailuasu, jossa tunsin oloni varmaksi.

Annetaan nuorten pukeutua omaan ikäryhmänsä muodin mukaisesti, please! Ja muidenkin pukeutua muodikkaasti ketkä sitä haluavat.

• ...
        rockmimmi vm.-58 kirjoitti:

Onpa keskusteltu laitaan ja toiseen. Tiedättekö, siksi nuoret tytöt käyttävät legginsejä minihameen kanssa, kun NE OVAT MUOTIA. Minihame tavalliset sukkahousut on tylsä yhdistelmä ja kertoo kantajansa rohkeuden puutteesta, näköalattomuudesta tai sitten on jumiutunut 30 vuoden takaiseen muotiin (silloinhan sitä käytettiin sukkahousuja ja minihameita).

Itse olin pikkujouluissa minihameessa ja paksuissa violetin värisissä legginseiss mustisssa saapikkaissa ja se oli minusta tosi kiva rockvivahteinen bailuasu, jossa tunsin oloni varmaksi.

Annetaan nuorten pukeutua omaan ikäryhmänsä muodin mukaisesti, please! Ja muidenkin pukeutua muodikkaasti ketkä sitä haluavat.

Itse näin jo keski-ikäisenä mutta kuitenkin( vielä )hoikkana naisena, tykkään pukeutua siististi, esim. mustiin housuihin ja tunikaan:) Jokainen pukeutukoon niin, kuin parhaalta ja mukavalta tuntuu.

• Niin Läääst siison
        rockmimmi vm.-58 kirjoitti:

"NE OVAT MUOTIA. "

- jospa puhuttaisiin jo menneessä aikamuodossa..

• eikunkeikun...

Ja moni leggings-asu on vielä tosi hyvän näköinenkin, ja mukava yllä.
      Eivät kylläkään kaikki.

Ne puuvilla-rutku-puserot ja mitä hursuja niitä näkeekin (monta eri vaatekappaletta vielä päällekkäin) on kyllä aika kurjan näköisiä. Vähän kun vielä on pesussa värit sotkeentuneet niin voi voi. Väriyhdistelmät on muutenkin joskus kaameita.

• Sukkahousut '

"Ne puuvilla-rutku-puserot ja mitä hursuja niitä näkeekin (monta eri vaatekappaletta vielä päällekkäin) on kyllä aika kurjan näköisiä."

- kun kattoo esim. H&M vaateketjun vaatetankoja niin samaa settiä sieltä löytyy valmiiksi jo rutkun ja riepun näköisenä. Se kai on sitä nuorisomuotia. Yäk!

• joopa joo

Eikös ne muotijutut ole tuolla toisaalla, eikä tanssikeskusteluisa? Kuinkahan tuo ketjun aloittanut voi keskittyä siihen tanssimiseen, kun pitää kyttäillä, mitä kelläkn on päällä?

• Ok aihe minusta

Äläs nyt, tästähän tuli pitkä ketju, joten kyllä tämä tanssi-ihmisiä kiinnostaa. Ja tässähän nimenomaan puhutaan pukeutumisesta lavatansseissa.

• Mieskatsoja

No minusta on jo hyvä, että naisella on hame. Sukkahousuissa sääret näyttäisivät paremmilta, mutta kyllä hyvänmuotoisia sääriä katselee leggingseissäkin. Korostan vielä tuota hyvänmuotoisuutta. Leggingsit eivät todellakaan sovi kaikille.

• vinkkiä pukkaa

Jos on naisella pohjeet kuin painijalla niin pitkät housut sopii paremmin..

• Paksupohkeinen

"Hyvänmuotoiset" on muuten makuasia. Minulla on paksut pohkeet, on ollut tyttösestä asti, eikä tanssiminen ole hiventäkään pohkeideni paksuutta kaventanut, päin vastoin. Mitä enemmän tanssin ja urheilen, sen suuremmaksi pohjelihas kasvaa. Sopivien saapikkaiden löytäminen on käytännössä lähes mahdoton tehtävä, kun kengännumero muutoin on vain 38.

Tänä kesänä sattui vastaani ns. "kesäkolli", sanotaanko nyt vaikka lomaromanssiksi. Tämä kollipa tykkäsi kintuistani vallan kauheasti, ihasteli miten minulla on niin ihanat pohkeet! Ällistyneenä siinä kyselin, mikä ihme niissä nyt viehättää, niin hän vastasi: "No kun nämä ovat niin kiinteät, vahvat ja muodokkaat!" OK.. eli huoli pois paksupohkeiset, teidänkin jalkanne saattavat jonkun miehen mielestä olla kauniit! Olen kyllä kuullut kehuja jos ja vaikka mistä kehoni osasta aikaisemmin, jopa jalkateristäni, mutta tämä oli kyllä uutta minullekin! :D

En ole pohkeideni antanut haitata koskaan, olen kulkenut mekoissa ja housuissa kummissakin aivan yhtä suvereenisti. Jos joku ei tykkää, se on sen jonkun aivan oma ongelma. Minulla ei ainakaan ole aikaa pällistellä ja ällistellä tansseissa muita ja arvostella heidän kehonsa anatomisia yksityiskohtia..

Ps. näinpä kesällä myös erään miekkosen tansseissa shortsit jalassa. Pitkä komea mies.. ja kintut olivat kuin kaksi surkeaa valkoista mehupilliä! Että kaipa se on molempi pahempi.. rimppakinttu tai paksupohje? :)

• Vahvat pohkeet
        Paksupohkeinen kirjoitti:

"Hyvänmuotoiset" on muuten makuasia. Minulla on paksut pohkeet, on ollut tyttösestä asti, eikä tanssiminen ole hiventäkään pohkeideni paksuutta kaventanut, päin vastoin. Mitä enemmän tanssin ja urheilen, sen suuremmaksi pohjelihas kasvaa. Sopivien saapikkaiden löytäminen on käytännössä lähes mahdoton tehtävä, kun kengännumero muutoin on vain 38.

Tänä kesänä sattui vastaani ns. "kesäkolli", sanotaanko nyt vaikka lomaromanssiksi. Tämä kollipa tykkäsi kintuistani vallan kauheasti, ihasteli miten minulla on niin ihanat pohkeet! Ällistyneenä siinä kyselin, mikä ihme niissä nyt viehättää, niin hän vastasi: "No kun nämä ovat niin kiinteät, vahvat ja muodokkaat!" OK.. eli huoli pois paksupohkeiset, teidänkin jalkanne saattavat jonkun miehen mielestä olla kauniit! Olen kyllä kuullut kehuja jos ja vaikka mistä kehoni osasta aikaisemmin, jopa jalkateristäni, mutta tämä oli kyllä uutta minullekin! :D

En ole pohkeideni antanut haitata koskaan, olen kulkenut mekoissa ja housuissa kummissakin aivan yhtä suvereenisti. Jos joku ei tykkää, se on sen jonkun aivan oma ongelma. Minulla ei ainakaan ole aikaa pällistellä ja ällistellä tansseissa muita ja arvostella heidän kehonsa anatomisia yksityiskohtia..

Ps. näinpä kesällä myös erään miekkosen tansseissa shortsit jalassa. Pitkä komea mies.. ja kintut olivat kuin kaksi surkeaa valkoista mehupilliä! Että kaipa se on molempi pahempi.. rimppakinttu tai paksupohje? :)

Vahvat pohkeet on ok, kunhan nilkoista ohenee ettei ole suoraa pötköä alas asti eli ns. pölkkyjalat. No geeneistä tämä on paljon kiinni itse kullakin, mutta myös liikunnasta ja ruokavaliosta.

• lookatto
        Paksupohkeinen kirjoitti:

Hyvä kirjoitus ja miespuolisena voin vahvistaa näkemyksen. Joku kilpaurheilijakin voi olla massaltaan melkoinen tankki, mutta havaintojeni mukaan iltamenoihin laitettu kiekonheittäjätypy vetää miehiä puoleensa kuin lamppu yöperhosia vaikka bmi olisi suositusten ulkopuolella.
        Minun mielestäni siro urheilija on tuhat kertaa vetävämpi kuin naurettavalla lonksukävelyllä raahustava "malli".

isojakin tyttöjä on monenlaisia, toisilla lihakset ja toisilla pehmusteet. Se vain on varmaa, että kaikenlaisille on tykkääjä jossain vaikka herkimmät eivät uskalla sanoa sitä ääneen ympäristön paineessa.
        Toisaalta on harmi kun nainen ei usko kun joku sanoo pitävänsä vaikka runsaista muodoista tai laudasta. Tai ei hyväksy muotojaan ihastumisen perusteeksi. Miksi ei? Ottaisi vaan ihailun vastaan silloin kun sitä tarjotaan....

• PaksuPohkeinen
        Vahvat pohkeet kirjoitti:

Vahvat pohkeet on ok, kunhan nilkoista ohenee ettei ole suoraa pötköä alas asti eli ns. pölkkyjalat. No geeneistä tämä on paljon kiinni itse kullakin, mutta myös liikunnasta ja ruokavaliosta.

Pohkeen on pakostakin oltava aina hivenen paksumpi kuin nilkan, koska pohkeessa on isompia lihaksia, nilkassa niitä ei ole. Jos nilkka ei ohene pohkeeseen verrattuna lainkaan, on siihen kaksi vaihtoehtoa:

1. Henkilö on vaikeasti ylipainoinen. Siis todella runsaasti ylipainoinen. Lievä ylipaino ei vielä aiheuta pötköjalkaisuutta.

2. Henkilöllä on alaraajojen verekierrossa ongelmia tai yleensä sydän/verisuoniongelmia, koska turvotus kertyy nimenomaan nilkan alueelle. Yksipuolinen seisoma/istumatyö pahentaa turvotusta.

Joskus harvoin myös näkee niin olemattoman surkeita pillikinttuja, että jalka vaikuttaa olevan suoraa pötköä, hyvin laihaa suoraa pötköä. Vrt. aikaisempi tekstini. Tähän ongelmaan voi pohjelihasten vahvistaminen treenaamalla auttaa, eli pohkeen vahvistuessa se myös kasvaa ja ero nilkkaan verrattuna korostuu.

Myös nilkan alueen turvotukseen saattaa liikunta ja treenaus auttaa. Laskimoverenkierto toimii lihaspumpulla, eli laskimoissa ei ole sydämen aikaansaamaa painetta. Alaraajojen laskimoista veri nousee ylös nimenomaan lihasten pumppaamana. Ts. kun kävelee, tanssii, juoksee tms. lihasten tekemät supistukset samalla pumppaavat laskimoverta ylöspäin, sydäntä kohti. Veren valumisen suonessa takaisin alaspäin estävät laskimoläpät. Joskus nämä läpät saattavat rasituksessa pettää, jolloin syntyy suonikohjuja. Tällainen muutos laskimossa on pysyvä. Taipumus suonikohjuihin on ilmeisesti jossain määrin periytyvä. Suomikohjuihin ja huonoon laksimoverenkiertoon liittyy usein alaraajojen turvotusta ja ylimääräistä väsymyksen tunnetta.

Nilkkansa paksuudelle kukaan ei oikein voi mitään, nilkassa ei ole juuri muuta kuin luu ja nahka. Lihominen näkyy nilkassa ja jalkaterässä vasta viimeisenä, jolloin henkilö on toden teolla jo vaikeasti ylipainoinen.

Toisille on suotu kapeat ja sirot nilkat, toisille ei.

• Muodikkaasti

Odottakaahan kun tulee taas LIITURAITA jakut ja "toimistotyyli" tanssiapaikoille.

Virkailijadaamit valloittaa hakurivit.....Lautasrillit ja ponnari vielä.

• Ei kalsareita

No kaipa niitä jotkut käsilaukku tädit voivat suosia, mutta keinokuituvuorillinen bleiseri jäänee jo toisella kerralla kotiin, jos tätsy tanssii itsensä hikeen :) Jos ei paljoa tanssi niin mikä ettei. Kauniitahan ne on, mutta ei kovin käytännöllisiä. Mitä muuta vaan, kunhan on sukkahousut hameen kanssa.

• Toimistotyöläinen

Jakku on kyllä ihan älytön juttu tansseissa, koska liian kuuma tulee varmasti, mutta muilta osin sellainen toimistotyyli saa minun puolesta tulla. Kyllä sellaista mieluummin katselee kuin rumaa leggings-tyyliä.

• Sääribongari

Odotan innolla kesää ja säihkysääriä. Täytyy vaan toivoa, että kesällä osataan jättää ne leggingsit kaappiin.

• kesämekko

Naisten pukeutuminen on nyt käyty läpi. Itse en legginsejä päälleni pukisi.Kuuluu mielestäni teineille jos heillekkään.
      Kannatan naisella tansseissa hametta.
      Pikku vinkkinä miehetkin voisi pukea välillä muuta kuin mustat housut ja se monen vuoden takainen musta t-paita johon hiki on jo niin ikävästi pinttynyt.
      Kyllä miestäkin värit pukee todella hyvin(on muitakin värejä kuin musta ja tumman sininen.
      Kauluspaitahan se miehen tekee.
      Tansseista vaan on tullut liian urheiluvaatemainen,vyötäröllä roikkuvine pyyhkeineen.
      Kesää kohden kun mennään niin unohdathan sortsit muuhun käyttöön.
      On ne miehen karvaset jalat tansseis aika ikävä näky.

• Ei haittaa

"On ne miehen karvaset jalat tansseis aika ikävä näky. "

- No voi kauheeta, ei haittaa ainakaan minua. Miehelle sopii kesällä hyvin pätkähousut eli polven ja nilkan puoleen väliin ulottuvat kesähousut. Jos karvaista säärtä sieltä näkyy niin ei todellakaan ole minulle naisena ongelma. Kainaloiden ajelu taas on miehillä suotavaa jo hygieniankin vuoksi. Hulmuavat kainalokarvat hihatonta paitaa pitävälle miehelle ei vaan sovi. :)

• karvakas
        Ei haittaa kirjoitti:

- No voi kauheeta, ei haittaa ainakaan minua. Miehelle sopii kesällä hyvin pätkähousut eli polven ja nilkan puoleen väliin ulottuvat kesähousut. Jos karvaista säärtä sieltä näkyy niin ei todellakaan ole minulle naisena ongelma. Kainaloiden ajelu taas on miehillä suotavaa jo hygieniankin vuoksi. Hulmuavat kainalokarvat hihatonta paitaa pitävälle miehelle ei vaan sovi. :)

kuinkas sitä neitiä nyt kainalokarvat haittaa kun ei säärikarvatkaan häiritse.Pitäähän miehellä nyt kainalokarvat olla, ne on neitejä jotka kainalonsa ajelee.Hihaton paita kuuluu kuntosalille.

• Ei shortseja kiitos
        Ei haittaa kirjoitti:

Minua miehenä häiritsee tansseissa toisten miesten shortsit. Saisivat nyt edes jonkinlaista arvostusta osoittaa hienoa tapahtumaa kohtaan.

• Epävarmuuttako?
        karvakas kirjoitti:

kuinkas sitä neitiä nyt kainalokarvat haittaa kun ei säärikarvatkaan häiritse.Pitäähän miehellä nyt kainalokarvat olla, ne on neitejä jotka kainalonsa ajelee.Hihaton paita kuuluu kuntosalille.

"Pitäähän miehellä nyt kainalokarvat olla, ne on neitejä jotka kainalonsa ajelee.Hihaton paita kuuluu kuntosalille. "

- Miten se miehisyytesi kärsii siitä? Kutistuuko "se"? :D Aikas heikoilla kantimilla olet miehisyyden suhteen, jos se miehisyys on kainalokarvoista kiinni..

• Naisia katselen
        Ei shortseja kiitos kirjoitti:

Minua miehenä häiritsee tansseissa toisten miesten shortsit. Saisivat nyt edes jonkinlaista arvostusta osoittaa hienoa tapahtumaa kohtaan.

Minä miehenä katselen naisia. Ihan sama mitä miesten päällä on kun en heitä katsele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      130
      8083
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      157
      7290
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      185
      4945
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      250
      3337
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      102
      2824
    6. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      3
      2590
    7. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      136
      2429
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      158
      2077
    9. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1945
    10. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      48
      1785
    Aihe