Mikä on se riivaajien kaste jos saan kysyä?

k-mies 12

Ensiksikin tiedämme Jumalan sanan arvon ja sen voiman joka ratkaisee onko sakramentti oikein suoritettu.
Me emme hyväksy uusintakasteita emme voi sitä tehdäkään koska Raamattu sen ankarasti kieltää.
Ja kun lahkolaisten omavaltaiset puuhat johdattavat helvettiin niin tiedämme Raamattua lukemalla että heidän kasteensa johtaa suoraan helvetin tuleen. Kaikki ihmisvoimaan luottavat hengelliset irtolaiset eli saataanan äpärät nuo räyskyttävät kapiset sekasikiöt kasteineen ja uskoineen jotka itse toisten vakuuttamina ovat itsensä kruunanneet eivät ole mikään seurakunta vaan he ovat uuden liiton lapsia mutta ei Jumalan lapsia vaan paholaisen synnyttämiä kristillisen opin rienaajia jotka eivät Raamatun mukaan peri Jumalan valtakuntaa.
Lahkojen kasteessa riivaajat ottavat tykönsä kaikki jotka ulkopuolella sanan ovat pesseet itseänsä, suorittaneet tekojansa, jäljitelleet nuo jotka ovat juosseet esimerkistä toiseen että voisivat perustella itse valmistaman uskon ja uudestisyntymisen näennäistä todenperäisyyttä.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskova mies

Kysyn että miksi ei usko näy vauvakasteen saaneiden elämässä mitenkään jos eivät tietoisesti ole ottaneet Jeesusta elämäänsä? Valtaosa heistä on synnin vallassa. He kieltävät teoillaan Jeesuksen. Uskovien kasteen saaneiden elämästä usko sitävastoin näkyy. Kumpi on parempi että usko näkyy vai että se ei näy? Jos usko ei näy millään lailla, voidaan kysyä aiheellisesti että onko henkilö uskossa ollenkaan.

Se on se synti joka saa ihmisen kannattamaan tätä harhaoppia (kasteenarmo). Sen varjolla saa näet jatkaa synnissä. Ei tarvitse puhuakkaan mistään parannuksenteoista. Se on saatanan tahto että ihminen jatkaa synnissä. Jeesus kehoitti luopumaan synnistä, ei Hän kehoittanut jatkamaan siinä.

• k-mies 12

mene kirkkoon kysymään heiltä ..jotka eivät ole ottaneet.
        En minä niiden kanssa aikaani vietä, muuten kuin julistamalla Jumalan sanaa heille....teillä ja aitovierillä.

• Uskova mies
        k-mies 12 kirjoitti:

mene kirkkoon kysymään heiltä ..jotka eivät ole ottaneet.
        En minä niiden kanssa aikaani vietä, muuten kuin julistamalla Jumalan sanaa heille....teillä ja aitovierillä.

Kyllä ihminen jos omasta halustaan tekee jotain, niin silloin on motivaatio paras. Ei väkisin koira hauku, on sanonta. Sama pätee uskonasioissakin.

• k-mies 12
        Uskova mies kirjoitti:

Kyllä ihminen jos omasta halustaan tekee jotain, niin silloin on motivaatio paras. Ei väkisin koira hauku, on sanonta. Sama pätee uskonasioissakin.

olet aivan herra puupää itse kun tuollaista edes kehtaat minulle mainita.
        Et ole mikään uskova vaan jos en nyt läskipääksi sano niin ainakin sen että et tiedä uskon asioista mitään.
        ps. en sano sinua koiraksikaan.

• Uskova mies
        k-mies 12 kirjoitti:

olet aivan herra puupää itse kun tuollaista edes kehtaat minulle mainita.
        Et ole mikään uskova vaan jos en nyt läskipääksi sano niin ainakin sen että et tiedä uskon asioista mitään.
        ps. en sano sinua koiraksikaan.

Enhän minä sinua koiraksi sanonut, vaan esitin vertauksen. Ei tullut mieleenkään nimitellä sinua eikä muitakaan koiraksi.

• neuvoksi!

Oletko taas unohtanut ottaa lääkkeesi?
      Se aiheuttaa tuollaista sekavuutta!

• neuvoksi

Tuo oli tarkoitettu k-miehelle!

• k-mies 12

ai unohtaminen vai se ettei ota lääkkeitä?
        Molemmat sopisi sinulla ja sitten voitkin etsiä oikein syvää betoniallasta(ei ole Raamatullista)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      84
      2727
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      58
      2634
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      70
      2594
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2551
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      89
      2075
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2012
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1866
    8. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      52
      1539
    9. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      16
      1476
    10. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      35
      1467
    Aihe