Tulen saamaan liitosta rahaa, kunhan ehtivät käsitellä hakemukseni.
Mutta kuuluuko minun täyttää liiton jatkohakemuksien lisäksi myös hakemuksia muualle? Kelaan tai viedä jonnekkin muitakin lappuja ja lippuja?
Eli riittääkö pelkkä jatkohakemusten täyttäminen liitolle ja tarvittavien liitteiden toimittaminen sinne?
Kiitos!
Työttömyyskorvauksen hakeminen
7
372
Vastaukset
- 225588
työkkäriin soitat silloin kun on määrätty, mieluummin pari päivää aiemmin, ainahan voi jotain sattua ettei juuri mainittuna päivänä voikaan sitä hoitaa ja kerran kk viet sen jatkohakemuksen... siinä se.
- 2+33
Tai laitat hakemuksen netin kautta. Se on sitäpaitsi valmiiksi täytetty, joten kaksi klikkausta ja sillä selvä.
- osa-aikatöität tekev
Eli täyttelen liiton sivujen kautta liitolle hakemuksen, mutta pitääkö minun lisäksi täyttää te-toimiston tai kelan hakemuslaput?
Kiitos!- 14
Työkkäri antaa maksajalle lausunnun (luvan maksaa)
Maksaja on sitten työttömyyskassa tai kela.
- .äää'¨--
Tuon saat tietää TE keskuksen ja liiton virkailialta,kun kuitenkin joudut heidän kanssaan asioimaan.
- ministerit ja kanist
Eikö olisi viisainta määrätä joka työttömälle oma työtön sihteeri joka sitten hoitais nämä tärkeät paperi TYÖT hänen puolesta. Samalla työttömyys luolittus ja valtiolle tulisi verokertymää, vois maksella velkoja ja vipata Reikalle.
Herätkää ministerit ja kanisterit.- pelle
Vastaan vanhaan ketjuun, mutta vittu kun olikin taas tyhmä kommentti.
Ja mikä vitun Reikka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711579
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361186- 561051
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187888- 40773
- 49740
- 62696
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533661- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78588