Paatuneet rikollisetkin ovat heidän edessään helisemässä! http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2011/10/1401858/poliisitutkinta-eronnut-haukkui-cannonball-johtoa-facebookissa-sairaiksi-vanhoiksi-miehiksi
Cannonball, Suomen hurjin rikollisjengi
15
2167
Vastaukset
- mc indians
Ehkä sun kannattaisi keskittyä siihen "kaivuriin" siellä hiekkalaatikolla!
- HHL
Samat sasnat, mene vaikka lähikauppaan ostamaan jauhelihaa ja kokkaile makaroonolaatikkoa, anna jätkien riidellä keskenään tuskin se sun elämää pahemmin horjuttaa!
- Jokainen tyylillään
Ei tavallisen tallaajan ole mitään syytä levitellä hysteriaa,pojat hoitelee omia asioitaan eikä ne asiat sivullisia koske eikä koittele.
Ihan leppoisia työtätekeviä kamuja,sosiaalisessa kanssakäymisessä parempia kuin "sivistyneet" itteensä täynnä olevat ja korvaamattomat muita haukkuvat immeiset. - Anti-Liivi
Jos "pojat" vaan pysytteliskin omissa ympyröissään... Mutta kun tahtovat leikkiä koviksia ja ahdistelevat tavallista "sivistynyttä" ihmistä. Eikä nää nahkaliivipellet vois mennä sinne ahvenanmaalle Hakkaraisen ehdottaman porukan jatkoksi... ??
- jooo'o
haha ei aiheuta sivullisille harmia?http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012021215189451_uu.shtml
- Jaakko-kulta
Vittu mitä apinoita, "mulla on liivit mä voin tehdä mitä vaan" luulis että saa noi liivit niin siinä pitäis olla vähän älliä, mutta ei mitä tyhmempi sen parempi. Kavereiden kanssa ollaan suunniteltu meillekin liivit: Oranssit KICK ME
MC
FINLAND - :)
Jaakko-kulta kirjoitti:
Vittu mitä apinoita, "mulla on liivit mä voin tehdä mitä vaan" luulis että saa noi liivit niin siinä pitäis olla vähän älliä, mutta ei mitä tyhmempi sen parempi. Kavereiden kanssa ollaan suunniteltu meillekin liivit: Oranssit KICK ME
MC
FINLANDMulla on kans liivit jo kauan sitten saatu. Pölyttyy kaapissa. Vihreät.
Selässä lukee Vanda Stad - Vantaan kaupunki - puutarhaosasto. Mä olin pop. Pyöränä Jopop.9
- Menkää pellet töihin
Pellet on pellejä....
- pkljhngftre
Liivispedet on läskejä ja tyhmiä. Kuin ne kehtaa kulkee pelleliivit päällä julkisuudessa. Kyllä jaksaa naurattaa kun liivispeden näkee.
- matlockb.
Minullakin on liivit. Semmoiset japanilaiset miesten tissiliivit. Pidän niistä. Ultra Bra.
- hämisläinen
Pelle porukkaa, varsinkin nuo hämeenlinnalaiset yrittelijät.
- freelancer1
Pierupalloista ei ole mihinkään!
- Kieltämättä...
Aika naurettavan näköisiä apinoita ne on mitä olen paikkakunnallani nähnyt. Ja aina sellainen ilme päällä, että ikään kuin kaikki pelkäisivät heitä. Ehkä jotkut mummot pelkäävätkin. Omituisia räkänokkia liiveineen, apinan näköisiä usein. Täysiä pellejä, ei voi muuta sanoa. Varastelee varmaan kaupoista jotain cd levyjä ja myy niitä huuto.netissä eteenpäin, uuuuuhhh....
Niin ja käy porukalla kimppuun, sekään ei kuulosta kovin järkevältä eikä edes kovalta. Luulen, että oikeat rikollisetkin kiertää aika kaukaa nämä tampiot...! - Vakoilukamera
Missä tekijä, siellä näkijä.
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201407230081906_v0.shtml - aikarankkahurja ;-)
Mitä ne on tehnyt? Kyllä mä pelkään al qaidaa ja hamasia enemmän. Ja venäjän armeijaa. narkkareita& muita sekopäitä myös.... kun mopoilla huristelevia isoja partaisia miehiä jotka yrittävät leikkiä pahaa ja pelottavaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1147874Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1496607Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834725Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2433225Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012734Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1002224Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121896- 1491855
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa281699Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614