porvoon kirpputorit

kiertäjä lahdesta

Millainen on tämän hetken kirpputori tarjonta Porvoossa joko se uusi kirppari avas ovensa.?

31

5930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirppis porvoo

      Kyllähän noita kirppiksii tuppaa täälä olemaan ja avas se uus kirppiskin jo ovensa. Kevät kirppis vai mikä lie...

      • Heppu from porvoo

        Kävin tsekkaamassa uuden kirppiksen.Pelkkää lumppua ja romua.Kuka niit ostaa?


      • nykyajankirppis
        Heppu from porvoo kirjoitti:

        Kävin tsekkaamassa uuden kirppiksen.Pelkkää lumppua ja romua.Kuka niit ostaa?

        nykyään tuntuu, että jokainen kirpputori koostuu uudesta tavarasta,ylihintaisesta romusta ja "antiikista". Puolet pöydistä jollain ikisopimuksella täynnä poistomyynnistä ostettua p*skaa. Harvoin enään tekee löytöjä.


    • bloodymary29

      Porvoon kirpputorit ovat maailman huonoimmat. Ite oon porvoosta ja mistään ei löydy mitään.. Ei kannata tulla. Viime viikonloppuna kävin Ikaalisissa euroopan suurimmalla kirpputorilla, ja johan leuka loksahti.

    • Järkeä touhuun!

      Oon kyllä samaa mieltä näistä kirppariroinista. Roskiskamaa hirveellä hinnalla! Etenkin lasten- ja vauvojenvaatteilla kiskotaan! Kuka maksaa esim. nukkaisesta, tahraisesta ja haalistuneesta tyyliin 99-luvun kuosisesta vauvan yökkäristä 2 euroa?? en minä ainakaan... Jotain järkeä hinnoitteluun niin johan alkaa mennä kaupaksi! Nyt kierrätetään samaa tavaraa viikosta toiseen ja varmasti ihmetellään kun kauppa ei käy, sitten ehkä nostetaan tuotteen hintaakin jo..? Alelaareista saa uutta vaatetta Porvoon kirpparihintaan! Ja sitten nämä kirpparipöytien "euron laarit"... mm. lastenvaatteita euron kappalehintaan sullottuna pahvilaatikkoon, hintalaput kiinnitetty nuppineuloilla... ei niitä jaksa kukaan penkoa, jos jaksaa niin rei'ittää samalla kätensä ja hintalaput irtoilee, vaatteet nuhjaantuu entisestään jne. Eikä niitä pöytiä kannata muutenkaan tunkea aivan tuapten täyteen, ei niistä silloin löydä mitään.

      • Kierrätyksen edelläkävij

        Porvoon tekninen toimi määritteli,että kirpputorit hoitaa jätteiden hyödyntämisen järjestämisen. Kirpputorit noudattavat vain viranomaisten ohjeita.


    • uusin kirppis?

      Missä on tuo Porvoon uusin kirppis? Onko nettisuvuja? Aukioloajat?

    • kirppuilija

      Keräilijänä olen todella pettynyt Porvoon kirpputorien tasoon. Nykyään ei enää näiltä itsepalvelukirpputoreilta tee ns. löytöjä, vaan kaikki "löydöt" vievät itse kirpputorien pitäjät.
      Nämä tuotteet löytyvät sitten pitäjien omista pöydistä kymmenkertaisilla hinnoilla.
      Itse en edes ehtinyt laittaa tavaroitani esille, kun olivat törkeästi tonkimassa kassejani.
      Mielestäni tämä pilaa koko kirpputorien idean, tarkoitushan on tehdä hyviä löytöjä halvalla.

      • löytämisen ilo?

        Olen valitettavasti tehnyt Porvoon kirppiksillä aivan saman huomion. Itse kerään vanhoja Arabian astioita. Vuosia sitten kirppiksiltä aina silloin tällöin löytyi jo tuotannosta poistuneita astioita oikeaan kirppishintaan. Nykyäänkin astioita toki löytyy, mutta nyt ne ovat "löydettävissä" kestokauppiaitten pöytiin siirtyneinä antiikkiliikkeiden hintaisina. Jos on valmis maksamaan antiikkiliikkeen hinnan - silloin voi yhtä hyvin mennä asianomaiseen liikkeeseen ostoksille. Eikö kirppiksen ideana ole "toisen turhake on toisen aarre?".


    • betula

      Kävin tässä hiljattain teollisuusalueen löytökirppiksellä ja järkytyin. Lähes puolet paikoista olivat täynnä uutta tavaraa esim. eldorado suodatinpusseja, leivinpaperia.. Toisessa pöydässä tiskirättejä, pesusieniä ym. taloustavaraa. Takaosassa oli joku vuokrannut 4 tai 5 vierekkäistä pöytää hopeanvärisille astioille, kannuille, lautasille yms. ja levittänyt ne tasaisesti pöydille. Eräässä pöydässä pidettiin minikokoista kukkakauppaa ja kukat oli selvästi tuotu suoraan jostain kukkatukusta(olen floristi). Sitten on näitä jotka tuovat jostain kiinasta tms. laukkuja, koruja yms. tälläistä kivaa tilpehööriä ja pistävät oman 'yrityksen' pystyyn kirpparipöytään. Myönnän että olen ostanut tälläisestä pöydästä nauharullia jotka olivat vähän ylihintaisia mutta en olisi siltikään löytänyt niitä muualta siihen hintaan ja ne palvelilvat tarkoitustaan. MIstä nämä ihmiset trokaavat näitä? On kirpputorien idea päässyt unohtumaan.. Kaikki eivät vielä nykyäänkään ymmärrä hinnoittelupolitiikkaa. Kirpputorit eivät ole rahantekopaikkoja vaan niissä on tarkoitus päästä sinulle tarpeettomista tavaroista eroon ja ilahduttaa niillä jotakuta muuta. Onhan se tietenkin kiva jos jää vähän voitolle mutta..

      Onko muuten tietoa onko Herttakirppis enää toiminnassa? Pimeältä näyttää ikkunoissa. Tosin ei siellä tavaroiden tasokaan ollut kummoinen, trokaamista sielläkin..

      • kirppiskiertäjä

        herttakirppis on nykyään eestinmäessä. siwan yläkerrassa. kyllä tänne porvooseen toivoisi samantyylistä kirppistä mikä oli aikoinaan citymarketin parkkihallissa, jonne ihmiset pääsivät itse myymään tavaransa ja asiakas tinkimään.


      • Kirppari..
        kirppiskiertäjä kirjoitti:

        herttakirppis on nykyään eestinmäessä. siwan yläkerrassa. kyllä tänne porvooseen toivoisi samantyylistä kirppistä mikä oli aikoinaan citymarketin parkkihallissa, jonne ihmiset pääsivät itse myymään tavaransa ja asiakas tinkimään.

        Eestinmäen herttakirppis.. Kokemuksia?


      • kirppiskiertäjä
        Kirppari.. kirjoitti:

        Eestinmäen herttakirppis.. Kokemuksia?

        aika ahdas ja käytävät päättyvät seinään, joten aina U-käännös tehtävä, eikä pääse kiertämään. kallista tavaraa. hinnat on arpomalla laitettu.


      • oksettaaa

        porvoon kaikki kirput voisi lopettaa, pelkkää uutta alaarvoista roskaa,,sama keskisuomen poitsu kiertää pakettiautolla täyttämässä paskalla, TERAPIAA. tERV.


    • Ennen vanhaan

      Ei oo eurokirppiksen voittanutta...

      • kohta ex-asiakas

        Minäkin kaipaan Eurokirppistä, siellä oli oikea kirpputorin meininki, paljon tavaraa ja hinnat kohtuullisia. Nykyään taitaa kaikki Porvoon kirpputorinpitäjät ostella kuolinpesiä ja jäännöseriä ja levittelevät niitä sitten pitkin tyhjiä loosseja. Yleensä ohitan kaikki "vakiomyyjien" paikat vilkaisemattakaan ylihinnoiteltua "antiikkia" tai halpaa roinaa. Kirpputorien omistajien täytyisi osata päättää, pitävätkö antiikkiliikettä, osto- ja myyntiliikettä, halpakauppaa vaiko kirpputoria, sillä näiden yhdistelmä ei ajan mittaan onnistu. Asiakas on asiakas kirpputorillakin ja asiakkailla on tapana "äänestää jaloillaan"!


    • povooorll

      loviisassa on se iso kirppis joka o tuhat kertaa parempi ku mikää porvoon kirppiksist. paljo tavaraa ja halvat hinnat. kannattaa käydä piipahtamas

    • Liioittelua

      Käytii muutama viikko sitte siel loviisan "suur" kirppiksellä mikä oli mielestäni täysi floppi. Eihän se mikään kovin isopaikka ollu. Muutama tavara sieltä tarttu kyllä matkaan mutta eipä mielestäni oo sen parempi kirppis kuin muutkaan tällä alueella olevat.

      • 18+11

        Oliko valikoima liian suppea vai hinnat liian korkeat?


    • Liioittelua..

      Huono valikoima, hinnat ihan kohillaan.Eikä se mikään isopaikka ollut. Joskus Uusimaassa vai Vartissa hehkutti oikein kunnolla tuota kirppistä ja innolla siellä kävin, mutta koko kirppis oli jotain ihan muuta mitä lehti anto ymmärtää.Kyllä tuolla Loviisankin kirppiksellä aika paljon omistajien tukkutavaraa oli myynnissä jotain 20 vuotta vanhoja käytettyjä ja ruosteen raiskaamia työkaluja

    • immum

      No mitä mieltä ootte siitä Tarmolan lastenkirpparista, Lastenpuoti Puff tms. Pienihän se on mutta valikoima kohdillaa, pari kertaa itse tullu käytyä ja aina löytyny jotakin ostettavaa. Niillä on ainaki nettisivut.

    • ReijaReissaaja

      Erikoista, ettei täällä olla hetkeen kirpputoreista Porvoossa keskusteltu..No mutta itse tässä etsin, että mikä on tarjonta Porvoossa nykyään ja kävin sitten pyörähtämässä perjantaina 14.9.Löytypisteessä mikä on vähän kauempana keskustasta. Olin aivan todella yllättynyt, että mitä kaikkea sieltä löysin! Palvelukin oli hyvää. Jotkut kyllä myy ihan dollarin merkit silmissään tuotteita, mutta muutama erittäin edullinen kojukin sieltä löytyi. Löytyipä jopa erikoisempaakin muotia :) Kerroin heti tyttärelleni, että kannattaa käydä kurkkaamassa yksi koju mikä oli aivan täynnä mustia vaatetta.

    • phuhaapuu

      SURKEITA KAIKKI PORVOON KIRPPIKSET !

    • Kellarikirppis

      Porvoon keskustassa KELLARIKIRPPIS on ihan yeas.

      • Anonyymi

        Ei ole jees. Yksi trokari pilaa koko paikan. On riesa joka kirpparilla. Levittää rojunsa ympäri kauppaa ja pääasiassa uutta. Helsingistä kulkee. Ja siellä tunnetaan tavoistaan.


    • Hyvä on

      Kellarikirppis on mielestäni myös hyvä

    • Isoa kaivataan

      Eurokirppis oli paras.
      Porvooseen iso kirpputori takaisin niin ei tartte ajella muualle löytöjä tekemään.

    • Helinä keiju

      Löytöpisteen kirppikseltä Tarmolasta olen tehnyt parhaat löydöt. Myös Kevätkirppis Kevätkummussa on hyvä.

    • Pihakirpparit

      Pihakirpparit yeas!

    • jyuuu8

      Porvoon kirppis tarjonta on todella huono. Olemme kaikilla yrittäneet. Pahin ja hirvein oli Kellari- Kirppis, varastaminen oli aivan törkeää ja kun kerroimme ystävällisesti henkilökunnalle, he vain levitteli käsiä ja sanoi, että huumehörhöjä on niin paljon ettei voida estää. Henkilökunnan eräs sanoi, ettei omistajat edes välitä, joten älkää myykö siellä.

    • Kirppisihmettelijä

      Mistähän se sitten johtuu, että vuodesta toiseen, vaikka omistajat vaihtuvat, Kevätkirppiksellä on aina töykeähkö palvelu? Asiakkaita ei tervehditä, kun astuu ovesta sisään, itse ostotapahtumassa ei saa yhtä olehyvää tai kiitosta, saati hymynhäivää...
      No, on siellä nyttemmin työskennellyt hento vaalea tyttö, joka on aivan loistava, ystävällinen ja asiakaslähtöinen!
      Ja takaosassa on vakituinen vanhojen huonekalujen myyntipiste, jossa - jos sattuu oikeaan aikaan paikalle - voi tavata itse myyjän, joka on oikein mukava mies. Hänen huonekalunsa ovat kiinnostavia ja niitä on moneen makuun.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe