Liukenemisesta kysymys

miehille

Onko nykyään yleisenä tapana, että alkanut viestittely/puhelut tai suhde lopetetaan niin sanotusti "liukenemalla" pois eli lopetetaan vain yhteydenpito? Alussa mies on hyvinkin aktiivinen ja sitten yhtäkkiä vaan yhteydenpito loppuu. Hyvät miehet, voisitteko selventää tätä kuviotanne?

29

1323

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkennus

Ap:n tarkennus vielä, että kysyjä on nainen ja kysymys on teille miehet.

• rfwefewf

Ehkä meno käy liian siirappisen imeläksi?

• 5wy6je5y7jet6ky

Se on joillekin ollut aina tapana. Toiset taas antaa jonkun tekosyyn kun kolmannet sanoo suoraan.
      Riippuu ihmisestä ju nou.

Oikean suhteen lopettamisesta tuskin on kuitenkaan tässä tapauksessa kyse, pikemminkin vaikuttaa muutaman viikon yhteydenpidolta joka katkesi joko kolmannen osapyörän takia tai jonkun sinussa olevan ison turn offin vuoksi.

Miehet ei ole sen kummempia tässä kuin naisetkaan.

• Mies-26v

Tuohon listaan voisi vielä lisätä sen (mitä itselleni aina välillä tapahtuu), että jos nainen on tutustumisen alussa hyvin passiivinen, eli mies on aina se joka ottaa yhteyttä, keksii tekemistä ja joutuu mukauttamaan omia menojaan.

Tästä tulee miehelle parissa kolmessa viikossa sellainen tunne ettei naista juuri kiinnosta! Tällöin mies kyllästyy ottamaan yhteyttä ja lopettaa perään soittelemisen. Ja jos nainen ei (niin kuin yleensä eivät) ala itse aktiiviseksi niin silloin yhteydenpito loppuu.

Kyse ei välttämättä ole siitä ettei miestä kiinnosta, vaan hän kokee ettei kannata yrittää koska naista ei kiinnosta. Sama toimii myös päinvastoin.

Joten HYVÄT NAISET jos haluatte välttyä kyseiseltä tilanteelta ja kenties jatkaa tutustumista tuohon kiinnostavaan mieheen, niin unohtakaa nämä: "älä vaan soita, kyllä se soittaa jos on kiinnostunut." jutut ja nielkää ylpeytenne ja soittaakaa, ilmaiskaa kiinnostuksenne sanallisesti ja kysykää sitten missä mennään. Näin ette häviä mitään ja parhaimmillaan pääsette suhteeseeen tuon kiinnostavan miehen kanssa.

• girl22gr
        Mies-26v kirjoitti:

Tuohon listaan voisi vielä lisätä sen (mitä itselleni aina välillä tapahtuu), että jos nainen on tutustumisen alussa hyvin passiivinen, eli mies on aina se joka ottaa yhteyttä, keksii tekemistä ja joutuu mukauttamaan omia menojaan.

Tästä tulee miehelle parissa kolmessa viikossa sellainen tunne ettei naista juuri kiinnosta! Tällöin mies kyllästyy ottamaan yhteyttä ja lopettaa perään soittelemisen. Ja jos nainen ei (niin kuin yleensä eivät) ala itse aktiiviseksi niin silloin yhteydenpito loppuu.

Kyse ei välttämättä ole siitä ettei miestä kiinnosta, vaan hän kokee ettei kannata yrittää koska naista ei kiinnosta. Sama toimii myös päinvastoin.

Joten HYVÄT NAISET jos haluatte välttyä kyseiseltä tilanteelta ja kenties jatkaa tutustumista tuohon kiinnostavaan mieheen, niin unohtakaa nämä: "älä vaan soita, kyllä se soittaa jos on kiinnostunut." jutut ja nielkää ylpeytenne ja soittaakaa, ilmaiskaa kiinnostuksenne sanallisesti ja kysykää sitten missä mennään. Näin ette häviä mitään ja parhaimmillaan pääsette suhteeseeen tuon kiinnostavan miehen kanssa.

tossa on muuten sellane juttu mitä mä olen törmänny miesten kanssa et miehet jotenki ossaa alottaa sen kiinnostuksen hirveen nopiasti, et ite en ole kerenny kissaa sanua ku miehet on jo lähetelly 1000 viestiä,enmää ainakaan ossaa olla parina ekoina viikkoina ku miehen tapaa ni hirveen nopia näissä jutuissa,ko hädin tuskin tuntee koko miestä. mikä siinä on että miehet kiinnostuu ni noppeesti?? kyllä siinä menee oma aikansa ko eka miettii et millanen mies se on ja sen jäläkee vasta ottaa siihen yhteyttä ja joka tapaamisellakin miettii tuhat eri asiaa jne...:D

• Menideis
        girl22gr kirjoitti:

tossa on muuten sellane juttu mitä mä olen törmänny miesten kanssa et miehet jotenki ossaa alottaa sen kiinnostuksen hirveen nopiasti, et ite en ole kerenny kissaa sanua ku miehet on jo lähetelly 1000 viestiä,enmää ainakaan ossaa olla parina ekoina viikkoina ku miehen tapaa ni hirveen nopia näissä jutuissa,ko hädin tuskin tuntee koko miestä. mikä siinä on että miehet kiinnostuu ni noppeesti?? kyllä siinä menee oma aikansa ko eka miettii et millanen mies se on ja sen jäläkee vasta ottaa siihen yhteyttä ja joka tapaamisellakin miettii tuhat eri asiaa jne...:D

... Ja ennenkuin huomaatkaan, ovat päiväsi kuluneet.

• poksuko
        Menideis kirjoitti:

... Ja ennenkuin huomaatkaan, ovat päiväsi kuluneet.

Aloittajan kysymykseen vastaus: Joissakin tapauksissa se miehen "liukeneminen" on varmaan suoraan verrannollinen siihen, onko mies saanut tai päässyt jo päämääräänsä. Tiedät varmaan millaisista tapauksista on kyse, eivätkä nämä miehet ole hakemassa seuraa tositarkoituksella.

Mies-26v: Melko tyypillistä. Vaikka sitä vuosisadan suhdetta ei nyt aivan päivässä tai viikossa rakennettaisikaan, siitä huolimatta olisi fiksua, jos ihmiset älyäisivät pitää yhteyttä vastavuoroisesti. Jos yhteydenpito on yksipuolista, silloin väistämättä tulee mieleen ajatus, että seura ei joko kiinnosta tai on löytynyt parempaa seuraa. Enkä nyt tarkoita sitä, että ollaan pommittamassa toista viesteillä kokoajan ja että odotetaan vastausta juuri sillä sekunnilla...

• m..25v..

Mulla oli just sellainen tilanne että olin kiinnostunut eräästä naisesta ja laittelin hänelle viestiä. Ehdotin vihjaillen et nähtäis pari kertaa, mutta neiti ei oikein vastannut siihen mitään.
      Ehkä hänelle oli oikeasti kiirettä, tai esitti vaikeasti tavoiteltavaa, tai sit yksinkertaisesti ei ollut kiinnostunut. En kuitenkaan enää kolmatta kertaa aio kysyä. Että tuo mikä saattaisi vaikuttaa joltain "liukenemiselta" johtuu ihan siitä että nainen ei osoittanut tarpeeksi kiinnostusta mua kohtaan.

• ...

Tätä itsekin ajattelin.

"Alussa mies on hyvinkin aktiivinen ja sitten yhtäkkiä vaan yhteydenpito loppuu."

Tottakai se pian loppuu, jos aktiivisuus on vain yksisuuntaista, eikä toinen vaikuta pätkääkään kiinnostuneelta. Mikä tässä on merkillistä?

• weruweyuwy

Vähän samaa mieltä kuin edelliset. Jaksan pelata pelejä vain vähän alusta, ja kun olen pari kertaa pyytänyt naista johonkin eikä onnaa, niin jätän pallon naisen kenttäpuoliskolle ja odotan että hän ehdottaa jotain. Keskityn itse muihin asioihin.

• Zastagai

Eräs naikkonen taisi olla yhteen aikaan minusta kiinnostunut, kaveri kertoi että tämä joskus oli tuskaillut että pitäisikö soittaa minulle. Koomisesti itse samoihin aikoihin kokeilin kepillä jäätä ja laittelin tälle muijalle viestiä mutta kovin tuntui passiivinen olevan. Kerran soitti myöhäsellä ja kysyi kyytiä johonkin, mistä sai kuvan että jaahas että semmonen pelkkä hyväksikäyttäjä vaan. Että onpahan niitä kaikenlaisia, eipä ihmekään jossei tällaisella pelleilyllä mitään synny että ollaan muka kiinnostuneita ja samalla esitetään jotain vaikeasti tavoiteltavaa tai jotain. Minua kun ei sellainen nappaa ollenkaan ja annan olla heti jos vaikuttaa ettei toista kiinnosta, ei viitsi alkaa vainoajaksi.

• raaka-aines

Mulla ainakin on tapana vähän ajan päästä "vetäytyä" että nään kiinnostaako tätä naista ottaa muhun yhteyttä. Jos ei mitää kuulu niin teen sen johtopäätöksen että ei kiinnosta ja siirrän katseeni toisaalle.

• Ap.

Kiitos hyvistä vastauksistanne.

• ei enää kiltti

no me luultiin, että te tykkäätte tuollaisesta, koska tekin teette melkein aina noin meille.

Ja tiedätkö mitä me huomattiin? Tää on paljon helpompaa. Ei ihme että tykkäätte itsekin!

• c

kauanko kannattaa miehen soittoa odotella?

• Ap.

Onpa ollut mukava havaita, että olen saanut asiallisia vastauksia.

• eronnut mies

Jos on hyvä kysymys niin miksipä ei fiksuja vastauksiakin satelisi ;)

• vcxvd

No joo, itselläni on juuri nyt yksi suhteen tapainen ikään kuin liukenemassa pois. Ainakin omalta osaltani se johtuu ennen kaikkea siitä, että en halua olla aina se osapuoli joka ottaa yhteyttä. Jos nainen haluaa olla yhteydessä, niin hänenkin pitäisi joskus oma-aloitteisesti ehdottaa tapaamista. Jos hän ei niin tee, niin oletan ettei hän ole kiinnostunut.
      Sanotaan näin, että jos joku virallinen seurustelusuhde on alkanut, niin silloin kyllä se minun mielestä pitää lopettaa ihan kunnolla. Mutta jos mikään ei ole kunnolla alkanutkaan, niin silloin se voi yhtä hyvin liueta pois.
      Mutta sellaiseen en ikinä ryhtyisi, että lopettaisin yhtäkkiä vastaamasta toiselle, antamatta mitään syytä. Se on mielestäni epäkohteliasta. Moni nainen kyllä tekee sitä minulle.

• c

Kurjaa, että monet ovat yksinäisiä siksi,etteivät ota yhteyttä.... Vieläkin meidän aikanamme on paljon ihmisiä joiden mielestä naisen pitää odottaa yhteyden ottoa...Juuri tällä hetkellä itse kamppailen tän asian kanssa... mutta mitä menetän jos otan itse yhteyttä mieheen???? Siis oikeasti mitä??? Epätietoisuuden vai odotuksen tuskan??? Olenko tyrkky jos otan yhteyttä, mistä tiedän ettei mies ajattele samoin??? MIks tän pitää olla niin vaikeaa???? Että kauanko kannattaa miehen soittoa odotella?

• näillä mennään
        c kirjoitti:

Kurjaa, että monet ovat yksinäisiä siksi,etteivät ota yhteyttä.... Vieläkin meidän aikanamme on paljon ihmisiä joiden mielestä naisen pitää odottaa yhteyden ottoa...Juuri tällä hetkellä itse kamppailen tän asian kanssa... mutta mitä menetän jos otan itse yhteyttä mieheen???? Siis oikeasti mitä??? Epätietoisuuden vai odotuksen tuskan??? Olenko tyrkky jos otan yhteyttä, mistä tiedän ettei mies ajattele samoin??? MIks tän pitää olla niin vaikeaa???? Että kauanko kannattaa miehen soittoa odotella?

Kohtalotoverinasi täällä olen odotellut nyt kolmatta viikkoa miehen vastausta...kaksi tekstaria tässä ajassa laittanut eikä mitään vastausta kumpaankaan...! Mitä olisin voittanut, jos olisin ollut pidättyväinen... Säilyttänyt kasvoni hänen silmissään enkä antanut vaikutelmaa epätoivoisesta naisesta, joka ei malta odottaa miehen aloitetta...
        Ny tunnen oloni halvaksi, petetyksi, loukatuksi, turhautuneeksi, hauska ilta yhdessä olikin vain luuloani, hävettää oma innostumiseni, käytökseni. Kaikki ihanat tunteet ovat kääntyneet negatiivisiksi viboiksi koko miehestä..Vieläkin keksin tekosyitä; numero on väärä, mies on matkoilla, on toinen jo, liian ujo, liian pettynyt naisiin yms.
        Kun tosiasia on, ettei vaan kiinnostunut tarpeeksi!!!?
        Miksi mies jättää roikkumaan, kun kunnollisen vastauksen myötä olisi jäänyt edes kiva muisto. Aikuisia tässä kuitenkin..

• Mennyt Juna
        näillä mennään kirjoitti:

Kohtalotoverinasi täällä olen odotellut nyt kolmatta viikkoa miehen vastausta...kaksi tekstaria tässä ajassa laittanut eikä mitään vastausta kumpaankaan...! Mitä olisin voittanut, jos olisin ollut pidättyväinen... Säilyttänyt kasvoni hänen silmissään enkä antanut vaikutelmaa epätoivoisesta naisesta, joka ei malta odottaa miehen aloitetta...
        Ny tunnen oloni halvaksi, petetyksi, loukatuksi, turhautuneeksi, hauska ilta yhdessä olikin vain luuloani, hävettää oma innostumiseni, käytökseni. Kaikki ihanat tunteet ovat kääntyneet negatiivisiksi viboiksi koko miehestä..Vieläkin keksin tekosyitä; numero on väärä, mies on matkoilla, on toinen jo, liian ujo, liian pettynyt naisiin yms.
        Kun tosiasia on, ettei vaan kiinnostunut tarpeeksi!!!?
        Miksi mies jättää roikkumaan, kun kunnollisen vastauksen myötä olisi jäänyt edes kiva muisto. Aikuisia tässä kuitenkin..

Toi on pelkkää potaskaa. Kunnolliseen mieheen tekee vaikutuksen, jos nainen on vähän aloitteellisempi. Niin moni nainen pitää hiljaiseloa ja vastaa sen yhden tekstarin vain kohteliaisuudesta, että tuollainen vain kertoo miehelle, että "jaahas, taas yksi jota ei sitten tämä mies kiinnostanut. No ehkä se seuraava ymmärtää hyvän päälle."

Ja näin siinä käy. Minuakin ovat sitten myöhemmin alkaneet haikailla perään tekstareilla jo kuukausia taaksepäin unohdetut naikkoset. Viimeisiksi jäi eräs blondi, jota olin kuukausia vokotellut ja vain kerran tavannut.

Viikko kihlautumisestani tyttö ottaa yhteyttä että "on ikävä. mitä kuuluu". Ja viikko ennen häitäni ottaa eräs toinen vuosia aiemmin yhteydenpidon katkaissut nainen yhteyttä että "mitäs sulle kuuluu, ois kiva nähä (kuten olinkin mutta jo uuden kanssa)" . ..

Inhottaa sanoa, mutta kyllä teki hyvää sanoa, että olen menossa naimisiin kaikkien niiden hiljaiselojen ja pakoiluiden ja vaikeuksien jälkeen. Ja menin naimisiin naisen kanssa joka 1) otti yhteyttä aktiivisesti vaikka sanoin etten pidä tekstiviesteistä 2) lähti kanssani kakkostreffeille heti ekojen treffien jälkeen 3) ilmoitti tunteistaan heti kun niitä tuli tapailtuamme muutamia viikkoja.

• menny juna
        Mennyt Juna kirjoitti:

Toi on pelkkää potaskaa. Kunnolliseen mieheen tekee vaikutuksen, jos nainen on vähän aloitteellisempi. Niin moni nainen pitää hiljaiseloa ja vastaa sen yhden tekstarin vain kohteliaisuudesta, että tuollainen vain kertoo miehelle, että "jaahas, taas yksi jota ei sitten tämä mies kiinnostanut. No ehkä se seuraava ymmärtää hyvän päälle."

Ja näin siinä käy. Minuakin ovat sitten myöhemmin alkaneet haikailla perään tekstareilla jo kuukausia taaksepäin unohdetut naikkoset. Viimeisiksi jäi eräs blondi, jota olin kuukausia vokotellut ja vain kerran tavannut.

Viikko kihlautumisestani tyttö ottaa yhteyttä että "on ikävä. mitä kuuluu". Ja viikko ennen häitäni ottaa eräs toinen vuosia aiemmin yhteydenpidon katkaissut nainen yhteyttä että "mitäs sulle kuuluu, ois kiva nähä (kuten olinkin mutta jo uuden kanssa)" . ..

Inhottaa sanoa, mutta kyllä teki hyvää sanoa, että olen menossa naimisiin kaikkien niiden hiljaiselojen ja pakoiluiden ja vaikeuksien jälkeen. Ja menin naimisiin naisen kanssa joka 1) otti yhteyttä aktiivisesti vaikka sanoin etten pidä tekstiviesteistä 2) lähti kanssani kakkostreffeille heti ekojen treffien jälkeen 3) ilmoitti tunteistaan heti kun niitä tuli tapailtuamme muutamia viikkoja.

*Korjaus jäi puuttumaan lause kohdasta "(kuten olinkin mutta jo uuden kanssa)". Ennen sitä piti lukea "ois kiva nähä, kuulin että olet eronnut tjsp"

• c
        menny juna kirjoitti:

*Korjaus jäi puuttumaan lause kohdasta "(kuten olinkin mutta jo uuden kanssa)". Ennen sitä piti lukea "ois kiva nähä, kuulin että olet eronnut tjsp"

Ole tässä nyt sitten ;) Jos otat yhteyttä olet tyrkky , ja jos et , olet nirppanokka..... Olispa mukavaa jos kaikki alkaisivat kertoa mitä tuntevat , pelkäämättä. Ja sinulle "näillä mennään" sanoisin että ole ylpeä rohkeudestasi! Minäkin aion lähiaikoina lopettaa odottamisen.

• näillä mennään
        menny juna kirjoitti:

Kiitos:). Olipas lohduttavaa luettavaa...ainoa vaan, että nyt sitä sitten innostui taas odottamaan yhteistä tulevaisuutta ko miehen kanssa.... Jospa vielä joku kerta soitan hänelle ym...?? Kunnollinen mies on kyseessä, että sikälikin olen tässä ihmeissäni ollut.. En sitten ehkä vielä luovutakaan...katsotaan nyt.

• näillä mennään

Kiitos:). Olipas lohduttavaa luettavaa...ainoa vaan, että nyt sitä sitten innostui taas odottamaan yhteistä tulevaisuutta ko miehen kanssa.... Jospa vielä joku kerta soitan hänelle ym...?? Kunnollinen mies on kyseessä, että sikälikin olen tässä ihmeissäni ollut.. En sitten ehkä vielä luovutakaan...katsotaan nyt.

Kiitokset siis Menneelle junalle. Mutta myös c:lle. Oltiin niin yhtäaikaa tässä..:) eipä tässä koskaan tiedä mitä tekisi näillä parisuhdemarkkinoilla ja olisi kiva, jos uskallettais tosiaan kertoa tunteista paremmin.. Tsemppiä kaikille!

• 2+11
        c kirjoitti:

Ole tässä nyt sitten ;) Jos otat yhteyttä olet tyrkky , ja jos et , olet nirppanokka..... Olispa mukavaa jos kaikki alkaisivat kertoa mitä tuntevat , pelkäämättä. Ja sinulle "näillä mennään" sanoisin että ole ylpeä rohkeudestasi! Minäkin aion lähiaikoina lopettaa odottamisen.

Heh. Ei se miehelle ole sen helpompaa. Jos otat yhteyttä liian nopeasti/usein, olet säälittävä läheisiippuvainen ja kelpaamaton suhteeseen. Jos odotat liian kauan, niin luonnollisesti mitään ei tapahdu. No hitusen kärjistetty, mutta ymmärsit varmaan pointin :)

Noin miehenä, jos olisin oikeasti kiinnostunut naisesta ei mua ainakaan haittais vaikka ottaiskin yhteyttä. En mä ymmärrä mitä mä miehenä häviäisin siinä, että nainen, josta olisin kiinnostunu tekis aloitteen? Jos en olis kiinnostunu, niin osaisin kyllä torjua kohteliaasti.

Vaikeastitavoiteltavaa leikkivät naiset unohan nykyään suosiolla ja totean ettei todennäkösesti ole kiinnostunu tai pyörittää kymmentä miestä yhtäaikaa. Jaksa enää lähellä kolmeakymppiä pelailla mitään pelejä...

"näillä mennään", jos mieheltä ei oo kuulunu vastausta kolmeen viikkoon tuskin se oli susta kovin kiinnostunu alunperinkään. Typerää käytöstä mieheltä, ettei anna vastausta toki. Muutaman päivän viiveen vielä ymmärtäis, jos olis kiireinen tai ei haluis vaikuttaa "liian" innokkaalta, mutta jos vastaus kestää viikkokausia olet korkeintaa jollain varasijalla. Omalta kannaltasi teit kuitenkin hyvän ratkaisun, koska jos et olisi tehnyt aloitetta, roikottaisit todennäköisesti vieläkin toivoa siitä, että mies ottaa sinuun yhteyttä. Nyt voit sentään unohtaa hänet ja jatkaa eteenpäin.

• c
        2+11 kirjoitti:

Heh. Ei se miehelle ole sen helpompaa. Jos otat yhteyttä liian nopeasti/usein, olet säälittävä läheisiippuvainen ja kelpaamaton suhteeseen. Jos odotat liian kauan, niin luonnollisesti mitään ei tapahdu. No hitusen kärjistetty, mutta ymmärsit varmaan pointin :)

Noin miehenä, jos olisin oikeasti kiinnostunut naisesta ei mua ainakaan haittais vaikka ottaiskin yhteyttä. En mä ymmärrä mitä mä miehenä häviäisin siinä, että nainen, josta olisin kiinnostunu tekis aloitteen? Jos en olis kiinnostunu, niin osaisin kyllä torjua kohteliaasti.

Vaikeastitavoiteltavaa leikkivät naiset unohan nykyään suosiolla ja totean ettei todennäkösesti ole kiinnostunu tai pyörittää kymmentä miestä yhtäaikaa. Jaksa enää lähellä kolmeakymppiä pelailla mitään pelejä...

"näillä mennään", jos mieheltä ei oo kuulunu vastausta kolmeen viikkoon tuskin se oli susta kovin kiinnostunu alunperinkään. Typerää käytöstä mieheltä, ettei anna vastausta toki. Muutaman päivän viiveen vielä ymmärtäis, jos olis kiireinen tai ei haluis vaikuttaa "liian" innokkaalta, mutta jos vastaus kestää viikkokausia olet korkeintaa jollain varasijalla. Omalta kannaltasi teit kuitenkin hyvän ratkaisun, koska jos et olisi tehnyt aloitetta, roikottaisit todennäköisesti vieläkin toivoa siitä, että mies ottaa sinuun yhteyttä. Nyt voit sentään unohtaa hänet ja jatkaa eteenpäin.

kiitos 2 11, aivan mahtavaa. Mä kyl jo päätin ottaa riskin ;) Mä vaan toivon että se "mun mies" on yhtä kohtelias ;)

• näillä mennään
        c kirjoitti:

kiitos 2 11, aivan mahtavaa. Mä kyl jo päätin ottaa riskin ;) Mä vaan toivon että se "mun mies" on yhtä kohtelias ;)

Kertoilepa sitten kuulumisias täällä, että minkälainen tuuri sulla ihastukses kans..? Itse menen eteenpäin,mutta sillä varauksella, että, josko sitten varasijalla olen ja josko vielä yhteyttä ottaa, niin aion vastata...,mutta liian helppo en silloin ole!

• c

Kertoilepa sitten kuulumisias täällä, että minkälainen tuuri sulla ihastukses kans..? Itse menen eteenpäin,mutta sillä varauksella, että, josko sitten varasijalla olen ja josko vielä yhteyttä ottaa, niin aion vastata...,mutta liian helppo en silloin ole!

oo vaan helppo :) jatka rohkeasti, näytä sä tuntees, jos toinen on ääliö ja käyttää sitä jotenkin väärin niin eihän se vikasi ole :) Nyt me lopetetaan osaltamme tää pelien pelaminen eiks nii :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4919
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      54
      3935
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3513
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2858
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2658
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      136
      2397
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      57
      2289
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    Aihe