seksi synnytyksen jälkeen

miten muilla?

Hei!

Miten muilla seksi synnytyksen jälkeen toiminut ja millaiset ollut tuntemukset??
2,5 kk kulunut synnytyksestä ja seksin aikana tulee epämukavia emätinpieruja todella paljon ja muutenkin seksi ei tunnu juuri miltään :(( eilen miehen kanssa harrastettiin seksiä ja akti kesti aika kauan ja loppujen lopuks todettii molemmat ettei tää johda mihinkään ja mies myönsi lopussa että on se pimpsa vähän löystynyt.. mainittakoon että mies oli humalassa ja se oli varmaan osasyy kun ei tullut, selvinpäin on kyllä onneksi tullut! hyvä että kertoi totuuden, kyllä sen itsekkin tuntee kun ei se edestakainen liikkuminen tunnu oikein juuri miltään :/ ostin nyt smartballs geishakuulat ja käytän niitä päivittäin, kyllä ne pysyy siellä muutaman minuutin ainakin seistessä mutta kun kunnolla liikkuu niin alkavat pikkuhiljaa valumaan.. eli huonossa jamassa!?
Siispä kysynkin, että onko ihan turhaa huolestua vielä tässä vaiheessa seksistä kun kulunut vasta 2,5 kk synnytyksestä.. kauan siinä palautumisessa kestää? ja noiden pallojen kanssa vehkeily palautuu varmaan nopeammin alapää? kiitos asiallisista vastauksista etukäteen!

16

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+15

Riippuu kai vähän siitäkin, miten synnytys on mennyt. Mä itse selvisin ilman repeämiä ja tikkejä, mutta silti kesti tosi kauan että seksi alkoi taas maittaa. Ehkä 9 kk? Oli miten oli, mä aloin treenata lantiopohjan lihaksia heti seuraavana päivänä alatiesynnytyksestä ja jatkan edelleen, kun lapsi on pian vuoden vanha. Mies on kehunut, että tuntuu paremmalta kuin ennen synnytystä - vaikka eihän sitäkään nyt tiedä, puhuuko läpiä päähänsä tai muistaako enää. :D

Sulla on aika vähän aikaa vasta mennyt synnytyksestä. Monet ei ole vielä edes yrittäneet harrastaa seksiä noin pian. (Älä kysy, miten pystyvät :D) Treenaat vain ahkerasti, niin eiköhän tilanne palaa normaaliksi tai ainakin normaalimmaksi pian!

• meillä näin

Moikka! Mulla tuli repeämiä vaikka väliliha leikattiin ja näin ollen myös tikkejä.
      Seksiä kokeiltii ekan kerran n. 3 viikkoa synnytyksen jälkeen kun jälkivuoto oli loppunut, seksi oli molemmista ihanaa! Itestäki tuntuu et tuntuma parempi mitä ennen ja molemmat nautimme kyllä täysin.
      Nyt synnytyksestä 6kk ja sama tilanne edelleen!
      En joutunut edes treenaamaan, mulla kai kävi tuuri tai jotain..

• aloittaja-

kamalaa jos tunto on mennytki lopullisesti eikä palaudu edes lihasten treenauksella! Itselläni suht nopea synnytys/ponnistusvaihe ja väliliha leikattiin. Parantumisessa ei mitään ongelmia.
      kyllä kateeksi käy niitä, joiden seksielämä parantunu synnytyksen myötä! Ainoa toivo vaan reenata alapää kuntoon ja toivoa että siitä on apua tähän ongelmaan. En tiedä vaikuttaako imettäminen mitään kun kuivat limakalvot ja halut hakusessa niin onko se sitten pääkopassa myös ongelma...

• vaatimaton pieni

Älkää Ämmät antako miehellenne semmosta revittyä persettä,ostakaa sille huora jos yhtään rakastatte miestänne ,mies tuntee itsensä todella pieneksi jos sieltä on juuri revitty 5 kilon könö

• kykä irtoo

Itse Venäjällä toimineena sutenöörinä hoidamme homman helposti,15-30,miestä reenaa synnyttäneen naisen kanssa, jos ei missään vaiheessa tunnu miltää on se kumma

• treenaa vieläkin

Tsemppiä ap:lle! Älä välitä noista törkyviesteistä jotka moden pitäisi heti poistaa..
      No kuitenkin hyvä että olet kuulat hankkinut ja jaksat treenailla. Itsekin olin joskus tuossa vaiheessa että ne pallerot eivät kestäneet 10 askelta kauemmin sisälläni. Sisukas yrittäminen toi vihdoin tuloksia ja innokkaana olen ostanut pienemmätkin kuulat jotka pysyvät nyk koko päivänkin aivan helposti. Seksielämä meillä vireää vielä 4 muksun jälkeenkin.

• nuori äiskä

Aion ostaa ja nuo kuulat. Suosituksia?

• äitylik

Minulla on synnytyksestä nyt n.alle 4kk. Harrastimme seksiä ekan kerran kun synnytyksestä oli kulunut 2kk. Eka kerta oli todella todella kireetä ja kuivaa puuhaa. Sattui molempia. Limakavot olivat vielä aivan kuivat emmekä tajunneet niiden olevan niin kuivat, joten emme käyttäneet liukasetta. Eipä se kestänytkään kauaa kun mies tuli, joten ei sitä jaksanut kesken puuhien enää mitään liukasetta hakea. Toisella kertaa kun yritettiin ilman liukastetta taas, niin ei oikein edes meinattu saada mieheni kalua sisääni, joten otettiiin liukaste käyttöön ja se tuntui ihan hyvältä. Tosin ehkä hieman löysemmältä kuin ennen..Kaippa se johtui siitä liukasteesta? Kolmannen kerran harrastettiin ilman liukastetta ja se ei tuntunut kyllä miltään! Ihan mitään sanomatonta puuhaa. Olin jossain kohtaa, että vaihetaanko asentoa ja mieheni oli että no ei. Siinä sitten jöysti ja yritti nostaa käsillänsä jalkojani ylös ja eri asentoihin, että tuntuisi paremmalta. Aika pitkään me siinä puuhasteltiin ilman, että missään tuntu oikeen miltään. Sit tuli ilmaa paljon ja oli kyl tosi kiusallista ja turhauttavan olosta! Lopetettiin sitten se juttu siihen kun ei enää jaksettu eikä mieheni lopulta edes tullut :S! Jäi kyl aika kakka maku suuhun :/. Neljännen kerran kun sitten harrasteltiin, niin mieheni alkoi tyydyttämään minua sormillansa. Olin siinä kohtaa ihan paniikissa , että meneeks sen koko nyrkki sinne :/. Mutta yhellä ja kahella sormella se mua sormitti ja kolmannen sormen aikana alko jo vähän sattumaan. Kostuin sit ihan hyvin ja mieheni tuli sisään ja alettiin harrastelemaan. Se jo tuntu ihan ok.lta, muttei yhtään niin hyvältä kuin mitä ennen synnytystä. Mutta ok meininki, mut ois se voinu parempaakin olla. Mies kuitenkin tuli ja se on musta hyvä asia.

Oon ajatellut myös hommata noi kuulat. Mistä olette hommanneet ekat kuulanne? Minkä kokoiset ja minkä hintasia noi on? Ootteko hommannu niitä missä on ne "narun" pätkät vai ne pelkät pallot..? :-O Ite oon vaan reenaillu pelkkii lantiopojalihaksia ilman kuulia, aina sillon ku siltä tuntuu. Nyt en oo taas oikeen muistanu enkä jaksanu. Pitäs vissiin alkaa taas treenailemaan :)..

Mut mun mielest onhan toi 2.5kk viel aika pieni aika niinkun on tää 4kk synnytyksen jälkeen. Kyllä ne paikat kuitenki siinä joutuu aikamoiseen koetukseen kun sielt tulee semmone 4 kilonen vauveli. Et ei ne ihan tosta noin vaan palaudu entiselleen. Treenaus auttaa mun mielestä palautumaan nopeammin ja samalla treenaa niitä lihaksia parempaan suuntaan. Et jos niitä vaan jaksaa treenaa niin hyvä niin :)..

• hyötyä ja kivaa

Minulla molempien synnytysten jälkeen tehokuuri treenauksessa Smartballs-kuulilla. Käytin niitä kyllä melko ahkeraa odotusaikanakin ja kai siintä apua on ollutkin.
        Smartballs nimisenä näitä ei enää ole myytävänä. Katso kaalimato.com os. mitä on tarjolla. Osta narulliset ja ehdottoman hygieniset jatkuvaan käyttöön tarkoitetut. Maksavat parikympin paikkeilla.

• tyttö 13.9.2011

Mulla leikattiin väliliha ja tulikohan joku 7 tikkiä kohta 3kk synnytyksestä eikä paikat oo vielkään karsiutunu kasaan, kun tikit alkoi repeilemään vaikka kuinka hyvin niitä hoidin. 2kk synnytyksen jälkeen harrastettiin miehen kanssa ensimmäistä kertaa seksiä ja mua sattu niin paljon! Tuntu ettei mies pääse sisälle ja ekalla kerralla tuli kyllä tippalinssiin mutta nyt toisilla kerroilla mennyt ihan hyvin mitä nyt alussa aina kirpasee, mies ihan sanonut itse että paikat olis kireemmät kuin ennen ja siltä itestäniki tuntuu.. En oo kauheesti pystyny seksistä nauttimaan just sen takia ku vaikka olisin miten rento ja kuinka pitkät esileikit takana niin aina alussa sattuu.. Neiti oli syntyessään 2852g ja pituus 46cm ja päänympärys 34cm eli suht pieni neitokainen

• Näin täällä

4kk synnytyksestä (sektiosta) ja seksi vasta suunnitteluasteella...

• Poikkeava?

Mulla oli hätäsektio ponnitusvaiheessa, ja vietin melkein viikon sairaalassa komplikaatioiden takia. Mutta harrastimme seksiä heti kun pääsin kotiin, ja hyvää oli... tunnen nyt itseni ihan poikkeavaksi kun luin kaikki edelliset jutut (paitsi törkyviestit).

• näin täälläkin

Me siirrytiin pissa ja kakkaleikeihin se on ihanaa mutta tulee paljon pyykkiä

• qetio

Kuulat on ollut apu minullekin. On vaan käytettävä ahkeraan niin auttaa

• 44vn

Ensin käytin kuulia (Smartballs) synnytyksestä palautumiseen, sitten pissankarkailun parantamiseen, ja nyt vaan seksielämän kohennukseen. Jälkimmäisessä erittäin tehokas apu!

• normal mies

Treenaa nyt hyvä ihminen se yläpää ja alapäähän kuosiin. Netti on täynnä treeniohjeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4949
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3960
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      71
      3549
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2868
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      146
      2432
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2318
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2094
    Aihe