Olen kyllä vain 16 vuotias ja olen seurustellut kaksi vuotta jätkän kanssa. Hänen äitinsä on ostanut minulle vaikka mitä. Hän on ostanut minulle satasen kenkiä, vaatteita, tarjonnut ruokaa ja vaikka mitä. Tämä äiti on todella mukava ja tälläin.
Hän on käyttänyt rahaa minuun varmaan yli 200e !! Tuntuu kuin hän ostaisi minut että olisin pojansa kanssa? :O
Mitä mieltä olette tästä äitistä?
Jätkäkaverin äiti joka käyttää muhun paljon rahaa..
17
1341
Vastaukset
- Kroisosmami
"Hänen äitinsä on ostanut minulle vaikka mitä. Hän on ostanut minulle satasen kenkiä, vaatteita, tarjonnut ruokaa ja vaikka mitä...
Hän on käyttänyt rahaa minuun varmaan yli 200e !!
Siis satasen kenkiÄ vaatteita, Ruokaa jne. ja kÄttänyt ainakin 200!!! OHHOH! Jopas se sitten sua hemmotteleekin! KOKONAISTA 200 EUROA!!!! :-D :-D- jep jep jep
Pönttö
200 euroa on 16-vuotiaalle suuri summa. - eiköstä vain..
jep jep jep kirjoitti:
Pönttö
200 euroa on 16-vuotiaalle suuri summa.no voi hemmetti ku se on työttömälle 26 vuotiaalleki pirun iso summa..
- köyhämami
Hän varmaan tykkää sinusta. Sitä mieltä olen.
- jk
aika hy vä
- oppeliini
Hän on vain iloinen että saa jakaa aikaansa jonkun kanssa joka osaa kunnoittaa sitä. Vain ole iloinen äidin puolesta ja tee hänelle vastapalveluksia, käytä aikaasi hänen kanssaan, juttele hänen kanssaan, tarjoudu siivoamaan tai käymään kaupassa. Siis pieniä mutta arvokkaita huomionosoituksia.
Aidin kautta tutustut poikaankin eri tavalla ja näin te kolme voitte muodostaa hyvintoimivan ja harmoonisen yhtälon jossa jokainen nauttii toistensa seurasta ja jossa jokainen tuntee olevansa arvostettu.
Tuo äiti kuulostaa kultakimpaleelta joka on kasvattanut lapsensa oikein ja ystävät jotka tuo poika valitsee ovat voittaneet (henkisen) lottovoiton! - poikien äiti
Hän tykkää sinusta ja ilmaisee tunteensa antamalla. Iloitsee antamisesta ja varmaan myös nauttii voidessaan ostaa kivoja tavaroita. Korvauksesksi sinulta riittää kiitos ja ystävällinen käytös, ja voithan sinä puolestasi vaikka tiskata tai auttaa häntä jossain. Ei tarvitse tuntea mitään erityistä kiitollisuudenvelkaa lahjoista joita et ole pyytänyt ja joita hän antaa antamisen ilosta.. Varmaan se raha ei merkitse hänelle paljoa eikä hän tarvitse niitä rahoja itselleen. Nauti sinäkin iloisena siitä mitä saat, äläkä mieti turhaan.
- kauas pois
Mitä puhetta "jätkäkaveri" taidat olla aika nuori vai.
- järki kauas pois
Eksää osaa lukee? Kirjoittajahan kertoo olevansa 16-vuotias!
- 30 vuotias mies
200 euroa on aika pieni summa keskituloiselle ihmiselle tai jos jos on muuten edes vähän rahaa.
- pieni-isoraha
Tosiaan tuo 200e parissa vuodessa on aika pieni raha tuhlattavaksi normaali tuloiselle AIKUISELLE.
- verosusi.
Kyllähän sitä monet lahjottaa kirkollekkin huomaamattaan tonneja palkastaan.
- Aikuisten oikeasti
Maksullisen naisen hinta tunnissa taitaa pyöriä 120€ hujakoilla ja pari tuntia tai pidempään irtoaa 200€lla. Pyydä nyt ihmeessä enemmän, jos olette olleet yli yhden yön yhdessä!
Siis, oikeasti tuo summa ei merkitse yhtään mitään. Toki on kiva kuulla että joidenkin maailmassa 200€ mullistaa asiat. Toisilla voi mennä yli 500€ yhdessä "ravintolaillassa". Toki sen jälkeen joitakin vitutta krapulassa :-) - tälleen täällä
Pil..lua saa tosiaan parilla sadalla pariksi tunniksi. Ei 200 ole summa eikä mikään. Mun äiti osti kesällä mulle ja mun tyttöystävälle lomamatkan joka maksoi 2500 egee.
- 17 v. avovaimo
Kokemuksella voin kertoa että ei se ole sitä että hän haluaisi ostaa sinut. Asun avokkini ja hänen äitinsä kanssa, ja hänen ruoat yms. Kun lähdemme yhessä kaupoille, hän maksaa jos menemme ulos syömään. Ja jos käyn kaupassa ostamassa kaappiin ruoaa, hän tarjoaa rahaa siitä takaisin, tosin näitä en huoli. (Mielestäni minunkin on velvollisuus ostaa jotain)
Hän on myös ostanut minulle vaikka mitä ihan vain hyvää hyvyyttään. mm. ripsivärejä olen saanut. Saan myös käyttää hänen hiustuotteitaan yms.
Täällä anoppini kytökseen saattaa vaikuttaa että avokkini on ainoa lapsi, joten miniänä korvaan tyttären jota hänellä ei ole. Ole vain onnellinen että sinulla on tuollainen anoppi! :) Kaikki anopit kun ei ole yhtä mukavia! :) - jeedust
kaikki hyvin, ole onnellinen.
- jjjkljy
Nuorilla on vähän rahaa, joten anopille ei merkkaa 200e mitään. Hän pitää Sinusta, ole onnellinen! Ei vaadi mitään vastapalvelusta. Rahaa on kiva tuhlata läheisiin ihmisiin, etenkään jos hänellä ei ole tytärtä ennestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563960Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve713549Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942868On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1462432Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592318Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582094