Mä olen seurustellu mieheni kanssa 6,5 vuotta ja ollaan kihloissakin oltu jo useampi vuosi. ongelma on appivanhemmat. Eli anoppini ja hänen miehensä(jota mieheni pitää enemmän isänään kun oikeaa biologista isäänsä). En ole oikein missään vaiheessa näinkään pitkän seurustelun aikana tutustunut heihin kunnolla. en pysty rentoutumaan heidän seurassaan. Meillä asetelma on muutenkin aika "outo", sillä appivanhemmillani on pieniä lapsia ja nuorin on vasta 4 v. anoppi oli siis tosi nuori kun sai mieheni ( me ollaan yli parikymppisiä jo). varsinkin tuo appiukko heittää musta aika ilkeeseen sävyyn läppää AINA KUN NÄEMME ja tuntuu ettei hän muuten minun kanssaaan juuri kommunikoikkaan kun ilkkuakseen /pilkatakseen. SUkujuhlissakin tahallaan puhuu kovaan ääneen minusta siihen pilkalliseen sävyyn. Tiedän, että hänen huumorinsa on sellaista ja miehenikin sanoo, että se on vainLÄPPÄÄ. MUTTA: kun olen lähes 7 vuotta ssaanut kuulla tuollaista niin tuntuu etten vain jaksa enää. Olen itse liian kiltti enkä osaa oikein suhtautua mitenkään noihin ikäviin kommentteihin.nyt oon kuitenki päättänyt että seuraavan kerran kun tollanen tilanne tulee, niin nostan kissan pöydälle. anoppi puolestaa on kiukkuinen nainen, lähinnä varmaan lastensa takia. hän on usein huonolla tuulella ja huutaa lapsilleen. minua kohtaan hän taas on hyvin välinpitämätön "ei kiinnosta" asenteella. muutenkin hänen kanssaan kommunikoiminen on vaikeaa, kun hän ei katso silmiin keskutelun aikana ja saattaa keskeyttää/ alkaa puhua muiden kanssa kun olen kertomassa jotain juttua. siksi en jaksa edes kertoa enää mitään juttuja hänelle kun tulee jotenkin niin tyhmä olo tuollaisesta. Mitäs mieltä ootte?
kylmät välit
3
238
Vastaukset
- jk
en itään
- vittuuntunut miniä
Ei ole mikään pakko olla tekemissä niiden kusipäiden kanssa!! Itse sain tarpeeksi jo n. 4 vuotta sitten kun mikään ei ollut pyhää eikä mikään riidansopiminen oikeasti merkinnyt mitään vaan sama solvaaminen jatku hetken päästä uudestaan. ja lisäksi paljon muuta paskaa. Miestäni yritettiin mua vastaan myös ja turpiinkin meinasi tulla eli ei ihme etten ole heidän kanssa tekemisissä ja onneksi ei ole lapsia..nekin varman käännettäisiin mua vastaan. Tuskin menen edes niiden hautajaisiin! vaan meen juhlimaan baariin sitä!
- itsenäisty!
Hei, onko ihan pakko olla tekemisissä?
Jos ap. olet tätä mieltä, nostele äkkiä kauemmas. Vai oletko jotenkin esim taloudellisesti riippuvainen heistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917540Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226285Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604407Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333034Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902618Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh311897- 1291521
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1961511Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21762"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19693