Teinkö tänään pahan teon kun pahoinpitelin erään RAYn työntekijän? Ymmärrän että hän teki vain työtään mutta jostain syystä purin vihani häneen koska raukka parka sattui tekemään työtä Raha-automaattiyhdistykselle.
Onni onnettomuudessa että saan syytteen tn. törkeästä pahoipitelystä enkä tapon yrityksestä.
Nyt selviän tn. sakoilla mutta jos huonommin olisi käynyt niin kiven päät olisi tullut tutuiksi.
Olen kylla tosin lusinut ennenkin mutta silti. Parempi näin päin. Olen vielä vapaalla ja sakot voi heittää hevon vittuun sillä olen luottotietoni menettänyt eikä sakkoja enää muuteta vankeudeksi.
Kiitos suomen löysä valtio kun sallit minun tehdä näinkin pahoja asioita ilman minkäänlaista rangaistusta.
Huomenna uusiksi!
Olenko tehnyt väärin?
7
114
Vastaukset
- Minä vaan mietin
Toivoisin että seuraavan kerran joku työntekijä kun käyt hänen
a) kimppuunsa
b) työkaverinsa kimppuun
hakkaa sinut sillä rulettipöydän alla olevalla metalliputkella ;)- VlTUN RAY
Kunhan ei vahingossa kiskase ruletin jarrutusvivusta, voi vaikuttaa epäilyttävältä.
- Kalle kustaa korkki
Toivon että saat sen metalliputken sen groupierin käsistä pois ja pääset näyttää sille taivaan numerot ....;-)
- häpeäisit s**tana
Kakille RAYn pelejä pelaamaan meneville tulisi ensisijaisesti tehdä ensin mielentilatutkimus. Hulluille kuten sulle ehdoton porttikielto.
- dhhdhhhr
Kaikki rayn työntekijät tulisi hakata. Teit oikein.
- tappiollisia pelejä
Parempi ratkaisu olisi jos et pelaisi ray:n pelejä. Näin sinä et häviäisi rahojasi sinne koneeseen eikä sinun tarvisi pahoinpidellä ketään.
- tappiollisia pelejä
kun palautusprosenttikaan ei pidä paikkaansa RAY:llä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001463
- 861316
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43639