mite oon täällä heilunu aika pitkä aikaa nimikkeellä mies 24v ja kaikilla muillaki..en tarkottanu mitää henkkohtasesti teille...anteeksi mun häiriö täällä...tuskin tarvii sanoa et jumala teitä siunais ku ootte nii siunattuja yms muutenki tääl..
mä pyydän anteeksi
22
165
Vastaukset
- Jumala sinua
siunatkoon löytämään Herran Jeesuksen valtakunnan, sillä Jeesus elää ja tahtoo sinuakin koskettaa elävällä vedellä ja Pyhällä Hengellä, niin että voit luottavaisena lapseudessaan vaeltaa turvaten elävään Jumalaan, amen.
- teh mies 24
sä tiedät että sanon tän vaan sen takia ku jumala pakottanu mua jo pitkä aikaa enkä sen takia että vapaasta tahdosta tän sanon..?
- teh mies 24v
teidä jumalalla ei oo mun sydämessä mitää paikkaa...ja mikäli se minusta riippuu(mitä en katkerien kokemuksien kautta usko) ni se ei riipu..mut jos se olis ni en edes kusis teidä jumalanne suuntaa..sille oliolle joka on tehny nii paljo paskaa mulle et jos sä näkisit ni alkas sullaki leuka väppäsee...oikeesti oon miettiny täs lähi aikoina..et mä olisi jopa ennemmi saatana palvoja ku toho nasaretilaisee milläin lailla no "kiinni"..mut sitähä ei multa kysytä..vai mitä..?ja tiedä se sinäki jeesuksen oma..jos mä joskus viel teen jotain jumalan vuoksi .. en tee sitä koska haluan..vaan koska jumala pakotti mut siihen..tiedä se ja muista.
- Jeesus hyvä Paimen
teh mies 24v kirjoitti:
teidä jumalalla ei oo mun sydämessä mitää paikkaa...ja mikäli se minusta riippuu(mitä en katkerien kokemuksien kautta usko) ni se ei riipu..mut jos se olis ni en edes kusis teidä jumalanne suuntaa..sille oliolle joka on tehny nii paljo paskaa mulle et jos sä näkisit ni alkas sullaki leuka väppäsee...oikeesti oon miettiny täs lähi aikoina..et mä olisi jopa ennemmi saatana palvoja ku toho nasaretilaisee milläin lailla no "kiinni"..mut sitähä ei multa kysytä..vai mitä..?ja tiedä se sinäki jeesuksen oma..jos mä joskus viel teen jotain jumalan vuoksi .. en tee sitä koska haluan..vaan koska jumala pakotti mut siihen..tiedä se ja muista.
Paha Vastustajansa on kaiken pahan alku ja juuri, ja vaikuttaa ahneuden ja kaiken huonon hedelmän valheista murhiin, joten älä syytä Jeesusta Vastustajansa tekosista.
- Jokainen joka
teh mies 24v kirjoitti:
Jeesusta avukseen pyytää, myös sen saa, mutta on tärkeää kunnioittaa ja kiittää. Toki on se yksi kuolemansynti, mutta tuomiot tulevat siitä todennäköisesti hyvin nopeasti, joten ei sitä sinullakaan varmaan ole.
- ...
Minusta olit ihan liikuttavalla tavalla rehellinen ja osaat ilmaista tunteesi, vähät karkeudesta - voit olla hurskas siinäkin.
- ole rehellinen
Nuori mies, katkeruus ja itsesääli kyllä varmasti tuhoavat jokaisen, Ymmärrettävästi olet psyykkisesti hyvin kovassa mylläkässä.
- teh mies24
Sä oot kerran jo nähnyt miten tää maailma romahtaa
Ja silti jostakin tuhkan seasta noussut ylös taas
Sä oot kerran jo luullut ettet tuu koskaan toipumaan
Ja silti siinä sä kaikkien mukana huudat kovempaa
Niin mä voin luvata et aina lopulta sä selviit mistä vaan
Ja ihan todella ei ole rajoja nyt kun tanssitaan
Sä alat vihdoin viimein käsittää ettet sä tarvii lupaa keneltäkään
Oot liian kaunis häpeemään etkä voi yhtään mitään menettää
Joten anna mennä joten anna mennä
Kaunis rietas onnellinen
Kaunis rietas onnellinen
Sä oot kerran jo hiljaa elänyt niin kuin pyydetään
Ja tosi hienosti jaksoit sitäkin roolia esittää
Mut älä unohda että nyt lopultakin on sun vuoro taas
Ja mä voin luvata ettei se satuta kun kaiken pudottaa
Sä alat vihdoin viimein käsittää ettet sä tarvii lupaa keneltäkään
Oot liian kaunis häpeemään etkä voi yhtään mitään menettää
Joten anna mennä joten anna mennä
Kaunis rietas onnellinen - vetäkää käteenne 24v
aika vittumaista meininkiä..laiton ton laulun ku jotenki tuntu et jumala halus tuon laulu kautta puhua mulle...sä alat vihdoin viimein käsittää..Sä oot kerran jo nähnyt miten tää maailma romahtaa
Ja silti jostakin tuhkan seasta noussut ylös taas...
kertoo aika paljo tästä elämästä ja teistä...toi tuli mun sydämestä..mut jos vaikka vetäisitte vaikka käteenne vaikka koko porukka ny...?
mite tämmöne olis ny..? rakkaani..?- 24 ..............
sit ku joku toinen millä on about 100 kertaa helpompi elämä sanoo et jeesus anto mun siskon tulla uskoo ni joha tulee replyä 10 kaupalla kiitos jeesus..ny ku on itellä onne pieni hetki ni vittu mitää sanota...vetäkää oikeesti käteenne jo koko porukka..kaikella rakkaudella
- ette ansaitse mua 24
24 .............. kirjoitti:
sit ku joku toinen millä on about 100 kertaa helpompi elämä sanoo et jeesus anto mun siskon tulla uskoo ni joha tulee replyä 10 kaupalla kiitos jeesus..ny ku on itellä onne pieni hetki ni vittu mitää sanota...vetäkää oikeesti käteenne jo koko porukka..kaikella rakkaudella
totta se tosiaa on..ei tässä elämässä kannata aueta omista iloista eikä mistää muustakaa..ei ketään kiinnosta....en tuu koskaa enää kirjottaa tänne kanavalle enää yhtää mitää..se on varma...teillehä se on varmaa helpotus..lähimmäisen rakkaus you know...vetäkää käteenne
- mies24vv
mä en oikeesti oo kovi paha ihmine..olis vaa joskus mukava et joku muaki ymmärtäs..ehken oo paras ihmine täs maailmas..mut mä oon ainaki aina yrittäny...ei vaa oikee jaksas enää tätä...enkä mä edes jumalaa vihaa nii paljoa..mä vihaan vaan sitä elämää yli kaiken...sitä hirviää helevettiä...yksinäisyyttä,henkivaltoja,itsensä kieltämistä..se oikeesti on aivan puhasta hel.vettiä,,vaikee selittää.. mut jos voisitte ymmärtää sitä elämää mitä oon eläny..ni sitte te tajuistte mite näin äärimmäisi metodein yritän vastustaa jumalaa..ei se oo mitenkää henkilökohtasta kenellekkään, ei edes jumalalle..vaan ainoastaan mulle..koska se on mun elämä..ja mä oon vielä nuori enkä oikeestaan oo koskaa voinu elää niiku muut nuoret
- Anna Jumalan
vaikuttaa elämääsi lukemalla Uusi Testamentti ja anomalla Jeesuksen nimessä tahtonsa tuntemista. Tee Jeesuksen opetuksen mukaan, niin tulet opetuslapsekseen ja on parasta kaikille. Jumala auttaa ihmisiä Jeesuksen nimessä ja Hengessä.
- mies24 teh badass
sehä tuli ku oppikirjasta..otitko copy pastella jostai sun notepadi tiedostosta...?
- en vaan tuli ihan
sydämestä juuri sinulle mies24. Asioista ei kannata tehdä hankaloita, kun on Jeesus taivaassa, joka kuulee jokaista nimessään, jos on meillä vain tahtoa nöyrtyä anomaan ja vastaanottamaan.
Jeesus on hyvä ja vapaaehtoisesti joi kärsimysmaljan, että sinullakin hänessä olisi mahdollisuus hyvään elämään, jos nyt täällä pimeässä maailmassa nyt sellaisista yleensä on toivoa, varmaa on kuitenkin että vain Jeesuksessa on toivo ja totuus ja Jumalan armo ja hyvyys.
Kuitenkin vasta perillä Jumalan valtakunnassa on ilo ja rauha ja vanhurskaus, sillä siellä ei ole Pahaa syyttämässä eikä häiritsemässä, vaan Jeesus ihan konkreettisesti johtamassa elävän vetten Lähteelle. Täällä risti ja perillä kruunu. Tietysti jo täällä voimme kyllä maistaa Herran Jeesuksen antamaa hyvää Pyhässä Hengessä ja siinä hengellisessä, jonka vaikuttaa Raamatun ja elävän veden kautta, ano ja vastaanota näitä, niin saat elämääsi enemmän kuin voit maailmallisista mitään saada ja mitä kauempana olet ollut Jeesuksesta, sen paremmalta se tuntuu vapautua maailman turmelluksesta ja samoin voit myös rakastaa enemmän Jeesuksen hyvyyttä ja armoa ja totuutta.
Isän Jumalan siunausta Jeesuksen nimessä sinulle mies24. - Storm of light
en vaan tuli ihan kirjoitti:
sydämestä juuri sinulle mies24. Asioista ei kannata tehdä hankaloita, kun on Jeesus taivaassa, joka kuulee jokaista nimessään, jos on meillä vain tahtoa nöyrtyä anomaan ja vastaanottamaan.
Jeesus on hyvä ja vapaaehtoisesti joi kärsimysmaljan, että sinullakin hänessä olisi mahdollisuus hyvään elämään, jos nyt täällä pimeässä maailmassa nyt sellaisista yleensä on toivoa, varmaa on kuitenkin että vain Jeesuksessa on toivo ja totuus ja Jumalan armo ja hyvyys.
Kuitenkin vasta perillä Jumalan valtakunnassa on ilo ja rauha ja vanhurskaus, sillä siellä ei ole Pahaa syyttämässä eikä häiritsemässä, vaan Jeesus ihan konkreettisesti johtamassa elävän vetten Lähteelle. Täällä risti ja perillä kruunu. Tietysti jo täällä voimme kyllä maistaa Herran Jeesuksen antamaa hyvää Pyhässä Hengessä ja siinä hengellisessä, jonka vaikuttaa Raamatun ja elävän veden kautta, ano ja vastaanota näitä, niin saat elämääsi enemmän kuin voit maailmallisista mitään saada ja mitä kauempana olet ollut Jeesuksesta, sen paremmalta se tuntuu vapautua maailman turmelluksesta ja samoin voit myös rakastaa enemmän Jeesuksen hyvyyttä ja armoa ja totuutta.
Isän Jumalan siunausta Jeesuksen nimessä sinulle mies24.saatana no "kuolaa"..vähä mä oon kaivannu tätä..vähä mä oon kaivannu saatanaa..sitä voimaa mun sydämessä kerra oli!! nyt alkaa tuntuu et elämässä alkaa jo järkiki palaa..im quite an ready for another round...like in the old days...it will be childs play to handle all these peoples..and even more as He once sayed...E-P-I-C
- mies24v
en vaan tuli ihan kirjoitti:
Isän Jumalan siunausta Jeesuksen nimessä sinulle mies24.kute myös "en vaan tuli ihan" ja muutenki 8)
- Hyvä on kaikkien
mies24v kirjoitti:
kute myös "en vaan tuli ihan" ja muutenki 8)
tietää uudestisyntymättöminä vedestä ja Hengestä ja muidenkin, kenen pyhässä nimessä voidaan saada pelastuksen toivo ja sydämen usko ja suun tunnustus ja Jumalan vanhurskaus, amen. Hallelujah Jeesuksen nimessä!
- kannetaan Jeesuksell
Mies 24v. Vain Jeesuksen nimessä ja veressä voit vapautua, TODELLA elämään elämää Taivaallisen Jumalan yhteydessä. Kun kallis ystävä sinä nyt elät sidottua elämää väärän hengen sitomana ja johdattamana, sun laulustasikin päätellen, eli sun on ihan oikeesti paha olla.
- mies24 samma här
viimene lause osu aika oikee..muute meni kyl aika hutiksi..taj rukoilkaa todella jeesukselta vastausta musta..ihan todella...ja jos sieltä tulee vastaus..ni postatkaa se tänne...ni sitte näätte minkä hengen vallas täs oon..ja toiseksi en mä nii käsi olis jos todella olisi paha vallassa että tääl heilusin..minä olisin omieni luona..ja nyt ku olen todella teidän "omieni" kanssa ni taas syytätte mua saatana palvojaksi..?!! :DD hah..mite historia toistaa itseänsä..kerra mä olin niin täynnä Jumalan Henkeä..menin teidän tän paljo mainostetun jalovaaran luo rukoiltavaksi,et joo saatana ahistelee et voitko rukoilla, ni seki passitti mut jonku papi luo luopumaan saatanasta??! :D huvittavaa
- mies24vv
nii..saapaha jeesus sielusa..sehä se tärkeintä vai mitä..? mua kovasti mietityttää et minkäköhä takia jeesus näin paljo mua näin kauan vedättäny..? eikö teitä..? sehän on varmasti sen takia et jumalaa nii paljo mun sieluni pelastus kiinnostaa taj minä yleensäki...? saapaha saatana mulkku sielusa..pitäkää hyvänänne..eikai tää tästä tämän pahemmaksi voi mennä enää
- Sejokatöniimua
SAATANA ON HERRA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802701On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole582634Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682578Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä902525Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu872057Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502005Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk511470Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve311444Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?161436