Te, jotka olette onnellisia parisuhteessanne!

Kyselijä :)

Tänne kaikki, jotka ovat aidosti ja suuresti onnellisia tämän hetkisessä parisuhteessaan! :)

Aina täällä masennellaan ja puhutaan suurimmaksi osaksi vain ikävistä asioista - nyt saatte tulla kertomaan IHANASTA suhteestanne tänne :)

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Miten suhteenne alkoi? Miten suhde on sujunut? MIKSI olet niin onnellinen? Vieläkö tulee perhosia vatsaan kun tapaatte vai onko arki vain yksinkertaisesti niin ihanaa? :)

Kertokaa ja KEHUKAA suhdettanne :)

Itse seurustelen kolmatta vuotta aivan upean miehen kanssa - joka päivä kiitän luojaa siitä, että olen hänet tavannut (vaikken kyllä ole mikään uskovainen). Edelleen tuntuu, että vatsassa on perhosia, kun tapaamme - olen aina NIIN iloinen, kun pääsen hänen lähelleen. Arki on ihanaa, eikä se tunnu yhtään pahalta. Mieheni on huolehtivainen, herkkä, romanttinen, rehellinen ja huomioi minua AINA kaikessa. En voisi parempaa pyytää. Ja minä puolestani tahdon tehdä hänet niin onnelliseksi kuin ikinä voin - tahdon että hänellä on aina hyvä olla :) Sunnitteilla on ensimmäinen lapsi ja avioliitto - emme malta odottaa!!

17

632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaks..

hirveää siirappia!! eikö sulla oo parempaa tekemistä ku tehdä näitä galluppeja täällä?

• Höppänänä?

Mulla on viisas mies, sillä hän ymmärtää, että parasta mitä isä voi tehdä lastensa hyväksi, on rakastaa heidän äitiään. Lapsille hän on ollut hyvä isä, auttanut läksyissä ja ollut AINA läsnä.
      Mieheni rakastui yli 20 vuotta sitten aivoihini (ulkonäkö tuli tuolloin vain bonuksena). Toivottavasti en dementoidu, koska silloin saatan menettää hänet jollekulle, jonka pää on sisäpuolelta seksikkäämpi kuin omani. :(

• rakkautta on

Kaikki haluaa kuulla vaan kun muilla menee huonosti?! :D

Me ollaan oltu kolme vuotta yhdessä ja ihanaa on :)
      Miekkonen on ymmärtäväinen, hauska ja ihmettelen, että miten minua kestää sillä olen melko tempperamenttinen.

On jotenkin outoa kun lueskelee näitä viestejä missä vaan haukutaan lyttyyn, tai käsketään jättämään se "sika" . Mieheni ei ole kliseisesti romanttinen, voisin siis tulla haukkumaan hänet tänne, mutta sen sijaan että motkotan epäromanttisuudesta niin voisin kirjoittaa kuinka ihanaa on kun hän on arkipäivä-romantikko :)
      Vai onkohan se vain niin, että jos kehuu suhdettaan onnelliseksi niin se olisi sama kuin pröysäilisi rahoilla. Tai sitten jos kehutaan, niin johan joku heittää kuinka miehesi aivan varmasti pettää sen naapurin akan kanssa?! :)

• lovelovelove

Yhdyn edelliseen kirjoittajaan täysin.

Kummallista nyky-yhteiskunnassa on että kaikkiin ongelmiin on ratkaisu: "Jätä se sika." Kenenkään vikoja eikä puutteita ei enää kestetä.

Minä voisin kirjoittaa listan mieheni puutteista ja vioista. Mutta olen oppinut elämään niiden kanssa. Niin ja hän minun vikojeni kanssa ;o).... häneltä saattaisi tulla pitempi vikalista :oD.

Me olemme olleet 5 v. yhdessä ja saaneet yhden ihanan lapsen yhdessä. Mieheni on huomaavainen ja tälläinen arkipäivän-romantikko myös.

• tättäräätättäräärää

Kaippa se sanonta: "kellä onni on, se onnen kätkeköön" pitää vieläkin paikkansa. Liirumlaarum lässytyksillä saadaan muut vain kateellisiksi ja sitten tullaan haukkumaan :/

Mutta me olemme olleet 4 v. yhdessä ja rakastan miestäni enemmän kuin ketään koskaan. Arkiromanttinen hölmöilijä, kuten minäkin. Meillä on ihanaa meidän kahden välistä huumoria, joita muut katsovat hetken ehkä kieroonkin, mutta se on parasta huumoria :) rakastan sitä, kun mies illalla tv:tä katsoessa pistää päänsä syliini ja sanoo, että tulee omalle paikalleen katselemaan :) siinä on niin hyvä olla, molempien. Vikojakin tietysti miehestäni löytyy, mutta niin minustakin, paljon :D mutta on ollut mahtavaa huomata, kuinka niiden asioiden välille löytyy se tasapaino toisen ihmisen kanssa ja ne ei olekkaan niin suuria mitä luulisi. Rakastan valtavasti :)

• jpio+¨0jh

Jep. On mahtavaa, kun on löytänyt ihmisen, jonka kanssa tuntee kerrankin olevansa sopiva sellaisena kuin on ; ei liikaa jotain tai liian vähän jotain muuta.
        Tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi omana itsenään, se on suuri onni.

Kiitos sulle, Sinisilmä, näistä vuosista :)

• höööphöpöö

Täällä ei varmaan kukaan onnellin ole, itse ainakaan en ois jo asiat kunnossa, parempaa tekemistä löytyisi!

• heehheeh

En nyt tarkoittanut, että kaikki olisi kuin ruusuilla tanssisi :::DD
      Se nyt on sanomattakin selvää, että riidat ja kinat kuuluu parisuhteeseen. Katsokaa on vain sellaisia onnellisia suhteita jossa joistain pienistä asioista ei tehdä kärpäsestä härkää :)
      Aneemista porukkaa kyllä liikkeellä, ei voi muuta sanoa. Tai sitten ovat kokeneet niin paljon huonoa, että jaksavat purkaa pahaa oloansa tänne arvostelemalla muita :)

• pinkkiä popparia

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Joulukuussa tapailtiin ensimmäisiä kertoja..
      Miten suhteenne alkoi? kävin hänen luonaan hieronnassa, ja siitä se kolahti
      Miten suhde on sujunut?Alku oli hankalaa, mutta nyt on tasoittunut ja molemmat täysillä mukana
      MIKSI olet niin onnellinen? elämäni rakkaus

• Pink-84

Ollaan oltu mieheni kanssa vähän yli 3 vuotta yhdessä. Naimisissa 1,5v ja asutaan omassa paritalon puolikkaassa. Ensimmäinen lapsi on ollut yrityksessä yli vuoden verran ja sitä kovasti toivomme. Nyt ollaan hankkimassa koira, joka saadaan kotiin ennen joulua. Tavattiin Suomi24:ssä ja olen maailman onnellisin nainen että olen saanut rinnalleni näin ihanan miehen. Perhosia on vatsassa vieläkin ja arki on ihanaa. Yhdessä teemme kaikkea kivaa, oli se sitten jotain erikoisempoaa tai ihan vaan kaupassa käynti niin kaikesta osataan nauttia

• mariannekarkkipaperi

Seurusteltu yli kuusi vuotta. kihloissa muutama vuosi. rakastan miestäni hirrrrmuisesti. meillä pussaillaan ja halaillaan paljon. ootan joka päivä edelleen että pitkän työpäivän jälkeen näemme taas.:) arkena parasta on just yhdessä touhuaminen ja oleminen. nyt etitään ensimmäistä omaa asuntoa (siis omistus..). häätkin varmaan sitten kun valmistun koulusta. mieheni on niin ihana, en voisi parempaa saada

• Kaksi onnellista

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9429232
      Tuolta oikeastaan löytyy tarkkaan lukemalla lähes kaikki syyt onnellisuuteemme.
      3 vuotta takana. Noihin lisäisin vielä molemminpuolisen kyvyn hyväksyä ja sietää ne pikuviat toisessa.

• Iibindeeri

Seurusteltu 4 vuotta, kaksi lasta ja naimisissa. Hän on rakastava, huolehtiva ja luotettava isä ja mies. Olen suunnattoman kiitollinen, että olen saanut itselleni äärettömän ihanan miehen. Parempaa en voisi ikinä löytää. Meillä suukotellaan ja halaillaan paljon, näytetään tunteet, ja meillä puhutaan jos joku painaa mieltä. Hän on siitä harvinainen mies, että hän osaa puhua tunteistaan. Meidän keskinäinen huumori ja kemia on täysin omaa luokkaansa. Hänen kanssaan on ihana ja helppo olla. Rakastan häntä suunnattomasti.

• 67-v

Tosiasian toteaminen ei ole kehumista.

Mieleeni tulee Takaikkuna elokuvan James Stewardin määritelmö hyväksi vaimoksi.
      "On valmis lähtemään mihin tahansa ja tekemään mitä tahansa"!

Meillä vaimoni on aina ollut utelias, ennakkoluuloton, kokeilunhaluinen, peruspositiivinen, yms.
      On sopinut meille.
      Särmät ovat sattuneet toistensa lomiin.

Aina utta hakiessamme on ollut innolla mukana.

• Yhdessä ollaan

Hyvin menee. Uusipari joten eroista on opittu että ei ainakaan samoja virheitä toisteta mutta uusia tulee välillä kyllä mistä voi oppia. 7 vuotta nyt takana. Arki on pahin vihollinen kun lapset oli pieniä ja velat niskassa niin exän kanssa loppui ihanuuus kun ei jaksettu enään kumpikaan. Nyt ei enään niitä huolia ja lapset melkein aikuisia kummallakin. Exäkin löysi onneksi vielä onnen niinkuin minäkin joten loppu hyvin kaikki hyvin. Mieheni on komea, kiltti ja taitava käsistään, kotona ja hauskakin. Mitä muuta voisi edes toivoa?

• Toinen samanmoinen

Hep, tunnustan kuuluvani tähän joukkoon!

Yhdessä on oltu 11 vuotta. Tavattiin kaverin kautta kun olin yläasteikäinen, ja tässä ollaan. Ensimmäisiin vuosiin mahtui onnen ja autuuden lisäksi myrskyä ja myllerrystä, mutta ajan kanssa kasvettiin niin yhteen että nyt toisen kanssa on niiiiiinn helppo olla :) Tässä matkan varrella on ehditty ensin saman katon alle, sitten vihille, sitten oman katon alle ja lopulta vanhemmiksikin. Päivääkään en vaihtaisi pois.

Tuo miksi... sepä vasta kysymys... voiko sitä sanoin selittää? Sydämessä on vain hyvä olla, kun on sen toisen kanssa, on se toinen jonka luokse kotiin palata ja jota odottaa kotiin tulevaksi. Edellisestä riidasta on vuosia, vaikka eri mieltä ollaan varmaan lähes päivittäin - mutta kun se toisen näkökulma ja onni on itselle yhtä tärkeää kuin oma, niin ei niistä riitoja tarvitse syntyä.

Perhosten tilalla on kyllä rehellisyyden nimissä mukava tasainen lämpö :) Perhoset on säästetty erityistilanteisiin!

• onnea opettelev mies

eikö miehet osaa ole sitten onnellisia parisuhteessa kun tänne kirjoittaa vain naiset????.
      sanotaan että ihmisen pitää olla henkisesti tasapainossa itsensä kanssa että voi olla onnellinen toisen kanssa.
      kaksi tasapainoista siinäkö onnen salaisuus ???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      29
      5099
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4081
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      77
      3657
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2718
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      150
      2516
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2378
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2189
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2157
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1674
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1538
    Aihe