Miten everyday:n luottoraja oikein nousee, vai nouseeko se olleskaan 300e:sta? Kysyin asiakaspalvelusta, vastasivat että järjestelmä ehdottaa sitä automaattisesti. No itsellä ei ole avoinna olevaa luottoa ko. palveluun mutta ei ehdota korotustakaan. Kokemuksia?
Everyday, luottorajan korotus
8
743
Vastaukset
- Mainoskikka
Ei ole noussut minullakaan. Taitaa olla mainoskikka kun kaverillakaan ei ole noussut.
- Rivo Reija
Ei se ole vippifirmaa syy, jos ei sulla tai kaverillasi nouse !
- vippandoora
Joo näin on. Kannattaa testata kaverin kanssa vaikka sellaista, että sen sijaan että touhuuttee keskenänne, niin ottakaa joku daami vaihteeksi messiin. Voi olla ihan eri seisokki meinaa ei ole pil-...-ua voitttanutta.
Tiedän tiedän, eletään moderneja aikoja mutta silti mies ja nainen on se juttu. Muut on epätoivoisia
- same6
Mulla nous 300 tonniin kun kokeilin, joten kyllä se nousee..Mutta täytyy olla vissiin aikaisempia laskuja maksettuna.. En ole varma..
- Luulisinluulisin..
..ihan omasta kokemuksestani että luottoraja on aina alkuun 300 ja kun on tarpeeksi kauan (en muista mutta luulisin väh puoli vuotta) ottanut ja maksanut niin sieltä tulee viesti että on automaattisesti hyväksytty uudeksi luottorajaksi 1000 ja jos haluat sen käyttöösi niin vastaa vaan että jeeskylläkäy. Ite olen ihmetellyt viime aikoina sitä miksi minun omalla oprlinen kirjautumissivulla on kohta luottorajankorotus... en o uskaltanu klikata siihen jos ne perkeleet on taas nostamassa sitä esim 2000 egeen niin siinä käy aika nopeasti niin että saavat lyhennyksiään ainoastaan ulosoton kautta. Toistaseks oon onnistunu ottaan luottoa myös maksaen ne niinkuin on määrätty.
- Sillain
Luulisinluulisin.. kirjoitti:
..ihan omasta kokemuksestani että luottoraja on aina alkuun 300 ja kun on tarpeeksi kauan (en muista mutta luulisin väh puoli vuotta) ottanut ja maksanut niin sieltä tulee viesti että on automaattisesti hyväksytty uudeksi luottorajaksi 1000 ja jos haluat sen käyttöösi niin vastaa vaan että jeeskylläkäy. Ite olen ihmetellyt viime aikoina sitä miksi minun omalla oprlinen kirjautumissivulla on kohta luottorajankorotus... en o uskaltanu klikata siihen jos ne perkeleet on taas nostamassa sitä esim 2000 egeen niin siinä käy aika nopeasti niin että saavat lyhennyksiään ainoastaan ulosoton kautta. Toistaseks oon onnistunu ottaan luottoa myös maksaen ne niinkuin on määrätty.
Otin tuon everydayn ja 500,- luottoraja vaikka luulin, et 300,-
- ohhoh!!
kuka hönö ottaa everydayn luoton. haloo! ette sitten viittineet korkoprosenttia katsoa ja laskea luoton todellista hintaa..huomaa että on ruotsalainen firma taasen ja suomijuntit senkun vain maksaa
- Älkää ottako
Evriday on ihan paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve523012Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932816On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622678Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.722629Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä962593Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1082189Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1431900Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk631875Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?231757