Thunderbird päivitti itsensä ja ilmoitti sitten, että valitettavasti ESETin NOD32 ei nyt toimi Thunderbird 8.0:n kanssa. Olen kai nyt sitten ilman suojaa? ESETin extension on viimeksi päivitetty maaliskuussa 2011. Tarkoittaako se, että koko tämän ajan olen ollut suojaamattomana?
Miten voin siirtyä aikaisempaan Thunderbirdin versioon? En löydä sellaista mahdollisuutta. Pitääkö ostaa uusi antivirusohjelma??
Toivottavasti joku osaa auttaa.
Antivirus ei toimi uuden päivityksen kanssa
3
246
Vastaukset
- suojat0n
ESET vastasi todella nopeasti tiedusteluuni. Jos tästä olisi apua muillekin, kopioin tähän heidän vastauksensa:
"Hi there, due to frequent upgrades of the Mozilla Thunderbird email client, compatibility issues with our ESET products can happen occasionally.
Thunderbird 4.0 and above are not compatible with ESET NOD32 Antivirus or Smart Security 4.0 at this time. However Thunderbird 5.0 will be compatible with version 5 of ESET software. For best integration, use Thunderbird 3.1 and ESET NOD32 Antivirus or Smart Security 4.0.
If you would like to use Thunderbird 7.0, we recommend you deactivate the integration of Thunderbird within ESET software. ESET will still scan your emails and protect your computer but you would not have access to the ESET plugin within Thunderbird.
To help resolve your issue, please click or copy/paste the following Knowledgebase article into your web browser:
http://kb.eset.com/esetkb/index?page=content&id=SOLN2866 "
Jos oikein ymmärrän, koneeni on suojattuna, vaikkei 'extension' toimikaan. Onko näin? Sormi suussa...No on se jossain määrin suojattuna, sillä mikään turvaohjelma ei tarjoa täyttä suojaa. Ja ne suojaavat tarkemmin sanoen koneen käyttöjärjestelmää, eivät itse konetta, joka fyysisenä laitteena tietysti on immuuni lähes kaikille haittaohjelmille.
- suojat0n
RepeRuutikallo kirjoitti:
No on se jossain määrin suojattuna, sillä mikään turvaohjelma ei tarjoa täyttä suojaa. Ja ne suojaavat tarkemmin sanoen koneen käyttöjärjestelmää, eivät itse konetta, joka fyysisenä laitteena tietysti on immuuni lähes kaikille haittaohjelmille.
Joo, kyllä minä tajusin, ettei ne virukset ala lisääntyä jossain PCn laatikon sopukoissa, vaan sotkevat käyttöjärjestelmää:) Kiitos mielipiteestäsi. Kannattaisikohan palata takaisin vanhempaan Thunderbird-versioon, mitä arvelet? Minkähän takia ESETiä ei ole siltä osin päivitetty? Niin monet kuitenkin käyttävät Thuinderbirdia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi842727On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole582634Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.702594Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952551Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu892075Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk521539Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?161476Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve351467