Unelmasi BMW?

Kysyväkö eksyy?

Eli, siis mikä olisi se Bemari jonka sinä haluaisit kaikkien mallien joukosta, ja miksi?

40

415

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Unelmien Toyota

• BMWmies 22v.
        Unelmien Toyota kirjoitti:

http://www.telajarvi.net/autoliikeautotalo/vaihtoauto_toyota_hilux.html

Ihanaa, että osaavat ottaa BMW:tä paremmin kuljettajan ajomukavuuden huomioon ;)

Ei taida Bemariin tuollaisia comfort-penkkejä saada...

Kyllä saa,mulla on bemarissa tuollaiset penkit edessä,töyssyt tuntuu erityisen nautinnolliselta ;) Näyttäs että on varastettu bemusta noi penkit...

• Macho Toyota
        BMWmies 22v. kirjoitti:

Kyllä saa,mulla on bemarissa tuollaiset penkit edessä,töyssyt tuntuu erityisen nautinnolliselta ;) Näyttäs että on varastettu bemusta noi penkit...

Mulla on tommoinen ja siinä on turbovibraattori

• Jäbä18
        Macho Toyota kirjoitti:

Mulla on tommoinen ja siinä on turbovibraattori

Mä olin mun faijan kaa ostamas uutta bemua,525i sedan ja siihen otettiin varusteeksi tällaiset comfort-penkit.Miesmyyjä suositteli niitä,kertoi niiden olevan miehille juuri suunnattu koska bemari on miesten auto.Emme voineet faijani kaa muuta ku yhtyä miesmyyjän kanssa ja nyt on viikko nautittu bemusta,lukioon ku meen nii kundeja parveilee heti ympärillä ja oon mä kyydittänytki kundeja ja tykkäsivät bemuni penkeistä oikeen paljon.... ;)

• ...
        Jäbä18 kirjoitti:

Mä olin mun faijan kaa ostamas uutta bemua,525i sedan ja siihen otettiin varusteeksi tällaiset comfort-penkit.Miesmyyjä suositteli niitä,kertoi niiden olevan miehille juuri suunnattu koska bemari on miesten auto.Emme voineet faijani kaa muuta ku yhtyä miesmyyjän kanssa ja nyt on viikko nautittu bemusta,lukioon ku meen nii kundeja parveilee heti ympärillä ja oon mä kyydittänytki kundeja ja tykkäsivät bemuni penkeistä oikeen paljon.... ;)

Hyvin kirjoitettu "hinttari" viesti.....

• Ikinä en ole
        Jäbä18 kirjoitti:

bemarissa tollasia penkkejä nähny.

Yllä oleva linkki taas osoittaa, että tojoon tuollaisia saa. Ihmekös tuo toisaalta, kysyntä määrää mitä tarjotaan..

• Et tietenkään
        Ikinä en ole kirjoitti:

bemarissa tollasia penkkejä nähny.

Yllä oleva linkki taas osoittaa, että tojoon tuollaisia saa. Ihmekös tuo toisaalta, kysyntä määrää mitä tarjotaan..

koska sulla ei ole bemaria.

• IhQ-Boy XDDdddd

• BMW-Pena

• Ihanata, ihanata!

• toyo-terotin

• Se on paras

E39 530i. Koska se on viimeinen oikea BMW. Siinä on laatu kohdallaan ja se kestää kilometrejä. Samaa ei voi sanoa E60 mallista.

• JukkaPekka-

Eiköhän se olisi F10-korisarjan M5.

Ensi vuonna ehkäpä joku toinen. Uudet ovat lähes poikkeuksetta parempia kuin vanhat.

• powered by HAMANN

E92 M3 Sedan
      syy: 420 hv ja helvetinmoinen autolaina:)

• ......1

Miksi haluat autolainan? Itse en ainakaan tykkää olla velkaa.

• powered by HAMANN

no sulla varaa ostaa uusi M3 käteisellä, onnittelen!

• ilman_perusteluja

E46 M3, ei kaipaa perusteluja!

• Pakko saada BMW

E39 2002 tai 3, automaatti, musta tai tummansininen metalliväri, mustat nahkapenkit, musta kojelauta, jalopuut, navi, autom. ilmastointi ja kattoluukku.

Moottorilla ei väliä, mahdollisimman vähän ajettu. Tällaisen kun joku myis, niin siinä se olis!

• Voisin myydäkin

mutta eihän sinulla ole kuitenkaan rahaa.

• Myymättä jäi
        Voisin myydäkin kirjoitti:

mutta eihän sinulla ole kuitenkaan rahaa.

Jonnella ei ole edes Bemaria mitä myydä

• s14b25

Bmw e30 m3 evolution. Auto joka ei selittelyjä kaipaa.

• gs birotor

Tjaa vaikea paikka valiatkko M1 vai 507???
      Vaikka toisaalta helppo ei riitä rahat kai ikinä noihin....

• Paras BMW

Ehdottomasti e30 316, sitä ei tarvitse selitellä!

• Bemu mies.

täysin ehdottomasti e30 m3!!! Se on jo suuri legendenda eläessään.

• mullahan on jo

E90 318i

• Toyota best
      • Toyota yksi

BWM pska Toyota hyvä paras se totta benarihinu ei taju u tyhmät Toyota paras hyvä vearma ja par as hinubenat sekaisi vi ttuu h omo Toyota hyv ä

• ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
        Toyota yksi kirjoitti:

BWM pska Toyota hyvä paras se totta benarihinu ei taju u tyhmät Toyota paras hyvä vearma ja par as hinubenat sekaisi vi ttuu h omo Toyota hyv ä

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

• 335i

Joku pinkki M3:nen olis ihq.

• Meillle
      • 330d ja hajis

Heti rupes seisoo. Tuohon vielä kyytiin nätti pinkkipaitainen kundi...

• Toy-boy85

Ihanaa, pakko oli laittaa tilaukseen;)

Ei pärjää penarit imagoltaan eikä varustelultaan!

• MJP 53

PARAS BEMU ON 530I -89 AINA KORJATTAVANA, EN PÄÄSSYT KESÄLLÄ SUOMEN MAAHAN, PASKA MASTA KASTALLA TULI TULTUA

• Bemu is best
      • 330d ja hajis

Haista sinä perkeleen homo paska!

• Aydal

Top40 unelmabemut 1. 520 e12 metallihohto 2. 635 csi m24 punainen 3. 2002 sininen 4. 520 e12 5. 635 csi m24 6. 750i e38. 7. 520e28 8. 2002 9. 520e12 10. 2500 11. 635 csi 12. 2002 13. 2002 14. 635 15. 316! 16. 520. 17. 2002 18. 520 19. 320i 20. 520i 21. 2500 22.2002 23. 740i 24.520i 25. 750i 26. 520i 27. 635 csi 28. 740i 29. 520i 30. 2002 31. 520 32. 2500 33. 520 34. 2002 35. 520 36. 520 37. 2500 38. 2002 39. 520 40. 635 csi

• Alydef

Olisi upeaa ajaa 520 e12 ja e28 malleja ja 2002 mallin bmweetä ja 320i e21 mallia ja sitten 1978 e21 mallin bemaria.

• Aly-789

520 e12. 520 e34 ja 2002

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      81
      5509
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      110
      4527
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      136
      4115
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      216
      2857
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2836
    6. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      32
      2716
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      83
      2534
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      89
      2280
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      182
      2113
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1666
    Aihe