jos miehellänne on ollut suhde toiseen? Olen miettinyt tätä kertomisasiaa jo pari kuukautta, itselläni oli pari vuotta suhde naimisissa olevaan mieheen. Minulla ei ole ollut tai ole mitään intressejä saada tätä miestä itselleni. Eli mahdollisen kertomisen motiivi ei olisi miehen vapaaksi saaminen. Erottiin ihan sovussa minun aloitteestani, joten en minään kostonakaan en tätä ajattele. Silti ehkä mielestäni vaimolla on oikeus tietää, sillä en varmasti ole ensimmäinen enkä viimeinen sivusuhde tämän miehen elämässä. Kaipaisin mielipiteitä vaimoilta, onko parempi olla tietämättä ja onnellinen sinänsä hyvän miehen kanssa vai haluaisitko tietää siitä huolimatta, ettei sivusuhde ole ollut mitään kovin tärkeää kummallekaan?
Haluatteko oikeasti vaimot tietää
44
947
Vastaukset
- Vaimon oikeus tietää
Vaimolla on oikeus tietää minkälaisen miehen kanssa hän on naimisissa. Avioliitto voi toimia vain rehelliseltä pohjalta. Jos mies jatkuvasti valehtelee vaimolleen ei hän elä todellisuudessa. Hänellä on parisuhdetta tuhoava malli elämässään joka jatkuu aina vaan. Jos vaimo hyväksyy miehen mallin elää salasuhteiden kanssa on asia aivan toinen. Ehdottomasti pitää kertoa.
- ...
Kyllä. Sen kertojan on kuitenkin oltava mies itse. Kakkosen ei pidä ruveta paljastuslinjalle, sillä kukaan ei usko hänen motiiveikseen mitään muuta kuin itsekkyyden.
- rehellisesti
Minä vaimona tahtoisin tietää. Jos suhde ei ole ollut tärkeä, se on helpompi käsitellä. Mutta miehen kanssa pitää sitten jutella asia auki. Jos mies ei tosiaan ole itse kertonut, niin tosi hyvä olisi saada tietää toiselta osapuolelta. (Arvostaisin esim. sähköpostilla yhteydenottoa, ettei kasvotusten minun tunneraktiot liikaa sumenna asiaa.) Sitten miehen kanssa pitäisi keskustella pelisäännöt uusiksi: haluaako hän vaikkapa jossain määrin avoimen suhteen. Se sopisi minulle paljon paremmin kuin vaikeneminen tai valehtelu sivusuhteista.
- ap
Kiitos asiallisista vastauksista. Sähköpostilla tai perinteisellä kirjeellä olen ajatellutkin kertomisen tehdä, jos siihen päädyn. Kai se on "oikein" kertoa, jotenkin vaan tuntuu ikävältä silti. Itsekin haluaisin kuitenkin vaimon asemassa tietää.
- yksin onnellinen
Olisin tahtonut tietää. tiesin että jotain oli meneillään ja vielä kenen kanssa, mutta hän ei lähtönsä jälkeen vieläkään tunnustanut suhteen jatkuvan edelleen vaan syytti minua valehtelusta. Pienelläpaikkakunnalla se on aika harmillista .Sinänsä asialle ei ole väliä, olen vain tyytyväinen kun parinkymmenen vuoden jälkeen en ole vain SE. Olen ihminen ja saan tehdä mitä haluan. Nuo suhteet käyvät sen toisen hermoille ,sillä kyllä siitä aina jotain merkkejä ilmaantuu käytökseen
- ...
Ota sitten myöskin huomioon se tosiasia, että mies tulee vihaamaan sinua loppu ikänsä. Hän varmasti antaa sen myös näkyä ja kuulua muille ihmisille. Hän ei myöskään varmaan tule uskomaan motiiviksesi mitään muuta, kuin jonkun sorttisen koston.
Oma elämäsi voi muuttua melko ikäväksi tuon paljastuksen jälkeen. - ...
... kirjoitti:
Ota sitten myöskin huomioon se tosiasia, että mies tulee vihaamaan sinua loppu ikänsä. Hän varmasti antaa sen myös näkyä ja kuulua muille ihmisille. Hän ei myöskään varmaan tule uskomaan motiiviksesi mitään muuta, kuin jonkun sorttisen koston.
Oma elämäsi voi muuttua melko ikäväksi tuon paljastuksen jälkeen.Kuten joku muukin tuolla alempana totesi, voi olla että saat myös vaimon vihat niskaasi (miehen vihat joka tapauksessa aivan varmasti). Tilanteessa saattaa hyvinkin käydä niin, että paljastuksesi lähentää aviopuolisoita toisiinsa, kun heille ilmaantuu yhteinen vihollinen - SINÄ.
- mee vaan kertomaan
Mitäpä tuota täältä kyselet, kerro ihmeessä sinun kanssasi seukkanneen miehen vaimolle, jos se nyt sua sitten helpottaa mitenkään?
Tuskin sen miehen vaimo hätkähtää, jätithän sinäkin hänet kahden vuoden seurustelunne jälkeen. Vaimo on varmaan pihtari ollut alusta alkaen, ja on hyväksynytkin sinut pikkuhuora miehensä patjan alustaksi, kun ei ole vaimo itse ollut innostunut miehestään, varmaankin jokin pikkumunainen ja muutenkin tylsä tyyppi.
Pakkoavioliitto tietysti taustallakin, lasten takia ylipäätänsä vaimo joutunut miehekseen ottamaan ja elättäjäksi koko katraalle.
Tuskin siis kirpaisee, vaikka paljastatkin.
- 9 VUOTTA PETETTY
Miehelläni oli jonkinasteinen suhde toiseen naiseen 9 vuotta.Käry kävi. Nainen ei vastannut minulle kun soitin, koska mieheni oli ilmoittanut hänelle että tiedän.Soitin hänen miehelle. Minustahänelläkin oli oikeus tietää missä mennään.Mieheni ei ollut edes ainut hän piti yhteyttä muidenkin miesten kanssa.Mies haluaa jatkaa yhteiseloa kanssani, itse en ole ollenkaan varma miten tässä käy.Luottamus meni totaalisesti, jos sitä koskaan on kovin paljon ollutkaan. Minusta luottamus on kaiken a ja o. Kuntoutuksesta kaikki sai alkunsa ,kun siellä toInen kuntoutuja oli alan ammattilainen ( hoitaja) ja alkoi HOIDELLA MIESTÄNI.
- ndio
Kylläpä haluaisin, ei kai tuohon muuta voi vastata. Mieti asiaa toisinpäin, omalle kohdallesi.
Oli muuten aika erilaisia vastauksia yhdessä ketjussa jossa nainen oli pettänyt ja pohti pitääkö miehelle kertoa, suurin osa kannatti että ei missään nimessä saa kertoa. Kuulemma pilaa samalla lapsilta lapsuuden jne. taitaa se mennä monen naisen logiikalla valitettavasti niin että silloin kun mies pettää pitää ehdottomasti kertoa, mutta nainen kertoessaan vain satuttaa muita ja pilaa toisten elämän (joten hänen pitäisi pitää omat pettämiset itsellään) - 12mies
Aika idioottimaista puuttua toisten elämään ja julistaa "salaisuudet" julki.
No minähän olenkin mies enkä ymmärrä.....- ...
Niin. Sinä haluaisit mielummin olla tietämättä vaimosi sivusuhteesta (menköön, kunhan ei kiinni jää).
No, osa naisistakin elää mielummin valheessa, mutta melko iso osa heistä haluaisi rehellisyyttä parisuhteeseensa, ja se on sinusta vaikeaa ymmärtää. - 12mies
... kirjoitti:
Niin. Sinä haluaisit mielummin olla tietämättä vaimosi sivusuhteesta (menköön, kunhan ei kiinni jää).
No, osa naisistakin elää mielummin valheessa, mutta melko iso osa heistä haluaisi rehellisyyttä parisuhteeseensa, ja se on sinusta vaikeaa ymmärtää.Sitten ei muuta julistamaan totuutta. Syytä varoa ettei totuus polta karrelle koko sakkia.
- mieti tarkkaan
Kaikki vaimot ei halua tietää. Jos ei ole osannut epäillä mitään mitä ihmettelisin, niin ei halua tietää. Toiset haluaa pitää kulissin ja voit saada niskaasi mitä kummallisimmat syytökset paljastamisesta.
Itse haluaisin tietää, varsinkin kun epäilin sitä vuosikaudet..mutta jos olisin autuaan tietämätön ja mies olisi osannut niin hyvin peitellä jäljet niin en haluaisi tietää. Koko perheonni, joka olisi olemassa olisi entinen.
Koita selvittää kautta rantain haluaako kyseinen nainen tietää, jos teillä on yhteisiä ystäviä tms. Tottakai se on miehen tehtävä olla rehellinen, mutta kukapa pettämistä oikeasti uskaltaa tunnustaa ellei ole vedenpitäviä todisteita silmien edessä eikä kiistää enää voi. Joten ennen kuin paljastat, varaudu todistamaan puheesi, muuten kukaan ei usko sinua ja vaimolla on (rakastuneella) paha tapa uskoa miehen valheet joten pahimmassa tapauksessa sinusta tehdään syntipukki.. - niin..
En halua...
- eri mieltä
Olin itse tilanteessa, jossa mieheni pari vuotta kestänyt uskottomuus tuli selväksi siltä toiselta naiselta. Tapauksesta on aikaa n. 12v. ja yhä mietin, mikä motivaatio naisella oli kertoa? Nainen ei ollut erityisen älykäs ja tiesin hänet pintapuoliseksi muutenkin,joten minulle tuli ihan ensimmäiseksi mieleen vain naisen vallanhalu. Säälin naista, koska ymmärsin kyllä hänen tarpeensa tehdä tilanne selväksi, mutta en sitä mikä vimma hänellä oli saada toimia jonkinlaisena totuuden jumalattarena? Sillä jos ottaa vastuun kertoa vaikea asia toiselle pitää myös jaksaa olla tukena loppuun asti. Koetin ottaa naiseen yhteyttä jonkun aikaa keskustellakseni lisää, mutta hän pakenikin minua. En nimittäin kokenut vihaa tai kostonhimoa häntä kohtaan, koska mieshän siinä oli mokannut ja nainen vain vapaana ihmisenä lähtenyt suhteeseen mukaan.
Toivon siis ap:n miettivän vastuutaan kokonaisuutena ja palveleeko totuuden kertominen häntä itseään vai miehen vaimoa, jonka henkilökohtaisesta elämäntilanteesta ap:lla ei ole mitään tietoa. Vaimohan voi kärsiä sairaudesta, masennuksesta, kamppailla työkiireiden kanssa ja sitten ap katsoo asiakseen pamautella totuuksia kaiken sen keskelle, Minä ottaisin varovaisesti selvää voiko vaimo hyvin noin muuten ja enemmän kiristäisin miestä kasvamaan aikuiseksi. Sillä nythän vastuu siirtyy nimenomaan ap:lle ja mies pääsee taas helpolla, jossa voi äkkiä ottaa marttyyrin roolin kuinka ap voikin vain olla kamala valehtelija.
Minulla oli "totuuden" kuullessani hyvin hankala elämäntilanne, enkä ehtinyt edes reagoimaan koko uutiseen. Olisin siksi mielelläni käsitellyt sen älyllisellä tasolla hänen kanssaan, mutta osa naisista on todellakin kanoja. Kun ei ole omaa elämää sitä täytyy väkisin keksiä muiden kustannuksella. - naimisissa 23v
Kuules, en halua tietää yhtään mitään, mitä en itse saa selville ja saahan sen. Eivät kaikki avioliitot ole niin yksioikoisia kuin luullaan ja rakkauskin on aika anteeksi antavaa jos toista oikeasti rakastaa, joten pidä mölysi navassa ja ole nostamatta omaa itsetuntoasi kehuskelemalla sillä, että muka vallotit miehen. joka ei sinua sittenkään halunnut kokonaan.
- asianainen
Jos lasteni isällä on homosuhde toiseen mieheen niin haluaisin sen tietää. En haluaisi että mies pitäisi minua pelkkänä hautomokoneena.
- hulluko oot.........
Kaikkein viimeiseksi se paljastus sinun tehtäväsi on, se sinulle mitään kuulu ja sinulla kaikkein vähiten oikeutta satuttaa toista!!!!
- ei kuulu sulle
Ei ole sinun asiasi kertoa, vaan miehen itsensä. Älä puutu toisten ihmisten avioliittoon! Olet jo kertaalleen sekaantunut siihen ryhtymällä suhteeseen mutta anna nyt jo heidän elää suhdettaan rauhassa. On miehen asia arvioida tarvitseeko heidän suhteensa kertomista tai kestääkö se sen, ei sinun asiasi ollenkaan!
Toiset haluavat tietää, toiset eivät halua. Minä en haluaisi tietää, enkä ainakaan toiselta naiselta! - luottamuskysymys
Vaikka suhteesi mieheen on ohi, niin luottamuksen pitää jatkua sen jälkeenkin. Rakkaussuhteessa yleensä luotetaan siihen ettei toinen paljasta kahdenkeskisiä asioita eteenpäin. Siis kun olette aikanaan luottaneet toisiinne, älä petä sitä luottamusta nyt, vaikka tekisikin mieli kostaa ja pilata miehen avioliitto
- ap
Ei ainakaan helpommaksi ole tehnyt päätöstä tämä keskustelu. En usko, että paljastus välttämättä rikkoisi heidän avioliittoaan. Miehen puheiden mukaan vaimo on hyvin vahva ja itsenäinen nainen. Mikäli hän tällaisen käytöksen kykenee hyväksymään niin mikäs siinä, mutta tietoista päätöstä varten hänellä ei tällä hetkellä ole riittävää informaatiota.
Mies tulee varmasti joskus jäämään kiinni sivusuhteistaan ilman minun osallisuuttanikin tai lopulta tekee aloitteen eroon itse. Hän on joskus sanonut toivovansa vielä löytävänsä "elämänsä rakkaustarinan". Ainakin minulle tuli tästä vaikutelma, että on valmis tällöin vaimostaankin luopumaan.- varmasti
Kyllä vaimo tietää mutta ei ole tietävinään, syitä siihen on monia: pistää pään pensaaseen, raha, kulissit jne.... Jo jalkaterän asennosta tuisi vaimon tietää mihensä pettävän.
- hmm...
Mikä se sinun motiivisi sitten olisi kertomiselle?
Väität ettei ole kostosta kyse, eikä miehen vapaaksi saamisesta.
Vaimon "oikeus tietää" ei kuulosta uskottavalta motiivilta, jos kerran olet varma että mies ennen pitkää joka tapauksessa kärähtää. Miksi se käräyttäminen siis olisi juuri sinun tehtäväsi?
Itseäsikö haluat ruoskia, hankkimalla tieten tahtoen näiden kahden ihmisen (ja monen muunkin) vihat niskaasi? Vaimolla varsinkaan ei ole (eikä kyllä miehelläkään) mitään motiivia sinun maineesi suojelemiseen. Lumppuna sinua tulevat pitämään kaikki ne ihmiset, jotka paljastuksesi seurauksena asiasta kuulevat. Onko paljastus sen arvoista? - ap
hmm... kirjoitti:
Mikä se sinun motiivisi sitten olisi kertomiselle?
Väität ettei ole kostosta kyse, eikä miehen vapaaksi saamisesta.
Vaimon "oikeus tietää" ei kuulosta uskottavalta motiivilta, jos kerran olet varma että mies ennen pitkää joka tapauksessa kärähtää. Miksi se käräyttäminen siis olisi juuri sinun tehtäväsi?
Itseäsikö haluat ruoskia, hankkimalla tieten tahtoen näiden kahden ihmisen (ja monen muunkin) vihat niskaasi? Vaimolla varsinkaan ei ole (eikä kyllä miehelläkään) mitään motiivia sinun maineesi suojelemiseen. Lumppuna sinua tulevat pitämään kaikki ne ihmiset, jotka paljastuksesi seurauksena asiasta kuulevat. Onko paljastus sen arvoista?Niinpä, en oikein itsekään tiedä mikä motiivini olisi. Olen kallistunut jo asian sikseen jättämiseen. Ehkä tässä harkinnassa osansa on tuolla itseni ruoskimisellakin, mutta liikutaan sen verran eri ympyröissä (eri kaupungissakin) miehen vaimon kanssa, että minun mahdollisesti hänen ystäviensä/tuttujensa keskuudessa saamalla maineella ei olisi minulle merkitystä. Miehen ja minun yhteiset ystävät sen sijaan tietävät suhteesta ja ainakin osa on sitä mieltä, että asia tulisi saattaa vaimon tietoon.
- hmmm hmmm
Et usko että paljastus välttämättä rikkoisi heidän liittoaan. Tottakai se rikkoo, ainakin tunnetasolla! Sitähän tietysti haluatkin.
Mikäli vaimo hyväksyy niin mikäs siinä. Sinä olisit tosin pettynyt jos vaimo hyväksyy eikä mitään kriisiä heille tulekaan. Mielestäsi vaimon pitäisi tehdä tietoinen päätös. Miksi SINÄ otat asian kannettavaksesi?
Mies tulee varmasti jäämään kiinni suhteistaan tai tekee aloitteen eroon. Eikö se riitä sulle, vaan haluat varmistaa asian? Miksi haluat, että he eroavat?
Jos mietit rehellisesti, huomaat että motiivisi on heidän väliensä rikkominen.
Entä mitä haittaa jos et kerro? He jatkavat liittoaan, ehkä pystyvät parantamaan sitä. Mies syrjähypystään oppineena huomaa vaimonsa arvon, heille koittaa uusi alku, onnellinen loppuelämä. Sinut unohdetaan.
Miksi tarvitsisi ohjailla toisten ihmisten elämää? He ovat itse vastuullisia ja vapaita tarvioimaan tai parantamaan suhdettaan, sinua ei siihen tarvita - Rouva Fortuna
ap kirjoitti:
Niinpä, en oikein itsekään tiedä mikä motiivini olisi. Olen kallistunut jo asian sikseen jättämiseen. Ehkä tässä harkinnassa osansa on tuolla itseni ruoskimisellakin, mutta liikutaan sen verran eri ympyröissä (eri kaupungissakin) miehen vaimon kanssa, että minun mahdollisesti hänen ystäviensä/tuttujensa keskuudessa saamalla maineella ei olisi minulle merkitystä. Miehen ja minun yhteiset ystävät sen sijaan tietävät suhteesta ja ainakin osa on sitä mieltä, että asia tulisi saattaa vaimon tietoon.
Joo...jos ovat olleet jo kauan aviksessa, olet ollut vain pelkkä pano miehelle, joten jätä sikseen.
Tekisit vain itsesi naurettavaksi, kun jälkikäteen menisit tuollaisia asioita paljastelemaan.
Taitaa vain itseäsi kalvaa, että mies aloittaa suhteen jonkun toisen kanssa ja sinä jäit kalliolle.
Rakkaus ja paneminen ovat aivan eri asioita ja kun se tiedetään, että miehillä se paneminen on sellaista terapiaa, jota vaimot ei aina jaksa,niin pitkässä liitossa sen vaimokin ymmärtää, että mies voi sortua välillä vieraisiin.
Ainakaan itse en sekoita mieheni seikkailuja mitenkään liittoomme, onhan minullakin välillä omat seikkailuni ja ne ovat vain seikkailuja arjen vastapainoksi.
Tuoreissa liitoissa on tietenkin eri asia, niissä on vielä sitä alkuaikojen mustasukkaisuutta, mutta rakkaus on tunnetusti pitkämielinen ja pitkässä liitossa sen vasta huomaa,mitä se tarkoittaa. Älä siis jaksa jauhaa enään, vaan hommaa itsekkin elämä.
- Hulda Huoleton
En ole ajatustakaan omistanut mokoman miettimiselle!
Miehelläni oli liittomme alkuvuosina paljon viikon työ- ja kuolutusmatkoja.
Myöhemmin hän oli yli 10 vuotta viikot poissa.
Hänen uskollisuuttaan en ajatellut, enkä epäillyt hetkeäkään.
En kytännyt mutta en myöskään huomannut käytöksessä mitään muutosta tai poikkeavaa.
Miksi siis olisin stressannut itseäni.
Mahdollisia tilapäissuhteita en ole miettinyt ja pitempiaikaisesta kuvittelisin näkyvän joitakin merkkejä.
40:n avioliittovuoden aikana kuvittelen oppineeni tuntemaan mieheni.
Yhden kerran epäilin hieman.
Ukko tuli viikon reisusta kotiin, tavanomaisen räjähtäneen olitilansa asemesta pirteänä ja reippaana.
Onneksi jäi tuohon yhteen ainoaan kertaan. - ÄLÄ OLE TYHMÄ!
Sanoisin sulle vaan "So swhat!"
Niinhän minäkin petän miestäni. ;) - Oudot motiivit
Miksi ihmeessä kertoisit???? Eihän kertominen kuulu sulle, eikä heidän keskinäisen suhteensa "rehellisyys" kuulu sulle. On todella katalaa, itsekästä ja raukkamaista mennä kertomaan suhteestanne jälkeenpäin, kun suhteenne aikana mies kuitenkin uskoi että yhteisen salaisuuden pitämiseen voi luottaa. Et voi perustella silläkään että miehen petollisuuden on loputtava, olithan itse yhtä paljon mukana siinä petoksessa ja toisaalta et sinä voi ennustaa, pettääkö mies myöhemminkin. En näe sulla muuta motiivia kuin kosto ja ilkeys. Kun et itse saanut miestä niin et anna miehen onnistua avioliitossaankaan. Yritä olla reilu ja epäitsekäs, äläkä sekaannu toisten avioliittoon enää enempää kuin jo teit! Jos haluat syyllisyydentunnoissasi piiskata itseäsi niin älä aiheuta toisille kärsimystä kuitenkaan.
- ap
Mies haluaisi edelleen jatkaa suhdetta kanssani, joten en ole tässä mitenkään jäänyt nallina kalliolle. Ollaan vaan niin eri elämäntilanteessa, ettei meistä voisi tulla mitään lopullista paria minun mielestäni (iso ikäero). Mies on kohdellut minua aina hyvin, joten en halua olla hänelle ilkeä tai pettää luottamusta tms. Oikeastaan koko pohdinta sai alkunsa terveysasioista, kondomin käyttämättömyydestä ja siitä, onko oikein altistaa toista mahdollisille tartunnoille tämän tietämättä. Minulta ei mitään ylläreitä ole vaimolle mennyt, mutta en tiedä onko kuvioissa paljon muitakin ihmisiä nyt tai tulevaisuudessa.
Mutta jätän kertomisen miehen omantunnon varaan, eihän se tosiaan minun asiani ole. Kiitos kommenteista ja siitä, että keskustelu on pysynyt suht asialinjalla. - ääliöitä riittää
ap kirjoitti:
Mies haluaisi edelleen jatkaa suhdetta kanssani, joten en ole tässä mitenkään jäänyt nallina kalliolle. Ollaan vaan niin eri elämäntilanteessa, ettei meistä voisi tulla mitään lopullista paria minun mielestäni (iso ikäero). Mies on kohdellut minua aina hyvin, joten en halua olla hänelle ilkeä tai pettää luottamusta tms. Oikeastaan koko pohdinta sai alkunsa terveysasioista, kondomin käyttämättömyydestä ja siitä, onko oikein altistaa toista mahdollisille tartunnoille tämän tietämättä. Minulta ei mitään ylläreitä ole vaimolle mennyt, mutta en tiedä onko kuvioissa paljon muitakin ihmisiä nyt tai tulevaisuudessa.
Mutta jätän kertomisen miehen omantunnon varaan, eihän se tosiaan minun asiani ole. Kiitos kommenteista ja siitä, että keskustelu on pysynyt suht asialinjalla."itselläni oli pari vuotta suhde naimisissa olevaan mieheen. Minulla ei ole ollut tai ole mitään intressejä saada tätä miestä itselleni."
"Mies haluaisi edelleen jatkaa suhdetta kanssani, joten en ole tässä mitenkään jäänyt nallina kalliolle"
Jospa et sekaantuisi kenenkään miehen elämään; kuuntele itseäsi!!!! - pilasit jo itsesi..
ap kirjoitti:
Mutta jätän kertomisen miehen omantunnon varaan, eihän se tosiaan minun asiani ole. Kiitos kommenteista ja siitä, että keskustelu on pysynyt suht asialinjalla.Oikeastaan säälin sinua AP..
Tiedän itse, mitä tuollaisista naisista, kuin sinä, selän takana puhutaan, kun olet sekaantunut ja vieläpä ukkomieheen..
Ystäväsi eivät ole silloin ystäviäsi, kun et ole paikalla ja sinua tuomitaan ja käytöstäsi puidaan ja vieläpä ventovieraillekkin.
Joten tuleva elämäsi ei niin hääppöistä ole, kukapa tosissaan ottaisi naista, jolla ei ole moraali kohdallaan.
Panomiehiä ja muita ukkomiehiä tieten kiinnostat aikasi, mutta kun tulet 40 ikään ja yli, olet jo vanha pieru ja kierrätyskamaa.
Itse en ottaisi kaltaistasi naista rinnalleni, liikaa saa tuollaisista helpoista nakeista, kuin sinä pilkkaa kuulla, varsinkin töissä ja ukot röhöttää ja puhuu sellaisia juttuja, että vajoaisit maan alle, kun kuulisit. Niillähän ei tarvitse olla edes todellisuuspohjaa, kunhan ukot panee omiaan ja nainen on niissä puheissa pelkkä koivet levällään tavaraa jakava lehmä, joka nuolee vielä kalunkin lähtiessään..
Sorry, mutta tuollaista sinustakin puhutaan kakkosena ja maine ei katoa koskaan.
Miehellähän taas maine vain loistavana panomiehenä kasvaa vastaavassa tilanteessa, naiset ovat altavastaajana tässäkin asiassa. :(
Ei pahalla.. - niin sitä pitää
pilasit jo itsesi.. kirjoitti:
Oikeastaan säälin sinua AP..
Tiedän itse, mitä tuollaisista naisista, kuin sinä, selän takana puhutaan, kun olet sekaantunut ja vieläpä ukkomieheen..
Ystäväsi eivät ole silloin ystäviäsi, kun et ole paikalla ja sinua tuomitaan ja käytöstäsi puidaan ja vieläpä ventovieraillekkin.
Joten tuleva elämäsi ei niin hääppöistä ole, kukapa tosissaan ottaisi naista, jolla ei ole moraali kohdallaan.
Panomiehiä ja muita ukkomiehiä tieten kiinnostat aikasi, mutta kun tulet 40 ikään ja yli, olet jo vanha pieru ja kierrätyskamaa.
Itse en ottaisi kaltaistasi naista rinnalleni, liikaa saa tuollaisista helpoista nakeista, kuin sinä pilkkaa kuulla, varsinkin töissä ja ukot röhöttää ja puhuu sellaisia juttuja, että vajoaisit maan alle, kun kuulisit. Niillähän ei tarvitse olla edes todellisuuspohjaa, kunhan ukot panee omiaan ja nainen on niissä puheissa pelkkä koivet levällään tavaraa jakava lehmä, joka nuolee vielä kalunkin lähtiessään..
Sorry, mutta tuollaista sinustakin puhutaan kakkosena ja maine ei katoa koskaan.
Miehellähän taas maine vain loistavana panomiehenä kasvaa vastaavassa tilanteessa, naiset ovat altavastaajana tässäkin asiassa. :(
Ei pahalla..Ja sinä olet iloisesti tietenkin mukana liputtamassa kaksinaismoralismin puolesta? Mistähän tiedät millaisesta naisesta olet todellisuudessa juttuja kuullut, juurihan tunnustit ettei jutuissa tarvitse olla edes todellisuuspohjaa? Lisäksi lisäsit että se maine ei katoa koskaan.
En todellakaan hyväksy alkuperäisenkään toimia, mutta pahemmin se varattu tekee pettäessään itse antamansa lupaukset. Ihmisinä te miehet olette miljoona kertaa kuvottavampia kuvailemasi systeemin takia. Varsin hyvin TIEDÄTTE siis miten se maineen tuhoaminen naiseen vaikuttaa ja loppuelämäkseen, teette sen silti, jopa jatkatte ja parantelette juttuja jotka eivät ole ehkä tosiakaan, lisäksi itse syöksytte sänkyyn sitoumuksista välittämättä jos joku vaan päästää, useimmin olette aktiivisesti itse sinne jopa pyrkimässä ja haukutte jälkikäteen seksikumppaninne ja se on teiltä sitten sankariteko. Suhtautumisenne naisiin, itseenne ja seksiin on niin jakomielitautinen että koko sakki pitäisi ohjata hoitoon välittömästi. Kaiken muun hyvän lisäksi vielä kehtaatte syyttää naisia juoruilusta, hame teillä itsellänne pitäisi olla siis jokaisella.... - :)
pilasit jo itsesi.. kirjoitti:
Oikeastaan säälin sinua AP..
Ei pahalla..Ei nykymaailmassa enää mitään paarioita kenestäkään tehdä, vähintään kolmasosa avioituneista pettää ja varmaan niitä vastinkappaleitakin Suomessa on enemmän kuin sinulla sormia. Kertomasi kuvio saattaa päteä jossain Perä-Hikiällä, mutta eipä noita vähänkään isommissa kunnissa kukaan jaksa hautoa.
- .................
kyllä naisella oli oikeus tietää - JO PARI VUOTTA SITTEN. tuo on todella tekopyhää 2n vuoden jälkeen alkaa välittämään naisen oikeuksista ja tunteista.
- tyd5eyd
Samaa ihmettelin, mistä nyt yhtäkkinen huoli, ei tullut aiemmin mieleen?
- ihme tyyppi
Samaa mietin minäkin. Että miksi nyt sitten kaiken jälkeen mieleesi tulee vaimon oikeus tietää? Jos kerran se asia askarruttaa, niin miten se vasta nyt pulpahti mieleen? Ei tullut jo suhteen aikana?
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Eli mieti ap hurskaat motiivisi vielä kerran. Ole edes itsellesi rehellinen. Kosta jos siltä tuntuu. Mikäs siinä, sinä varmaan löydät riittävän syyn. Mutta tee se sitten kostona äläkä kääri sitä tekopyhään pakettiin. Osa meistä oikeasti on sitä mieltä, että toisten avioliittoihin ei mennä väliin, emmekä siksi ajaudu elämässämme toisiksi naisiksi. Ei se ajatus pulpahda mieleen vasta kun kaikki on ohi. Sori vaan, mutta kuulostat aika ikävältä tyypiltä.- tuumailua
Niin, tuskinpa nainen saa mitään oikeaa tunteisiin liittyvää ukkomiehestä ja se tieten alkaa harmittamaan aikaa myöten.
Mitään ei voi suunnitella, tulevaisuutta ajatella ja kukapa sitä pelkkänä "kalukukkarona" haluaa ikäänsä olla.
Voi kuvitella, kuin sekin kismittää, kun hänen kanssaan pitää värkätä kortsujen kanssa, kun tietää, että mies sitten oman vaimonsa kanssa häärää paljaaltaan, onhan se seksi tunnetusti paljon parempaa, kun ei tartte tautia pelätä ja kumeja käyttää.
Miehelle retkuilusta huolimatta nostan hattua siinä asiassa, että vaatii sivusuhteissaan kuitenkin käyttämään kortonkeja, ettei vaimoon tule mitään tautia näistä.
Kyllähän tässäkin tapauksessa on niin, että mies rillutteluiän ohitettua palasi kiltisti sen oman kullan kainaloon ja koko episodia ei edes käytäisi, jos Suomessakin olisi bordellit laillisia. - pukkaako nyt tautia?
tuumailua kirjoitti:
Niin, tuskinpa nainen saa mitään oikeaa tunteisiin liittyvää ukkomiehestä ja se tieten alkaa harmittamaan aikaa myöten.
Mitään ei voi suunnitella, tulevaisuutta ajatella ja kukapa sitä pelkkänä "kalukukkarona" haluaa ikäänsä olla.
Voi kuvitella, kuin sekin kismittää, kun hänen kanssaan pitää värkätä kortsujen kanssa, kun tietää, että mies sitten oman vaimonsa kanssa häärää paljaaltaan, onhan se seksi tunnetusti paljon parempaa, kun ei tartte tautia pelätä ja kumeja käyttää.
Miehelle retkuilusta huolimatta nostan hattua siinä asiassa, että vaatii sivusuhteissaan kuitenkin käyttämään kortonkeja, ettei vaimoon tule mitään tautia näistä.
Kyllähän tässäkin tapauksessa on niin, että mies rillutteluiän ohitettua palasi kiltisti sen oman kullan kainaloon ja koko episodia ei edes käytäisi, jos Suomessakin olisi bordellit laillisia.Ai sorry, luinkin väärin aikaisemmin tuosta kortsuhommasta...joten en nostakkaan hattua, kummallekkaan. ;))
- 1+9
tuumailua kirjoitti:
Kyllähän tässäkin tapauksessa on niin, että mies rillutteluiän ohitettua palasi kiltisti sen oman kullan kainaloon ja koko episodia ei edes käytäisi, jos Suomessakin olisi bordellit laillisia.Kortsun kanssa värkkääminen kismittää lähinnä miehiä, ei niinkään naisia. Itse haluaisin käyttää kortsua aviosuhteessakin, koska homma on niin paljon siistimpää sen kanssa.
- sexipommitar
1+9 kirjoitti:
Kortsun kanssa värkkääminen kismittää lähinnä miehiä, ei niinkään naisia. Itse haluaisin käyttää kortsua aviosuhteessakin, koska homma on niin paljon siistimpää sen kanssa.
Niin minäkin siisteyden vuoksi tahtoisin omalta puolestani käyttää kortsua, mutta miehelläni on kumiallergia, ja minä taasen inhoan kumin katkun hajua rasiassani.
Onhan niitä kaikenlaisia tuoksukumejakin olemassa, mut ei nyt oo tarvittu kumeja.
- vanha nainen
No joo, jos mies haluaa jatkaa naisen kanssa edelleen niin mistäpä meistä kukaan tietää mikä tai mitkä ovat miehen motiivit. Vanhempi mies, vaimo ei anna kotona, rakkauden mies sekoittaa seksiin..
Sanoisin, että lopeta suhde tähän mieheen heti. Ajattele vain ja ainoastaan omaa parastasi. Jos olet nuori, etsi sellainen mies jonka kanssa voi vielä saada perheen, jos se on mitä haluat. Kun mies on sinusta vapaa, hän palaa liittoonsa. Älä vastaa puheluihin jne. Katkaise kaikki suhteet häneen. Epäilen, että kyseessä on tapapettäjä, etkä varmasti ole ensimmäinen.
Motiivisikin selvisivät. Jatkaisit hänen kanssaan, jos vain vaimo tietäisi ja ratkaisisi omalta osaltaan vaikeutesi päättää ollako vaiko ei. Näkisit palaako mies vaimon luo tai tuleeko oikeasti ero. Mielestäni sinun tulee nyt poistua heidän liitostaan ja elämästään. Mieti, todella mieti, että jos mies pettää vaimoaan sinun kanssasi ja ehkä muidenkin, et KOSKAAN voisi luottaa mieheen vaikka saisitkin hänet itsellesi!
En voi kuin sanoa, että paska mies. Munaton mies, selkärangaton mies. Sinä taas, no hän käyttää hyväksi nuoruuttasi kenties, mutta turha uneksia onnellisesta tulevaisuudesta tuon miehen kanssa. Päästä itsesi vapaaksi ja päästä hänet vapaaksi elämään tuota selkärangatonta elämäänsä ilman, että sinua käytetään siinä hyväksi..
Vaimolla on oikeus tietää, mutta kertojan motiivina voi olla kostonhimo. Kenties kuitenkin alitajunnassasi elättelet toiveita teistä, ehkä haluat kostaa ja rikkoa liiton, ehkä ajattelet että itse haluaisit tietää vastaavassa tilanteessa. No, kertoa voi mutta varaudu tekemään se vasta, kun olet itse selvillä vesillä sen suhteen ettet halua enää kyseisestä miehestä mitään. Lisäksi todella kannattaa toimittaa vaimolle todisteet mitä on tapahtunut, koska valitettavaa on, mies palaa vaimon luokse ja kertoo kuinka paha ihminen sinä olet kun sellaisia valheita esität.. - hyvä avioliitto
En haluaisi kuulla ainakaan toisen naisen kertomana, mutta en mieheltäkään. Haluan liittoni kestävän ja jatkuvan mahdollisista vaikeuksista huolimatta ja jatko olisi vaikeaa, jos tuollainen asia olisi tullut esille. Uskon että vaikeuksista mennään ohi ja aikanaan vaikeammat vaiheet saadaan sovitelluksi. Jos mies on taipuvainen syrjähyppyihin, tiedän olevani hänelle paras ja ykkönen niin kauan kun hän ei halua vaihtaa, ja jätän mahdolliset toiset naiset omaan arvottomuuteensa. Tätä kuviota en halua sekottaa turhilla selvittelyillä ja paljastuksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve472974Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1062163Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611832Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?221715