Jos joku kertoisi minulle miksi tanssitaito on niin suuressa roolissa kumppania etsiessä. Ymmärrän taidon olevan hyvä olemassa juhlissa ja juhliessa mutta kun niitä ei ole koko ajan elämän loppuun asti ilman taukoja. Ilman tanssitaitoa kumminkin voisi olla hyvä vanhempi, kodinrakentaja, kodinkunnostaja,mökkeilykaveri, harrastuksiinkuljettaja, PUOLISO, matkakumppani, seuraihminen, ruuanlaittaja, kodinhengetär, kodinhenki jne........... ja voisiko osata näyttää hellyyttä ja tunteensa. En itse tietenkään osaa tanssia, koska tällaisia kyselen.
tanssitaito seuranhakuviesteissä
5
299
Vastaukset
- PanomieSeollapittää
Oikeessa olet . Tanssitaitoinen nainen ei löydä miestä, jonkakaa kaikki
tanssit sujuisi. Niin hyvää ei löytynyt !
Poistin seurahakupalstalta maininnan et tanssin ,niin jopas alkoi miehiä
virrata palstalleni.
Nyt sitten otetaan mies, joka osaa vain niin maan perusteellisen hyvin
tanssia lakanavalssia kanssani ! D.
- Koolla on väliä ja miehen mitalla sekä iällä :) - Sehän on selvä
Naiset haluaa käydä muidenkin miesten tanssitettavana ja jos mies ei tanssi, niin nainenkin joutuu nyhjäämään kotona.
- pfjkfgygnfkd
Minä kyllä luulen, että suurin osa tansseissa säännöllisesti käyvistä ovat tanssipaikoilla vain harrastamassa, ei varsinaisesti kumppania etsimässä. Toki sopivan kumppanin löytyminen tanssilattialta on bonusta, mutta useimmiten epätodennäköistä. Siis näille aktiiviharrastajille. Asiaan liittyy myös se, että halutaan tanssittaa ja tanssia niiden vakio tanssitettavien / tanssittajien kanssa ja tuon läheisempi suhde rikkoisi. Uskokaa tai älkää skeptikot, mutta näin se vaan on!
En voi tietenkään yleistää, mutta näin koin itse aikoinaan ollessani tanssien suurkuluttaja ja uskoin tuolloin monen kaltaiseni ajatelleen samoin. En usko aikojen tuosta juuri muuttuneen.
Kyllä voi olla hyvä noissa mainituissa asioissa vaikka ei tanssia osaisikaan! Eiväthän kaikki omaa edes rytmitajua, eivät kuulemma edes kaikki muusikot!
Kuulonko minä sitten johonkin "eliittijoukkoon", kun osaan tanssia sujuvasti kaikkia lavoilla yleisimmin tanssittavia tansseja ja lisäksi omaan kaikki nuo aloittajan mainitsemat piirteet ja monia muita vielä lisäksi!
En kyllä koe olevani mitenkään muita parempi, minulle kävi vain tuuri. Satuin nimittäin löytämään sen elämäni naisen juurikin tanssipaikalta! - Yksflikka1111
Tanssi on mukava harrastus ja varsinkin moni nainen nauttii valtavasti tanssimisesta tanssimisen itsensä vuoksi. Monelle tanssi ei siis ole niinkään juhlimista, vaan tervehenkinen harrastus, eli tansseissa ei esim. käytetä alkoholia. Positiivista on myös suosikkibändien livekeikat ja sosiaalinen kontakti muihin ihmisiin, selvin päin.
Jos puoliso ei tanssi lainkaan tai hyvin vastahakoisesti, toinen osapuoli kokee olevansa pakotettu olemaan tanssimatta, koska puoliso ei välttämättä ymmärrä ja on mustasukkainen, jos nainen lähtee tanssimaan vieraiden kanssa. Mustasukkaisuusdraamat tuskin kuuluvat kenenkään toivelistalle..?
Siinä ne syyt miksi monet kovin toivovat tanssitaitoa. Heistä olisi mukava lähteä yhdessä tanssimaan, siis yksikertaisesti siinä on kyse yhteisestä harrastuksesta ja ajanviettotavoista. Kyllähän monella muullakin on toiveita liittyen toivottuihin yhteisiin harrastuksiin ja ajanviettotapoihin, esim. "urheilullinen", "lenkkeilevä", "mökillä viihtyvä" "matkustelusta pitävä" tms. "tanssitaitoinen" menee siis tähän samaan kastiin noiden muiden kanssa. - Tanssiva mies
Sellainen ihminen, joka on tottunut käymään tansseissa ja osaa tanssia hyvin, haluaa jatkaa tanssimista pariuduttuaankin, koska nauttii itse tanssimisesta. Vaikeata olisi perustella tanssimattomalle kumppanille miksi pitäisi päästä tanssimaan. Ja jos ei tanssimaan pääsisi, niin se olisi itselle kärsimys. Mieluummin tanssia harrastava siis ottaa sellaisen kumppanin, joka myös tanssii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve523012Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932816On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622678Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.722629Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä962593Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1082189Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1431900Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk631875Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?231757