Kysymys saattaa kuulostaa kummalta, kun näitä muita tekstejä täällä lukee. Usein taitaa olla vähän toisin päin...
Olemme aviopari, joka on ollut naimisissa parikymmentä vuotta. Muutama lapsi siunaantunut tuossa matkan varrella myös.
Meillä on mennyt ulkopuolisen silmin varmasti oikein hyvin. Olemme sellainen omakotitalo-farmari-koira perhe, traditionaalista varmaankin.
Mutta - miehellä oli suhde muutamia vuosia työkaveriinsa. Se on ohi nyt ja siitä olen varma. Nainen lähti toiseen työpaikkaan, he eivät toisiaan enää siis näe kuten ennen ja mies ei myöskään vaikuta siltä, että suhde jatkuisi. Sen huomaisin nyt kyllä ja huomaan muutenkin miehen käytöksen muuttuneen positiiviseen suuntaan siinä suhteessa, että hän on kiinnostunut jälleen perheen asioista ja jaksaa keskittyä lastenkin asioihin ja minuunkin ihan aidosti.
Olemme lähentyneet todella paljon tuon suhde-episodin jälkeen. Koskaan emme eläneet täysin seksitöntä elämää. Vähintään kerran viikossa tahdilla on ollut aina. Ihmettelen vain sitä, että vaikka kuinka minun tekisi mieli, ei mies ole kiinnostunut seksistä läheskään niin usein kuin minä, eli edelleen jatketaan sitä kerran pari viikossa tahtia (kyse ei pitäisi olla edes siitä, että olisin jotenkin lihava tms. sillä urheilen ja muodot ovat kyllä ihan ok, sen hän on sanonut ja pidän muutenkin itsestäni huolta (meikkaan, laitan hiukset, pukeudun kivasti, pukeudun seksikkäisiin alusasuihin (ihan omaksikin iloksi).
Mitä ihmettä teen? Olen miettinyt, että olenko liian provosoiva, jos ilmoitan hänelle haluavani seksiä, vihjailen siitä tai yritän jotain pientä vokotella. Hän vain usein naurahtaa ja jatkaa omia tekemisiä tai sitten väsyttää. Pitäisikö vain odottaa kiltisti, kun hän haluaa? Itselleni kelpaisi joka päivä. Hän on myös vuosien varrella ruvennut jotenkin konservatiivisemmaksi. Ei mitään kummallisempia juttuja, perusseksiä samassa asennossa.
Voiko tuo suhde olla ollut sellainen, joka jättää sellaiset jäljet mieleen, että minun kanssani ei seksi enää ole kuin suoritus (vaikka hän sen kieltääkin, että näin olisi) vai mikä ihme oikein on vialla. Enkö riitä hänelle toisen jälkeen?
En enää keksi, mitä tekisin. En halua lähteä todellakaan häntä pettämään, sillä en halua katsoa pettäjänä itseäni peiliin. Se ei ole minun juttuni. Haluaisin vain, että hän haluaisi minua. Onkohan se ihan mahdotonta?
Muut miehet kyllä vokottelevat ja ovat tehneet ehdotuksia, mutta se ei todella tunnu miltään, sillä taidan olla vähän tyhmä ja vanhanaikainen, kun rakastan edelleen tätä omaa miestäni, kaikesta huolimatta.
Onko mitään miehisiä vinkkejä, millä herättää miehen mielenkiintoa, vai onko koko juttu tuhoon tuomittu. Pitääkö minun nelikymppisenä haudata haluni ja ottaa se, mitä mies tarjoaa?
Olisi kiva jos saisi jotain vihiä siitä, mitä ihmettä miehen päässä liikkuu. Miehen mielestä meillä menee ihan ok, mutta jotenkin tuntuu, että jos ei seksi kiinnosta kuin näin harvoin, niin ei kai kaikki ihan hyvin ole.
Vinkki - mitä mies haluaa????
9
307
Vastaukset
- Cloetta...
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä reilut 30 vuotta ja intohimoa on riittänyt. ITse olen tehnyt aloitteen ehkä kymmenisen kertaa koko yhdessäolo aikanamme, muutoin on mies aina aloitteentekijänä ja tavallaan myös se, joka saa minut haluamaan. Meille tämä sopii>; mies tykkää haasteista ja en ole koskaan itsestään selvyys (en muissakaan asioissa). Mies on reippaasti yli 50-vuotias ja kun hän sitten saa hormoonini hyrräämään, hän on valmis kuin partiopoika, jota jaksan aina ihmetellä.
Mutta, miehet ovat erilaisia eikä varmasti mitään taikakeinoa ole. Joitakin miehiä minu laiseni pasiivisempi osapuoli voisi ärsyttää.- ...l...
Passiivisten naisten kanssa on ihan ulalla, mitä he haluavat... jos vonkaa niin onko seksi sitten yksipuolista... jne. Passiivinen nainen saa olon tuntumaan kiusalliselta.
- luotettavuustärkeint
Minä kerron mitä ainakin itse: haluaisin pehmeän ja mukavan naisen, joo pystyn elättämään.
Mutta luotettavuus on TÄRKEIN.
Sanaakaan ei saa valehdella sitten, omasta historiastakaan. - Pahalta näyttää
Ei mieskään syytä tiedä, mutta tilanne ei todennäköisesti parane millään keinolla.
- sinuavasten---
Kokeile:ilman muuta suihkun raikkaana, istut tai nojaat ruokapöydän päähän, vedät miehesi lähelle nostat hameen (ei saa olla pikkuhousuja) ja istut sitten ruokapöydälle menet selällesi ja nostat jalkaterät miehesi olkapäille, olet kuin tarjottimella. Saisiko moinen villeys ja maisemat mieheesi eloa;)
Kun miehesi laittaa jotakin laita kädet hänen paidan sisään nosta niitä pitkin selkää ja tai kylkiä, sellainen tuntuu ihanalta. Ehkä miehesi kaipaa kosketusta vaikka ei myönnäkkään. ja koskettelu laukaisee miehessäkin koskettelua sinun suuntaan:) - kinkkinen kysymys
Kyllä miehellä riittää hormoneja useammalle naiselle, jos haluja on. Lukuisia esimerkkejä näistä maista joissa on monta vaimoa... Ole onnellinen että se suhde on loppu ja koita kalastaa mies takaisin. Jos näyttää että jatkuu tuollaisena suorittamisena, hän ei ole sinun arvoinen. Eroa ja etsi kunnollinen ja rehellinen mies. Lähtökohtaisesti en hyväksy pettämistä ollenkaan, yleensä ehdottaisin eroamaan heti. Tässä tapauksessa se käsittääkseni on historiaa, eli ei sinun työstettävänä että saisi miehen lopettamaan toisen suhteen.
Eli ongelma taitaa olla miehen päässä jos tilanne ei muutu vaikka suoraan halusi osoitat.. - eronnut..
Ukkos on päässy vieraan makuun, sinä et häntä enään seksuaalisesti kiinnosta, hän tietää jo mikälainen sinä olet ja on kyllästynyt ja myös hän voi kaivata sitä rakastajatartaan.
Hänellä voi myös olla uus salarakas jo mielessä.
Lähtölaskenta on teidän liitossa alkanut. - aviossa mies
Hanki joku rakastaja. Mikä sinua estää kun äijäsikin on sinua pettänyt.
- 20
-> mitä ihmettä?
Rivien välistä hohkaa kylmyys, et rakasta miestäsi aidosti, eikä miehesikään sinua.
Elätte tavallaan "kulissiliitossa", toivottavasti se riittää lasten takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194939Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563950Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603523Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1382408Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572299Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084