mietinkö liikaa..?

minenvaantiiä

Miehelläni on siis eräs naiskaveri, joka soittelee ja viestittelee miehelleni ja mieheni hänelle. He ovat vain siis kavereita tai näin ainakin mieheni on sanonut, mutta hän on sanonut myös sen, että tämä nainen on ollut ihastunu ja rakastunutkin mieheeni. Tämä tapahtui pari vuotta ennen kuin tapasin mieheni. Nyt tämä nainen on parisuhteessa, mutta heillä ei kuulema mene kovin hyvin ja tämä nainen tilittää miehelleni kaikkea siitä suhteesta, ihan seksielämää myöten. Olen siis miettinyt aika paljon, että onko tämä nainen "päässyt yli" miehestäni vai yrittääkö hän jollain tavoin miestäni ihastumaan häneen ja vaihtamaan minut siihen naiseen? Kun yritän kysyä mieheltäni jotain tästä naisesta ja varsinkin heidän yhteisistä puheluistaan ja viesteistä niin mieheni vaan tuhahtaa ettei ne minulle kuulu. Joitakin asioita mieheni on kyllä kertonut mutta nekin asiat vain sillon jos hän itse sen kertoo enkä ole kysynyt mitään. En ole oikein varma miten tähän asiaan suhtautuisin, koska heillä on kuitenkin ollut joskus yhteistä historiaa takana.

12

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmisluontoonjulma

Kyllähän siinä haiskahtaa pahasti kieroilulta. Jos on toista kohtaan ollut joskus sellaisia tunteita niin väkisinkin niitä tulee olemaan, ei ne minnekään häviä nappia painamalla että klik, nyt olemme vain kaverit. Nainen selvästi pitää miestäsi "kiellettynä hedelmänä" kuten miehesikin tuntee tätä naista kohtaan, molemmat salaa nauttii heidän pikku salaisuudestaan, salaisesta leikittelystä, mielenkiinnosta jota tuntevat puolin ja toisin. En ikinä itse suostuisi hyväksymään tuollaisia ystävyyssuhteita, menettäisin mielenrauhan ja järjen. Ihan selvästi silmiesi edessä pelataan kuitenkin rumaa peliä. Oletko nähnyt naista, oletteko viettäneet aikaa siten että olet tutustunut siihen naiseen... jos miehesi salailee asioita, homma on selvä. Menkää vaikka pariskuntina yhdessä jonnekin tutustumaan jos ette jo ole ystäväpariskunnat. Tietääkö naisen miesystävä että hänellä on tällainen "kaveri"mies. Jos annat olla ja jäät tuohon hissukseen, tulet kokemaan paljon murhetta ja epäilyjä.

• minenvaantiiä

Mieheni ja tämä nainen ovat tunteneet toisensa n.7v ja itse olen seurustellut mieheni kanssa vasta n.vuoden ja mieheni sanoi että tämä nainen on hänelle vain tosi hyvä kaveri, jonka kanssa hän haluaa jutella silloin tällöin. He suutelivat tuolloin 7v sitten mutta mieheni puolelta ei tullut mitään tunteita mukaan joten he päättivät olla vain kavereita. Eli mielestäni miehelläni ei ole mitään muuta kuin kaverillisia tunteita tuota naista kohtaan, mutta silti vähän ihmettelen tuota salamyhkäisyyttä.
        En ole nähnyt tätä naista kuin vaan netin kautta, joten tiedän minkänäköinen hän on. Emme ole ystäväpariskuntia. En ole varma tietääkö naisen miesystävä miehestäni, mutta luulen että tämä nainen on sanonut hänellä olevan mieskavereitakin. Tosin voihan se olla että tämä nainen soittelee miehelleni aina silloin kun hän on yksin kotona ettei hänen miehensä tiedä asiasta, mutta ihan varmana ei ole kertonut mieheni ja hänen yhteisestä historiasta. En haluaisi olla mikään nalkuttava akka, joka on liian mustasukkainen kun miehelläni on naiskaveri, koska mieheni inhoaa sitä että joku puuttuisi liikaa hänen elämäänsä.

• Pekka
        minenvaantiiä kirjoitti:

Mieheni ja tämä nainen ovat tunteneet toisensa n.7v ja itse olen seurustellut mieheni kanssa vasta n.vuoden ja mieheni sanoi että tämä nainen on hänelle vain tosi hyvä kaveri, jonka kanssa hän haluaa jutella silloin tällöin. He suutelivat tuolloin 7v sitten mutta mieheni puolelta ei tullut mitään tunteita mukaan joten he päättivät olla vain kavereita. Eli mielestäni miehelläni ei ole mitään muuta kuin kaverillisia tunteita tuota naista kohtaan, mutta silti vähän ihmettelen tuota salamyhkäisyyttä.
        En ole nähnyt tätä naista kuin vaan netin kautta, joten tiedän minkänäköinen hän on. Emme ole ystäväpariskuntia. En ole varma tietääkö naisen miesystävä miehestäni, mutta luulen että tämä nainen on sanonut hänellä olevan mieskavereitakin. Tosin voihan se olla että tämä nainen soittelee miehelleni aina silloin kun hän on yksin kotona ettei hänen miehensä tiedä asiasta, mutta ihan varmana ei ole kertonut mieheni ja hänen yhteisestä historiasta. En haluaisi olla mikään nalkuttava akka, joka on liian mustasukkainen kun miehelläni on naiskaveri, koska mieheni inhoaa sitä että joku puuttuisi liikaa hänen elämäänsä.

Onko miehesi vesimies?

• pinkkiä popparia

Mulla on miespuolinen ystävä jonka kanssa käydään kahvilla puolin toisin, chattaillaan fb, jutellaan puhelimessa jne. Kun toisella menee huonosti, niin toinen kuuntelee ja yrittää vähän lohduttaa.
      Mieheni ei puutu tähän, enkä sitä haluakaan. Me käydään bilettämässä, joskus kahdestaan, joskus kolmestaan ja joskus isommallakin porukalla. No problem. Miehenikin ihan tykkää tästä kaverista.

Moni kumppani voisi luulla että meillä on jotain seksuaalista, mutta ei se sitä ole.

• edcrfvyhn

Jokainen tyylillään. Siis kaikkeahan voi tehdä minkä toinen vain hyväksyy.

Meillä moinen touhu loppuisi alta aikayksikön tavalla tai toisella. (vanhoillisia?)

• arvausta

>Edelliselle (pinkkiä -popparia) Jos ja kun lähdetään bilettämään kuten sinä
        vieraan miehen kanssa ja on lämpöiset välit ? En jaksa uskoa tuossa tapauksessa
        ettei se mene pitemmälle (seksiin ) saakka. Kyllähän sinä itsekin tajuat tilanteen,että
        ihminen on halujensa orja ja tuollaisessa tapauksessa miehesi odottaa kotona
        bilettämässä ollutta KÄYTETTYÄ naista kotiin... Älä viitsi aika ihminen tuollaista
        pehmeätä täällä puhu ,ettet mene pitemmälle...

• ,.,.,.,

Jokaisella on varmaan omat mielipiteensä asiaan. Itse olen hiukan samankaltaisessa tilanteessa.. Vaikeaa sitä on ns. "kestää", varsinkin mustasukkaisuuteen taipuvaisena ihmisenä. Jos olisin aloittaja, menisin varmaan suoraan tuolta naiselta kysymään, että mitä meinaat. Ei tietystikään suoraan tunnusta mitään, mutta voi säikähtää vähän. Kannattaa selvittää asiaa ennemmin kuin itsekseen pyöritellä mielessä.. Ja vaikka miehenkin kanssa istua alas ja jutella kunnolla. Ei tuollaista tarvi katsella. Se on sitten huonompi juttu jos mies ei näe toimimistavoissaan mitää korjattavaa (voi olla ettei olekkaan.. mutta kuulostaa siltä että taitaa olla...)

Omasta mielestäni ihmisluonne on petollinen tai ainakin itsekäs, toki toisinkin olen todennut. Mutta niin, pessimisti kun olen niin tältä tuntuu ainakin nyt.

Oma on mielipiteeni siis tämä. Omassa tapauksessani (joka hiukan erilainen mutta samantyylisiä piirteitä omaava) en ole vielä tämän naikkosen kanssa puhunut, mutta tarkoituksena on joku kerta.. Tosin miehen kanssa asiasta jo puhuttukin.

• minenvaantiiä

Tekisi kyllä mieli mennä kysymään siltä naiselta mitä hän oikein meinaa, mutta hän asuu parinsadan kilsan päässä, joten en ihan viiti lähteä sen takia matkustamaan. Suhteemme alussa mieheni kyllä jutteli ihan avoimesti puhelimessa tämän naisen kanssa, jolla hän halusi näyttää sen että tuo nainen on vain kaveri, mutta sen jälkeen en ole koskaan kuullut mieheni puhuvan samaan aikaan tuolle naiselle kun minäkin olen kotona. Jotenki jännästi ne kerrat ovat aina olleet silloin kun olen ollut jossain muualla ja välillä nainen on soittanut mutta mieheni ei ole vastannut mut kuiteskin laittaa sit viestiä heti kun soitto loppuu. Tässä tuli samalla mieleen, että meidän suhteemme alkupuolella tämä nainen oli levitellyt minusta hieman muunneltuja juttuja kaverillensa jotka eräs minun kaveri kuuli ja niissä jutuissa mieheni oli mukamas kertonut minun olevan pelkkä pano yms ja suutuin tästä miehelleni että mitä hittoa tämä oikein on mutta mieheni sanoi ettei hän ole sanonut mitään tuollaista että nyt on joku muuttanut tuota asiaa aika paljon. Tämä joku taisi olla se nainen ja olisi varmaan ollut hyvillään jos minulle ja miehelleni olisi tullut ero.

• hds
        minenvaantiiä kirjoitti:

Tekisi kyllä mieli mennä kysymään siltä naiselta mitä hän oikein meinaa, mutta hän asuu parinsadan kilsan päässä, joten en ihan viiti lähteä sen takia matkustamaan. Suhteemme alussa mieheni kyllä jutteli ihan avoimesti puhelimessa tämän naisen kanssa, jolla hän halusi näyttää sen että tuo nainen on vain kaveri, mutta sen jälkeen en ole koskaan kuullut mieheni puhuvan samaan aikaan tuolle naiselle kun minäkin olen kotona. Jotenki jännästi ne kerrat ovat aina olleet silloin kun olen ollut jossain muualla ja välillä nainen on soittanut mutta mieheni ei ole vastannut mut kuiteskin laittaa sit viestiä heti kun soitto loppuu. Tässä tuli samalla mieleen, että meidän suhteemme alkupuolella tämä nainen oli levitellyt minusta hieman muunneltuja juttuja kaverillensa jotka eräs minun kaveri kuuli ja niissä jutuissa mieheni oli mukamas kertonut minun olevan pelkkä pano yms ja suutuin tästä miehelleni että mitä hittoa tämä oikein on mutta mieheni sanoi ettei hän ole sanonut mitään tuollaista että nyt on joku muuttanut tuota asiaa aika paljon. Tämä joku taisi olla se nainen ja olisi varmaan ollut hyvillään jos minulle ja miehelleni olisi tullut ero.

Aika hurjalta kuulostaa.

Ei muuta kun ukko vaihtoon.

Jos on noin suuria salaisuuksia naisen kanssa, joka on susta puhunut paskaa niin mies ei ole sun arvoinen.

Oikeesti. Järki käteen.

Ehkä sun mies odottaa että se nainen eroaa omasta miehestään ja jättää sitten sut. Älä rääkkää itseäsi enempää.

• 123neli

Helppo muistisääntö:

se mitä ei voi toiselle kertoa on se mikä suhteen rikkoo.

• nskad

No, enpä kyllä voisi kuvitellakaan että etten tuollaisessa tilanteessa avoimesti kertoisi puolisolleni mitä toisten kanssa viestittelee jne. Sinunhan kanssa hän on elämää luomassa ja sinun tunteita hänen tulisi kunnioittaa. Ei kukaan entinen "hoito", ihastus, jopa ystävä, mene sen ihmisen edelle jonka kanssa halutaan yhteinen elämä luoda. En tarkoita luopumista ystävistä ja yhteydenpidosta muihin vaan yksinkertaisesti, etäisyyden ottoa silloin kun se omaa puolisoa niin selvästi (ja ihan syyllä) loukkaa.

Siispä veikkaisinkin, että sinä tuskin nyt olet tuossa arvojärjestyksessä se nro 1.

• Juliabilettäjä18v

Siis.. sinun pitäisi pystyä luottaa aviomieheesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      80
      5489
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      101
      4481
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      134
      4061
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2826
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      196
      2809
    6. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      32
      2656
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      83
      2524
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      87
      2271
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      182
      2083
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1666
    Aihe