Mistä JOULUKUUSI !!

omg"¤tonttu

Onko tietoo mist saisi ostettua tod kiire. Joulu on jo dörrellä ;) Toi oli sit hymiö joka iskee aissia.

18

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kwat2cå´02§54

      Suksi kuuseen s.............

    • naatiskelee

      Kaupungin metsästä? sieltä minä olen käynyt hakeen joka vuosi. kyllähän veronmaksajille vastiketta pitää saada!!

    • syttyvärkki

      Ei oikeest sytytä :(((

    • omg"¤tonttu

      Oletko tollo, metsästä tietty !

    • omg"¤tonttu

      nyt sytyttää !!

    • omg"¤pukki

      aina vaan top 1 !!!

    • sokoja

      SOKOJALTA siellä mycket jul gran

    • Ottomania

      Sanoisin, että Trullevistapäin löytyy parhaimmannäköiset kuuset. Palatessasi voisit joulumielen kannustamana tiputtaa autosi ikkunasta vaikkapa 50:n euron setelin autosi ikkunasta tienposkeen. Voisko pullonkerääjän joulunalus alkaa paremmin?

    • trullögrund

      joo rullevissa on hyviä kuusia

    • nurmela

      kalevi, radiosta tuttu ääni, myy kuusia minimanin pihalla.

    • poroporvarikannus

      onko kalevista tullut yrittäjä

    • TOSIrealisti Kokkola

      Nyt tulit oikeaan paikkaan kyselemään. Nimittäin Tosirealistin istuttama kuusimetsä alkaa jo olla "myyntikunnossa", joten täältä Kalliolahdentieltä (Halkokari/Tosirealistin valtakunta) saa tulla ostamaan vapaavalintaisia kuusipuita 20€/kpl, Tosirealistin "valvovan silmän" alla. Naisasiakkaille kaupanpäälle pullakahvit pikku lisukkeineen... Tervetuloa!

    • Lupa tietysti

      Tontilta puiden kaatamiseen pitää olla lupa kaupungilta, kait olet sellaisen hankkinut?

      • TOSIrealisti Kokkola

        Miksi Tosirealisti tarvitsisi kaatolupaa, kun vierestä katselee?


    • oikea joulu

      Milloin Tosirealistin joulu alkaa?

    • svenskspråkig

      myykö tosir. kuusia myös tänä vuonna?myytkö vain suomenkielisille?

      • RealistinNaapuri

        Tosirealisti myy kuusenkaatolupa lippuja, joilla saa käydä kaatamassa kuusen kaupungin metsästä.
        Tosirealisti keksi, että miksi nähdä itse vaivaa kuusen kaatamisesta ja kuljettamisesta, kun voi myydä kuusenkaatolupa lappusia.
        Menevät paremmin kaupaksikin, kun ei pyydä, kuin 25 euroa/kpl.
        Kuulemma Tosirealisti olisi myynyt jo 100 kpl lappusia.


    • joulupukkitumppi

      onko tosirealistilla metsää trullevissa onko sieltä varastettu kuusia? Tarttisin joulukuusen tänä vuonna

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      126
      1309
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe