kuka täällä on NARSISTI!
(Myös vasikointi sallittua)
Päät vadille!
20
112
Vastaukset
- 12346789
Vakkarinimimerkit voisivat lopettaa tällaisen provoamisen jollain muulla nimimerkillä.
Tällainen on hyvin LAPSELLISTA.mikä vasikka sä ny sit oot Henna... prkl?
sun piti pitää sun suoraselkäinen uhriutuneen narsistin rooli, mut se alkaa jo rakoileen ... ryhdistäydy!- hahaa,
väärässä oot!
- Terveiden narsistien
..tukiyhdistys ry TNT tiedottaa: Jos täytät seuraavat piirteet, tervetuloa sydämellisesti Terveiden Narsistien pariin:
-Narsismia voidaan pitää ihmisen tärkeimpänä positiivisena ominaisuutena.
-Terveen narsistisella henkilöllä on hyvä itsetunto, ja hän voi hyvin.
-Narsistinen henkilö kykenee olemaan rikastuttavassa vuorovaikutuksessa toisten ihmisten kanssa ja löytää elämästään monia mielihyvää tuottavia asioita.
-Narsisti tuntee vahvuutensa ja heikkoutensa, eikä hänellä ole tarvetta korostaa itseään tai kykyjään eikä nujertaa toisia.
-Terveen narsistista itsensä toteuttamista voidaan pitää elämänhaluisen elämän edellytyksenä. Terveellä narsistilla on rikas tunne-elämä ja sen myötä kyky kokea voimakkaita tunteita ja innostusta.
-Hyvän itsetunnon ansiosta narsisti pystyy tarvittaessa olemaan myös yksin, ja terveen narsismin avulla ihminen kykenee selviytymään elämän kriiseistä ja kovistakin koettelemuksista
Kaikki maailman Narsistit, yhtykää :) - M.B.
(: Tuossahan tuo, kaikki sanottuna.. selkeästi onkin...
- voi hitsi,
pitää kattoa tuo elokuva. Kohtaus sai kylmät väreet pintaan....
- päänne
Joo se päänarsku on toi XCCH!
- oma mielipide
"Joo se päänarsku on toi XCCH! "
Mitä olen palstaa seurannut niin ei ole. Hän tiedostaa hyvin narsistin ominaisuuksia ja kirjoittaa niistä kriittisesti ja ymmärtää, mitä narsisti uhrilleen aiheuttaa.
Minun epäilykseni herää taas niiden kohdalla, jotka kirjoittavat narsisteja puolustellen ja ovat jopa sitä mieltä että jokainen ihminen on narsisti tai nph:ta ei ole olemassakaan. Vanha sanonta "ei korppi korpin silmää noki" pitänee paikkansa. - muita?
oma mielipide kirjoitti:
Mitä olen palstaa seurannut niin ei ole. Hän tiedostaa hyvin narsistin ominaisuuksia ja kirjoittaa niistä kriittisesti ja ymmärtää, mitä narsisti uhrilleen aiheuttaa.
Minun epäilykseni herää taas niiden kohdalla, jotka kirjoittavat narsisteja puolustellen ja ovat jopa sitä mieltä että jokainen ihminen on narsisti tai nph:ta ei ole olemassakaan. Vanha sanonta "ei korppi korpin silmää noki" pitänee paikkansa.Jaaha, eka hovin jäsen ilmoittautui :)
oma mielipide kirjoitti:
Minun epäilykseni herää taas niiden kohdalla, jotka kirjoittavat narsisteja puolustellen ja ovat jopa sitä mieltä että jokainen ihminen on narsisti tai nph:ta ei ole olemassakaan. Vanha sanonta "ei korppi korpin silmää noki" pitänee paikkansa."Hän tiedostaa hyvin narsistin ominaisuuksia ja kirjoittaa niistä kriittisesti ja ymmärtää, mitä narsisti uhrilleen aiheuttaa."
Helppohan noita on luetella...eri asia on sitten nähdä negatiiviset jutut itsessään. :)
- narskuttava-nirsku
Mä oon ainut ja oikea narsisti täällä. Repikää siitä huumoria, kuolevaiset!
- aa pee
yrittäisit sitten käyttäytyä kuin narsisti!
Tunnustaudun. Mutta en mielestäni ole mitenkään erityisen hyvä tai paha narsisti, paremminkinn sellainen tavallinen tallustelija vikoineen ja hyveineen.
Ei oo kivaa huomioida niitä narstisia pirteitä itsestään, sellaisia joilla on vaikeuttanut muidenkin elämää. Tämän asian tajuaminen... häpeä, syyllisyys, itsesyytökset, oman syyllisyyden vankina piehtarointi...
Mutta kun asian ymmärtää, on mahdollisuus hillitä ääritapojaan. Samoin on mahdollisuus auttaa itseään hiljalleen päästämään syyllisyydestä irti. Kun puhun itsetutkiskelun tärkeydestä, en tarkoita yksistään omaa uhriasennetta, vaan myös kaltoinkohtelevaa osuutta.
Mutta jokaisessa meissä asuu jumala ja saatana. Myöntääkö sitten heidät alivuokralaisikseen, on jokaisen omalla vastuulla. Ja paljonko antaa neliöpinta-alaa kummallekin elinpiirissään, tai millaiseksi antaa heidän sisustaa huoneensa. Erityisen tärkeää on se, kuinka hyvin naapurukset tulevat toimeen keskenään. Kättelevätkö he toisiaan sopuisasti, vaan karttavatko he toisen olemassaolon?Kiitos muru :)
- hajotkaa!
Minä en tunnusta mitään :P
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama907502Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1216237Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604367Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2313002Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902608Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh181818- 1111358
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1651334Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21741"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19676