Nuorin kaverini on 6.v ja vanhin vähän päälle 60.v mikäli sukulaisia ei lasketa.Itse olen parin kuukauden päästä 18. Oman ikäisiäni en pahemmin tapaa missään muualla kuin koululla ja näiden ihmisten kanssa en tule toimeen. Pääosin siksi etten ole kiinnostunut bilettämisestä eivätkä nämä muut kiinnostu mistään selvinpäin.
Kavereita on siis muutama, kaikki eri ikäryhmistä ja eripuolilta suomea. Ongelmana vain etten osaa olla rennosti oma itseni ikäisteni kanssa, vanhempiin ihmisiin en osaa täysin luottaa ja nuorempia haluan ikään kuin suojella pahalta maailmalta. Ystäviä, joille voisi siis puhua kaikesta ja voisi nähdä useammin kuin kerran 3 kuukaudessa ei ole.
Onko muilla samanlaista ongelmaa?
Mitä ajattelee tyylin 30-40 vuotias alle 20 vuotiaasta kaverina?
Jo,o ikä on vain numeroita mutta silti vaan vaivaa kun on monesti joutunut vähätellyksi iän takia.
Ikäeroja
1
123
Vastaukset
- not age problem
Onhan minulla kavereita/ystäviä nuorempia sekä vanhempia,mutta ei se ikäeroja minusta ole haittaa.Viihdyn ainakin lähes ikästäni kuin vanhempiin kanssa.Jos olen vanhempi seuraa niin juttelen aivan normaalisti ja tunnen heitä millaisia he ovat tai miten tavalla toimia.Riippuu ihmisestä,että onko ihan vapaamielinen tai tosikko tai mitä.Tietäisin jos hän luonteeltaan semmosta ottaa herkästi tyhmien takia niin ei ehkä kannata puhumista vapaasti.Luottamus vie aikaa,mutta tuntuu sitä luotat jotakuta niin ok.Olen yleensä aluksi varautunut ja varovasti ihmisten kanssa mikäli ehtisin tuntea heihin ja millaisia he ovat sitten lopulta voisin ehkä avoin tai jotain rajaa.En voi tietää,että olisin sitten avoin ja vapaamielinen eli miten he suhtautuvat siihen onko okei tai eivät olisi tykännyt asioista.Jos et kiinnostunut ollenkaan bilettämisestä niin on sinun valinta ja oma asiaasi,mutta heistä ei ehkä ole haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1298016Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1567115Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834866Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2493305Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012764Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1272352- 1531990
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari171933Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa411750Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?2061685