.. polvet notkistaen heidän suunsa

tunnustaa Jumalan kunniaksi, että Jeesus on Herra.

Fil.2.
9 Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

Mitekäs se on Mohikaani, Jaikal, Il-mari, jortikka, ynnä muut. Seisotteko, ettekä notkista polvianne vaan väitätte Isälle yhä, että Jeesus on jumala?

28

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, kyllä tämä asia valkenee kaikille ihmisille,- myös heille, joiden nimet mainitsit.
      Kaikki ihmiset tulevat tietämään ja uskomaan, miten tämä Nasaretin Jeesus on Kristus ja Herra. Näille herroille viimein valkenee se totuus, ettei Jeesus ollutkaan Jumala,- vaan Jumalan Poika ja piste.
      Niin, sekin valkenee, miten JUMALA ottaa kaiken kunnian tästä kokonaisuudesta.

Ollaampa lappix kärsivällisiä tämänkin asian suhteen. Tässä ajassa ihmiset saavat vapaasti höpötellä mitä sylki suuhun tuo, mutta totuus valkenee vihdoin kaikille ihmisille. Tämä on selviö kun Jumala aivoitti pelastaa ihmisen,- Pojan kautta.

Jumalalle on oikein herttainen hetki kun kaikki ihmiset on polvistuneet ja suullaan tunnustaneet Jeesuksen Herraksi ja tämän jälkeen toteutuu juuri tuo 1 Kor. 15:28 ilmoitus. Tehtävä on suoritettu ja Jumala alistaa koko poppoon Poikaa myöten valtansa alle,- jotta Jumala olisi kaikki kaikissa.

• Juu, mutta meidän pitää ojentaa Jeesuksen kehoituksen mukaisesti niitä, jotka uskovat ennemmin ihmistä kuin Jumalan sanaa.
      Jos he jättävät harhaoppinsa ja julistavat tervettä ja puhdasta Jumalan valtakunnan evankeliumia, minkä Jeesus opetti, he saavat toivon iankaikkisesta elämästä.

Mark. 1:15
      ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".

• Juuri noin. Jumalan tahdon mukaista asiaa on aina pidettävä esillä ja uskonkin miten tämä aiheen käsittely on todella Pyhän Hengen innoittamaa. Jumala antaa oikien vielä mahdollisuuden/herättää armossaan kuulla totuuden tästä asiasta ja samalla vahvistaa lapsiaan laittamaan lamppunsa kuntoon ja valvomaan. (Matt 25.)
        Niin, Jumala lähettää myös sen väkevän eksytyksen kuin myös uskoa vahvistavan sanoman. Ihmisen os on, onko hänellä rakkaus totuuteen,- vaiko rakkaus uskonnollisuuteen.

• Täysin turha aloitus

ja siksi on täysin turha myöskään vastata, koska aihe on
      lappixen omaa tulkintaa Jeesuksen jumaluudesta, kuin
      Raamatusta.

• ml213

Painakaamme kaikki kirjoittajat ja lukijat tämä aihe mieleen;

Fil.2.
        9 Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
        10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
        11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

ja muistakaamme tuossa edellä mainitussa hetkessä, miten tätä asiaa oli puitu ja pohdittu todella paljon. Tuo on todellisuutta ja määrättynä hetkenä se on ....j-o-k-a-i-s-e-n........ ihmisen edessä ja todeksi elettävänä. Silloin ....k-u-k-a-a-n........... ei edes epäile,- etteikö Jeesus Kristus olisi Herra.

• Eli sinäkin seisot polvia notkistamatta Jumalan edessä ja väität ettei Jeesus ole Herra vaan jumala.
      Tämä on erittäin tärkeä aloitus ja muistutus, että niin tulee käymään. Voit ruveta jo treenailemaan että Jeesus on Herra!
      Minä teen se jo.

• Jeesus on Herrani

ja Jumalani, lappix - eikä sinun auta sitä muuksi vääntää.

• Sanovat..

Sanovat Jeesuksen olevan Jumalan Poika ja Herra.

• Enhän minä mitään väännä. Mutta jos satutaan siihen tilanteeseen, että polviemme on notkistuttava, niin minun suuni tunnustaa Jumalan kunniaksi, että Jeesus on Herra.
        Teen sen jo nyt, sillä Jeesus todisti olevan sen oikein.
        Joh. 13:13
        Te puhuttelette minua opettajaksi ja Herraksi, ja oikein te sanotte, sillä se minä olen.

Sinä saat sitten väitellä Jumalan kanssa, katsotaan miten sinun käy.

• lappix kirjoitti:

Enhän minä mitään väännä. Mutta jos satutaan siihen tilanteeseen, että polviemme on notkistuttava, niin minun suuni tunnustaa Jumalan kunniaksi, että Jeesus on Herra.
        Teen sen jo nyt, sillä Jeesus todisti olevan sen oikein.
        Joh. 13:13
        Te puhuttelette minua opettajaksi ja Herraksi, ja oikein te sanotte, sillä se minä olen.

Sinä saat sitten väitellä Jumalan kanssa, katsotaan miten sinun käy.

Uskon, miten JUMALA katsoo oikein vierestä kun ...kaikki.... ihmiset notkistavat polvensa Jeesuksen Kristuksen edessä ja suullaan tunnustavat JEESUS KRISTUS on Herra.

Voi siinä monelta viimeistään suu loksahtaa kun huomaavat itse JUMALAN olevan toisaalla eli Jeesus Kristus ei ollutkaan Jumala,- vaan Jumalan Poika ja Herra.

Jumala ottaa tietenkin kunnian kaikesta kokonaisuudesta.

• Uskon lappix

sen, mitä Raamattu sanoo - ilman "muttia" ja "jossitteluja"..

• body

Onkohan Jumala, Jeeusus niin heikoissa kantimissa että tarvitsee meidän kehuja, meidän suitsutuksia pysyäkseen vireessä.??

Ei tarvitse, kyllä nämä kaikki on ihmisen aikaansaamia vouhotuksia.

• tode*

vaan kun kyse ei olekaan Jumalan vireestä, vaan sen polvistujan.

• Jumalan lapsi

Kyllä meidänkin polvet notkistuvat Jeesuksen edessä ja suumme tunnustutaa, että Jeesus on Herra. Ylistämme ja palvomme jo tässä ajassa Jeesusta Herraamme ja Jumalaamme.
      Myöskin pyydämme Jeesukselta syntimme anteeksi, jokainen meistä tekee syntiä tietämättämme sanoin, teoin, ajatuksin ja käyttäytymisellä. Vaikka emme haluakkaan tehdä tahallamme syntiä.
      Mutta siinä on se ero, kun polvistumme Herramme Jeesuksen eteen samalla polvistumme Jumalan jalkojen juureen. Jeesus on täydellinen ihminen ja Totinen Jumala.
      Emme me voi unohtaa sitä tosiasiaa kenen edessä polvistumme.
      Kuitenkin kerran tämä maallinen majamme puretaan ja saamme uuden sijaan samanlaisen kirkastetun ruumiin kuin Jeesuksellakin on.
      Jumala antakoon jokaiselle armon nähdä asiat oikeassa valossa, hengessä ja totuudessa.
      Totuus on Jumalan Pyhä Sana joka ei pala tulessakaan. Olisikohan aika nostaa katse kohti Taivasta ja kiittää kaikesta Jumalaa. Amen. siunausta.

• No niin, myös "jumalan lapsen" suu tunnustaa polvet notkuen, että Jeesus on Herra. Ei näin, kuten hän nyt vielä täällä väittää:

""" Kyllä meidänkin polvet notkistuvat Jeesuksen edessä ja suumme tunnustutaa, että Jeesus on Herra. Ylistämme ja palvomme jo tässä ajassa Jeesusta Herraamme ja Jumalaamme. """"

Siitä jää pois tuo "Jumalaamme", koska Isälle suumme tunnustaa Jeesuksen vain Herraksi.

Sitä se nikaialaisuuteen uskominen teettää..

• * Me olemme notkistaneet polvemme Herramme ja Jumalamme edessä jo täällä ajassa. Tuo Raamatun sitaatti, että " Jokaisen pitää notkistaa polvensa ja tunnustaa Isän Jumala kunniaksi, että Jeesus on Herra."

Tämä "pakko" notkistaminen tapahtuu viimeisellä tuomiolla, siellä ei enää ole mitään muuta vaihtoehtoa, kuin syyllisenä Jumalan Pojan kuolemaan tunnustaa Karitsalle ja Jumalalle, että on syyllinen, eikä Herra Jeesus ole enää auttamassa pois tuomion alta, nyt on vielä mahdollisuus, jos nyt notkistat polves ja tunnustat Jeesuksen Herraksi ja Jumalaksi, ja että Hän on vuodattanut verensä ristillään syntiesi sovitukseksi, saat armon, ja Jeesus on pelastaja ja pelastaa sinut viimeiseltä tuomiolta, eikä ole mitään kadotustuomiota, jos olet Kristuksessa Jeesuksessa.

* Mutta tämä tunnustaminen pitää tapahtua täällä ajassa, mieluimmin, tässä ja nyt, sillä mistä tiedät ihminen, onko sinulla enää huomista? Me eme voi olla varmoja elämästä, muuta kuin tästä hetkestä jota elämme. Siksi ratkaisun aika on aina nyt ! Ei koskaan huomenna !

• Jumalan lapsi

Ilolla ja riemulla menen Jumalani eteen en pelkää sitä hetkeä koska tiedän lunastajani elävän. Kun sain ymmärryksen Jumalan sanasta ja Jumalan Pyhähenki ilmoitti minulle, että Jeesus on täydellinen ihminen ja Totinen Jumala olen saanut uskooni ihan erilaisen voiman.
      Samoin rukoikseeni Jumala on muuttanut mun koko elämäni.
      Sain sen voiman jonka Jumala haluaa antaa kaikille jotka uskovat Jeesuksen olevan täydellinen ihminen ja Totinen Jumala.
      Ei mun tarvii enää miettiä mikä on oikein koska Jumala on sen minulle ilmaissut.
      Jeesus on myös Jumalan Poika.
      Kristuksen henki asuu minussa saan siitä iloita olen löytänyt aarteen kallehimman, jota arvokkaampaa ei voi olla.
      Haluaisin huutaa koko maailmalle rakastan Jeesusta Jumalaani, pelastajaani ja vapahtajaani.
      Tiedän lunastanani elävän, olen vapaa kaikesta Jeesus on minut pelastanut. Jumalani ei minua hylkää rakastan, rakastan Jumalaani.
      Sen tiedän kerran, kun aikani on täysi jonka Jumalani on piirtänyt käteeni saan olla ikuisesti Herrani luona.
      Kuljen minne tahansa Jumalani kulkee vierelläni ja pitää kädestäni kiinni, kun vaan ojennan käteni Hänelle.
      En ole enää koskaan yksin tapahtui mitä tahansa, kaikki on Jumalan suurta armoa. Amen. siunausta.

Iloitkaa aina Herrassa, vieläkin minä sanon iloitkaa.

• Joten sinäkin olet jumala niinkuin Jeesus ?

• Jumalan lapsi

No lappix en minä ole koskaan väittänyt tai sanonut olevani Jumala pois se minusta. Haluan olla kaikessa kuuliainen Jumalalle ja nöyrtyä Jumalan väkevän käden alle.
      Kannan ristiäni rakastaen joka päivä, vaikka se tuntuu välillä raskaalta, mutta Jeesus antaa jokaiselle päivälle voimaa etten uuvu ja väsy.
      Jokainen päivä on uusi elän tässä hetkessä enkä eilisessä en myöskään huomisessa. Jokainen päivä tuo mukanaan omat ilonsa ja surunsa, kun otamme kaiken kiitoksella vastaan on helpompi kestää kaikki mitä tulee. Amen. siunausta

Ja tulipa mitä tahansa Herra ei hylkää, kun riipumme kiinni Hänessä.
      Kaiken minkä elän, elän kiittäen Luojaani, Hän on elämän antaja myöskin ikuisen elämän. Amen. Rakastan sinua Jumalani olet kaikkeni.

• Jumalan lapsi.
      ***No lappix en minä ole koskaan väittänyt tai sanonut olevani Jumala pois se minusta **

Mutta jos sanot, että Jeesus on Jumalasi, niin silloin myös sinä olet Jumala. Perustelen sen Jeesuksen sanalla:

Joh.17.
      20 Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
      21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
      22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä-
      23 minä heissä, ja sinä minussa-että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut.

Oppisi mukaan myös sinä olet Jumala, koska sen mukaan Jeesus on Jumala. Katsos kun olet YHTÄ Isän ja Pojan kanssa.

Lue Raamattua!

• Jumalan lapsi

Kiitos opetuksesta, luen kyllä raamattua, mutta en ole Jumala olen Jumalan lapsi. Heikko ja vajavainen Jumala rakastaa minua juuri tällaisena kuin olen.
      Kiitos rakkaudestasi Jumalani. Amen. siunausta

Voisitko lappix olla kiltti ja lopetaa kaiken tuollaisen olethan veljeni Herrassa.

• Jumalan lapsi

Tuota anteeksi oletko veljeni Herrassa. Jumala yksin tietää

• Niin, yritän osoittaa Jeesuksen sanalla, ettei yksikään joka ei usko Hänen sanaansa, ole jumalan lapsi.

• Jumalan lapsi

Nyt minä vastaan viimeisen kerran tähän samaan asiaan. Olen Jumalan lapsi en Jumala, voisitko sen käsittää sehän on kaksi eri asiaa.
      Mutta kun minä taas yritän sulle selittää, että Jeesus on täydellinen ihminen ja Totinen Jumala, Jeesus on myös Jumalan poika.
      En enempää tästä laita. Jumala on avannut silmäni näkemään totuuden enkä halua kieltää tosiasiaa.
      Jos kieltäisin olisin surkuteltava ja uskotontakin pahempi.
      Haluan kulkea sitä tietä jota Jumalani minua kuljettaa ilolla ja riemulla välillä ylistäen ja kiittäen.
      lappix miksi sinä kovin väittelet tästä asiasta. Kiinnostaako sinua, mutta et halua enää muuttaa mieltäsi.
      Nöyrry rohkeasti Jumalan väkevän käden alle. Otamme sinut ilolla ja riemulla ja sydämen kiitoksella vastaan.
      Ei meistä yksikään sinua millään lailla pahoita mieltäsi. Jeesus sua siunatkoon. Amen.

• Voithan toki nimittää itsesi Jumalan lapseksi - mutta. Jumalan lapsi on se, joka uskoo Jeesuksen sanaan. Sinä olet uskonnollinen ihminen joka uskot ennemmin uskontoa kuin Jeesusta.
      Minun puolestani saat pitää uskosi, mutta sen verran sanon, ettei yksikään ole jumalan lapsi, joka katsoo ylen Jeesuksen sanan todistukset.

Minä en missään tapauksessa siirry uskomaan teologeja, uskontoja enkä sellaisia, jotka vääristelevät Jeesuksen opetukset. Olet todennäköisesti hellari tai evl-uskova, koska oppisi on juurit sitä, mitä ne opettavat. Se on sitä hapatusta, joka on lähtöisin ihmisistä eikä Jumalasta.

Ja lopuksi. Jos uskot että Jeesus on Jumala, niin silloin olet julistanut myös itsesi jumalaksi. Vastaus löytyy lukemalla Joh.17.

• Ja sinä, lappix

olet sitten joko jehovantodistaja tai joku muu harhaoppinen.

• Jumalan lapsi

lappix haluan vain sinulle kaikkea hyvää. Olethan kuitenkin Jumalalle tärkeä ja kovin rakas.
      Jotenkin mulla on paha olla sun puolestasi.
      lappix muista elämme maailmassa jossa meidän on tehtävä valinta, valinta joka vie kerran ikuisuuteen.
      Jeesuksen omat taivaan iloon, ilman Jeesusta sinne minne jokainen tietää tien vievän, ethän halua kulkea sitä tietä. Vaan tietä käsi Jeesuksen kädessä tiukasti kiinni pitäen, älä anna pahalle valtaa elämässäsi.
      lappix Jumala rakastaa sinua, mekin rakastamme sinua ainakin minä.
      Jumala sinua siunatkoon ja varjelkoon. Amen. minäkin siunaan sua.
      Anna anteeksi minulle jos olen loukannut sua. Minäkin annan sinulle anteeksi.

• Tiedoksi kaikille vielä kerran, etten ole Jehovan Todistaja enkä aio ikinä olla JT. Kaikkien näiden syytösten takana on yksinkertaisesti se, että uskonnot ja uskonnolliset ihmiset uskovat ennemmin heille syötettyä ihmisoppia. Se joka puolustaa totuutta, on vainottu, kuten Jeesuskin.
      Joh. 14:6
      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
      Joh. 17:17
      Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.

Eikä muuta totuutta ole, se on Jeesuksen suulla julistettu Jumalan SANA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      63
      5349
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      85
      4329
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      110
      3896
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2781
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      170
      2665
    6. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      29
      2484
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      75
      2478
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      81
      2238
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      174
      1980
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1626
    Aihe