En osaa päättää kumman hankkisin. Tiedän molemmista aseista kaiken elikkä turha alkaa selittää jotain. Ei tämmöstä: ozta m4a1 kozka ak on pazka.
Jing Gong VZ-61 vai Dboys AKMS
10
150
Vastaukset
- Fyreme
Ilman muuta AKMS. Huomattavasti tehokkaampi. Lisäksi ver. 3 kestää mitä vain. Vara- ja viritysosia on saatavilla huomattavasti enemmän AEG aseisiin kuin AEP. Mikäli esim. rattaat menevät paskaksi niin saatkin sitten seuraavat puoli vuotta metsästää kyseisiä rattaita (nimimerkillä kokemusta on).
- ljpö
Valintasi riippuu täysin siitä missä pelaat enemmän.
JGn laite on parempi vaihtoehto jos pelaat enemmän sisäpeleissä tai CQBtä, AKMS taas on ehdoton valinta noista metsäpeleihin. - kakkapoika44
Tietenki pelaan enemmän metässä, mutta olen tottunut Maruin vakio aseisiin ja tuo skorppari hipoo jo perus maruin tasoa...
- S.T.A.L.K.E.R.
Itse suosittelen myös ehdottomasti tuota AKMS:ää. Metallia, puuta ja ver.3-boksi tekevät aseesta luotettavan ja kestävän. Ja hienon!
Varaosia ei tarvitse metsästää samalla tavalla kuin Scorpioniin ja pyssy on myös tarkempi. Ainut plussa menee Scorpionin koolle, muta tämäkin etu on pieni AK:nkin ollessa taittotukkinen. - kakkapoika44
Minulla on aina ollut pieniä kompakteja aseita kuten P90, g36c. Elikkä varmaan tuo AKMS tilataan.
- C41300M
mistä kannattaa ostaa DBoys:in AKMS???
- kakkapoika44
Ite ostin taiwangunista.
- Artisokka
No minä hommaan sen milgearista
- TOKMANNI FANI
TOKMANNI ROCKKAA!!!!!!
- airsoftfin
Älä vaan osta milgearista osta,vaikka taiwangunista tai gunfirestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1284462Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783220- 1021510
- 881365
- 95889
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18723Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 50704
- 42697
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673