En tiedä mille palstalle tää olisi kuulunut mutta olen tässä muutamana päivänä seurannut tämän ylimielisen ja itseään täynnä olevan mikälie kotipsykologi Dr. Phillin ohjelmaa. Valitettavasti, koska erehdyin katsomaan ekan jakson tuosta stoorista jossa tämä herra pitää vainojahtiaan Alex-nimistä äitiä kohtaan joka nyt ei ihan alusta asti nuorena tajunnut mitä äitiys on. Tohtori on nyt ilmeisesti päättänyt vetää Alex-äitiä kölin alta kerta kerran jälkeen ja puolustaa tämän äitiä. Mollataan vaan nuorta äitiä eikä oteta huomioon yhtään että muidenkin pitäisi katsoa peiliin ja välttämättä syy ei ole vain toisessa päässä. Ja mitähän ihmeen pointtia jenkkilässä on porukalla mennä kaiken kansan eteen setvimään välejään.
En tiedä seuraako joku tuota ohjelmaa. Itselläni vaan äsken kiehahti oikein kunnolla yli kun olen nuorena yh.äitinä aloitellut ja oma äitini on oikeasti ollut tukena, ei ottamassa sädekehää päänsä päälle ja huutamassa omaa erinomaisuuttaan puhumattakaan että olisi yrittänyt riistää lapset äidiltään.
Jos joku tuota hömppää on erehtynyt katsomaan niin kertokaa. Kiitos.
Tohtori? Phill
23
212
Vastaukset
- Ooooookei
Ei kai tää oo tosissaan? Se akkahan on ilmiselvästi itsekeskeinen ja keskenkasvuinen, länkyttää vaan jatkuvasti siitä miten oma äiti ei rakasta tarpeeksi kun oma lapsensa on ruhjeilla hänelle muka täysin tuntemattomasta syystä, kieltäytyy huumetesteistä kun apua on tarjolla ja ei saavu oikeuteen kun lasten huoltajuutta käsitellään, niin häntäkö pitäisi silitellä...?
Ooookei.- huhhuijaa...........
Aivan "tää" tosissani olen. Oletko itse?
Tohtori on täysin itseään täynnä ja kaikki on suurta showta mikä lienee päätarkoitus koska muutenhan ohjelmaa ei olisi. Alexin puheet lytätään alkuunsa. Erin-äitinsä vaikuttaa olevan dominoiva ja kontrollifriikki. Ja entäpä mitä tiedät siitä mitä hän todella on ja kuinka kohdellut tytärtään? Jos ei ole onnistunut kasvattamaan omaa tytärtään niin kuinka olisi sopiva kasvattamaan tämän lapsia. Ja tohtori ja katsojatko päättää mistä ne ruhjeet on tulleet...
Mitä tuo tohtorin "auttaminen" on ollut... ei mitään. Viisas mies, jostainhan hänenkin on palkkansa saatava ja tämä hömppä nyt tuntuu uppoavan jopa suomessa kansaan kuin veitsi voihin.
No, otan osaa jos joku viitsii seurata ohjelmaa jatkossa. Mulle riitti nuo jaksot, en viitsi katsoa jenkkihömppää lisää. Kuinka ihmiset viitsiikin mennä kaiken kansa eteen setvimään asioitaan.
- DrPhil Rules!
Siis mä oon kans kattonut kyseistä ohjelmaa ja minä taas olen TÄYSIN samoilla linjoilla Dr.Philin kanssa! :D
Se Alex on täysin kykenemätön äidiksi. Kertoohan sen jo se, että pitää sitä poikakaveriaan tärkeimpänä- ja tämän jos kiistää niin on täysi idiootti. Kaikkihan sen näkee ja Alexandran teot vain vahvistaa asiaa ko-ko a-jan! - ...
En ole nähnyt sitä mistä on puhe...
Mutta kaiken kaikkiaan mitä olen tohtoria seurannut, en vain ohjelmaansa vaan muutenkin, niin hän tuntuu aina olevan sen tärkeimmän eli lapsen edun puolella. - huh huhhuijaa
Tämä tohtorihan on näiden lapsien puolella täysin.
Lapsien äiti tuntuu olevan täysin kykenemätön huolehtimaan omista lapsistaan,saatika omasta itsestään.
Kyllä ny ap on kattonu jotain toista ohjelmaa selvästi kuin me muut. - katson usein
Tohtori on erittäin fiisas mies. Kunnioittakaa hänen neuvojaan ja ottakaa niistä vaarin.
Mies tietää mistä opuhuu. - Drphil Rules!
Aloittaja: se Alex koko ajan itkee äidistään siinä, vaikka sen pitäisi olla iha h*lvetin sama että rakastaako se äiti sitä Alexia vai ei, mitä hiton väliä sillä on kun Alex on menettämässä omat lapsensa?? Keskittyisi siihen että saisi heidät itselleen eikä märisisi koko ajan kun "äiti ei rakasta minua yhyy", joka ei ole edes totta ja tyttö tietää sen varsin hyvin itsekseen. Sen koko asenne on niiiiiiiiiin raivostuttava!!!!
Niinkuin Phill sanoikin hänelle jo että alkaa kyllästyä tämän asenteeseen, no kukapa ei??
Miksi Erinin (eli Alexin äidin) pitäisi olla Alexin päätä silittelemässä kun tämä saattaa käyttää huumeita ja laiminlyödä lapsiaan muutenkin? Ja asuu mieluummin Tonyn kanssa kuin oman poikansa (ja turha väittää edes että siinä ei olisi ollut muka kyse valinnasta näiden kahden välillä)
Mua ihan hävettää sen Alexin puolesta miten se voi olla niinkuin joku 15-vuotias asenteeltaan kun oikeasti on muka 21!
Ottasivat vaan pois ne lapset tuommoselta..- huhhuijaa...........
En ole seurannut ihan alusta asti tuota stooria joten en ole aivan selvillä kuinka Alex muka "valitsi" poikaystävänsä lastensa sijaan. Missä ja miksi se mukavalinta tehtiin? Eikö olisi normaalia että Alexilla on poikaystävä sekä lapset? Ei sen luulisi olevan este saada lapset. Voisitko valaista asiaa minulle kun tunnut olevan ainut asiallinen ja järkevä joka on ottanut kantaa aloitukseeni.
Ja kuinka ja missä on määrätty että juuri Alex tai poikaystävä on syynä lapsen ruhjeisiin?
Oletko sitä mieltä ettei Alexin henkiseen tilaan vaikuta se että äiti mahdollisesti on käyttäytynyt häntä kohden siten että hän kokee jopa aikuisena ettei ole rakastettu?
Tiedän joitain ihmisiä jotka yhä nelikymppisinä kärsivät huonosta äitisuhteesta. Isä tuntuu olevan Alexille läheisempi. Miksi ihmeessä hän ei ole ohjelmassa? Vai eikö ole show-mies...
- feikki mies
Mies on aika ylimielinen, vain hänen sanoma ja oppi on oikea.
- Philipalitohtori
huhhuijaa: Valinnan Alex on tehnyt siinä, että on tehnyt laillisesti sitovan sopimuksen teini-ikäisenä poikansa isän kanssa siitä, ettei Alex ja poika saa asua sellaisen miehen kanssa samassa asunnossa, joka ei ole naimisissa Alexin kanssa. Alex on edelleen naimisissa tyttärensä isän (eri mies kuin pojan isä) kanssa, mutta koska tytön isä on ollut vankilassa ja on kuulemma väkivaltainen, seurustelee Alex nyt sitten tämän uuden poikaystävänsä kanssa.
On siis naimisissa, muttei nykyisen miehen kanssa. Joten poika ei saa asua nykyisen miehen kanssa samassa osoitteessa. Mutta Alex haluaa. Joten nyt äiti ja poika asuvat eri osoitteissa, koska äidille on tärkeämpää asua uuden poikaystävänsä kanssa kuin oman poikansa kanssa. Jos poika olisi tärkeämpi, asuisi äiti pojan kanssa, ja tapailisi miestä muualla kuin kotonaan, tätä kun ei sopimuksessa ole kielletty.
Ps. mikäli kaikki kolme asuisivat saman katon alla, hakisivat viranomaiset pojan pois...- huhhuijaa...........
Kiitos vastauksesta.
Tuntuu vaan aika kummalta jos se on kiinni jostain teininä tehdystä sopimuksesta. Lapsihan tarvitsee siis perheen ja onhan näitä uusioperheitä tämäkin maa täynnä.
Ja isien tapaamisoikeuksia / yhteishuoltajuuksia.
Toki Alexilla on ongelmia mutta lasten vieminen häneltä ei asiaa varmasti auta. Huonoja valintoja tulee usein tehtyä teininä, varsinkin jos ei ole hyvää suhdetta äitiin.
- Dr.Phill Rules!
Ai anteeksi, en tiennyt kirjoittavani 57-vuotiaalle :-) Väännänpäs kirjoittamisen ikäisellesi sopivalle taajuudelle, kun kerta se on niin tärkeää.
Kyllä asioita pitää kyseenalaistaa, mutta tuossa asiassa nyt ei minun mielestäni pitäisi olla kyseenalaistettavaa. Alex törttöilee koko ajan ja valitsi poikaystävänsä poikansa sijaan. Ja kyllähän hän tällaisen valinnan teki.
"Toki Alexilla on ongelmia mutta lasten vieminen häneltä ei asiaa varmasti auta. "
Alexin ongelmat ovat niin suuria, että lapsien olisi parasta ainakin väliaikaisesti olla jonkun muun läheisen henkilön vastuulla. Kun Alex on saanut korjattua asenteensa ja hoidettua vireillä olevan avioeron yms ongelmat niin lapsien palauttamista Alexille voitaisiin alkaa miettimään, eikö?
Alexhan kieltäytyi huumetestistä. Miksi? "Koska se loukkaa yksityisyyttäni" hän sanoo. Mitä väliä sillä on jos on menettämässä lapsensa ja kun hän tietää että siihen testiin meneminen olisi auttanut häntä suuresti.
"Jos sinun mielestäsi kaikki ketkä kyseenalaistavat asioita ovat vain asennevammaisia teinejä ja pentuja niin se kertoo siitä että kannattaa katsoa peiliin."
En kyllä ole asennevammainen saati teini, tiedoksi vain. Sinusta nyt vain sai sellaisen kuvan koska tuntuu niin hullulta, että joku aikuinen voisi ajatella, että Alex on tuossa tapauksessa se uhri ja häntä vain sorsitaan. Itse vain ajattelen enemmän niitä lapsia, kuten Dr.Phillkin.
Olisinhan voinut valita vähän paremmat sanat viimeksi, sen voin myöntää kyllä.- huhhuijaa...........
Ajattelin kyllä että en sinulle enää vastaa mutta pakko vielä on. Voin kertoa että minulle ei ole millään tasolla tärkeää että vastaat minulle. Toivoin että ymmärtäisit jo lakata jankkaamasta tätä koska mielestäni kaljun kanssa on turha ryhtyä tukkanuottasille.
Kuten kerroin, en ole seurannut ko. ohjelmaa alusta enkä tiedä kaikkia yksityiskohtia eikä se suoraan sanoen enää minua kiinnostakaan koska minulla on parempaakin tekemistä kuin seurata jotain jenkkihömppää jossa, kuten tuossa ylempänäkin eräässä viestissä hyvin sanottiin, tuo herra tohtori on todellakin ylimielinen ja vain hänen sanomansa asiat on oikea näkökulma. Mies on täynnä itseään ja omaa erinomaisuuttaan. No, show on hänen ja hän sanelee miten siinä menetellään ja uppoaa kuin veitsi voihin. Siitähän hän palkkansa saa. Varmaan hän lasten puolella onkin mutta menettely on aika outoa. Ilmeisesti mies on kuitenkin ihan koulutukseltaan psykologi.
Yleensä en edes katso moista moskaa mutta nyt satuin eräänä iltana vilkaisemaan ja pari jaksoa katsoin, jossa Alex lytättiin maanrakoon koko yleisön edessä ja säälitti tyttö. Tiedän pari tapausta joissa lapsi todella olisi ollut syytä ottaa huostaan mutta jostain syystä
Kuten sanoin aiemmin, nuorena tulee tehtyä töppäyksiä. En silti jaksa ymmärtää että jos hän on eroamassa tuosta vankilatyypistä niin ei saisi rakentaa uutta elämää poikaystävänsä ja lastensa kanssa.
Luulisi tuolla Erinillä jo tulevan niskat kipeiksi kun koko ajan nyökyttelee kun tohtori puhuu ja puistelee päätään sanoi Alex mitä vain. Erin latelee asioita Alexista ja yleisöllä on vieterit niskassa ja päät nyökyttelee, kun Alex sanoo jotain niin kuuluu paheksuva kohahdus ja päät pyörii.
En väitä että Alex on tehnyt kaikki asiat oikein mutta mielestäni Erin on dominoiva ja päsmäröivä kontrollifriikki.
Jos tässä etsitään lasten etua niin ehkä väliaikainen sijoituskoti olisi vaihtoehto.
Kyseenalaistan edelleen sen että kuka todistaa missä lapsi on saanut ne ruhjeet. Ei ole tapana tuomita ennenkuin on todistettu. Ihmiset vain tekevät niin.
Eikö Alex kieltänyt tulemasta oikeuteen koska olisi tullut pidätetyksi.
Asennevamman otit ihan itse esille.
Aikuinen voi hyvinkin katsoa asiaa toiseltakin kannalta jos on joutunut taistelemaan ennakkoluuloja vastaan ollessaan nuori pienten lasten äiti joka oikeasti yritti parhaansa lastensa eteen.
Entä tuo kuuluisa huumetesti... toki ilman huumeita pitää elää ja se oli turhaa uhmaa.
Ehkä ei kuitenkaan kannattaisi mennä televisioon ylipäätään perheongelmiensa kanssa. En voi uskoa että mokoma hömppä olisi suomessa niin suosittu.
Pitää varmaan poistaa koko ketju jos keskustelu alkaa olemaan vain haukkumista kun ollaan eri mieltä. Se ei ollut tarkoitukseni kun tämän avasin.
En aio siis enää seurata tuota ohjelmaa. Minulla on muutakin elämää. Katsokaa ketkä haluaa draamaa. - Jep jep,.-
huhhuijaa........... kirjoitti:
Ajattelin kyllä että en sinulle enää vastaa mutta pakko vielä on. Voin kertoa että minulle ei ole millään tasolla tärkeää että vastaat minulle. Toivoin että ymmärtäisit jo lakata jankkaamasta tätä koska mielestäni kaljun kanssa on turha ryhtyä tukkanuottasille.
Kuten kerroin, en ole seurannut ko. ohjelmaa alusta enkä tiedä kaikkia yksityiskohtia eikä se suoraan sanoen enää minua kiinnostakaan koska minulla on parempaakin tekemistä kuin seurata jotain jenkkihömppää jossa, kuten tuossa ylempänäkin eräässä viestissä hyvin sanottiin, tuo herra tohtori on todellakin ylimielinen ja vain hänen sanomansa asiat on oikea näkökulma. Mies on täynnä itseään ja omaa erinomaisuuttaan. No, show on hänen ja hän sanelee miten siinä menetellään ja uppoaa kuin veitsi voihin. Siitähän hän palkkansa saa. Varmaan hän lasten puolella onkin mutta menettely on aika outoa. Ilmeisesti mies on kuitenkin ihan koulutukseltaan psykologi.
Yleensä en edes katso moista moskaa mutta nyt satuin eräänä iltana vilkaisemaan ja pari jaksoa katsoin, jossa Alex lytättiin maanrakoon koko yleisön edessä ja säälitti tyttö. Tiedän pari tapausta joissa lapsi todella olisi ollut syytä ottaa huostaan mutta jostain syystä
Kuten sanoin aiemmin, nuorena tulee tehtyä töppäyksiä. En silti jaksa ymmärtää että jos hän on eroamassa tuosta vankilatyypistä niin ei saisi rakentaa uutta elämää poikaystävänsä ja lastensa kanssa.
Luulisi tuolla Erinillä jo tulevan niskat kipeiksi kun koko ajan nyökyttelee kun tohtori puhuu ja puistelee päätään sanoi Alex mitä vain. Erin latelee asioita Alexista ja yleisöllä on vieterit niskassa ja päät nyökyttelee, kun Alex sanoo jotain niin kuuluu paheksuva kohahdus ja päät pyörii.
En väitä että Alex on tehnyt kaikki asiat oikein mutta mielestäni Erin on dominoiva ja päsmäröivä kontrollifriikki.
Jos tässä etsitään lasten etua niin ehkä väliaikainen sijoituskoti olisi vaihtoehto.
Kyseenalaistan edelleen sen että kuka todistaa missä lapsi on saanut ne ruhjeet. Ei ole tapana tuomita ennenkuin on todistettu. Ihmiset vain tekevät niin.
Eikö Alex kieltänyt tulemasta oikeuteen koska olisi tullut pidätetyksi.
Asennevamman otit ihan itse esille.
Aikuinen voi hyvinkin katsoa asiaa toiseltakin kannalta jos on joutunut taistelemaan ennakkoluuloja vastaan ollessaan nuori pienten lasten äiti joka oikeasti yritti parhaansa lastensa eteen.
Entä tuo kuuluisa huumetesti... toki ilman huumeita pitää elää ja se oli turhaa uhmaa.
Ehkä ei kuitenkaan kannattaisi mennä televisioon ylipäätään perheongelmiensa kanssa. En voi uskoa että mokoma hömppä olisi suomessa niin suosittu.
Pitää varmaan poistaa koko ketju jos keskustelu alkaa olemaan vain haukkumista kun ollaan eri mieltä. Se ei ollut tarkoitukseni kun tämän avasin.
En aio siis enää seurata tuota ohjelmaa. Minulla on muutakin elämää. Katsokaa ketkä haluaa draamaa.Kyseessähän on puhdas show - älkää te ihmiset uskoko aina kaikkea mitä näette. Kyllä varmasti tilanteet ovat autenttisia mutta kyllä niitä myös höystetään. On paljon ns. realityohjelmia, joilla on selkeä käsikirjoitus.
Tarkoitushan on että ohjelmista puhutaan ja ne kiinnostavaat -. eli siinä suhteessa olette molemmat juuri oikeaa kohderyhmää ja ohjelma on tarkoitettu juuri teidän laisillenne.
- hurraaaaaaaaaaaaaaaa
pistäkää se töllö kiinni ja hankkikaa oma elämä :)
- elämä on...
Samaa ajattelin. Älytöntä, että aikuiset ihmiset täällä tappelee jostain tv-ohjelmasta, joka luultavasti on vain pelkkää suurta showta... :D
- Dr.Phill Rules!
niin, tuo nyt on vain sinun mielipiteesi ohjelmasta. Minusta ja monista muista Phill osaa asiansa.
Ja sinäpä olet hyvä sanomaan, että eriäviä mielipiteitä ei saisi muka sanoa, kun itse aijot poistaa ketjun koska kaikki eivät olleet samaa mieltä kanssasi.
Ja jos et edes kyseistä ohjelmaa ole seurannut, niin mikä ihme olet sitten sanomaan mitään koko ohjelmasta? Tai siis että jos olet joskus vain vähän vilkaissut ohjelmaa, niin kuinka voit sanoa, että Dr.phill on itseään täynnä oleva shown vetäjä? Ihmettelenpäs vain..- huhhuijaa...........
En poistata ketjua siksi että on eriäviä mielipiteitä vaan koska tämä on mennyt typeräksi riitelyksi. Sen kerroin jo edellä mutta jostain syystä sinä nyt et tunnu ymmärtävän joko tahattomasti tai tahallisesti sanojani ja vääristelet niitä. Vääristelet myös sitä etten olisi ohjelmaa seurannut. Nimenomaan kerroin että en ole katsonut tarinaa aivan alusta ja niistä jo sai kuvan ko.touhusta, saati mitä on tapahtunut ennen kuin katsoin tai sen jälkeen. Se ei suinkaan ole sama että olisin vain vilkaissut ohjelmaa ja sen perusteella muodostaisin mielipiteeni. En aio sinulle enempää alkaa perustelemaan näkemyksiäni koska sinulla tuntuu päätarkoituksena olevan mollata minun kantaani, ei edes keskustella aiheesta eikä minun edes tarvitse.
Sinulla tuntuu myös olevan tarve jatkaa tätä tyhmää länkytystä, minulle riittäisi aivan hyvin.
Aloituksessa nimenomaan halusin tietää mitä mieltä muut on, en todellakaan alkaa riitelemään. Useimmissa vastauksissa, sinä etunenässä, alettiin haukkumaan asennettani. Missä kohtaa minä olen haukkunut itse keskustelijaa tämän mielipiteestä?
Täällä on turha edes yrittää keskustella asiallisesti.
Tuossa lopussa on parissa viestissä ihmetelty miksi aikuiset ihmiset tappelevat jostain tv-ohjelmasta... no, tämä on keskustelupalsta jossa kuuluu keskustella joten mitä ihmeellistä siinä on että aiheena on tv-ohjelma joka herättää ajatuksia. Sitä sensijaan ihmettelisin suuresti jos kiisteltäisiin Kauniista ja rohkeista...
- Dr.Phill Rules!
Okei, no ihan miten vain.
- Dr.Phill Rules!
:DDD mun olis ilmeisesti pitänyt jatkaa tätä keskustelua kun kerta alettii heti miinustella kun päätin jättää sen kummemmin kommentoimatta? hehe :)
- toktori pili itte
mitä työ minnuu mollaatta..
- hehheh
no ku sie luulet olevais maailman napa ;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?533125Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n542315Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari722221Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa982108Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä261928Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh701830Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr881577Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http551362Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1411321Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1661139