Heippa :)
Entinen Fliehotelli kaadettiin ja tehtiin uusi. Tänään valmistui. Osoite: http://mosquito.dy.fi :)
Tervetuloa kaikille. Hotelli on 24/7 eli aina auki, ei hamachia, kivat staffit, haetaan staffeja.
UUSIN VERSIO | MOSQUITO.DY.FI | AINA AUKI ! | HAETAAN MODEJA !
49
245
Vastaukset
- zown-a-lotz
Ei pääse ainakaan nyt, onko taas jotakin häikkää?
- kerkki
MalossiMosquito pääsenvaa etusivulle mut en rekisteröitymynään mut voisinks päästä staffiks ois kiva olla:)
- kerkki
Oon kiva:)
- Entinen DaaliaXD
Mull ei ees lataa etusivulle... O_O yhteys kuullemma katkesi vaikk netti on pääl ja mä tälläki hetkell kirjotan tänne ja hyvi toimii.. Onks siin jotaki häikkää?
- zown-a-lotz
Taitaa joo olla jotakin häikkää, nyt vasta sain hahmoni luotua, mutta ei pääse clienttiin.
- zown-a-lotz
Mosquito toimii!
- D0s
Toi on dossattu :P
- kerkki
Pääsen etusivulle mut pitää odottaa kaua toivottavaasti pääsenviel staffiks ois kivaa!
- kerkki
Okei en pääse aina etusivulle sis mikä tos on vikana?
- kerkki
Eih' sinne pääse!
- ?!?!?
miks mäkään en pääse aina etusivulle? mikäs täs on vikana ja korjataanko se pian? välillä toimii välillä ei..! Korjatkaas se.! :)
- zown-a-lotz
Nyt sen pitäisi toimia, mutta haetaanko enää modeja? olen yrittänyt päästä flien alusta asti.
- ?!?!?!
sanoo vaa näin ky yritän kirjautuu: You´ve hacked. Trololoo. MITÄ VITSII???
- kerkki
niin minäkin ta edes staffiksi!
- kerkki
okei pääsin mun hahmon nimi Avokaados nii pääsenks staffiks pliide omistaja ja muute se etuviu oli enkuks
- kerkki
kerkki kirjoitti:
okei pääsin mun hahmon nimi Avokaados nii pääsenks staffiks pliide omistaja ja muute se etuviu oli enkuks
oon mu hahmo etusivul ku meen clienttiin sii Yabbo - Client
- kerkki
kerkki kirjoitti:
oon mu hahmo etusivul ku meen clienttiin sii Yabbo - Client
hääh outoo pääsin sisään jonki jutun jälkee ja nyt se ei mee niinku
- kerkki
kerkki kirjoitti:
hääh outoo pääsin sisään jonki jutun jälkee ja nyt se ei mee niinku
jee oon koht sisäl koht pääsen puhuu ekaa kertaa mosquitos ja oonvaa siel yksi:)
- kerkki
kerkki kirjoitti:
jee oon koht sisäl koht pääsen puhuu ekaa kertaa mosquitos ja oonvaa siel yksi:)
o nytse on mosquito - Client mut se latas se clienti mutten pääse pelaa outoa:(
nyt siin lukke broblem:)
- ?!?!?!
Mulla muka kaatuuu aina liitännäinen ky yritän kirjautuu clienttiii... O_O
- -.-
ei toimi
- kerkki
kaatukse ohjelmisto vai onkse päivystys katkol?
- Daim-AITO
Vanha Hotellini TOIMII (JOSKUS LADATAAN:::::::)
www.Rikashotel-net.webs.com
Hotelli Oli Käytössä ennen proota - Malossi<3
Valitettavasti hotelli on kaatunut, ilmoittelen kun saadaan taas kuntoon.
- Malossi :) - kerkki
Okei niin lähetin sinulle sähköpostia vastaa sitten kiitos:)
- kerkki
Kerro sitten kun aukee!!
- -.-
Kaikki hotellit kaatuu...himputti!
- kerkki
Jep ja varsinkin uudet outoa...
- Just..
UUSIN VERSIO! MOSQUITO.DY.FI! AINA AUKI! (Lol..tää ei oo koskaan auki. Ja tää on kusetusta. EI lag eikä mitää kuitenki koko aja kaatuu.! Älkää tehkö retroja jos ne kerta kaatuu koko aja ja jos teette pitäkää niistä retroistanne huoli!)
- kerkki
Just se on ollu auki se kaatu jote turpa kii!!
- kerkki
Toivottavasti Mosquito saadaan toimimaan tai sen tilalle tulee uusi!!
- ?!?!?!
Mull ei toiminu Mosquito jostaki syystä mutta jos se saadaa korjattua pian niin käväsen kattoos toimiiko vieläkään. :) Jos ei toimi ilmotan...Sitte saatte vihjeistää mua XD JA HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTAA 2012 KAIKILLE!
- kerkki
Kaikille sama ja kiitos!!
- kerkki
Odotan innolla mosquiton avaamista!!
- kerkki
Toivotaan että Mosquito saadaan ainakin uudeksivuodeksi auki!!
- !?!?!?!
Niimpä kerkki! Mulla oli joku ihme juttu..mull toimii normihabbo ja niin mut ku avasin mosquito clientin nii sit se kaatu silloo ku se avattii ekankerran...WTF?? :O Osaako joku selittää miksi näin kävi vai onko minulla iha surkee kone? :D
- kerkki
Se voi olla se että kun loit hahmon pääsit hahmosi etusivulle mosquito oli tavallaan avattu kun minäkin loin hahmon ja painoin clienttiä niin se ei auennu sittu yritin vähän ajan päästä niin toimi elikä se ei ollut tavallaan auki vielä!!
- kerkki
Sitten*
- ?!?!??
Okkei. Kiitti kerkki mut kokeili kyll monena päivänä uusiks mut ei toiminu...Ja saadaakoha se Mosquito pia toimimaan..? :))) Odotan innol. :D Oon ollu sillävälin Habbok sivulla ku mosquito ei oo ollu päällä! Liittykää siks aikaa Habbok sivustoon sieltäki saa ilmaisii kolei! Oon sielä DaaliaXD et pyytäkää kamuks. :))
- kerkki
Minäkin odotan innolla avaamista:))
- Äöää
Millon aukee??
- kerkki
Ei sitä tiedetä:(
- kerkku
Häh outoo... Painoin sitä mosquito sitä osoitetta niin se meni Zap Hotel etusivulle ja sitte rekisteröidyin ja sitten menin clientiin ja siinä luki hablock outoa:O
- kerkki
*kerkki*
- kerkki
Aukeeko tämä??
- kerkki
en usko että omistaja korjaa sitä:((
- kerkki
Miksiklhän omistaja ei korja >:(
- kerkki
Onko omistajalla muita retroja??
- moihei2
mosquito toimii, oon siel Kaapomies2, oon sit lapsi, ku en osaa kirjottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917540Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226275Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604397Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333034Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902618Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh241866- 1291511
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1951495Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21751"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19693