Nuoret puistossa

Väsynyt 54

Mikä melu ja huuto kuuluu aina tirilän leikkikentältä onnelankadulla.Noin 15-16v
huutavat ja kiroilevat melkein keskiyöllä pimeällä leikkikentällä ettei saa nukutuksi.Kohta menee HERMOT!!

90

1627

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viddunen

käy sipasemassa turpaan?

• unetonnavaan

Hei, Onnelankatu on harapaisessa, ei Tirilässä. Kummassa mahdat yrittää saada unta? Etkö muista omaa osoitetta? soita poliisit tai mene ulos sanomaan.

• +2+3+0eii

Oletko aivan varma?

• skeppihevoinen

Mikäs hukkalaukaus siellä oikein mesoaa? Olisit vaan tyytyväinen, ettei isäsi vetänyt yhtään enempää sinua perään :D

• srhrdthdtrhgfbfgbfg

se on se kaurahattu syöttämässä lintuja,ja samalla kiroilee ku on kännissä

• YYYäääkkk

Niin on monena viikonloppuna siellä hilluttu ja rikottu pulloja. Ja puisto on hirveessä kunnossa. Poliisit pitäis sen soittaa, kuka siellä meteliä kuulee yöaikaan.

• HRA valvoja

Olen kuullut tossa klo 23:30 erittäin kovaa huutoa.Teinitytöt ja pojat huutavat ja kiroilevat
      ettei saa nukutuksi.Eihän sitä tiedä että käytetäänkö siellä alkoholia ja aineita kun meteli on niin kova.

• koiraharrastaja828

sieltä metsästä löytyi tossa marraskuun puolella lääkeruiskuja kun olin koiraa lenkittämässä että varmaan jotain huumeita siellä käytetään,ja onneks koira ei astunut niihin, ei hyvä ei

• ääääpöööö

aij aij Nuuskaa on tykitelty ja votuu juotu!

• perseily

hahahahahahhahahahaha ei siel kyl mitään huumeita oo käytetty ainaskaan meidän porukassa jos nyt siintä lähdetään :D ei kannata harhaluulojen perusteel tullaa huutelee et ois ruiskuja käytetty xP

• Nyancat9

Nyan

• Leevi Nyan

Leevi

• Äiti321

Olin iltalenkillä koiran kanssa samana päivänä. Kävelin tuttuun tapaan puiston läpi, vaikka huomasin sen olevan täynnä nuorisoa. Ihan hyväkäytöksistä nuorisoa oli paikka täynnä, vaikkakin vähän äänekästä. Limupullot niillä näytti kädessä olevan, eiköhän siellä mummot ylireagoi tilannetta =)

• Äiti myöskin

Jossain nuorison on saatava aikaansa viettää. Lopettakaa narina tai kertokaa mikä on parempi paikka kokoontua?

• Peruna

Haistakaa vittu.

• Majava90

Tuo ei ole vielä mitään , näen joka päivä n.14-15 vuotiaan pojan jyrsimässä puuta paljain hampain , samalla alueella!

• q35yhjpo45eu46

no voi hemmetti varmaa sama kaveri joka teki skinnarilassa tuhoja,ja sit syyttömät majavat lahdattiin

• Raavasmörökölli

Pitääkin raapasta torstaina kun lapsosilla alkaa loma, vähän pitempi lenkki kyseiselle puistolle ja tarkistaa ettei siellä ole mitään vastuuttomia pikku nilkkejä örveltämässä ja pilaamassa kotirauhaa.

• otta känny kätees

Helppo nakki,soitto poliisille jos häiriköivät!!Järjestyssääntöjä joka kaupungilla!

• äiteee kuulee

Nimim, äiti myös,taidat olla niitä uusavuttomia,jos luulet että nuorisolla oikeus metelöidä öisin,jos mun kakru siel,menen itse hakemaan kotiin!!

• ukkeli345679
        äiteee kuulee kirjoitti:

Nimim, äiti myös,taidat olla niitä uusavuttomia,jos luulet että nuorisolla oikeus metelöidä öisin,jos mun kakru siel,menen itse hakemaan kotiin!!

äiti kuulee: mun kakrut viettääsi aikaa millä julkisella paikalla haluavat ja sulla ei oo siihen mittöö sanovalttooj. ihan hyvää vain ett nuoret kokoontuup puistoihin ärsyttää tollaset narisevat 54set.... jos häiritsee voit muuttaasi toiseen kaupunkiin olisit tarkistanut ensin asuinalueen ympäristön ja ennakoinut mahd nuorison mölyn. -keskustasta ps.onnea asuinkaupassa

• 1234321

ei jumalauta pitää tästäkin täällä ilmoittaa..

• 6262seppo

moi, olen 6v tyttö turusta mikä on tirilä ? onko se helsingissä? ps. mitä ne huumeet ovat?=O

• J. Paaska

Mielestäni sinne kannattaisi soittaa E. Niiranen paikalle.

• AKI PETTERI

PS. PULE ON HOMO

• Kapitalistiiiii

Ne on niitä vähäosaisten onettomia nulikoita, mitä on jotku v***n Tirilät ja Sammonlahdet väärällään. Antaa köyhien mesota ja kupataan niiden rahat sitten aikanaan :)

• rainer lutikka

jos asia noin kovin vaivaa, eikö kannattaisi tehdä asialle oikeasti jotain kuten mennä itse nuorisolle asiasta valittamaan ja soittaa poliisille, jos eivät muuten usko... teet itsesi vain naurunalaiseksi valittamalla asiasts netissä! :) järki käteen... on ne vanhemmatkin ihmiset häiriköimässä tuolla pitkin kaupunkia...

• Kapitalistiiii
        rainer lutikka kirjoitti:

jos asia noin kovin vaivaa, eikö kannattaisi tehdä asialle oikeasti jotain kuten mennä itse nuorisolle asiasta valittamaan ja soittaa poliisille, jos eivät muuten usko... teet itsesi vain naurunalaiseksi valittamalla asiasts netissä! :) järki käteen... on ne vanhemmatkin ihmiset häiriköimässä tuolla pitkin kaupunkia...

Voi Raineri. Luetun ymmärtämisessä vielä, kun petraat, niin hyvä tulee ;)

• esa1111111111

oon kingi

• es

voi vittu maket :'DDD ootte säälittävii

• ei viddu make

ei viddu make :---D

• äiti täällä..

Heippahei. Minulla menee hermo kun olen joka viikonloppu soittanut sinne poliisit mutta ei niitä vain näytä näkyvän !!1 Minulla on pieni lapsi joka ei saa nukutuksi kauhen metelin takia..!! Silloinkun minä olin nuori, ei nuoret metelöinyt puistossa yömyöhään.. :h

• ilpo taksimies

Joo.
      Turha täällä on selittää, ett " kunnon nuoriso se siellä vain kohteliaasti.." ja muuta paskaa.
      Se möykkä kuulostaa siltä kuin jotain tapettaisi siellä: Vitut ja kyrvät lentää ilmassa, tauotonta rääkymistä, selkeästi tulee mieleen että jotain liuotinta vedetty, tai sitten kännin huumassa.
      Todella törkeää rääväämistä, eikä poliisit osaa tehä yhtään mitään, sis tehtäviäänn.

• RunQQQ

Taitaa olla se pahamaineinen Soppa-Sakke asialla ollut.

• Battery

Kyllä sen nuorison huudon ja eläimellisen metelöinnin takana taitaa tässä tapauksessa olla energiajuomien tuoma hyperaktiivisuus. Kieltää pitäisi nuorilta nuo energiajuomat!

• leena-

No voi jumalauta. Ette voi todistaa että nuoret on ollu humalassa.
      Jos kova meteli ärsyttää teitä, voitte ystävällisesti mennä mainitsemaan asiasta. Jos nuoret eivät lopeta sitä siihen tai melu käy oikeesti häiritseväksi, sit harkitsisin poliiseille soittamista. Uskon että nuoriso möykkää paikassa missä hyvänsä, teinejä kun ovat.

• PastoriMennander

Kuunelkaa nyt Leenaa. Leenalla on ratkaisun avaimet hyppysissä :D

• miiiiitti 9999

!´"nuoriso möykkää paikassa missä hyvänsä, teinejä kun ovat". Mitä idiotismia!!!Kuka niitä kasvattaa? Ei kukaan...!
      Nuoruus ei oikeuta olemaan idiootti, kuten ei vanhuuskaan.
      '!!!!!!!

• 60cc aki

Tunnen vahvasti että täällä käy nuoriso kirjoittamassa kaikkea paskaa.

• Puuskahomo

Herätkää nyt :-D ps. ES on paras :--DD ja rööki :---D

• tunnen puuskan

Taitaa olla hussen omistaja kyseessä nimimerkillä Puuskahomo.

• Hitommoine motukka

Herätys rakkaat kansalaiset! ps. dt on luumu:---DD ja derbi:---DDD

• åöpdoaji

vitu se puito on kakkien omaisuutta, painukaa perseeseen homot saaasieläolla

• PastoriMennander

Niijust PANUKAA **** vammaset!!!!!! MEikän kruupie HENGAA mishaluu nau and FOREWERRRR!!!!!!!......

• mikäääääääääääääää

MIKÄ puisto on kysymyksessä, Tirilässä vai Harapaisessa? Kaksi eri aluetta.

• Okko Paaska

VITU ESAT

• hjkyyky

Siellä käy nuoriso ryyppäämässä. Pullojen ja tölkkien perusteella lähinnä vodkaa, olutta ja lonkeroa. Ensi kerralla soita poliisit.

• Pääsylippuja

Paviaani-näytökseen.
      Uskomatonta kurkkuääntelyä nää matala-otsaiset pitää siellä ja yrittää jopa paritella.
      Vituttaa, se on silkkaa terroria, kun heikosti kehittyneet dokaa.
      Korkeintaan niille vois antaa aimo annoksen risperdaalia aamupuurossa ja laittaa koppiin.
      Nyt ne on perkele puistoon päästetty.

• AtteMainio

Kuka haluu mentospatukkaa peppuu?

• DEEEEEIIIIIIII

Ei ne mitään teinejä siellä oo. Mie juoppo DI siellä vaan rymyän, kun ei muuta tekemistä oo. Käy ampumassa ni helpottaa molempia...

• mikko1421

siel ne kakarat taas eile huuti.. meinasin kyllä poliisit soittaa. kuulostaa niin naurettavalta kun tollaset 13-15 vuotiaat teinipennut huutaa vittua siellä.

• ihQteinix

arvasinkin että eilisestä tulee sanomista. iha hyvä meno oliki vaIk pulla homoiliki aika urakalla.

• Velkaaja

PS. RYHIS MAKSA VELAT

• Leiketuningnigz

Lopettakaa riitely rakkaat ystävät! Elämä on välillä julmaa, mutta hymyilee ajoittain! :)

• ljkuhgbhj

Ai milloin...

• Pulla nyt loppu!

Tämä pieni pullapoika vain homoili siellä. Olen tiennyt että tämä kaveri on homo mutta eilinen meni liian pitkälle! Toivottavasti ensi kerralla paikalle saapuisi se poliisi että meno vähän rauhottuisi siellä puistossa.

• Boosterlussu

Olen samaa mieltä tämän hintzelin kanssa!

• Pirun kakarat!

Herjaava nimimerkki mister. Mike "M9" Clinton! Vaatimukseni pannaan käytäntöön tai joudun murhaamaan Sibeliuksen pojan, Tögen.

• VP on hinttari

olen erimieltä ryhiksen peqan kanssa. mielestäni töyrylä ei ole homo vaan täysin hetero. taidatte itse olla jonkin sortin hinttareita kun kirjoittelettekin samoilla nimimerkeillä ja käytätte samoja stringejä. vieläpä ilman pesua. hyi heitä olette likaisia homoseksuulisia pöhkötyksiä.

• PastoriMennander

Isäs on varmaan ihan yhtä tasapainoinen kaveri, kuin sinä. Vedän sitä turpaan, ihan siitä syystä, kun sillä on noin typerä nahkamuna ansioluettelossa

• DNA-kauppias

ja yks vitun mikko ryhäne vetää huumeita siel t. vp

• @

£

• myötähäpeää+mw3

Perkelettäkö jotkut vitun natsit täällä valittavat? Nuoret haluavat pitää kerrankin hauskaa oikein olan takaa! Pohjanmaan kautta viinaa! ps. viina on paras :--D ja rööki:----DD Tallink vitun veneellä ruotsiin hakemaan kaljaa!

• gaypule.fi

No mutta santeri jonka nimikirjaimet ovat S.T. Meidän mielestämme leikkeesi tulisi syöttä talelle ja sinun perseeseesi tunkea ananas

• kaikki tietävä

kaikille siit vitu miu lupaamast drum coverist et en tiiekkää ehtiikö tän vuoden puolelle ! työn alla >:)!

• SDFHFJGHFD

täälläpäs on asiatonta keskustelua, hävetkää ! raggarit... ps. viina on parsa :--DD ja ES :--D ppspsps. ne oli viljamin veljen ne neulat, se ompeli niillä :-DDD

• khyyyyylll

Itse olen sitä mieltä että se sininen kisakiree dt jättäää kaikki paskat tulemaan!!1 PS. lauantain taas votulle ;)

• homot

homot homot, ootte homoja

• PastoriMennander

Tuo solvaus sattui ihan toden teolla. kukaan eikä koskaan ole pystynyt moiseen :D

• TAXI/VERGI

bisnekset rullaa iha tosi vitun jeesjeesjees!!

• Keitto_Mertsi

Luulen olevani oikeassa jos veikkaan että siellä riehuu eräs poika jota kutstutaan Molo-Sakeksi

• 20

saisiko niille kauraa sinne

• pikkulapset

raapustelee omalle seinälle. Voisitteko mennä vaikka tuonne aapeliin jatkamaan jorinoitanne.

• sianlanta tepsii

Sian lanta karkotti ryypiskelevät teinit Britanniassa

Middlesbroughin päättäjät ottivat käyttöön erikoisen keinon rötöstelyiden kuriin saamiseksi. Koillis-Englannissa sijaitsevan Middlesbroughin kunnanisät tuskailivat pitkään paikallisen nuorison ryypiskelyn, huumebileiden ja rötöstelyn kanssa, kunnes joku sai idean.

Nuorison viikonloppuisin kansoittamalle metsäiselle alueelle Coulby Newhamissa ruiskutettiin sian lantaa sen jälkeen kun sieltä oli löydetty huumekätkö.

Tuloksena oli, että rikosluvut putosivat dramaattisesti lähialueilla.

Alunperin paikalliset asukkaat olivat valittaneet nuorison rellestämisestä. Nyt he joutuvat lievänä sivuhaittana kärsimään itsekin "lievästä tuoksahduksesta".

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/sian-lanta-karkotti-ryypiskelevat-teinit-britanniassa/art-1288438316647.html

• miukumauku

Ei oikeesti, kuka jaksaa valittaa netissä tälläsesta ? Se on se Majava vaan joka ragertaa puite ja ne puut kun kaatuu nuorison päälle ni totta kai siinä vitut ja kyvät lentää.. ei haloo oikeesti ihmiset..

• KUOLEMA?

Niin kuka oikeesit jaksaa välittää esim siitä,että joku munakarvaton veti siellä viinaa niin että meinas kuolla?
        Jotain läh 4 promillee oli ollu tulos.. kai minuuteista kiinni olisko henki menny
        KUKA SIIS OIKEESTI JAKSAA VÄLITTÄÄ?
        Ei vanhemmat ainakaan.
        Nää samat finnimannekiinit nyt irvailee täällä palstalla, ja jatkaa sitä idiotismiaan taas tänään , just siinä
        puistossa

• elisa22

samat vitun nulikat siellä taas huutaa. eikö heille löydy parempaa paikkaa vetää siiderikännejä kuin tuollainen yleinen puisto? ja se ärsyttää kaikkein eniten että siellä huudetaan klo 9 jälkeen jolloin lapset eivät saa unta kun puistossa riehutaan..

• vihne..

lappeenranta suomen kauraisin kaupunki.hoidetaan huutajille lisää kauraa niin johan parku loppuu...kaura se pitää lappeenrantalaisen tiellä..

• omakantani

Teinejähän ne on, joista vanhemmat välittää yhtä paljon kuin ei vähääkään. Voimmehan lohduttautua sillä et näissä nuorissa on tulevaisuus. Loistava sellainen. Soita poliisit.

• noooknlk

sanos mihin ne sit menis?

• LAURITSALA

PARI VIIKON LOPPUA ISTTEN JOKU JOI LAURITSALASSA POHJIA MUTTA SOITIN POLIISIT SIIHEN JA VEIVÄT VIEREISEEN TALOON KOTIIN NUKKUMAAN!!! SITTEN KAVERI VEILLÄÄÄ YLEPIELEE SILLÄ VASEPUUKISSA ETTÄ EIHÄN TÄSSÄ 1.6 PRMILLEE OON IHA VITU KÄNNIS:DDDDDD

• !!!?

Voisivat painua jonkun kotiin niitä ''bileitään'' pitämään eikä häiritsisi muita. Ja tiedoksi että jos nuorilla näyttää olevan kiltisti muumilimut ja kokikset kädessä niin laimennettua viinaa se vaan on.

• Äyyy!

se puisto o iha perseestä :S.. ps. jannal o löysä pillu

• sika

turpa kiinni sika

• hah-hah-hah

Onneks tulee pakkaset ni kakarat ei tarkee olla ulkona.

• smaby

mielestäni soppa-sakella on tiukka anaali

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      104
      7838
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      146
      6582
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4715
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      242
      3207
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      101
      2734
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      89
      2198
    7. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      12
      1886
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      148
      1832
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      23
      1675
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1614
    Aihe