Moi!
Tarttisin pikasta infoo nyt heti, koska en oikee tiiä mitä teen.
Eli olin yhdynnässä viime viikon torstaina kortsun kanssa, sitte poika
halus kokeilla ilman ja lupas ettei tuu sisään, oli kyl vähä tyhmää suostua.
no sit perjantai-iltana hommaa uusiks ja olin että ei ilman kortsua mutta
sit kuitenki pantiin. Joo ja ei tartte jankkaa siitä et tyhmä tyttö yms.
Olen siis 17-vuotias ja nyt sitten noitten kertojen jälkeen on tullu verta alapäästä silleen et siteen tarttee. Oli myös eka kertani joten voisko jotenki olla mahollista jotain jälkivuotoa, koska jätkällä oli aika iso ja se aika syvälle sen työnti. Muttaniin, tätä sanotaan vaikka "tiputtelua" on jatkunu täs nyt 2 päivää, ja mä oikeasti toivon että en ole raskaana, koska sitten on maailma sekasin. Oon kiitollinen kaikille ihmisille jotka asiallisesti jaksaa vastata :))
pikaista infoa?
5
<50
Vastaukset
- needinghelp
Nii ja sit viel lisään et menkat loppu noin 6pv sit et oisko toi seksi nyt sitte vaa saanu jotenki kropan sekasi et menkat alko uudestaa?
- needinghelp
pliis eiks kukaan osaa auttaa? :((
- needinghelp
lisäisin sit vielä et jätkä on polttanu 8 vuotta ja käyttäny vähän mömmöjä,
että jos tässä nyt joku mahdollisuus on tulla raskaaks tms, ni mä en jotenkin usko että jätkän siittiöt ois siinä kunnossa että niillä mitää lapsia sais aikaan, ko kuitenki janojuomaksi aina ottaa kaljaa tai muuta alkoholipitoista.
mutta oikeasti pyydän tosi paljo teitä jakamaa tietoa nii paljo ku mahollista :(( - 202020
Luultavasti se verenvuoto johtuu siitä, että se oli ensimmäinen kertasi. Kuukautiset eivät ala uudelleen siksi, että olet harrastanut seksiä. Raskaus on mahdollinen, vaikka vaikka mies tupakoi ja käyttää reippaasti alkoholia ja muita aineita. Jos olet tullut raskaaksi, niin oireet tulevat myöhemmin, eivät vielä tässä vaiheessa. Toivottavasti et tullut raskaaksi ja kannattaa hoitaa ehkäisyasiat kuntoon hyvän sään aikana ennen kuin vahinko pääsee sattumaan :)
- LKT
Raskaus on mahdollinen, samoin kaikki sukupuolitaudit!
Testiä kannattaa tehdä kahden viikon kuluttua, ei aiemmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563960Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve713549Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942868On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1462432Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592318Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582094