kemin keskussairaala

rääkätty koira

laittaisivat kiinni koko sairaalan, kun työn tekiät on jo siinä kunnossa, että tekevät työkseen enää hoitovirheitä. Sieltähän tulee huonommassa kunnossa pois kun menee. Turha laittaa ja ylläpitää isoa laitosta kaupungissa ja väittää, että sieltä saa apua, kun totuus on toinen. Ei niitä sairaaloita ennenvanhaakaan oikein ollut ja ihmiset elivät sen minkä eli ja kuolivat pois, eikä niiden tarvinnut kokea tätä nöyryytyksen ja tyhmien lääkärien tyhmiä päätöksiä. Ja muutenkin koko kemin sairaanhoito mukaanlukien psygologia on aivan huonoa. Olen kuullut tästä muiltakin ja uskon sen kokeilemattakin. Koittakaahan tekin keksiä jotakin muuta, kun tulee vaikka kuume, kun mennä sairaalaan, koska sen tietää jo etukäteen mitä siellä tapahtuu.

16

1066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 456

Kyllä minä ainakin olen saanut siellä ihan hyvää hoitoa, ja henkilökuntakin ollut asiallista, jopa mukavaa.

• X-Potilas

Minä olin sairaalassa useamman vuorokauden.Lääkäri ei ollut sieltä viisaimmasta päästä mutta mukavia olivat hoitajat mukaan lukien.

• Tuula

Kemin keskussairaala???

• Ahmed Khaheli

Missäs tämä kemin keskussairaala sijaitsee?

• Pehmokameli

No tuskin Lapin keskussairaalasta sen parempaa hoitoa saa kuin länskästä. Epäilen että todennäköisesti parempaa. Ja kyllä, olen ollut molemmissa

• no eipä kehumista osastolla....pyysipä kipupiikkiä kovaan kipuun...meni aikaa ei kuulunut mitään...sit kun raahautui käytävälle..ni siel hoitsut juorusivat porukalla..ei näyttänyt olevan kiirettä mihinkään..aika tympeetä porukkaa...

• viikon potilas

Viime vierailuni kyseisessä laitoksessa oli todellakin ikävä kokemus.
      Olin hoidossa muutaman päivän joten ehdin kokea ilmapiirin.
      Ensin täytyy mainita että pieni osa hoitajista oli ystävällisiä ja ammattiinsa sopivia mutta mutta...sitten olikin niitä tylyjä, suorastaan epäystävällisiä hoitajia pilvin pimein.
      Tietysti potilas saattaa joskus olla kärttyinen kipujensa kanssa mutta luulisi hoitajien sen ymmärtävän.
      Luulen että minun on oltava tosi kipeä ennen kuin sen laitoksen ovea avaan, sen päätin kun sieltä poistuin.
      Hävetkää ammatti ihmiset ja yrittäkää parantaa käytöstapanne taikka jos muu ei auta niin uudelleen koulutus.

• Kauno Koodi

Saattas ilmapiiri koheta, ku henkilövähennysten sijaan palkkaisivat muutaman hoitajan lisää?

• Antakaa jo töitä

Niin joutilainahan nuo karjuvat huonoja hermojaan vapaapäivinään lapsilleen.
        Varmaan rentouttaa päästä joksikin aikaa kuvaamaan ihmisten sisuksia länskään.

• köpjfoijhe-wohufkl

voi ristus mikä vuodatus. sun puheittes mukaan voidaan lopettaa kaikki hoito, kuollaanhan sitä kuitenkin.

no mulla löytyy sen verta empatiaa että toivon kaikkien sairaiden saavan asiallista hoitoa, sinut mukaan lukien.

• kuppavonkuppa

olin länskässä sydänoireiden vuoksi, mutta samalla minula havaittiin kuppa. kuppaa tuli katsomaan kahdeksan hengen miehistö opiskelijoita tai mitä toimittajia nyt olivatkaan. läheltä katsoivat ja osa haistoi myös, ollin niin nöyryytetty etten enää koskaan halua kuppaa toiste. DAm You Kemi Ladyes :(

• valitustavalitusta

Paljonhan siellä osastoilla pyörii semmosia sairaanhoitajia, joiden pitäis lähtä työnkiertoon kun ovat niin leipiintyneitä työhönsä. Valitettava tosiasia. Suurin osa on kuitenkin semmosia, jotaka oikeesti tykkäävät työstään ja hoitaa potilaat hyvin. Ja fakta on se, että hoitajilla paljon vastuuta ja paljon jäis tekemättä jos luotettas vain lääkäreihin...

• valivalivali

Pakkoko sinne on tukkia!? Pysykää poissa ja hoitakaa ite ittenne, jos olette niin eteviä ja tiedätte miten pitää hoitaa.
      Turhaa sitä hoitohenkilökuntaa mollaa!! Alatisairaat valittajat.

• apin8

Tässä onkin sellainen kirjoittaja , joka ei valita fyysisistä vaivoista , eikä sitä tarpeellista hoitoa ole enää saatavissa .

• katse peiliin...

Kyllä hoitajienkin pitää osata ottaa kritiikkiä vastaan. Jos taso on surkea niin eiköhän se johdu henkilökunnasta. Onko se ammattitaidon puutetta vai laiskuutta sen tietävät vain he itse.
        Varmasti sieltä löytyy hyviäkin hoitajia / lääkäreitä mutta osa taitaa olla alalle sopimattomia.

• apin8

Erittäin hyvä hoito . Samoin vastuunsa tunteva iloinen henkilökunta . Liki aina joutuu odottamaan päivystyksessä 60-70 tuntia juomatta syömättä . Vasta laadukkaan hoidon alettua toiminta on tehokasta . Ensimmäinen hoito on laskutustietojen kirjaaminen , toisena hoitomuotona on hokema , emme me tässä vain mittään näe , ei tässä mittään näy , voitte lähteä kotiin . Jouduin muuan yö itsekkin laatuhoitoon , mutta tiesin jo ottaa vichyvesipullo kassin mukaan ja eväät , jos sisälle otetaan , koska juomaa ei saa , eikä syötävääkään 4:ään päivään säästötoimien vuoksi . Sain myös seurata lähietäisyydeltä erään potilaan vaikertelua jota oltiin tuomassa sairasautolla jo viidettä kertaa 45 kilometrin päästä samana yönä laatuhoitoon , sappiongelman vuoksi . Lopusta en tiedä puhkesiko sappirakko ja potilas menehtyi .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      20
      4988
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4006
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3584
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2678
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2443
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2113
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2077
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      126
      1544
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1495
    Aihe