Kaikkea vanhaa pashaa yritetään sinnikkäästi vääntää todisteeksi jostakin höpöhöpöstä.
Missä miesten järki, ohoi?
Uskokaa jo: EI OLE OLEMASSA!
38
346
Vastaukset
- krääk-kräääk
Sinulla on jokin paha uskottavuuskriisi menossa.
- David Kuparipelto
Sehän on kiinni vain sinusta!
- heh..
Mitä ei ole olemassa?
- hoh..
Ei mitään.
- paljastus tulee
Ei ole uskon asia tämä. Tiedämme, että täällä on piipahdellut vierailijoita.
Kiihkouskovainen haluaa kieltää, että maailmankaikkeudessa on muita älykkäitä olentoja.
Aikoinaan kiihkouskovaiset veivät roviolle edelläkävijöitä, rohkeita ajattelijoita, jotka uskalsivat poiketa kirkon yleisistä käsityksistä.
Nyt skeptikot edustavat niitä kapeakatseisia, skeptistisiä kiihkouskovaisia.- skeptical mind
Typerys, ammut pahasti omaan nilkaasi tuolla ontuvalla vertauksella. Skeptikot ovat täysin jotain muuta kuin ufodenialistit tai ufouskovaiset hörhöt.
- litsi
Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi mennä Sinun tahtosi mukaan. Todistappas. Ettei maailmankaikkeudessa ole muuta elämää. Ja todistappas samalla. Etteivät eräät maat ole vieneet kalustoa avaruuteen, josta muu maailma ei tiedä yhtään mitään. Sinulla. Ja sinun heimolaisillasi onkin Todella paljon todistettavaa. Eikä yhtään ainoata todistetta annettavaksi meille kerettiläisille. Joku vertaisikin tätä jatkuvaa panettelua noitavainoihin ja uskonpuhdistukseen. Samanlaisella periaatteellahan tuossa ollaankin liikkeellä. Kaikki muu kuin kapea-alainen ajattelu, tiedot ja taidot ovat kiellettyjä. Onneksi nykyjään ei ketään enää saa polttaa roviolla tms. Ja onneksi. Teikäläisiä on hyvin pieni ryhmä enää jäljellä.:)
- Jaa jaa joo
Ai jaa.
- Todistetta pöytään
Skeptikon voi vakuuttaa helposti mistä tahansa asiasta. Esität vain todisteet!
Mutta turhanaikaisen feikkien vatvomisen ja jossittelun kautta ei ketään omilla aivoillaan ajattelevaa ihmistä vakuuteta. - Timo Feikki
Todistetta pöytään kirjoitti:
Mutta turhanaikaisen feikkien vatvomisen ja jossittelun kautta ei ketään omilla aivoillaan ajattelevaa ihmistä vakuuteta.Todisteet valitettavasti puuttuu, mutta muuten ollaan jo asiasta varmoja.
- skepolainen
Todistetta pöytään kirjoitti:
Mutta turhanaikaisen feikkien vatvomisen ja jossittelun kautta ei ketään omilla aivoillaan ajattelevaa ihmistä vakuuteta.Skepona epäilen todisteita.
- :)
"Kaikkea vanhaa pashaa yritetään sinnikkäästi vääntää todisteeksi jostakin höpöhöpöstä.
Missä miesten järki, ohoi?"
kuka käski tuojottaa todisteita joita ei oo. järkeä tuossa ei oo. - Pööööö! Ufoooo!
Niiioh!
- :)
aivot muodostaa kuva eikä silmät. jos ootta päättäny että ei oo nii "ei oo" koska nii ootta päättäny.
- ...
Kärsitkö kenties tautofoniasta?
- Ufo
Tästä asiasta on turha keskustella, jos kyselijä on tuollainen: "Mitään ei ole olemassa, mitä en ole nähnyt sitä omin silmin."
- hoijaahh
En usko ongelman olevan siinä.
Esson Baarin kuultuihin juttuihin ollaan aina suhtauduttu tietyllä varauksella. Sensijaan vaikkapa Tekniikan Maailmassa esitettyyn tekstiin voidaan yleisesti ottaen uskoa hyvinkin pitkälle. Kumpikin tapaus edustaa tilannetta, jossa lukija ei itse välttämättä ole nähnyt itse laitetta tai tapahtumaa.
Juju on siinä, että kun paskajutta haiskahtaa niin skeptikon nenä varoittaa.- keltasirkkunen
Onnittelut skepoille Huu-Haa-palkinnosta. Tosin meni naaprimaahan, mutta kyllä te huuhaaninttäjät vielä Suomessakin pystinne ansaitsette. :D
- 99,naintinain
Nii mit ei oo olemas?
- ......
Sinua.
- 99.naintinain
...... kirjoitti:
Sinua.
Sit ei oo kyl sinukaa!
- ......
99.naintinain kirjoitti:
Sit ei oo kyl sinukaa!
Höpö höpö, olen solipsisti ja "sinä" olet näin vain mieleni tuotetta.
- 99.naintinain
...... kirjoitti:
Höpö höpö, olen solipsisti ja "sinä" olet näin vain mieleni tuotetta.
Sähä rupeet iha riesaks, kuvitteelisine aivoinesi. Ja vaik ne oiskii, nii mun on ain suuremmat ja paremmat, et sil viisii. Leiki itelläs.
- ......
99.naintinain kirjoitti:
Sähä rupeet iha riesaks, kuvitteelisine aivoinesi. Ja vaik ne oiskii, nii mun on ain suuremmat ja paremmat, et sil viisii. Leiki itelläs.
Minulla on kaikkeuden parhaat aivot. Sinulla huonoimmat.
- 99,naintinain
...... kirjoitti:
Minulla on kaikkeuden parhaat aivot. Sinulla huonoimmat.
Ois kyl kaikkeus pulas jos nii ois, jos ny tuotakaa ees ymmärrät :)
- ......
"Sinä" olet aivoton, täysi nolla. Minä olen yli-inhimillinen nero, jumalolento sinulle.
- 99,naintinain
Voih, mikä jumalolento. vastasit värään paikkaakii. Nii ja sit menit ekaks väittää ettei minuu oo ja ny sit yrität olemattoma kaa väitell :D oisko aika miettii vähä enne ku laukoo. Siin toine "jumalainen" :D pätemist yrittämäs, mut sääl ku jää vaa pelkäsks yrittämiseks. Kasva ja tuu sit uuellee yrittää mu kans, ny ku ei oo mitää jakoo.
- ......
99,naintinain kirjoitti:
Voih, mikä jumalolento. vastasit värään paikkaakii. Nii ja sit menit ekaks väittää ettei minuu oo ja ny sit yrität olemattoma kaa väitell :D oisko aika miettii vähä enne ku laukoo. Siin toine "jumalainen" :D pätemist yrittämäs, mut sääl ku jää vaa pelkäsks yrittämiseks. Kasva ja tuu sit uuellee yrittää mu kans, ny ku ei oo mitää jakoo.
Tollo, ei solipsismia noin kumota! Menit ansaan olemattomalla älylläsi. Sinusta ei ole minulle minkäänlaista vastusta. Et näytä myöskään osaavan kirjoittaa. Koska olet totaalinen vajakki, jätän sinut mielestäni nyt.
- 99,naintinain
...... kirjoitti:
Tollo, ei solipsismia noin kumota! Menit ansaan olemattomalla älylläsi. Sinusta ei ole minulle minkäänlaista vastusta. Et näytä myöskään osaavan kirjoittaa. Koska olet totaalinen vajakki, jätän sinut mielestäni nyt.
Yritä vaa, mut hei kato, täs mä vaa kuiteekii oon. Selvää oot saanu kuiteekii tekstist, mut et kuiteekaa ymmärtäny, siin se ero...Voisin sanoo valitettavast, mut en kuiteekaa sit tee, ku eihä tyhmä tyhmyyttään kuiteekaa ymmärrä.
- Ou ou uvomies
Uvomies on uvomies. Päässsä surraaa.
- jk
ninkö
- Lightbluesoul
Annetaanko skepojen olla eikä vastata heidän viesteihin mitään niin luulis jättävän meidät rauhaan. Sama ku heittäis bensaa liekkeihin.
- Tsebonen
Kenties ymmärrät nyt, että järjettömyys on järjettömyyttä oli puhe ihan mistä tahansa.
- kolalolli
Taustalla voi olla myös sairautta.
- En usko...
Usko on hölmöyden alku.
- ......
Kun järki puuttuu, niin usko sen korvaa.
- .,.,.,k
Se on tilpäisesti huoltokatkolla....
- €£$+pankit ja muut.
No,se järki on pysyvästi katkolla ainankin niiden ufofriikkien taholla,jotka vuodesta vuoteen jaksavat vääntää salaliittoteoriotaan näissäkin suhteissa.Sekä tietysti myös maallisissa suhteissa ja monessa mielessä tyylillä ;Tätä mä oon aina sanonu ja kirjotellu ja eiks'se mee jo jakeluun että mä olen ollut aina oikeassa salaliittojenkin suhteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1328142Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1587354Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1855015Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2523368Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1042842Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82649Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1502495- 1792341
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121959Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181955