Kortsu ongelma

Haittaako naiset teitä jos mies ei suostu käyttämään kortsua? Itse en yhtään pidä kumeista, kun ne pilaavat seksin. Jotkut naiset suhtautuvat aika nihkeästi, siihen kun en käytä korsua, mutta yksikään ei ole kieltäytynyt seksistä kanssani.

56

919

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta helvetissä

se haittaa! EN halua raskaaksi enkä halua sukupuolitauteja. Ei onnistu ilman kumia minun kanssani.

• Tippuri_Liisa_YTN

Ei haittaa jos sua ei pöpöt haittaa.

• Hienoa löytää mies, joka oikein intoa puhkuen haluaa makselemaan elatusmaksuja!

• iqucg

Ei haittaa mikäli otat muksun sitten itelles.... :)

• Ruukinmatruuna

Ei haittaa yhtään. Tykkään ottaa suoleen kunnon mustaa makkaraa ;)

• vain idiootti

nai paljaalla tuntemattomia

• ~cissi~

Ei haittaa ollenkaan, ettet käytä korsua.

• ...........

Miksi vitussa se minua haittaisi, käyttääkö joku minulle tuntematon mies kortsua vai ei? Et sinä minua nai.

• Olet tautien

levittäjä tai tyhmä provo

• Nainen 34

Aika monelta on näemmä unohtunut se, että sukupuolitautitesteissä käydään sekä edellisen suhteen päätyttyä, että ennen uuden sukupuolisuhteen aloittamista. Jos näiden väliin jonkinlaisia satunnaisuuksia mahtuu, niin totta kai silloin käytetään kodomia!
      Itse en voi kyssäriin vastata, kun en yhden illan juttuja harrasta.

• Ei haittaa...

Ei mua haittaa... Tosin enhän mä sun kanssas nai (toivottavasti)... Itse olen tapaillut vähän aikaa yhtä tyyppiä ja nyt käytettyämme kumia.. Meillä on tullut kuitenkin puheeksi muut ehkäisykeinot ja aionkin hankkia pillerit, koska haluamme kumpikin rakastella ilman kondomia, koska silloin seksi on nautinnollisempaa..

• Nainen 34

Tästä muistui mieleeni episodi, johon jouduin vielä ollessani parisuhteessa. Olin käymässä gynekologin tarkastuksessa, kun tämä gynekologi alkoi kysymään minulta suhteen laadusta. Hän oli sitä mieltä, että minun pitäisi käyttää mieheni (nykyinen ex) kanssa kondomia siitäkin huolimatta, että olimme uskolliset toisillemme ja terveitä. Olin suoraan sanoen, että mitä v****a! Olin menettää hermoni totaalisesti. :D
      Eli kuulun myös näihin naisiin, joiden mielestä seksi tuntuu paremmalta ilman kondomia ja suhteen alettua siitä haluaisi päästä mahdollisimman nopeasti eroon.

• uykukktyut

Kait se nyt tuntuu naisestakin paremmalta lman kumia kun kulli seisoo paremmin ilman kumia, kun veri kiertää paremmin eikä kumi ole poistamassa tuntoa kullin päästä.

• ~cissi~

No noita turvallisuushakuisia kelmuttajia täytyy vaan yrittää sietää, niillä on pitkä elämätön elämä takana ja edessä

• A.I.D.S....kulta
        ~cissi~ kirjoitti:

No noita turvallisuushakuisia kelmuttajia täytyy vaan yrittää sietää, niillä on pitkä elämätön elämä takana ja edessä

kultasein.....

• Nainen 34
        uykukktyut kirjoitti:

Kait se nyt tuntuu naisestakin paremmalta lman kumia kun kulli seisoo paremmin ilman kumia, kun veri kiertää paremmin eikä kumi ole poistamassa tuntoa kullin päästä.

Anteeks, mutta tämä ei lämmitä yhtään mieltäni, että vastasit noin. Luulen, että sulla kiertää veri paremmin peniksessäsi kuin päässäsi. Siis, jos mies koittaa liian pientä kondomia, niin kyllä silloin voi kiristävä tunne ollakin peniksessä. :)

• uikluiouioiu
        Nainen 34 kirjoitti:

Anteeks, mutta tämä ei lämmitä yhtään mieltäni, että vastasit noin. Luulen, että sulla kiertää veri paremmin peniksessäsi kuin päässäsi. Siis, jos mies koittaa liian pientä kondomia, niin kyllä silloin voi kiristävä tunne ollakin peniksessä. :)

Me ympärileikatut miehet saadaan jyystää sen 15 minuuttia ilman kumiakin että jotain irtoaa. Siihen kun vedät kelmun päälle niin se on 2 tuntia kovaa jyystöä ennekuin mitään tapahtuu.

• ~cissi~
        A.I.D.S....kulta kirjoitti:

kultasein.....

Mä valitsen ennemmin sen seksiseurani tarkemmin kun alan kelmuttaan. Toiset tietty joutuu tyytyyn vähemmän laadukkaaseen seuraan ja silloin sitä pitää kumia olennaisena osana seksiä :D

• Nainen 34
        uikluiouioiu kirjoitti:

Me ympärileikatut miehet saadaan jyystää sen 15 minuuttia ilman kumiakin että jotain irtoaa. Siihen kun vedät kelmun päälle niin se on 2 tuntia kovaa jyystöä ennekuin mitään tapahtuu.

Jaahas, villikortti otettiin esiin. :)

• Ja sinäkö luulet
        ~cissi~ kirjoitti:

Mä valitsen ennemmin sen seksiseurani tarkemmin kun alan kelmuttaan. Toiset tietty joutuu tyytyyn vähemmän laadukkaaseen seuraan ja silloin sitä pitää kumia olennaisena osana seksiä :D

tunnistavasi naamasta kenellä on tauteja ja kenellä ei. Sulla todennäköisesti on kun suojatonta seksiä yleisesti harrastat.

• ~cissi~ kirjoitti:

Luuletko vitun pelle, että vain tautisten näköisillä on sukupuolitauteja?
        Kyllä niitä on niillä, jotka suojaamatonta seksiä harrastavat. Eivätkä ne taudit useinkaan näy ulospäin millään tavalla.

• ~cissi~
        gloriana_demeter kirjoitti:

Luuletko vitun pelle, että vain tautisten näköisillä on sukupuolitauteja?
        Kyllä niitä on niillä, jotka suojaamatonta seksiä harrastavat. Eivätkä ne taudit useinkaan näy ulospäin millään tavalla.

Oho, täällä on joku oikein kiihtynyt :)

Mä en mitään luule. Jos haluan jotain miestä, niin en tosiaan välitä, saako siltä taudin vai ei. Se selviää kyllä aikanaan (koskaan mitään saanut, edes hiivatulehdusta).

Oman terveyteni voin riskeerata, jos haluan. Muiden en. Miettikää eteenpäin, jos osaatte.

• Ei kelmua!
        ~cissi~ kirjoitti:

Just. Kyllä ne nätit tytöt on järjestään niitä puhtaimpia pyöriteltäviä.

• ~cissi~
        ~cissi~ kirjoitti:

Oho, täällä on joku oikein kiihtynyt :)

Mä en mitään luule. Jos haluan jotain miestä, niin en tosiaan välitä, saako siltä taudin vai ei. Se selviää kyllä aikanaan (koskaan mitään saanut, edes hiivatulehdusta).

Oman terveyteni voin riskeerata, jos haluan. Muiden en. Miettikää eteenpäin, jos osaatte.

Jatkakaa miinustelua ja epäseksiänne. Mä viis veisaan terkkatätien moralisoinnista.

Seksissä jokainen on vastuussa itsestään. En mä teille miinustelijoille mitään tartuta, kun kerran räpläätte niitten kumienne kanssa herkkinä hetkinä.

• antaa tulla vaan

Ei haittaa. Ei kai suakaan haittaa 18 vuoden elarit?

• Ei muille tarvi

oikeaa nimeään kertoa. Sanoo vaan että on Asko Vesiheinä Keravalta.

• huomaamatta
        Ei muille tarvi kirjoitti:

oikeaa nimeään kertoa. Sanoo vaan että on Asko Vesiheinä Keravalta.

Ite tarkistan aina henkkarit ja huomaan kun joku valehtelee, et turha yrittää

• Eipä ole yksikään

nainen kumeja ruvennut vaatimaan kun kiima on ollut riittävän kova

• Mulla on myönnettävästi kevyt kortsukammo.

• Eikö seiso

kumin kanssa?

• Eikö seiso kirjoitti:

kumin kanssa?

Sanotaan että sillä on potenssia heikentävä vaikutus, joten kysyy sitten muijalta hetken kärsivällisyyttä mahdollisesti

• hitaammin
        hahmotelma kirjoitti:

Sanotaan että sillä on potenssia heikentävä vaikutus, joten kysyy sitten muijalta hetken kärsivällisyyttä mahdollisesti

Ei ole niin kiire

Ja se pitää osata laittaa niin ettei simahda. Jos simahtaa niin odotellaan.

• 12+14

On olemassa ultraohuita kortsuja. Omissa satunnaisissa suhteissani, ei ole yksikään mies kysynyt saisko paljaalla mennä. Enkä olis antanu jos olis kysyny. Hormonaalinen ehkäisy parisuhteessa, sitä ennen testit kummallekin.

• Tota kuulee netissä paljon... Testit ennen kuin parisuhteessa kortsusta luovutaan... Vaan en ole kyllä kuullut keneltäkään, että oisivat tommosen järjestelyn suorittaneet...

• 12+14
        hahmotelma kirjoitti:

Tota kuulee netissä paljon... Testit ennen kuin parisuhteessa kortsusta luovutaan... Vaan en ole kyllä kuullut keneltäkään, että oisivat tommosen järjestelyn suorittaneet...

Mulle on ihan normaali järjestely. Aina on ollu ehtona kortsusta luopumiseen testeissä käyminen.

• Järjenkäyttö
        hahmotelma kirjoitti:

Tota kuulee netissä paljon... Testit ennen kuin parisuhteessa kortsusta luovutaan... Vaan en ole kyllä kuullut keneltäkään, että oisivat tommosen järjestelyn suorittaneet...

Hahmikselle.
        Minä olen kyllä kuullut. Ja, mikä mahtavinta, myös niin, että mies on ollut se aloitteellinen ja vaativa osapuoli tässä.

• olet pösilö

Haittaa, jos olet joku vitun tautinen.

• saletisti natsaa

On täälläkin viisasta porukkaa. Toisille ei haittaa ja ne ketkä on fiksuja niin käyttää kondomia.

• hankkikaa-aivot

MUISTAKAA:

Jos oot hänen kans, oot heidänkin kans.

Jos harrastat seksiä Minnan kanssa, joka on eronnut kaksi vuotta sitten ja harrastanut eron jälkeen seksiä Matin, Kallen ja Kustaan kanssa ilman kondomia. Kalle oli juuri puoli vuotta Phuketissa Thaimaassa, missä ei ole käyttänyt ehkäisyä. Minna ei ole käynyt sukupuolitautitesteissä. Harrastaessasi seksiä harrastat sitä Minnan, Matin ja Kallen sekä Kustaan tautien kanssa. Harrastat sitä myös Maijan ja Juulian kanssa, koska he ovat olleet ennen Minnaa Kallen ja Kustaan kanssa, eivätkä myöskään ole käyneet testeissä.

VENÄLÄISTÄ RULETTIA! Tätä peliä kannattaa pelätä.

• say no lutka

Silläpä tässä on toisten miesten nussimia naisia yritetty vältellä. No thanks.

• Huohhh
        say no lutka kirjoitti:

Silläpä tässä on toisten miesten nussimia naisia yritetty vältellä. No thanks.

Impotentti ei ole saanut naista?

• Itseäni haittaa

jos mies haluaa ehdottomasti käyttää kumia. Paljaalla on paljon parempaa. Toki klamydia on tullut pari kertaa sairastettua, mutta ei mitään pahempaa. On se ollut sen arvoista.

• Kortsuilla mennään

En aio käyttää hormonaalista ehkäisyä ja jos testeissä ei ole vielä käyty täytyy etenkin käyttää kondomia ja unohtaa suuseksi.

• <sdg

OMpas mahtavaa seksiä kun toista kohdellaan niinku ruttoa. Ollaan kaikki iteksemme vaan niin ei tarvii pelätä tauteja.

• iiiik
    • 12+12

Jos joskus saan naista niin pitääkö panna vaan paljaalla kun mulla ei tahdo kyrpä seisoa millään kortsun kanssa? Muutenkin karmeeta räpeltämistä ja sähellystä yrittää saada kortsua paikalleen. Niin ja olen vielä poika vaikka ikää on jo muutama vuosi päälle 20.

• ei paljaalla

Sä et ole vamis seksiin, ennenkuin osaat laittaa sen kumin niin että homma toimii.
        Sun täytyy tajuta mitä siinä tehdään=lapsia. Oletko sä valmis tekemään tytön heti raskaaksi, huolta ja murhetta, itse isäksi?

Ehkäisyvastuu on aina sinulla. Joe si kuvia, tulee vauvoja. Ja oletko sä valmis päättämään siitä toisen ihmisen puolesta.

Joten mars, harjoittelemaan kondomin käyttöä. Sä olet odotuspenkillä

• ei paljaalla
        ei paljaalla kirjoitti:

Sä et ole vamis seksiin, ennenkuin osaat laittaa sen kumin niin että homma toimii.
        Sun täytyy tajuta mitä siinä tehdään=lapsia. Oletko sä valmis tekemään tytön heti raskaaksi, huolta ja murhetta, itse isäksi?

Ehkäisyvastuu on aina sinulla. Joe si kuvia, tulee vauvoja. Ja oletko sä valmis päättämään siitä toisen ihmisen puolesta.

Joten mars, harjoittelemaan kondomin käyttöä. Sä olet odotuspenkillä

Korjaus: "jos ei kumia, tulee vauvoja."

• 3+7

No eihän mun tarvis löytää kuin nainen joka käyttää ehkäisypillereitä ja jolla ei ole tauteja mutta onko mahdoton tehtävä täysin kokemattomalle löytää sellasta naista?

• et saa sittenkää

TOI EI OLE VAIHTOEHTO!!!
        TAJUATKO PÄSSI???!!!

Sä opettelet käyttämään kumia. HETI.
        Et saa yhtään p ildeä, ellet käytä kondomia.

• Monet miehet
        et saa sittenkää kirjoitti:

TOI EI OLE VAIHTOEHTO!!!
        TAJUATKO PÄSSI???!!!

Sä opettelet käyttämään kumia. HETI.
        Et saa yhtään p ildeä, ellet käytä kondomia.

saa vaikka eivät kortsua koskaan suostu käyttämään.

• ihmiskumppani

Onko noi sun seurustelukriteerit? Etkö ensin halua ihastua ihmiseen ja sitten sopia ehkäisystä? Ihan kun kuka vaan kelpaisi sulle kun vaanon ne pillerit.

• 3+11

Ei vaan seksiseuraksi tarkotin. Mulla on sen takia vaan nyt seksi mielessä kun en ole koskaan saanut ja kyllä olen valmis seksiin. Olen odotellut jo ihan tarpeeks kauan mut kortsuista en vaan pidä ollenkaan.

• ~cissi~

Tuntuu että moni tänne kirjoittavista elää vielä keskiajalla eikä tiedä rytmimenetelmästä tai siitä, että mies pystyy ihan hyvin hillitsemään itsensä tai ehtii ainakin välttää pahimman, jos viitsii vähän yrittää...

Lisäksi nykyihmiset ei ole ollenkaan niin hedelmällisiä kuin ne yleisesti luulevat. Hedelmällisimmätkin naiset voivat hedelmöittyä vain 3-4 päivän aikana kuussa, jos on säännölliset menkat, ja miksi terveellä naisella ei olisi? Niihin päiviin voi kehittää vähän erilaista seksiä, vain mielikuvitus on rajana.

Mutta niin on yksipuolista ja perinteistä seksiä ja kovasti ollaan tulossa raskaaksi ja saamassa tauteja. Jos mulla olis noin negatiiviset käsitykset hommasta, jättäisin suosiolla väliin koko jutun.

Ja eikun miinustamaan.

• Asenne ratkaisee

Jos kortsu on ongelma, niin oikea ongelma sijaitsee korvain väliss'. Järki-ihminen tietää, miksi ja milloin suojaa käytetään ja se, joka ei tiedä, ei ole järjellä varustettu. Myös seksi on aihe, joka lähtee korvien välistä, asenteesta, toisesta ihmisestä välittämisestä. Hällä väliä -asenteelliset eivät välitä edes itsestään, miksi siis kenestäkään muusta.

• Taidat olla joku

Vähän yksinkertainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      52
      3012
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      93
      2816
    3. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2678
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      72
      2629
    5. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      96
      2593
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      108
      2189
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      52
      2039
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      143
      1900
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      63
      1875
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      23
      1757
    Aihe