Olen ollut avoliitossa puolivuotta poikaystäväni kanssa. Meillä on alusta alkaen ollut hankalaa. Olemme riidelleet paljon, ja mieheni alistaa minua joka kerta (kerran jopa heittänyt minut aamuyöllä ulos kodistamme poliisivoimin). Pidän hänestä muuten kovasti, ja olen antanut kaiken anteeksi, mutta viimeyötä en unohda. Hän loukkasi minua niin pahasti etten tiedä miten pääsen yli. Itken koko ajan. Hän tietää että olen hyvin epävarma itsestäni, ja silti hän haukkui ulkonäköni täysin. Hän pyysi anteeksi ja sanoi ettei tarkoittanut. En vain voi ymmärtää miksi hän teki sen vain siksi että "tiesin että se loukkaa sua, en mä sitä oikesti tarkottanu". Olen varma että hän oikeasti tarkoitti sanojaan, mutta koska hän ei halua erota, hän väittää että halusi vain loukata jotta en jättäisi häntä.
Olen nyt koko päivän häirinnyt häntä puhelimitse, ja linkkasin hänelle myös kauneuskirurgian sivun ja sanoin että lainaisi rahaa ja varaisi samalla ajan minulle. Itselläni rahaa ei (vielä) ole, joten en muuten pääse muokkaamaan vartaloani hänen ihanteeksi. En tiedä mitä tehdä. Miksi hän ei suostu maksamaan kauneuleikkaustani vaikka ulkonäköni on hänelle ongelma? En saa vielä edes lainaa pankista.
Mies alistaa
5
291
Vastaukset
- Nainen.
Miehes on ääliö! Jos et kelpaa sellaisena,kun olet. Sinun ei tarvitse ulkonäköäsi muuttaa miksikään. Kukaan ei ole täydellinen ja jos et tuollaisena miehelles kelpaa,niin suosittelen jättämään..
- Että kyrsii provot
Keksi parempi provo.
- mmya
Ei oo provo. Kunpa vaan oisikin.
- 88
Poliisit miehen apuna heittämässa sua ulos?
Ei kukaan järjellinen kuvaamaasi tilanteeseen itseään järjestäisi. Keksi lissä tekstiä niin katsotaan. - Vihaan sun miestäsi
Miehes on vi..tun idiootti. Saa.tanan kusipää jota pitäis lyödä kunnolla. Tulenko vetämään turpaan sitä vi..tun home perse apinaa. Jätä se idiootti heti. Et tarvitse tollasta miestä elämääsi. Se tarkoitti kaiken mitä sanoi mutta kun aloit itkemään niin perui puheitaan. Aina ne on samanlaisia et ensin haukutaan ja sit sanotaan ettei tarkoittanut muka mitään. Minä miehenä vihaan tollasia miehiä yli kaiken. Jätä se homo heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl772167Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525