Ikäero

Vieläkö yksin?

Olen 50v. nainen ja rakastunut korvia myöten 22v. nuorempaan mieheen. Mies on samalla tasolla, siis huomattavasti ikäistään vanhemman miehen tasolla. Hän on valmis sitoutumaan ja haluaa muuttaa yhteen.
En ole rikas, mutta olen jokseenkin hyvin säilynyt nainen.
Hän kertoo olevansa minuun todella rakastunut ja olemme tunteneet toisemme useita vuosia saman harrastuksen tiimoilta.
En tiedä mitä tehdä. Haluaisin vain olla häneen kanssaa ja hän minun. Pelkään suhteemme paljastumista, koska ajattelen muiden ikäviä mielipiteitä. Toisaalta täällä maailmassa on niin vähän enään rakkautta, että jokaisesta saamastaan pitäisi pitää kiinni. Olemme olleet vielä varovaisia muiden suhteen, mutta lähimmät ovat jo aavistaneet rakkautemme. Mitä minun pitäisi vanhempana asialle tehdä?

21

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehille hyväksytään rakkaus itseään paljon nuorempiin naisiin,
      mikä ettei toisinkin päin. Siitä vaan, jos siltä tuntuu. Elämme täällä vain kerran.

• vieläkö yksin?

Kiitos. Minusta sopii vaan jotenkin ikäero näinpäin paremminkin vielä.

• 3t

Muiden mielipiteet nyt tuntuu aina olevan ikäviä, oli mikä tahansa. Luin juuri yhden jutun, missä joku nainen kertoi rakastavansa paljon vanhempaa miestä. Johan oli taas joku huutamassa isän etsintä teorioitaan ja haukkumassa vanhempia ihmisiä, miten ovat sitä ja tätä ja ties mitä. Sitten yhden, missä oikein seksologiksi kouluttautunut ihminen kehtasi jankata samoja stereotypioita ja oikein asetti rajat, että 10 vuotta on maksimi ja sitten tulee ongelmia, ja pitää kuulemma ajatella oikein 15 vuoden päähänkin ja eläkeikääkin pitää jo ajatella, perusteena "kestääkö kun toinen pääsee eläkkeelle ja itse on vielä töissä" ja ties mitä. Kyllä tuntuu löyhät perusteet olevan ihmisillä. Jotenkin tuntuu, että menevätkö he itse pilalle, siis pilaantuvatko he iän myötä itse, kun niin hirveää on, jos joku tykkää jostain eri ikäisestä.

Lisäksi puhuttiin "yhteisestä maailman katsomuksesta ja elämänkokemuksesta" mikä on ihan täyttä potaskaa. Itselläni on niin raskas elämän kokemus, ettei mitään toivoakaan löytää mitään oman ikäisen kanssa siltä osastolta. Enkä siis tarkoita, että pitäisi vaan että ei se ole mikään peruste. Kyllä mä olen voinut tulla hyvin toimeen ihmisten kanssa, joilla on ihan erilainen maailman katsomus ja elämänkokemus täysin eri. Iästä riippumatta.

Onhan teillä paljon ikäeroa ja totta, suurin osa semmoisista suhteista päätyy eroon, mutta kun ne päätyy muutenkin. Täytyykö joka suhteen aina kestää hautaan saakka?

En minä osaa sanoa, lapsia te nyt ette yhdessä ainakaan saa ja totta on, että sinä olet 65 vuotta ja eläkkeellä kun hän on 37, mutta ite kai te tiedätte. Kai vanhaakin ihmistä voi rakastaa?
      Molemmat olette täysi-ikäisiä ja aikuisia joten onko siihen nyt muilla mitään sanomista?

Me ollaan täällä hetkinen elämää ja se siitä. Harvoin täällä mitään täydellistä rakkautta kai on. Joku tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ja se on ihan jees, kunhan molemmat osapuolet on täysi-ikäisiä eikä lakia rikota tai hyväksikäytetä tai pakoteta. Että jos kaksi aikuista ihmistä itse valitsee ja haluaa yhdessä olla, niin mikäs siihen on kukaan mitään sitten sen kummemmin sanomaan.

Kaikessa on aina se murheen mahdollisuus. Tottakai sun pitää miettiä sitä omasta perspektiivistä, mikä on jo laajempi kuin 22-vuotiaalla, mutta on sitä tuommoisia ikäeroja niinkin päin että mies on vanhempi, onhan nyt ajankohtaisella Niinistölläkin 29 vuotta nuorempi vaimo. Voittehan te tietty seurustellakin ja sitoutua ilman yhteenmuuttoja tai seremonioita, ja pitää matalaa profiilia. Kommentteja ja ilkeitäkin nimittäin tulee kuitenkin ja aivan varmasti. Mutta ehkä parasta on, että teette kuten itse koette oikeaksi, olkaa järkeviä, mutta kuunnelkaa sydäntänne. Ottakaa rauhassa ja eläkää päivä kerrallaan, kyllä se siitä selviää.

• Lahjan saanut

Aloittajallahan tuo rakastumisen kohde on 22 vuotta nuorempi eli n. 28-vuotias. Ei mikään nuorukainen kuitenkaan.

Minulla ihan sama tilanne. Paitsi että ikäeroa on vuosi vähemmän ja suhdetta on takana nyt kolme vuotta.

Koko ajan on mielessä, häiritseekö ikäero ja pitäisikö olla toisin ja miltä tuntuisi, jos olisimmekin saman ikäisiä jne.
      Välillä pää meinaa hajota. Askarruttaa juuri se ajatus, että kun itse mummoutuu, mies on edelleen parhaassa iässään. Mutta toisaalta ajan kuluessa ikäero tavallaan kapenee; < tuo lause avautuu kyllä niille, joille sen tuleekin avautua.

Mutta kun on ehkä parasta ystävyyttä ja viihtyvyyttä meidän välillämme kuin koskaan aiemmin ja sopivasti hellyyttä ja sxiä, niin olisi niin väärin heittää tällaista ihmissuhdetta sivuun vain sen takia, että on reiluhkosti ikäeroa.

Ei niitä hyviä suhteita joka oksalla ole tarjolla. Ottakaa lahja ja vaalikaa sitä!

• onko eri asia?

Mä kysyn tätä nyt ihan vilpittömästi. Mutta jos olisi nuorempi henkilö, jolla olisi aina tai ainakin lähes aina suhde vanhempaan ihmiseen sanotaan että 10-20 vuotta vanhempaan, olisko se sun mielestä outoa?
        Ja toisaalta, jos sillä sun miehellä ois aina ollut suhteita vanhempiin naisiin, niin oisko se jotenkin oudompaa, tai että kun aina puhutaan niinkun jostain "poikkeuksesta" mutta jos joillain vaan aina on vanhempi kumppani ja se onkin sääntö? Mitä sä sitten olet mieltä? (Tai kuka muukin tahansa)

• vieläkö yksin
        onko eri asia? kirjoitti:

Mä kysyn tätä nyt ihan vilpittömästi. Mutta jos olisi nuorempi henkilö, jolla olisi aina tai ainakin lähes aina suhde vanhempaan ihmiseen sanotaan että 10-20 vuotta vanhempaan, olisko se sun mielestä outoa?
        Ja toisaalta, jos sillä sun miehellä ois aina ollut suhteita vanhempiin naisiin, niin oisko se jotenkin oudompaa, tai että kun aina puhutaan niinkun jostain "poikkeuksesta" mutta jos joillain vaan aina on vanhempi kumppani ja se onkin sääntö? Mitä sä sitten olet mieltä? (Tai kuka muukin tahansa)

Kiitos kysymästä. Musta se ei ole outoa. On vaan ihmisiä, jotka ovat itseään vanhempia.

• onko eri asia?
        vieläkö yksin kirjoitti:

Kiitos kysymästä. Musta se ei ole outoa. On vaan ihmisiä, jotka ovat itseään vanhempia.

Ok. Mietin vaan joskus, kun eräs kaverini kerran kertoi toisesta, siis omasta kaveristaan. Itse en häntä tunne. Ja tätä minun kaveriani ei tuntunut häiritsevän se, jos tämä toinen olisi kerran seurustellut vanhemman kanssa, vaan se, että hän jotenkin "valitti" siitä, että "aina sillä on joku niin paljon vanhempi" ja sitten mä mietin, että en mä nyt itse ole edes 10 vuoden ikäeroja huomannut. Mutta että ehkä siinä onkin joku juttu. Että pitääkö sen olla ainutkertaista tai jotain.

Että mitä jos joku oikeasti tykkäisikin aina vaikka 20 vuotta itseään vanhemmista, mitä se ketään vahingoittaa. Mutta myös siksi kysyin kun olet se vanhempi, että ehkä sulla olisi eri näkemys tms.

--
        Joku aina muuten miinustaa, jos kysyy jotain... Onkohan täällä osalla ihmisillä vähän vaikeuksia keskustella, että koskaan ei saa mitään kysyä, tai oikeasti asioista keskustella. Pitää vaan aina nyökytellä että joo-joo, todella outoa. Tai toinen on tää "mitä säkin kyselet" juttu, vaikka tämähän on keskustelupalsta, eikä monologipalsta... En siis tosiaankaan tarkoita sua, vaan että tää on ihan outo ilmiö. Mikä elää näillä palstoilla: ihmiset tulee tänne keskustelemaan, mutta eivät halua keskusteluja..?

• onko eri asia?
        vieläkö yksin kirjoitti:

Ok. Mietin vaan joskus, kun eräs kaverini kerran kertoi toisesta, siis omasta kaveristaan. Itse en häntä tunne. Ja tätä minun kaveriani ei tuntunut häiritsevän se, jos tämä toinen olisi kerran seurustellut vanhemman kanssa, vaan se, että hän jotenkin "valitti" siitä, että "aina sillä on joku niin paljon vanhempi" ja sitten mä mietin, että en mä nyt itse ole edes 10 vuoden ikäeroja huomannut. Mutta että ehkä siinä onkin joku juttu. Että pitääkö sen olla ainutkertaista tai jotain.

Että mitä jos joku oikeasti tykkäisikin aina vaikka 20 vuotta itseään vanhemmista, mitä se ketään vahingoittaa. Mutta myös siksi kysyin kun olet se vanhempi, että ehkä sulla olisi eri näkemys tms.

--
        Joku aina muuten miinustaa, jos kysyy jotain... Onkohan täällä osalla ihmisillä vähän vaikeuksia keskustella, että koskaan ei saa mitään kysyä, tai oikeasti asioista keskustella. Pitää vaan aina nyökytellä että joo-joo, todella outoa. Tai toinen on tää "mitä säkin kyselet" juttu, vaikka tämähän on keskustelupalsta, eikä monologipalsta... En siis tosiaankaan tarkoita sua, vaan että tää on ihan outo ilmiö. Mikä elää näillä palstoilla: ihmiset tulee tänne keskustelemaan, mutta eivät halua keskusteluja..?

• tosisa

"Mitä minun pitäisi vanhempana asialle tehdä?"

Ehkä sinun tulisi vakuuttaa ensin itsesi siitä, ettei ikäerolla ole merkitystä.

• ToyBoy muillekin!

"Olen 50v. nainen ja rakastunut korvia myöten 22v. nuorempaan mieheen."

Haavisto oli keski-ikäinen kun hän iski ulkomailta baarista TEINIikäisen nuorukaisen, eikä kukaan paheksu häntäkään. Heilläkin on yli 20 vuoden ikäero.

Suuri osa suomalaisista äänestää häntä jopa PRESIDENTIKSI!

Miten ne samat naiset jotka äänestävät Haavistoa, voisivat mitenkään perustella teidän seksi/parisuhteen paheksumista???

Jos joku on sallittua yhdelle, se on oltava sallittua muillekin!

• Lopeta jo!

Haavisto oli 39-vuotias kun hänet iski 19-vuotias täysi-ikäinen mies. Heillä on tasan 20 vuoden ikäero ja molemmat ovat olleet täysi-ikäisiä. Jos Haavisto on ollut nelikymppinen, on Antonio ollut parikymppinen.

Lopeta jo tämä lapsellinen provosointisi, etkö jo ymmärrä, että ihmiset saa ihan oikeaakin tietoa ja he nyt tuskin laittavat yhden katkeran nettihuutelijan "tietoja" oikean tiedon edelle. Olet todella säälittävä, sillä mitenköhän paljon sinuun nyt tuo asia oikein sattuu. Etkö itse kelpaa parikymppisille? Oletko itse pappaantunut ja sen verran käytettyä tavaraa, ettei nuoremmat enää silmää iske? Semmoista se on, niin se Roger Moorekin sanoi että ei vanhempana kukaan menetä töitään, puhelin vaan lakkaa soimasta. Olet muutenkin todella lapsellinen jos luulet että täysi-ikäisten parisuhde on jotenkin pääsyy presidentinvaaleissa äänestämisessä.
        Jos sinä olet ollut 19-vuotiaana lapsi ja sinua on käytetty silloin hyväksi, niin olen todella pahoillani. Minä itse olen elänyt jo useamman vuoden itsenäisesti, käynyt töissä, omannut ammatin jne. jne. että älä pelkää meidän kaikkien puolesta, kyllä meistä osa osaa ihan itse valita, vaikka olisimme pienituloisiakin. Eikä kaikki ole ostettavissa silti, ei edes ulkomaalaiset.

Joten pyyhi kyyneleesi ja elä ihan onnellisena. Lakkaa valehtelemasta ja ottamasta stressiä semmoisista asioista, mistä sinun ei tarvitse. Oikeasti mitään lakia ei ole rikottu, ja Haaviston noin 20 vuotta nuorempi mies on ollut ihan pärjäävä ja täysi-ikäinen jo heidän tavatessaan. Kiva että joku on noin huolissaan lasten ja nuorten hyväksikäytöstä noin aidosti, mutta energiasi kohdistuu nyt hieman väärään suuntaan.

Yritä ottaa rennommin.

• TeiniToyBoy
        Lopeta jo! kirjoitti:

Haavisto oli 39-vuotias kun hänet iski 19-vuotias täysi-ikäinen mies. Heillä on tasan 20 vuoden ikäero ja molemmat ovat olleet täysi-ikäisiä. Jos Haavisto on ollut nelikymppinen, on Antonio ollut parikymppinen.

Lopeta jo tämä lapsellinen provosointisi, etkö jo ymmärrä, että ihmiset saa ihan oikeaakin tietoa ja he nyt tuskin laittavat yhden katkeran nettihuutelijan "tietoja" oikean tiedon edelle. Olet todella säälittävä, sillä mitenköhän paljon sinuun nyt tuo asia oikein sattuu. Etkö itse kelpaa parikymppisille? Oletko itse pappaantunut ja sen verran käytettyä tavaraa, ettei nuoremmat enää silmää iske? Semmoista se on, niin se Roger Moorekin sanoi että ei vanhempana kukaan menetä töitään, puhelin vaan lakkaa soimasta. Olet muutenkin todella lapsellinen jos luulet että täysi-ikäisten parisuhde on jotenkin pääsyy presidentinvaaleissa äänestämisessä.
        Jos sinä olet ollut 19-vuotiaana lapsi ja sinua on käytetty silloin hyväksi, niin olen todella pahoillani. Minä itse olen elänyt jo useamman vuoden itsenäisesti, käynyt töissä, omannut ammatin jne. jne. että älä pelkää meidän kaikkien puolesta, kyllä meistä osa osaa ihan itse valita, vaikka olisimme pienituloisiakin. Eikä kaikki ole ostettavissa silti, ei edes ulkomaalaiset.

Joten pyyhi kyyneleesi ja elä ihan onnellisena. Lakkaa valehtelemasta ja ottamasta stressiä semmoisista asioista, mistä sinun ei tarvitse. Oikeasti mitään lakia ei ole rikottu, ja Haaviston noin 20 vuotta nuorempi mies on ollut ihan pärjäävä ja täysi-ikäinen jo heidän tavatessaan. Kiva että joku on noin huolissaan lasten ja nuorten hyväksikäytöstä noin aidosti, mutta energiasi kohdistuu nyt hieman väärään suuntaan.

Yritä ottaa rennommin.

Haaviston ja Nexarin tapaamisesta on esitetty monta eri versiota, mutta Nexar itse kertoi median haastattelussa ETTEI ollut vielä 19-vuotias, vaan tapasi Haaviston ENNEN sitä. Eli on ollut korkeintaan 18-vuotias eli teini. Ja kyllä 39-vuotias on jo keski-ikäinen.

Nexar oli parikymppinen vasta silloin kun hän MUUTTI SUOMEEN Haaviston perässä.
        Muttei silloin kun ne tapas baarissa ulkomailla.

• Puuma Presidentiksi?

Tasa-arvon vuoksi kaikkien pitää olla yhtä suvaitsevaisia tämänkin pariskunnan suhteen:

Miss Isoäiti & 18-vee poikakaveri:
      http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/miss-isoaiti-janika-tuli-18-vuotiaan-poikaystavansa-kanssa-julkisuuteen-katso-kuvat

"mikä ämä tää on lapsiinsekaantuja vai turha siinä virneillä ei tommosta saa tehdä vie tytäreltä miehen eikun pojan tukkakin värjetty ettei harmaat näy ei tommonen toimi kun poika on vanhempi käykun aston kutserille ja temi moorelle"

"Pitäisi ymmärtää tuon naisen antaa olla noin nuoren miehen olla rauhassa!! 18v..on vielä täysin teini!! hänen täytyisi saada olla ja mennä omien ikäisten kanssa!"

"toihan on jo naurettavaa! pojalla elämä edessä ja miss isoäidillä elämä takana! joku roti!!!!!!"

"jotenkin omituista aloittaa suhde keskenkasvuiseen poikaan, olkoonkin virallisesti täysi-ikäinen"

"mun mielestä kaikki alle 20 ikäset pitäs julistaa lailla KAKAROIKSI." ?

"hyi, tossa on kuin pojasta ja mutsista kuva!"

"täytyy kyllä viirata 38- vuotiaalla naisella pahasti päässä jos kestää 18-vuotiaan pojanklopin seuraa! ja turha lässyttää että jotkut ovat vaan kehittyneempiä! kun ei 18- vuotias poika, eikä tyttökään ole! Hyi kamala mikä nainen! "

"järki käteen!! toi on viellä poika!! ja näen tämän niin että hän on kyl lapsi viellä!! joten vähän sairaalta toi kuulostaa!! ihan sama toisin päin jos mies ottais /sais noinkin suurella ikäerolla varustetun tyttölapsen!"

"ihan sama onko ukko vai akka, jos noin 40v niin sekopäistä ottaa juuri täysi-ikäistä 18 vuotiasta, siis oksennan! sairasta"

"omakohtaisesti en näe mitään seksikästä oman lapseni ikäisessä henkilössä"

"Järkyttävää - lapsihan tuo 18-vuotias vielä on ! Sairasta ja vastuutonta hommaa isoäidiltä! MIKÄ IHMISIÄ VAIVAA!!"

"hyi että on siinä ällöttävä ”MISS ISOPUUMA”"

Mitä jos noi kaikki samat asiat sanois Haavistosta ja hänen puolisostaan???

Ikäero on täsmälleen sama kuin Haavistolla ja hänen parillaan.

Miksi homosuhde on sallittavampi kuin normaali heterosuhde, joka ei ole koskaan ollut Suomessa laiton, toisin kuin homous oli vielä 70-luvlla seksuaalirikos ja 80-luvulla mielisairaus?

Oletteko kaksinaismoralisteja?

• Oletko itse?

Jaaha, olet ihan osannut copypastata saman kirjoituksen useampaan paikkaan. Oletkos ihan vaalien takia oikein lobbaamassa vai muuten vaan kiihkeästi asialla? :D

Ota rennosti, kyllähän sitä ihmiset levittää kaikenlaisia tuomioitaan, sinä muumuassa, mutta ei niitä tarvitse ottaa niin tosissaan.
        Naisten puolisoita nyt on aina arvosteltu, koska naisia on arvosteltu enemmän. Kun nainen ottaa nuoremman miehen, se ei olekaan rupsahtava ja miestä heikompi avuton nyssy ja siitä se itkeminen johtuu. Naisillakin. Jos nainen on nuorempien miesten kanssa, hän valitsee, on seksuaalisesti vapaa, eikä suostukaan rukoilemaan miesseuraa tai noudattamaan yhteiskunnan normeja. Kysymys on vain siitä, ettei naisille haluta antaa samoja oikeuksia kuin miehille. Miehet haluavat kynsin hampain pitää vallastaan ja valinnoistaan kiinni, etteivät häviä nuoremmille tai ettei naiset ala liikaa valikoimaan: hehän voivat joutua itsekin kehittymään naisen saadakseen!

Sitten tätä uskotellaan naisillekin, se on samanlaista kuin tämä kilttien tyttöjen kasvattaminen. Pahimmillaan se kiltteys johtaa siihen, ettei osaa edes puoliaan pitää, mutta silti. Naisen pitää olla aina alisteinen ja kiltti, ottaa oman ikäinen tai vanhempi, olla valmis vaihtamaan nimeä, jäämään kotiin, luopumaan haaveistaan, pariutua ja nainen on nainen vasta kun on äiti. Ne on näitä samoja epätasa-arvoisia juttuja, hieman kun nyt sitä on jalostettu naisten syyllistämiseen. Että kun miehet eivät saa töitä, se on naisten vika. Nykyajan pojissa on onnettomia nyssyjä ja ei pelkästään feminiinisen puolen löytäneitä vaan täysi velttoja lapatossuja, jotka syrjäytyvät, kun ei mihinkään pysty. Niin syytetään naisia. Äideissä on toki vikaa, mutta vielä enemmän on vikaa isissä, miehissä ja mieskulttuurissa.

Että siksi Haavistolla on jo pelkästään oikeus nuorempaan puolisoon ilman tuomiota, ei siksi että hän on homo, vaan siksi, että hän on mies. Hänen kampaaja-miehensähän mielletään suhteen "naiseksi".
        Että rauhoitu, se on vaan sitä ihan samaa naisten syrjintää, lynttäämistä ja epätasa-arvoa kuin ennenkin.

Yksi juttu kuitenkin.
        Avioliitossa raiskaus oli laillista 90-luvulle. Miten idioottimaisuuksien salliminen on tässä kohtaa relevanttia?

• Tee "Haavistot"

Naisen ja teininuorukaisen suhde on muka epänormaalia mutta mielestäsi on "normaalia" kun länsimainen keski-ikänen valkoihoinen varakas mies, jonka vuositulot ovat yli 100.000 euroa, iskee baarista ulkomailla ollessaan köyhän teininuorukaisen?

Haavistohan oli lähes 40-vuotias kun hän tapasi ulkomailla baarissa teininuorukaisen ja nyt te äänestätte hänestä koko Suomen kansan presidenttiä!

Vähän huono lähtee paheksuun suhdetta kun meidän tuleva ARVOjohtaja näyttää mallia omalla esimerkillään!

"No kenkuttaako moinen."

Ei tietenkään! Koska nythän meillä kaikilla on mahdollisuus tehdä "Haavistot" ja lähteä hakemaan ulkomailta teinipuoliso ilman että kellään kukkahattuhyysäriämmällä on siihen mitään valittamista. Nehän on ite äänestäny Haavistosta "arvojohtajan"?

Tee "Haavistot", ota ToyBoy

• Nnainen
    • 19 vuotias nainen

jos todella rakastat tuota miestä, ole hänen kanssaan! jos mies tahtoo olla kanssasi, miksi suotta ajaisit hänet pois tai piittaisit muiden mielipiteistä? jos jotkut paheksuvat, ajattele vaikka että ne on vain kateellisia. kannattaisi myös puhua miehen kanssa asiasta, että mitä hän ajattelee suhteen julkistamisesta. siten sinun ei tarvitse vatvoa asiaa yksin. on totta, että suuret ikäerot eivät toimi kaikkien kohdalla. mutta ne joiden kohdalla se toimii, pitäisi antaa elää elämäänsä ilman että tarvitsee kestää ilkeitä puheita tai paheksuvia katseita. Joten, unohda muut, äläkä liikaa murehdi tulevaa.

• Puumaksi itsekin?

Taitaa olla aika pinnalla nyt nämä ikäeroasiat. Kummallakin presidenttiehdokkaalla on nuorempi kumppani, ja huomasin Yleltä tämän. Siinä nainen on 20 vuotta nuoremman miehen kanssa.
      On kirjoittanut aiheesta jopa kirjankin!

http://areena.yle.fi/video/1327052535520

• Nexarin TREFFIsivu

Ei kuule näitenkään parisuhde isosta ikäerosta piittaa:

Nexar etsii "kaveria" kaiken ikäisistä ;)

Is brown with hazel eyes. 1.73 m height. and 62 Kg weight.
      Looking for a friendship of all ages!!!!

http://aijaa.com/003559462227

zenkiu.net/en/mostra.php?Referencia=2036

Ei mikään ihme että Puuma-Pekka innostu?

• tonttu23678213

Itse pidän vanhemmista naisista, mutta...
      30v käy baarissa... paljon eikä mulla ole sellaista kiinnostusta, muutenkin 30v naiset on vähän liian meneviä ja villejä
      40v naiset ovat hieman rauhallisempia ja tasapainoisempia elämänsä ja itsensä kanssa, mutta... yleensä tässä iässä naiset ei saa mielestään asiaa että ovat kontaktissa 20v nuorempaa, ja tämä epämukavuus on yleensä suhteen murtumispiste

Siispä, 50v ja yli nainen on yleisesti paljon elämää nähnyt ja omaa enemmän sellaisen hällä-väliä asenteen kuin nuorempansa, pystyy enemmän ajattelemaan kumppania, ikäänkatsomatta

Onko opiskelijalle vientiä? ;)

• 26 v miekkonen

Olet kyllä aika vanha 22 vuotiaalle miehelle. Silloin kun hän on 35 vuotias niin sinä oletkin jo eläkkeellä. Silloin kun hän on ikäisesi, niin sinä olet vanhus. No sinun on ihan itse tehtävä päätöksesi. Jos olisit varakkaampi niin pystyisit turvaamaan miehesi tulevaisuuden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      35
      5176
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      67
      4165
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      78
      3716
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2738
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      162
      2576
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      65
      2412
    7. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      28
      2275
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2209
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      138
      1735
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1568
    Aihe