La ja su välinen yö..

melkein jäädyin

Sinä ihana mies joka pidit seuraa mulle la ja su välisenä yönä, kiitos!! :)
Ilman sua oisin varmaan ollut ihan hukassa... ;)

18

798

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies, ihana tai ei

Mä olen ollut hukassa sen la-su -yön jälkeen ;) Itse meinasin lähinnä sulaa, joten keskiarvo taisi sittenkin olla lähellä ympäröiviä (sisä)olosuhteita...?!?!

• melkein jäädyin

No kerro missäpäin meinasit sulaa? ;)

• aerosmith

mä olin sulaa vantaalla ja ollut hukassa sen jälkeen

• Mies, ihana tai ei

Kävisikö niin, että sinä kerrot niin mä voin pitää sua jännityksessä määräämättömän pitkän ajan? =))

• melkein jäädyin

Enempää en sano ku P-Pohjanmaa.. ;)

• Mies, ihana tai ei

Loppu meni oikein, mutta P=E ;) Siitä huolimatta oli kiva la-su -yö =))

• melkein jäädyin

Todellakin oli kiva la-su yö =)) Mutta eri paikkakunnilla ;)

• asdfasdf

Vantaalla minäki sulin, vaikken saanu viettää tarpeeks aikaa mun sulamisen aiheuttajan kans. Olin vähä hämilläni illan päätteeks, ku kaikki loppu niin yllättäen.

• aerosmith

missäpäin vantaata sulit...loppuiko ilta pikkutunneilla, ihanan tanssin jälkeen?....

• nahkapää

Mä jututin nättiä tummatukkaa la-su yönä. Valitettavasti en vain muista kuin viimeisen lauseen, ennen kuin hän hävisi paikalta. Jäi vaivaamaan et loukkasinkohan jotenkin koska lähtö oli niin pikainen. Jos niin kävi, niin ei todellakaan ollut tarkoitus..

Tietenkin olis kiva tietää mitä juteltiin:)

Pienessä kuppilassa P-p:llä

• melkein jäädyin

Mikäs se viimeinen lause oli?? :) Ja jos etunimesi alkaa A:lla niin sitten tärppäs.. ;)

• nahkapää

Ohi meni, ei ala a:lla..
        Eli tunsit siis kaverin!

• nahkapää
        nahkapää kirjoitti:

Ohi meni, ei ala a:lla..
        Eli tunsit siis kaverin!

Vai ootko varma nimestä?

• melkein jäädyin

Sata varma nimestä koska esitteli itsensä. :)

• nahkis

ok. Mut kyllä voi häiritä ihmistä, kun ei yhtään muista mitä ja miten kauan tuli juteltua:)

• melkein jäädyin

Juteltiin yli tunti, samalla ku kyytiä odottelin kotiin. :) Jutustelua laidasta laitaan.. ;)

• nahkapiä

juuei, kyllä me varmasti puhutaan eri tapauksista! Mun tapauksessa nainen jotenki pahoitteli itseään ja liukesi nopeasti paikalta.. Siks oliski kiva muistaa et mitä sitä oikein tuli puhuttua:D

• melkein jäädyin
        nahkapiä kirjoitti:

juuei, kyllä me varmasti puhutaan eri tapauksista! Mun tapauksessa nainen jotenki pahoitteli itseään ja liukesi nopeasti paikalta.. Siks oliski kiva muistaa et mitä sitä oikein tuli puhuttua:D

Joo, vaikuttaa siltä et eri tapauksista puhutaan. :) Itse liukenin vasta ku kyyti tuli. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      25
      5059
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4061
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      75
      3625
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2483
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      78
      2173
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2127
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1664
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1525
    Aihe