täällä yksi sydän särkynyt ja ikävä on suuri molemmilla.Mieheni lähetettiin kotimaahan odottamaan perhesidepäätöstä,oleskelulupa hylättiin ja nyt mieheni odottaa päätöstä siellä,hän ei ole rikollinen,eikä tehnyt rikoksia.Asuimme yhdessä,olemme olleet naimisissa yli 8kk ja haluamme elää yhdessä normaalia elämää.Tuntuu kohtuuttomalta nuo päätökset,nyt yksin taistelen täällä ja yritän elää yksin,kohta varmaan mentävä sinne miehen kotimaahan,ikävä on suuri.Missä ihmisoikeudet ja inhimillisyys päätöksen teossa.....
ulkomaalainen puoliso
14
163
Vastaukset
- dsdffddffd
No mene perässä. Pirustako sitä tänne aina on tultava?
Onko tämä sulle jotenkin ongelma,Tämä on kotimaani ja minulla on oikeus olla rakastami miehen kanssa,ei kaikki löydä suomalaisista miehistä sitä oikeaa,näin on.
- Paavo_Pesu_Sieni
tahdon.asia kirjoitti:
Onko tämä sulle jotenkin ongelma,Tämä on kotimaani ja minulla on oikeus olla rakastami miehen kanssa,ei kaikki löydä suomalaisista miehistä sitä oikeaa,näin on.
Aivan oikein: Sinulla on oikeus olla rakastamasi miehen kanssa.
Aivan oikein: Miehesi ei saanut oleskelulupaa.
Aivan oikein: Miehesi palasi/palautettiin kotimaahansa.
Aivan oikein: Miehesi odottaa siellä perhesidepäätöstä.
Mikä tuossa nyt sitten on muka väärin? Paavo_Pesu_Sieni kirjoitti:
Aivan oikein: Sinulla on oikeus olla rakastamasi miehen kanssa.
Aivan oikein: Miehesi ei saanut oleskelulupaa.
Aivan oikein: Miehesi palasi/palautettiin kotimaahansa.
Aivan oikein: Miehesi odottaa siellä perhesidepäätöstä.
Mikä tuossa nyt sitten on muka väärin?Niin,tämä odottelu ja paperisota tuntuu raskaalta,erossa oleminen on raastavaa,mutta ei varmaan ole lakia,joka voi mitätöidä avioliiton rakastamani aviomiehen kanssa,tätä mikä on meillä nyt ei voi mitkään tahot ottaa pois,suunnittelen jo matkaa mieheni luokse,jos asiat ei järjesty kotimaassani,on harkittava muuttaa mieheni luokse.Sanotaanko tässä taistelussa oikeus omaan mieheeni,Rakkaudessa ja sodassa kaikki keinot on sallittuja,tunteet ja halu elää yhdessä on niin voimakas,että tekee kaikkensa,jotta tämä olisi mahdollista.
- djhffu
tahdon.asia kirjoitti:
On. Miehellä on oikeus asua kotimaassaan. Mene siis sinne. Todista siten ettei kyseessä ole ilmainen elatus Suomen valtion toimesta vain tähtäimenä tällä ukolla.
djhffu kirjoitti:
On. Miehellä on oikeus asua kotimaassaan. Mene siis sinne. Todista siten ettei kyseessä ole ilmainen elatus Suomen valtion toimesta vain tähtäimenä tällä ukolla.
Kyllä siellä on meille koti,kaunis luonto,ilosia ihmisiä ja kaikki mitä tarvitsen,olisimme vaan halunneet elää kotimaassani,mies ei ole saanut penniäkään rahoja,olisi halunnut tehdä töitä täällä normaalisti,hankkia elantonsa ja sanoii myös minulle että voisin tehdä vähemmän töitä,jos hän on töissä,mutta katotaan missä ollaan ja eletään tulevaisuudessa.
- Gelin81
Meillä kans odotellaan oleskelulupa päätöstä vielä, mutta ollaan asiasta puhuttu että jos mies ei sitä saa niin kyllä minä en Suomeen sillon jää yksinäni odottelemaan vaan lähden miehen kanssa sinne hänen kotimaahan.
Ollaan myös oltu nyt 8kk naimisissa.
Ei elämästä tulisi mitään enää jos ei saisi olla toisen kanssa yhdessä. Se hajottaa meidät molemmat. Halutaan elää loppuelämä yhdessä ja saada lapsia.Tuntuu vähän helpommalta kuin jollakin on sama tilanne,vaikka ei tämä mukavaa ole.Voimia sinnepäin,mutta periksi ei anneta,meillä on oikeus olla miehiemme kanssa.Onko miehesi vielä suomessa?
- Gelin81
tahdon.asia kirjoitti:
Tuntuu vähän helpommalta kuin jollakin on sama tilanne,vaikka ei tämä mukavaa ole.Voimia sinnepäin,mutta periksi ei anneta,meillä on oikeus olla miehiemme kanssa.Onko miehesi vielä suomessa?
Kyllä hän on :) onneksi.
Gelin81 kirjoitti:
Kyllä hän on :) onneksi.
Hei oletteko kauan odottaneet päätöstä?tuleeko teille päätös migristä vai onko mennyt hämeenlinnan hallinto-oikeuteen?Oliko teillä perhesidekuulemiset Migrissä?anteeksi kun kysyn paljon,mutta yritän ymmärtää tätä omaa kohtaloani.Jos migrin päätöksestä hämeenlinnan hallinto-oikeudelle tulee negatiivinen,niin voi valittaa korkeimpaan hallinto-oikeuteen näin olen käsittänyt,mut katotaan kumpi on asuinpaikkani tulevaisuudessa,yritän olla positiivinen:)
- haca
terroristi se on
- oletko varma?
Mä luulen, että sä et tiedä, mitä miehesi on Suomessa törttöillyt. Käsittääkseni oleskelulupaa odottamaan ei lähetetä kotimaahan takaisin, jos ei ole rikollinen tai tehnyt jotain rikollista.
Tiedän minkä takia,mutta ei ole rikollinen,eikä tehnyt rikoksia,mutta silti aika ankaraa laittaa pois,ei normaalisti lähetetäkään,mutta näin olivat päättäneet.
- Naisen kuuluu
muuttaa miehen perässä eikä toisin päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama73403Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve583253Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä442949Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932836On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132317Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl552063Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661951