Mulla on kaikenlaisia lasipurkkeja ja joissakin on etiketti liimattu niin inhottavalla liimalla ettei millään konstilla saa pois.
Onko kellään vinkkiä,millä aineella kannattais yrittää,asetoni kokeiltu,erilaisia pesuaineita myös ja siinä se on ja pysyy,venyy ja tarttuu sormiin yms.Tahmea iljetys!
Ostin hunajaa ihan purkin takia,kaunis lasinen purkki,mutta se etiketti teetti työtä,huh!
liiman poisto
3
385
Vastaukset
- liikaaliimaa
asetonilla olen saanut irti.... jotkut väittävät rasvan auttavan...
- liimanäppi
Kiitos,täytyy yrittää uudelleen asetonilla,yhdessä purkissa se vaan liukui ja muutti paikkaa.
Sitten löysin vanhaa Vimiä ja sain kuin sainkin pois.. - Sanopa muuta
"Onko kellään vinkkiä,millä aineella kannattais yrittää,asetoni kokeiltu,erilaisia pesuaineita myös ja siinä se on ja pysyy,venyy ja tarttuu sormiin yms.Tahmea iljetys!"
On joskus tullut itsekin ihmetellyksi että mitä ihmettä niissä liimoissa oikein on. Yleensä mulla on käytettävissä spriitä, tärpättiä ( sekä mineraali- että lakkabensiiniä), tinneriä, ksyleeniä, asetoonia ja erinäisiä elektroniikan puhdistusaineita eikä välttämättä mikään niistä auta.
AIka varma konsti on kuitenkin kuuma vesi, karhunkieli ja jokin tavallinen pesuaine. Aikansa kun hankaa, niin lähtee se ennen pitkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1274452Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783220- 1021510
- 881348
- 95889
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18723Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 50704
- 42697
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673