Mistä löytää vaimo?

paavalinjalanjäljisä

Mistä minä löydän vaimon itelle,oon vajaa 30.mies ja ei oo osunu kohillee vielä,kuh minun kans on haluttu olla,en ole itse halunnut,ja yhden ainoan kerran olen halunnut itse olla ja nyt sitten minut jätettiin..
mistä teitä naisia löytää,kun en käy baareissa? salilla käyn,mutta sielä jos menisin juttelee jollekki naiselle,tuntus tunkeilevalta,ja muutenki sielä itsekki keskityn siihe reeniin..
Olen uskossa joten käyn seurakunnissa,onko se sitten minun ainut väylä löytää puoliso,olenkin kiertäny kaupungin kaikki seurakunnat,mutta ei löydy sopivaa..
Nettideittejä harrastan,mutta ei ole kolahtanut vielä..
Onko mitään vinkkejä mistä löytys raitis ja savuton itsestään huoltapitävä nainen ,jolla ei ole lapsia edellisestä suhteesta,ja joka ei välttämättä halua lapsia ollenkaan??? itse olen raitis(olen lopettanut kokonaan eli oon absiolutisti) savuton,olen kyllä polttanut,mutta olen nyt lopettanut.. pidän itsestäni huolta,urheilen ja rakastan liikuntaa:)
ANTAKAA VINKKEJÄ YSTÄVÄT HYVÄT MISTÄ LÖYTÄÄ:D
Haluaako kukaan joka ei itse esim.usko Jeesukseen tällaista miestä joka uskoo ja ei kestä alkoholielämää ollenkaan ja ei esiaviollista seksiä?? onko minun etsittävä vain uskovien joukosta,joka on pieni:P

28

3552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskovainen, joka ei halua lapsia taitaa olla aika harvinaisuus (ehkä hinduista löytyy).
      Ja jos kumppanisi pitää vielä olla absolutisti neitsyt, niin ikäisissäsi tämä kombo on harvinainen. Vielä jos sinulla on muitakin kriteereitä, kuten miellyttävä ulkomuoto, niin menee lähes mahdottomaksi. Netti taitaa olla ainut järkevä vaihtoehto ja kannattaa etsiä myös ulkomailta.

      • paavalijäljissä

        no minä oon sitte harvinainen uskovainen vissii,ku en halua lapsia:) olipa jännä kuulla..
        Siis kumppanin ei pidä olla neitsyt,vaan tarkoitan,että ei seksiä ennen avioliittoa minun kanssa. ei haittaa vaikka ois ollu hu..ra ennen ,mutta tajusitte varmaa..
        onko muka vaikea löytää raitista savutonta hoikkaa uskovaista naista,joka ei halua lapsia?


      • aisurien aisuri
        paavalijäljissä kirjoitti:

        no minä oon sitte harvinainen uskovainen vissii,ku en halua lapsia:) olipa jännä kuulla..
        Siis kumppanin ei pidä olla neitsyt,vaan tarkoitan,että ei seksiä ennen avioliittoa minun kanssa. ei haittaa vaikka ois ollu hu..ra ennen ,mutta tajusitte varmaa..
        onko muka vaikea löytää raitista savutonta hoikkaa uskovaista naista,joka ei halua lapsia?

        Mitä hyötyä siiitä naisen uskovaisuudesta on jos käytetty kelpaa?


      • paavalijäljissä kirjoitti:

        no minä oon sitte harvinainen uskovainen vissii,ku en halua lapsia:) olipa jännä kuulla..
        Siis kumppanin ei pidä olla neitsyt,vaan tarkoitan,että ei seksiä ennen avioliittoa minun kanssa. ei haittaa vaikka ois ollu hu..ra ennen ,mutta tajusitte varmaa..
        onko muka vaikea löytää raitista savutonta hoikkaa uskovaista naista,joka ei halua lapsia?

        Kehtaisin väittää että on. Varsinkin jos uskovaisella tarkoitat vain omaa lahkoasi.


      • 14
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Kehtaisin väittää että on. Varsinkin jos uskovaisella tarkoitat vain omaa lahkoasi.

        luulen et osa uskovaisista ei tahdo lapsia. ei ne sitä ääneen sano mut kun on nähneet et millasta tuskaa äitiensä elämä on niin... no kunnianhimoisemmat muuttaa kauas ja ns. kärsii lapsettomuudesta

        noissa piireissähän naisten asema on aika selkeä. kotihommat ja lapset, muussa ei mitään sananvaltaa


      • 14 kirjoitti:

        luulen et osa uskovaisista ei tahdo lapsia. ei ne sitä ääneen sano mut kun on nähneet et millasta tuskaa äitiensä elämä on niin... no kunnianhimoisemmat muuttaa kauas ja ns. kärsii lapsettomuudesta

        noissa piireissähän naisten asema on aika selkeä. kotihommat ja lapset, muussa ei mitään sananvaltaa

        Tietenkin mutta suurinosa tahtoo ja kun päälle laitetaan vielä nuo muut vaateet niin joukko rajautuu vielä. Sitten siitä pois varatut ja ne jotka eivät ole aloittajasta kiinnostuneita.


      • Anonyymi
        aisurien aisuri kirjoitti:

        Mitä hyötyä siiitä naisen uskovaisuudesta on jos käytetty kelpaa?

        Uskovaisen ja ei uskovaisen käytös on eri maailmasta!


    • Neuvonsua

      Neuvon sinua suuntaamaan etsintäsi ulkomaille ja erityisesti itäisen Euroopan maihin. En siksi että sikäläiset naiset olisivat jotenkin "parempia" kuin suomalaiset vaan siitä syystä että sukupuolijakauma esim. Venäjällä on sitä luokkaa että vapaita naisia on runsaasti.
      Varoitan myös jo etukäteen että ulkomaille muuttaminen on mahdolliselta tulevalta puolisoltasi varsin stressaava ja aikaa vievä prosessi joten varaudu olemaan kärsivällinen ja ymmärtäväinen.
      Nimimerkillä Kokemusta viiden vuoden ajalta

    • täällä esim. yksi

      No on kai meitä joitakin. Minä esim. olen nätti hoikka nainen, kestävyysjuoksija, just alle 30 v., enkä halua lapsia. Ja siis uskovainen. Olin naimisissa, mieheni hankki toisen naisen, tuli ero. Se oli tosi raskas vaihe elämässäni, en olisi tahtonut niin käyvän, mutta ei tämä täydellistä ole tämä elämä. Toivon, että löydän vielä joskus uuden miehen, koen että olen vapaa vielä menemään naimisiin mieheni minua petettyä. Vaikea vaan löytää sellasta miestä, joka ei ole ensimmäisenä pyrkimässä pöksyihin. Sellaisia vaan olen nimittäin tässä kohdannut.

      Ap:lle meitä on kovin vähän... Mutta kyllä meitä siis jossakin on :)
      Älä kysy missä tiet voivat kohdata, sitä kun en tiedä itsekään että mistä löytäisin samanhenkisen miehen, kun kaikki kiinnostavat miehet näyttävät olevan jo varattuja ja jäljellä on vain näitä pöksyyn pyrkijöitä, baareissa en käy.

      • Anonyymi

        Hei , etsin sitovaa suhdetta enkä ole hyppäämässä heti sänkyyn , en viihdy Bubeissa eikä ole salarakkaita 43vuotta olen etsinyt ja monet turhat treffit olen käynyt . Olen luonto ihminen kuntoilen ja Ruska-aikana Lapissa patikoin , myös poimin marjat ,sienet, kalastan kesällä ja talvella myös hiihdän , olen viherpeukalo koska asun omakotitalossa maaseudulla rauhallisessa
        ympäristössä ,monenlaiset kotityöt onnistuvat .Lapsia en halua mutta vaimon haluan myös
        naimisiin kyllä en ole petturi enkä toisen oma yksi riittää yhteiselle elämän polulle.t. Ilmari


    • 14

      Heh, tuo kuulostaa jo tosi kiimaisen kollin mouruamiselta.

      Sori.

    • DHL

      Jos kääntyisit Jehovan todistajaksi? Siellä on nuorta, laadukasta 25-28 -vuotiaita naisia todella reilusti tarjolla. Mutta hehän pariutuvat VAIN toisen Jehovan todistajan kanssa!

    • Oikea vaihtoehto

      Ainahan kehotetaan rukoilemaan ja että muutkin rukoilisivat, että Jumala johdattaa uskovalle oikean puolison, kun aika on Hänen mielestään kypsä.

      • ....................

        Enkä kyllä ole koskaan kuullut, että se johdatettu puoliso olisi ollut ei-uskovainen.


    • 11+17

      Miten muka lastensaantia voi avioliitossa välttää, kun vastustaa ehkäisyä?! Eiköhän se ole ihan luonnollista saada lapsia kun menee naimisiin. En ole vain löytänyt sopivaa kumppania vielä. Kannattaa kai vaan yrittää sieltä seurakunnista yms.

      • Suomalainen mies

        Laita kristilliseen Kotisataman deittiin ilmoitus, että haluat uskovan elämäntoverin.Ravintolasta et löydä sopivaa.Se on varmaa.
        Siellä on vain kaikenmaailman hepsankeikkasia, varattuja ja karanneita seikkailijoita.
        Ilmoitus ei maksa mitään.Sinun pitää vain kirjautua ja sitten nimimerkillä takaa voit esittää toivomuksia. Ole silti varovainen. Sinnekin on voinut ujuttautua epäluotettavia savolaisia umpikieroja änkyröitä.


      • Suomalainen mies
        Suomalainen mies kirjoitti:

        Laita kristilliseen Kotisataman deittiin ilmoitus, että haluat uskovan elämäntoverin.Ravintolasta et löydä sopivaa.Se on varmaa.
        Siellä on vain kaikenmaailman hepsankeikkasia, varattuja ja karanneita seikkailijoita.
        Ilmoitus ei maksa mitään.Sinun pitää vain kirjautua ja sitten nimimerkillä takaa voit esittää toivomuksia. Ole silti varovainen. Sinnekin on voinut ujuttautua epäluotettavia savolaisia umpikieroja änkyröitä.

        Niin, onnea ja siunausta vaimon etsintään ! Rukoilen puolestasi, että löydät uskovan vaimon. Oletko itse uskossa, tai uskomassa ?
        Kyllä lähes joka mies vaimon tarvitsee ja yhdenkään miehen ei pidä ilman vaimoa jäädä. Mitään muuta ei ihminen niin paljoa kadu kuin elämättä jäänyttä elämäänsä. Parempi on naida kuin palaa, sanoo apostoli Paavalikin.


    • tammikuu

      Häh, onko kaltaisiani ihmisiä olemassa?!
      Mä oon 31 vuotias nainen, uskossa ollu ikäni, toki usko ollu koetuksella ja "tuhlaajatytön" reissut tehty. Olen aina ollu absolutisti paitsi kerran eksyin tieltä noina koettelemusvuosina. Olen ollut sunnuntaitupakoitsija mutta nyt en oo vuoteen savutellut eli loppu tullu typerälle touhulle onneksi.
      Mitään "huo-aamista" en oo koskaan harrastanu vaan ihan normaalit nuoren ihmisen ihastumiset käyty läpi.
      Uteliaana kysyisin että millaisessa seurakunnan toiminnassa käyt, olisin todella kiinnostunut, elämä kun on ollut jo monta vuotta vain työtä, lenkkeilyä ja kotona oleilua.

      • suomihuora?15nussima

        Monenko miehen käyttämä sitten olet vai oletko vielä puhdas? Oletko kaunis?


    • Lasi käteen

      Rupea rennosti ottamaan alkoholia niin sinusta tulee mukavampi ja mahdollisuutesi kasvaa. Eikai jeesuskaan paa pahaksi jos muutaman paukun otat.

      • villi sekä raju

        Jeesushan teki jopa vedestä viiniä omalla luonnonmenetelmällään.


    • Tarkkailija

      vapaista suunnista ainakin löytyy paljon ikäisiäsi kauniita naisia! Sinne vaan rohkeasti ja reippaasti. Ei sinulla ole edes muuta vaihtoehtoa, sillä uskomattoman ja uskovaisen liitto ei toimi eikä varmasti koskaan tule saamaan Jumalan siunausta, ainakaan jos sen kerran tiedät. Tietokilpailustakin on jotkut uskikset löytäneet toisensa. Ja kun uskovana varmaan uskot Jumalan johdattavan elämääsi, voit hänet löytää ihan mistä vaan sellaisesta paikasta, jossa Jumalakin suo sinun mielellään käyvän.

    • Uskossa myös.

      http://koti.mbnet.fi/~raijae/

      Kokeile etsiä vaikka tuon osoitteen kautta.Kyllä varmasti on naisia,jotka ovat kiinnostuneita kaltaisestasi miehestä.

      • Uskossa myös

        Sivustolla on laidassa linkki kirjeenvaihtoilmoituksiin.


    • Anonyymi

      Legit oon 19 ja sen pelossa että en enää ehdi löytämään neitseellistä, sievää ja nöyrää naista joku olisi jo uskossa tai jonka voisi kääntää uskoon:/

    • Anonyymi

      Mie oun kahtellut jopa koatopaikoilta voa ei ou löytynynnä vaemoa.

    • Anonyymi

      Börsää vaan jakoon:)

    • Anonyymi

      Jokohan se vaimo on löytynyt?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      140
      2311
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      394
      1929
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      29
      1820
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1240
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1129
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      102
      1123
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1053
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1034
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1007
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe