Elää avioliitossa miehen kanssa?
Jos hän tuntee aitoa vilpitöntä rakkautta samaan sukupuoleen.
Tv- näytti heidän olevan onnellisia. Poliitikkona hän on taitava.
Kysyn tätä äänestys päätöstä harkitakseni.
Älä tuomite, ettei sinua tuomittaisi, mitä se on?
Lestat; Onko Haavisto syntinen, sairas vai normaali, jos
38
185
Vastaukset
- Teuta vastab
See eestlastele.
Elab abikaasa ametiühingus mehega?
Kui ta tunneb tõelist armastust siirast sama soo.
TV-tundus, et nad on õnnelikud. Poliitikuna on ta osav.
Küsin seda hääletus otsust arukalt.
Ärge mõistab hukka, et sind üle ei mõistetaks kohut, mis see on?- keorki otsi
Eesti poik älä tuu täne mitä hastama, ku ei soomi osa. Mee Tallinna torile somalaisi hakama ja huora kauppama.
- Exhellari86
Molemmat ehdokkaat ovat sivistyineitä, avarakatseisia miehiä, joiden sanamiekkailua on ilo seurata. Kumpikaan ei lyö vyön alle. Vähän enemmän saisi vaan olla väriä.
- kalle,
Sitä väriä saataisiin sillä , että myönnetään noista ehdokkaista vain toisen nauttineen noita asioita mitä esitit , sivistyneitä , aravakatseisia jotka
ovat kouluja käyneet ja paitsi haavisto. sekä vain hän on miehimöinen
täältä väri lähtee , sitten hän on se sama , NATURA haavisto joka olisi
sanut mennä muualle . - su
Minun iloni jäi lyhyeen. En viitsi katsella ja kuunnella samaa tarinaa monessa keskustelussa peräkkäin.
Ihmiset kyllä tietää ketä he äänestävät
Haavistoa, homot,taiteiljat, lespot, baari juopot naiset, hassahtaneet vanhemmat naiset, ymmärtämättömät kommunistit, "huonot naiset"
ja maahan tunkeutujat...
Niinistöä, Johtajat,pikkukihot, nuoret nousukkaat vaikka pankkitili on tyhjä, kristillisdemokraatit, virkanaiset,tyypilliset blondit, kepulaiset, persut he jotka eivät ymmärrä politiikasta tuon taivaallista, ja ympäri puhutut vanhat akat ja ukot, työttömistä kaljan litkijöitäkin löytyy kenkien nuolijaksi....ai meinas unohtua. Tietenkin lestadiolaiset, lahkolaiset mukaan luettutuina.
Niinistö voittaa 66-34 äänestyspreosentti 67
- hyi saasta sua
AVAAJAN ON TÄRKEINTÄ TIETÄÄ, ETTÄ HÄN ITSE ON TAPPANUT JEESUKSEN JA VUODATTANUT VIATTOMAN VEREN MAAHAN. Tee siis parannus ja anna Jeesuksen veren puhdistaa sinut synneistäsi ja saastaisuudestasi.
Haavisto vastaa ihan itse omasta elämästtään Herralle, se ei kuulu intenetin piiriin.- Mäentakaa))
Nimim; hyi saasta sua! (jeesus pelastaa)
Olet rajoittunut ja ja masturboit kirjoitusillasi, eli saat tyydytystä muita halventamalla. - su
vai meni Anni tappamaan Jeesuksen. Ei olis uskonut. Onko Anni juutalainen vai roomalainen?
Verestä puheen ollen. Meillä aikoinaan kun teurastettiin eläimiä, minä poika reppana jouduin verta sekoittamaa, ettei sitä olisi mennyt maahan kaikki otettiin talteen.. Se teki minulle pahaa. Olen allerginen veren näkemiselle
Äiti paistoi uunisssa veriropsua. Sitä tuli sitten nälkääsä kyllä syömään.
- teuta
En osaa Eestin kieltä paljonkaa . ehkä jotain selvis
Hän ei ole sen syntisempi kuin mekään , tarkoitan tällä
sitä että jos hän nöyrtyy ja anoo anteeksi asiat voidaan
muuttaa kuin Raamatussa on että noin jos elää , elää synnissä
Sen mitä tv:ssä on nähnyt , hä'n ei ole vielä tajunnut mitä onni
on Raamatun sanassa ja sanan mukaan silloin ei harrasteta
sellaista kuin homoilua , olkoon vaikka kuinka onnellisen näköinen
kaiken kaikkiaan havaitsee että se on teennäistä , joka peitellään
opittuun hymyyn vaikka se kirvelisi kuinka , vaikka syvän märkänis .
Ennen vanhaan oli honkkiparit ja susiparit , jotka nekin oli paremmat
olihan toinen poikkeksetta nainen . tässä on palon pahemmasta asiasta kysymys koska on kaksi miestä , jotka ei tarvii parin teko lainkaan niin
kuin Jumala on tarkoittanut avioparin eli sunjatkamiseen , tässä on
kysymys pelkästään synnistä , ei kartakaikkiaan muusta kuin synnistä
palataan vähän taaksepäin Ennen oli toisen laisia kummallisuuksia kuten
susiparit , he sentään jakoivat sukua kun tekivät lapsia , syntiä sellanenkin
oli , muistan kun Kirkkoherra moitti heitä siitä että eivät olleet äyneet vihillä,
ja nätisti kysyi , milloin he haluaisivat että hän heidät vihkii , Ja sai vastauksen
mittumarina , Ja niin tapahtui kirkko herra sai yhden ylimääräisen vihittävän.
Nykyään kun kulkee Hautausmaalla , siellä on sellaisia kiviä joissa on
pitkä viivä keskeltä alas toisella puolella nainen toisella puolella mies ja
kaikki ne päivämäärät jotka on tarpeen , luuleeko tlläiset HONKKI/SUSI parit
sumuttavansa Jumalaa kuoltuansa ,kun ovat sumuttaneet ihmisiä eläissään
Millainen kivi mahtaakaan kuulua homolle. ? - kalle.
Anni Mäki , variksen näki ,,mutta mäen tuomas sen vast homas .
EI OLE AVIOSSA SELLAISTA EI SUOMESSAKAAN VOI VIELÄ TEHDÄ
Haavisto on monessä yhteydessä tuonut esiin , että se on Rkisteröinti
josta minä en ainakaan pidä vielä aviona .
Sääli että on pihkassa toiseen mieheen !
Älä tuomitse ettei sinua tuomita,, On paljon väärin käytetty Raamatun paikka
yksi tälläinen on Joh, 8:13 - 20 .Jossa hän sanoo Fariseksille. Te tuomitsette Lihan mukaan , minä en tuomitse ketään. . ja vaikka minä tuomitsisinkin ,niin
minun tuomioni olisi oiken , sillä minä ole yksinäni , vaan minä ja Hän , joka on minut lähettänyt .8:16. sel. Tullessaan maailmaan ensi kerran Jeesus ei tullut
tuomitsemaan , Vaan pelastamaan , syntisiä . :Viimeisenä päivänä Hän on oleva kaikkien ihmisten Tuomari .
Ettei tarvitse ketään tuomita , pitää myös muistaa että Raamatussa oleva
synti on väistettävä eikä haalia lisää , Jos on mielenkiintoa voi lukea tästä
synnistä, 1 Moos 19: 1-38. siihen aikaan homous oli miehimöiset. muuten
asia menee noin sujuvasti . ja jo 1 Moos 18:20-33. aloittaa jo sitä .
Vielä tuomitsemisesta . Mat 7:2, OIKEA TUMITSEMINEN , ja tuomitsemisen
välttäminen 1 Kor 4:3-5.
7:3-5. OMAT /TOISTEN VIAT JA SYNNIT SEL. lUUK 6;41-42. .SEL-- Ihmisellä
on synnillinen taipumus nähdä toisten viat eikä omiaan , ja niin ulkokulaisuu-
dessaan "tekee parannusta toisten synneistä" eikä omistaan .Hän tuomitsee toisia sellaisesta mitä itse tekee ( Room.2:1-2. . Tämä on "kaksimielisyyttä " Kunkin on ensin tehtävä parannus omista synneistä ja vieoista Vasta sitten hän voi kehoittaa toisia parannukseen ja auttaa heitä siinä . Tässä on muistettava sanat Gal. 6:1. ja Joh. 5:16. . - su
Aivan, sitä ei voi sanoa onko syntinen, jos ei pahoita kenenkään mieltä. Paitsi heidän, ketkä eivät hyväksy homoutta synnynnäisenä ihmisen erikoisuutena. Luojalle on tullut pieni virhe.
Mutta esimerkiksi syntinen on se lestadiolainen saarnamies joka raiskaa lapsensa. Häntä ei voi uskon kaverikaan pelastaa synneistään. Luojalla ei ole siihen mitään osuutta, vaan sillä paholaisella joka kurkkii rukoushuoneenkin nurkalla.- kalle.
Ei pidä paikkansa , Raamatussa ei missään kohtaa puhuta
teko viasta , vaan siellä mainitaan synti , lähes Raamatusta
alusta --loppuun että homo (mehimöinen ) on synti .ja vain
synti sen korjaus toimii samoin kuin muutkin synnit , anotaan
anteeksi ,ja saadaan anteeksi , se on siinä , paitsi että jotkut
ei usko siihen mitä R%aamattuun on kirjoitettu .. - herranrauhaa,,,
kalle. kirjoitti:
Ei pidä paikkansa , Raamatussa ei missään kohtaa puhuta
teko viasta , vaan siellä mainitaan synti , lähes Raamatusta
alusta --loppuun että homo (mehimöinen ) on synti .ja vain
synti sen korjaus toimii samoin kuin muutkin synnit , anotaan
anteeksi ,ja saadaan anteeksi , se on siinä , paitsi että jotkut
ei usko siihen mitä R%aamattuun on kirjoitettu ..Silloin kun raamattua tehtiin, ei tiedetty ihmisen mielestä ja psyykkestä mitään,
Homous kai epänormaalia, niinkuin vasenkätisyys, tai likinäköisyys yms.. 400-luvulla naistakin pidettiin puoli-eläimenä, vasta 1900- luvulla nainen on saanut äänioikeuden, ja täyden ihmisen statuksen.
Lestoila on pimeetä ollut pitkään, verhoja, kukkia, tiettyjä vaatekappaleita pidetty syntinä vieläkin..
- vihreä lanta
Haaviston äänestäminen tai äänestämättä jättäminen ei ole tuomion julistamista.
Minun olisi vaikea ymmärtää itseäni jos äänestäisin kirkkoon kuulumatonta julkihomoa, kun valittavana on kirkkoon kuuluva avioliitossa elävä mies.
Haaviston poliittiset taidot lienee enimmäkseen teoreettisia. Todellisesta päätöksenteosta hänellä ei ole kokemusta. Paljon kerrotaan hänen ponnisteluistaan rauhansopimustehtävissä, mutta näytöt on vähäiset. Haavisto tunnetaan maailmalla kampaajan poikaystävänä, muut saavutukset eivät ole uutiskynnystä ylittäneet.- su
Haavisto kuitenkin on ravannut maailmaa enemmän kuin vihreä lantakasa nimimerkki. Luulisin hän keskustelunsa ja puheensa kansainvälisestikkin merkittäviä. Enemmän merkittäviä kuin lahkolaisen maalikkosaarnaajan omat selitykset kaksituhatvuotisesta raamatun tarinoista koko maailmaa käsittäen.
Haaviston kamppanja poikaystävä on toki lievempi ilmiö. Siitä ei voi rangaista, mutta lestadiolaispiireissä ilmenevistä lapsenraiskusista voidaan rangaista laillisesti, eli se on suurempi synti.
Voisi sanoa, että jos tällainen lasten raiskaaja ja itsensä ja joukkonsa häpäisijä olisi vastaavassa tilanteessa, missä Haavisto nyt on, niiin arvaappas lantakasa, äänestäiskö kukaan häntä. Ai nii, tietysti lahkolaislestadiolaiset kaikessa "anteeksiantavuudessaan"
Tuomion lantakasa olet jo itsellesi antanut! - vihreä lanta
su kirjoitti:
Haavisto kuitenkin on ravannut maailmaa enemmän kuin vihreä lantakasa nimimerkki. Luulisin hän keskustelunsa ja puheensa kansainvälisestikkin merkittäviä. Enemmän merkittäviä kuin lahkolaisen maalikkosaarnaajan omat selitykset kaksituhatvuotisesta raamatun tarinoista koko maailmaa käsittäen.
Haaviston kamppanja poikaystävä on toki lievempi ilmiö. Siitä ei voi rangaista, mutta lestadiolaispiireissä ilmenevistä lapsenraiskusista voidaan rangaista laillisesti, eli se on suurempi synti.
Voisi sanoa, että jos tällainen lasten raiskaaja ja itsensä ja joukkonsa häpäisijä olisi vastaavassa tilanteessa, missä Haavisto nyt on, niiin arvaappas lantakasa, äänestäiskö kukaan häntä. Ai nii, tietysti lahkolaislestadiolaiset kaikessa "anteeksiantavuudessaan"
Tuomion lantakasa olet jo itsellesi antanut!"Luulisit" hänen keskustelunsa ja puheensa kansainvälisestikin merkittäviä. Ei vaan taida tulla sulle yhtään esimerkkiä mieleen ?
Minä taas tiedän: Eivät ne ole edes kansallisesti merkittäviä. Olisin minä kuullut siitä puhuttavan jos se olisi joskus jotakin merkittävää tehnyt.
Merkittävimmän kansainvälisen puheensa hän on tehnyt ympäristöministerinä iskiessäään quitolaisessa homobaarissa teini-ikäisen kampaajan.
On se ravannut maailmaa varmaan enemmän. Varmaan tuntee homobaareja maailman joka laidalla. En lähde kilpasille enkä semmosta meriittinä pidä.
- A.Vioitu.Nut
Ei elä avioliitossa vaan rekisteröidyssä parisuhteessa. Siis ihan eri asia on kyseessä.
- matti.
Juu yhtä' pahalle maistuu ,sillä osastolla ., mää kävin jo
äänestämässä ke . ja NIINISTÖÖ: tietenin . - anni,,,,,,, vinkki
Haavisto on rehellinen mies ja elää sen viettiviitekehyksen kanssa minkä luonto on hänelle antanut. tai Jumala.
Pekka ok, mut ei pressaksi sovi. Ykkönen on kuutonen, eli Sauli-boy, Jennikin on erittäin ok. - su
anni,,,,,,, vinkki kirjoitti:
Haavisto on rehellinen mies ja elää sen viettiviitekehyksen kanssa minkä luonto on hänelle antanut. tai Jumala.
Pekka ok, mut ei pressaksi sovi. Ykkönen on kuutonen, eli Sauli-boy, Jennikin on erittäin ok.Se on käytännössä sama kuka siellä vallattomana pressan pallilla istuu.
Mutta pääseväthän kokoomuslaiset traumastaan,kun viimeiset kolme pressaa on ollut demareita.
Minä suurin ja kaunein, tietävin, ja syntisin, kävin myös kansalais velvollisuuteni suorittamassa. Näytän nyt ketä äänestin: - Tällinen merkki tuli minun lappuuni.
Homoja en vihaa, mutta ei se ole sopivaa olla kaksi maan isää, johan siinä tummat pojat ja tytöt Afrikassakin nauraa. Ajatelkaa äänestäjät!
Ja kokoomusta, en lapsena köyhyyttä kärsineenä ja yltäkylläisyyttä
nähneenä, pysty äänestämään edes vallattomaksi presidentiksi.
Näin muuten telkasta kun kristillis demujen Räsäsministeri kävi äänestämässä. Ja kehui vielä äänestävänsä porvari Niinistöä. Sen porukan ehdokasta joilla on useimpia ihokkaita. Kumpaahan Jeesus olisi äänestänyt? - su
matti. kirjoitti:
Juu yhtä' pahalle maistuu ,sillä osastolla ., mää kävin jo
äänestämässä ke . ja NIINISTÖÖ: tietenin .Matti on porvari, köyhien ja avuttomien sortaja. (vitsi)
Jos ihminen ei tunnustaudu uskovaksi, hän ei siis tunnusta myöskään syntikäsitettä niinkuin raamattu siitä ilmoittaa.
Ihminen elää silloin oman lihantahdon mukaista elämää ja ajattelee elävänsä ihan hyvää ja oikeaa elämää, jos ei vahingoita lähimmäisiään.
Vasta Jumalan valokeila sisimmässä paljastaa mitä elämää me todellisuudessa elämme. Haavisto elää niinkuin itse näkee hyväksi.- fereth branca
Mut kivempi on katsoa heteroparia, kuin väkisin taivastella, että olettepa suvaitsevaisia kun Pekka ja latinoboy pussailevat julkisesti., ja b-rappua ravataan eestaas,,, jos joku homo on niin ok.. mut ei pressana............pliis 6 siis
- Jumala ompi linnamme
En ole vielä käynyt äänestämässä enkä tiedä käynkö ollenkaan...ensimmäisellä kierroksella kyllä kävin ääneni antamassa.
Ei todellakaan ole sopiva kumpikaan ei Haavisto eikä Niinistö...
Niinistö on kulissien takana mammonan voimalla jo valittu ilman äänestystäkin, se on selvä...takana on niin suuret taloudelliset tukijoukot...
En viitsi äänestää, kun on rikkaiden puolella...tässä olen savon papan kanssa samoilla linjoilla....
Luoja Suomen maata armahtakoon...
Jumalan Rauhaan...- su
Sinulle ei kukaan saisi toivoia koskaan mitään pahaa linnarouva...tai neiti.
Sinua Jumala varjelee ja suojelee koko elämäsi ajan. - matti:
Matti. sanoo sulle Jumala ompi linamme , Että olisi paras äänestää
Sillä Jumala ei taida tehdä sitä sinun poulesta , ja vähenpi ei.
Riita ,Meidän tulee olla lailliselle esivällalle kuulianen ,
kuin vanha Rukous sen sanoo -..-
Kaikkivaltias Jumala Herra Jeesus Keristus , rauhan
Kuningas . Anna meille ja kaikelle kristikunnalle rauha
ja sovinto , riidat ja sodat pois estä , meidän esivltaamme
aina siunaa , ja anna alamaisten esimiehilleen kuuliaiset
olla ja keskenänsä rauhassa ja sovinnossa elää , Aamen.. - su
matti: kirjoitti:
Matti. sanoo sulle Jumala ompi linamme , Että olisi paras äänestää
Sillä Jumala ei taida tehdä sitä sinun poulesta , ja vähenpi ei.
Riita ,Meidän tulee olla lailliselle esivällalle kuulianen ,
kuin vanha Rukous sen sanoo -..-
Kaikkivaltias Jumala Herra Jeesus Keristus , rauhan
Kuningas . Anna meille ja kaikelle kristikunnalle rauha
ja sovinto , riidat ja sodat pois estä , meidän esivltaamme
aina siunaa , ja anna alamaisten esimiehilleen kuuliaiset
olla ja keskenänsä rauhassa ja sovinnossa elää , Aamen.....jatkan ja anna meidän nähdä virheemme kun keskustelemme lähimmäisiemme kanssa, vaikka he eivät sanoisi olevansa uskossa, ja rukoilevansa vain sinua yksinään. Että hyväksyisimme hänen rukouksensa.
Ja että loppujen lopuksi olemme kaikki Jumala sinun luotuja lapsiasi, erottamalle toisia toisistaan. Koska viimeisellä hetkellämme täältä lähtiässämme olemme sinun edessäsi yhtä syntisiä.
Toivomme, että saisimme elää täällä elämämme, ettei kukaa toinen meitä toivoisi meitä täältä pois ilman sinun Jumala tahtoasi ja hyväksyisimme kaikki uskonnot jotka hyvään ihmisen elämään tähtäävät sinun armosi alla.
Ja että väistelisimme täällä kaikkea pahaa joka väijyy meitä, meidän sitä huomaamatta takanamme, teoissamme ja puheissamme. Ja että huomaisimme, että sinä olet meidät kaikki antanut tulla tähän maailmaa, kuka homoksi, kuka, muuten toisistamme eroavakisi, ilman sitä huomaamattamme.
Ja että antaisimme vain sinulle Jumala arvostelu vallan hyvyydestämme ja huonoudestamme. Ja että muistaisimme aina kiittää kaikesta sinua Jumala, sillä sinä annat ja otat tahtosi mukaan. Sinä myös palkitset kaiken hyvän hyvällä ja pyrit työntämään pahan luotamme, niin sanoissa kuin teoissamme.
Ja että sinun armollisuudella saisimme poistaa syntitaakkamme selästämme, silloin kun on se aika, että emme enää voi kun mennä kohti kirkkauttasi joka tulee meille kaikille vastaan. Aamen. - lähes 6 kymppisenä!
Plussaa,, Sauli on nuorten syrjäytymistä vastaan ja kuuluu kirkkoon.. on jämäkkä äijä, hänel nuori muijakin. Ei ole vapaamuurari tai minkään looshin jäsen.
Jos ei äänestä, niin ei ole oikeutta arvostella.
Kekkosta en saanut äänestää, kun oli valitsijamehet, Koivistoa, Ahtisaarta ja Halosta ei pikkuporvari ole voinut äänestää, eli nyt saan ekan pressan jota olen suoraan äänestänyt.. siis 6..
vetokerroin sauli1,01 repikää siitä, haaviston kerroin 5.75!
- mekku
Jennin takia Saulii..
- Jumala ompi linnamme
Periaatteesta en voi äänestää Niinistöä, sillä viikonlopun iltapäivälehdessä oli iso mainos, jossa oli kirosanan paikalla merkkejä ja perässä havuja...siis p....le havuja...arvomaailmakin on väärin...vaikka muuta esittääkin...
Meillä on kristittynä oikeus myös tehdä omantuntomme mukaan...maksakoon mitä maksaa...
Jeesus puolusti köyhiä...leskiä ja orpoja...vähäosaisia ja sorrettuja...
Minulla itsellä on kaikki hyvin, mutta haluan puolustaa heikompiosaisia...
Ei tunnu oikealta äänestää Haavistoa eikä Niinistöä....
Jumala armahtakoon Suomen kansaa...
Jumalan Rauhaan ja iloon... - su
Minä alan tulla teidän kanssanne samalle linjalle. En myöskään hyväksy Jumalan pilkkaa. Lauantaina tuli Putous ohjelma. Panin toosan kiini. En kärsinyt katsoa sitä Jumalanpilkka ohjelmaa. Täytyykö meidän sanoa heille ne kuuluisat Jeesuksen sanat: Jumala, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä tekevät. Myöskin täällä, anna meille anteeksi, me emme tiedä mitä sanomme.
- kalle.
Kyllä' minä teidän että avaukseen pitää sanoa , ei
koska hän siis haavisto on normaalia pahempi synnin tekijä .
ei voi sanoa että sairas mutta kovasti on harmaantunut
Hän on rienaaja kun ei ole millänsäkään että harrastaa
tuommoista saastaa. , ja vielä joku meinaa äänestää.. - homoudest viis
Peku on ok, mut liian löysä pressaks.. Pressa toimii unilukkarina, joka sanoo esim hallituksen riidois et vedetääs pelipoikki, jne,, se vaatii arvovaltaa.. Sauliilla on sitä 65% kannatuksella,..
- su
Tää koko presidenttipeli, mitä nyt käydään kahden herran välillä, on aivan turhaa. Tiedämme kaikki, että Niinistöstä tehdään seuraava presidentti. Se on nyt vaan niin.
Oikeistolaisten tavoite on, että demaripreidentit riittää. Se on ollut heille trauman paikka. On pilkattu Koivistot, Ahtisaaret ja Haloset porvarillisen median kannalta. Suurempia mokia ei kukaan ole tehnyt niillä presidentin oikeuksillaan. Jos kumartaa länttä, pyllistää itään ja päinvastoin.
Nyt sitten Sauli saa näyttää kumpaan pyllistää. Ei aianakaan länteen.
Tavalliselle pulliaiselle se on sama kuka siellä meidän veroeuroilla Mäntyniemessä talvet medialle haastatteluja antaa ja kesät Kultarannassa kukkia kastelee. Ainoastaan ulospäin näyttäen Suomesta toki Niinistö on parempi vaihto-ehto kuin Haavisto, joka olisi varmasti median pilkattavana parturi puolisonsa kanssa.
Saa sitten nähdä, kuinka niitä presidentin valtauikeuksia ruvetaan jakamaan. Koivisto aloitti itse niiden vähentämisen. Nyt sitte varmaan halutaa Niinistöstä vähintään Putinin valtaoikeudet, tai Kekkosen.
Toivotaan, ettei enää niillä Mainilan laukauksilla tarvitsisi enää pelotella suomalaisia.
ps. Suurkirkossa ne pressat kaikki ovat kököttäneet etupenkissä, että ne ovat sitten olleet Jumalaakin lähempänä meitä muita arvottomia.- Ville.
Kyllä asia on niin, että jumalan läheisyys mitataan sydämellä
ei kä kirkon penkissä, sillä siinä kirkon penkillä voi olla sydän
musta lakritsi pötkö, tällä tarkoitan sitä, että ei täällä siihen
satsata kumpi on oikeassa , vaan kumpi on oikeammassa
Jos toinen on harmahtava ,kouluja yo. muita ei valmistuneitä
päätöksi harrastaa ryhtymistä ,toiseen mieheen HUI..-
Toinen on monet arvosanat kerännyt ,,monet arvot toteuttanut ,
Avioliitto joka on minusta vielä se arvokas asia Niinistön arvo -
maailma on sentään toinen , se on lähellä sitä mitä minä arvos-
tan , ja monet muut vielä suomessa arvostaa, muita on niin paljon
etten koskaan lakkaa ihmettelemästä , jutun juurta.
minun kaaliin ei mene miksei ihmiset näe pi run virhettä tuossa
haavistossa , ettekai te ole saman laisiksi tulossa. "Ryhtyjäksi"
Kamalalta näyttää , omapa on asianne , voisitteko edes myöntää
että hänellä ei mene hyvin , vaan päin re se ttä.. - Exhellari86
Ville. kirjoitti:
Kyllä asia on niin, että jumalan läheisyys mitataan sydämellä
ei kä kirkon penkissä, sillä siinä kirkon penkillä voi olla sydän
musta lakritsi pötkö, tällä tarkoitan sitä, että ei täällä siihen
satsata kumpi on oikeassa , vaan kumpi on oikeammassa
Jos toinen on harmahtava ,kouluja yo. muita ei valmistuneitä
päätöksi harrastaa ryhtymistä ,toiseen mieheen HUI..-
Toinen on monet arvosanat kerännyt ,,monet arvot toteuttanut ,
Avioliitto joka on minusta vielä se arvokas asia Niinistön arvo -
maailma on sentään toinen , se on lähellä sitä mitä minä arvos-
tan , ja monet muut vielä suomessa arvostaa, muita on niin paljon
etten koskaan lakkaa ihmettelemästä , jutun juurta.
minun kaaliin ei mene miksei ihmiset näe pi run virhettä tuossa
haavistossa , ettekai te ole saman laisiksi tulossa. "Ryhtyjäksi"
Kamalalta näyttää , omapa on asianne , voisitteko edes myöntää
että hänellä ei mene hyvin , vaan päin re se ttä.."sillä siinä kirkon penkillä voi olla sydän
musta lakritsi pötkö"
Nyt juttelet kyllä ihan villejä teuta. Sydämen tehtävä on lähinnä pumpata verta. Sillä ei ole mitään muuta tiedossa olevaa tekemistä ihmisen ajattelun ja tunne-elämän kanssa kuin että se pitää verenkiertoa yllä.
Mitä höpötät mustasta sydämestä?
- ötsiniin
Nii mitä se Antton sanoikaan kun meni Niinistön ovelle?
Kysyi, Pääseekö Jenni ulos?- Twentyseventeen
Koska tämmöstä on tapahtunut ? En ole tiennyt että tuntevat toisensa. Toivottavasti ei mennyt ku ei niistä ulkomaalaisista homoista ikinä tiedä mihin ryhtyvät ja ovatko edes homoja vai leikkivätkö sellasta päästäkseen ulkomaan helteestä suomeen. En kyllä Jenninä lähtis Antonikon mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama857426Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1156143Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1584274Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?372933Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2252926Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782856Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta862571Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902308- 1862229
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431696