Petän miehiä mielin määrin.Pesääkin annan kaikille.Ei mua vähempää voisi yksi mies kiinnostaa,kuin tarjolla on enemmänkin.Totta tosiaan.Kaipa mä sitten olen semmoinen.
Pesääääääääääääää!
12
361
Vastaukset
- sargleth
tänne sielt ja haarat auki!
- eemelii...
Voisitko antaa minullekin? oon 14 enkä oo vielä kertaakaan saanu. OISPA SE IHANAA.
- La putain de ta race
Vas te faire encule
- .,.,
Liikutko kuopiossa?
- .,.,
Ikä? annatko suuseksiä myös?
- -98
voi hyvä jumala :D
- wtfwtfwtf
öö MITÄ V1TTUA?????
- pekka 93
anna mulle ja pentille ma asun lohjalla postikatu 3
- lohjalainen
On lohjalla niitä yleisiä haarojen levittelijöitä, et ei teijän tarvii täältä netistä sitä seuraa ettii. Prismalle tai tähteen vaa.
- dioniissio
´´On lohjalla niitä yleisiä haarojen levittelijöitä´´
mutta sinäpäs et tiedäkään kuka on maailman yleisin haarojen levittäjä? no minäpä kerron hän on tietenkin Zdeno Chara (lausutaan haara)! :D
http://fi.wikipedia.org/wiki/Zdeno_Chára - eseseses
tää vaan täynnä jonnei jotka on pärinöis
- O_o
***** KUN OIKEIN TERAPEUTIT TAAS ASILLA TÄÄLLÄ SUOMI24 KUKA NOITAKIN USKOO EI OLE OLEMASSA MITÄÄN RAKKAUTTA VAAN VETO VOIMA SITÄ VIE KAHDEN AIKUISEN KOHTAMISTA JOKA VOI JOHTAA SEKSIIN JA ORGASMIIN SITTEN KUN MUIJA ILMOITTAA ET ON BEIPI TILASSA OTAKO VASTUUN VAI ET YLEENSÄ MIEHET SANOO MITÄ ****** PUHUT SE EI OLE MINUN SITTEN MENNÄÄN ISYYSTESTIIN JOS MIES SANOO MUT NAINEN EI VÄLTÄMÄTTÄ EI SUOSTU KOSKA SEN EI OLE PAKKO KUN SOSSU ELÄTÄÄ ON NIIN MONTA KOKEMUSTA NÄISTÄ ASIOISTA KUINKA NAISET KUSETTAA MUT MUN KOHDALLA EI OLE ONNISTUNUT MUT ***** ON SITÄ VARTEN ETÄ SITÄ KÄYTETÄÄN NAISET HALUU SITÄ ET SITÄ KÄYTETÄÄN JOKA HUORAAMALLA TAI PARISUHTEESSA SYYNÄ ON NAISEN JATKUVA POLLTTO ALAPÄÄSSÄ JOS EI IKUKAAN HELPOTA SITÄ NIIN NAISET MYYVÄT SITÄ NIIN SAAVAT HELPOTUSTA JOS ERÄS NAINEN EI OLIS KEKSINYT TÄTÄ PULLASSAN NIIN NAISTEN ASIAT JOLIS TOISIN EI OLE MITÄÄN RAKKAUTTTA VAAN IHMIS VETO MUT SE EI TOIMI KAIKKIEN KOHDALLA SE ON SURULLISTA KAIKKI NÄISET TARVII PANOO MUT MITÄ TULEE MINUUN OLEN NUSSINUT MONEN KANSAKUNNANNAISII EI OLE KOSKAAN RTARVINNUT PETTYII HEIHIN MUT KYLLÄ SEN HISTAA JOS TAUTI PÄÄLLÄ ON NAISELA HAJU SITETÄMÄTÖN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204988Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634006Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723584Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272077- 1261544
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361495